Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.16 0 0 42893

Nekem mar a faceliftes van. Varosban 11 liter, autopalyan 130-nal 7 liter, 140-150es utazoval 7,5 liter.

Előzmény: angyalreni (42889)
fine1 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 42892

Valaki közületek waxolta, viaszolta már a kocsiját saját kezűleg?

fine1 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 42891

tulaj és lábfüggő mint minden márka minden típusánál.

 

nálam 8.2-nél még nem ment feljebb soha. Gondolom, ha valaki csak városban használja és agyon van már hajtva, gányolva biztosan lehet ennél sokkal több is.

 

De igen, nem a fogyasztás lesz a legnagyobb baj egy 17 éves e60 vagy e61-nél. Tulaj függő minden.

Előzmény: angyalreni (42889)
fecooE Creative Commons License 2021.04.14 0 0 42890

szeritem nem a fogyasztas a szuk keresztmetszet ezeknel az autoknal :-)

Előzmény: angyalreni (42889)
angyalreni Creative Commons License 2021.04.14 0 0 42889

Sziasztok. Csendes megfigyelőként olvasgatok, de sajna nem találtam, hogy E61 535D mennyire nagy étvágyú? Automata, 2004 évjárat.... Mennyire lehetnek szétélve? Köszi, ha adtok egy választ ;-) 

krumplishall Creative Commons License 2021.04.08 0 0 42888

Új corteco került fel. 

Előzmény: Bxx7 (42887)
Bxx7 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 42887

Milyen szíjtárcsa került fel? 

Előzmény: krumplishall (42883)
Bxx7 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 42886

Én. XV. kerületben vagyok. 

Az ablakfűtés negatív és  a pozitív szála két különböző csatornában fut, a negatív a kettesben, pozitív a hármasban. Legtöbb esetben a pozitív törik, mivel a hármas csatornában - kiviteltől függően - 9 kábel fut, míg a kettesben csak a koax, a negatív szál illetve az ablakmosó gégecsöve. 

Méréssel egy perc alatt meg is van, melyik szál törött valójában. Ha a pozitív, akkor ott még más szál is meg lesz indulva, azaz a funkció még működik, a kábelcsatorna megbontásáig. 

 

Keress meg ha gondolod. Ugyanaz az email címem, mint a nicknevem, freemailos vagyok. 

Előzmény: Gyuro84 (42884)
Pásztor András Creative Commons License 2021.04.08 0 0 42885

Már 3 éve dobozában pihenget, nem volt időm vele foglalkozni (most sincs) ezért dobtam be ide, hátha van még rajtam kívül olyan, aki hajlandó ilyenekre költeni! Sajnos az E60-E61 is abba a korba került, mint anno mikor én kezdtem a BMW-zést, az E30, aztán az E36, majd E46. Napi hibákkal kell foglalkozni, keveseknek jut energiája ilyen jellegű beavatkozásokra, mint egy intercooler csere/upgrade. Hívj, ha van lehetőséged!

 

 

Előzmény: Anaren91 (42867)
Gyuro84 Creative Commons License 2021.04.06 0 0 42884

Sziasztok!

 

Hátha erre a hibára kapok tőletek segítséget:

E61 csomagtér ajtó zsanérnál kábel köteg szakadásom lehet, mert a hátsó ablakfűtés nem működik.

Tudna valaki ajánlani Bp. 11.kerületben vagy 10.kerületben olcsó de szakszerű javítót?

 

Köszi előre is!

krumplishall Creative Commons License 2021.04.06 0 0 42883

Sziasztok!

 

Valaki járt már úgy, hogy néhány hete cserélt főtengely ékszíjtárcsának elkezdett ütni a belső gumírozott része?

Valami ötlet, hogy mitől lehet esetleg? 

Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.04.03 0 0 42882

520D

Előzmény: Bogárgyűjtő (42881)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.04.03 0 0 42881

Bocsi.

2007es E60

 

Előzmény: dreizwanzig (42880)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.02 0 0 42880

En nem fogok tudni segiteni, de sztem anelkul, hogy tudnak, hogy milyen motor, mas sem fog tudni :D

Előzmény: Bogárgyűjtő (42878)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.02 0 0 42879

Ezt mondom, hogy nem kell ahhoz szarnak lennie, hogy lecsereljek az utot par ev utan. Igy is - ugy is lecserelik, akkor meg minek szenvedjen vele a BMW, hogy valami hu de tartos cuccot gyartson?

Előzmény: Rumcice (42876)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.04.02 0 1 42878

1kérdés!!

Ma elkezdett be dadogni a motor! Mintha nem kapna anyagot.

De csak 3-4ik fokozatban. Kb 1000-1500as fordulatnál. Ha oda nyomom neki, akkor semmi baj. De ezt se mindig csinálja!

Esetleg szűrő csere?!? Vagy volt valakinek ilyen probléma? 

Vili_E61 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 42877

Sziasztok! Pár hónapja vettem egy e61 525d-t, és fűtés problémákkal küszködöm. Kiegészítő fűtéses, ami elindul, tolja be a forró vizet a radiátor felé, majd megáll. Szerelő szerint az egyik szenzor hibás, mert a diag műszer szerint 114 fokot mér (nem tudja melyik). Két szenzorom van a szellőzőrendszerben, egy a klíma kezelőszervén. Mindegyiket kimértem, de sajnos nem tudom mennyi a helyes érték szobahőmérsékleten. Az, amelyik hátul van a klíma hőcserélőjénél, biztosan jó, mert az új, amit vettem, szintén 3kOhm, mint a régi. A felső, ami közvetlenül a műszerfal altt van, kb 10kOhm, a kezelőpanelban lévő pedig 8kOhm szobahőmérsékleten. Van valakinek infója, hogy mennyi lehet a helyes érték? Melyik lehet rossz? Köszi előre is a választ.

Rumcice Creative Commons License 2021.04.02 0 0 42876

Ez nem összeesküvés elmélet. Ha megnézed a szívósor cikkszámát ETK-ban (nem realoem-en), legalább 15x változott, ki tudja, mikor mit módosítottak.

 

2010 körül izzítás hiba volt nálam, 180e km, mondtam, nézzünk már rá a láncra, szívósorra, ha már úgyis ott vagyunk.

 

Ha visszaolvasol, kb. 2010-re tettek meg ezek az autók akkora futásteljesítményt, hogy napi szinten zajlottak itt a fórumon a beeső csappantyúk által kinyírt motorok történetei.

 

Mindenki hallott ezt-azt BMW szervizektől, hogy melyik típusnál melyik gyártási naptól javították ki a szívósor hibát, de azért mindenki vakdugózott, vagy vett újat, olykor akár indokolatlanul is.

 

Ma már tudjuk, hogy az összes E60 szívósor csappantyú veszélyeztetett, de akkor ezt még nem tudtuk.

 

Nyilván nem az örök életnek tervezték ezt a szívósort, de ha a műanyag ház kapott volna a csappantyú fém tengelye köré egy bronz vagy acél perselyt, akkor a 12 perselytől 12 forinttal lett volna drágább a szívósor gyártása, és soha a büdös életben nem esett volna be semmi a motorba. Ez egy kritikus pont, ha beesik a csappantyú, motorcsere következik. Szóval ide illett volna biztonságosan rögzíteni a csappantyúkat. Sajnos a BMW minőség a 90-es években még mást jelentett még, de a 2000-es évektől nem a minőség volt a cél, hanem az, hogy költsenek a tulajok sokat a motorra, a szívósorra, a javításra, végül unják meg, és vegyenek új autót.

Előzmény: dreizwanzig (42875)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.01 0 0 42875

Nem szeretem ezeket az osszeeskuves elmeleteket, de nyilvan ezeket az autokat mar nem azert gyartjak, hogy sokat elfussanak. Megveszi a tulaj ujonnan, vagy leasing aztan par ev mulva mehet a haztol. Aki megvette azt kiszolgalta, aki meg majd 5-10 evesen megveszi 200-500 ezer kilometerrel az meg szopjon vele, az mar ugysem hoz penzt a BMW-nek. Ha elfutna 10 millio kilometert anelkul hogy hozza kene nyulni, akkor is le lenne cserelve par ev utan, akkor minek gyartsanak nagyon tartos dolgot? Szoval nem hiszem, hogy direkt lenne elb.szva, mert igy is - ugy is lecserelik par ev mulva, egyszeruen csak nincs mar szukseg a tartossagra.

Előzmény: Rumcice (42870)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.01 0 0 42874

új fényszórót vettél? honnan? Hellat lehet kapni 350 Euro körül, az nagyon érdekel, hogy vajon jó-e.

Előzmény: Anaren91 (42867)
Rumcice Creative Commons License 2021.03.28 0 0 42873

Nincs előírva km függő csere a szívósorra. Ugyanúgy, ahogy a váratlanul elcsattanó vezérlésre sincs.

Előzmény: Bxx7 (42872)
Bxx7 Creative Commons License 2021.03.28 0 0 42872

Tudomásom szerint 150-200 E-nél írja elő a BMW a szívósor cseréjét. Efelett a km teljesítmény felett érdemes időnként ránézni az örvénycsappantyúkra. Szóval a gyár mossa kezeit, vegyél új szívósort, biztos, ami biztos. Ha bekockáztatod, akkor vagy dugózd le, vagy ellenőrizd az örvénycsappantyúk állapotát. 

Előzmény: Rumcice (42870)
Bxx7 Creative Commons License 2021.03.28 0 0 42871

Láttam a videot, amikor megjelent. Ettől eltekintve tartom, amit írtam. 

Előzmény: Anaren91 (42869)
Rumcice Creative Commons License 2021.03.28 0 0 42870

Az enyémben (2005-ös) évekkel ezelőtt a gyári szívósor volt, gyártás hónapja alapján már a javított, biztonságos verzió. A 2005-ös év is bele volt fröccsöntve a szívósor műanyagába. Mondtam a szerelőnek izzítógyertya cserénél, azért nézzünk már bele, az ördög soha nem alszik. És nem aludt most sem! Az utolsó utáni pillanatban voltak a csappantyúk. A BMW gyárat nem zavarta volna, ha beesik az egész és kinyírja a motort, csak a pénzre utaznak. Mondom, szemetet gyártott a BMW már akkor is, most is, kurva drágán, de akkor is csak szemetet.

 

Nyilván 2005-ben műszakilag már megoldhatatlan volt, ami korábban 200 évig már ment a homo sapiensnek, hogy egy forgó tengely ne kopjon el, és essen bele, motorcserére kényszerítve a tulajdonost.

 

Bring mich Werkstatt.

Előzmény: Bxx7 (42868)
Anaren91 Creative Commons License 2021.03.28 0 1 42869

https://www.youtube.com/watch?v=alqtzTG8n0w&ab_channel=Chris54  Ajánlom figyelmedbe kedves Attilánk videóját. Szerintem ő több szívósort látott életében mint akármelyikünk. Ha ő is azt mondja, hogy ajánlott dugózni, akkor én nem vonom kétségbe a szavát. Régebbieket a csappantyúk esetleges széthullása miatt, az újabbakat meg azért mert egy idő után elkezdi engedni az olajat. De az egyik videójában volt egy pár éves 50d, műanyag csappantyúkkal, amik konkrétan elégtek. És annak már dugózni se lehet a szívósorát, vehetsz fél misiért újat. M57-hez is 200k körül van egy új szívósor, a dugózás meg megvan kb 40-ből. Semmi hátrányát nem érzem, bár az enyém elég rendesen meg is van húzva (@350 750Nm). Nem rég voltam szívósor tömítés cserén, tisztítani se kellett a szívósort, mert alig volt benne lerakódás (ez mondjuk annak köszönhető, hogy az EGR is ki van iktatva).

Előzmény: Bxx7 (42868)
Bxx7 Creative Commons License 2021.03.28 0 0 42868

Ez így ebben a formában nem igaz, sajnos ezért terjednek a tévhitek. 

 

2004. március 1-én módosítottak a szívósoron, innentől kezdve már nem kell attól félni, hogy az örvénycsappantyúk beesnek a motorba, a lapkák nem fémből, hanem műanyagból készülnek, nem jellemző, hogy beesnének a motorba.

Sajnos sokan feleslegesen kiszedegetik a lapkákat, tévhitekből táplálkozva. 

Az enyém 2005. októberi gyártású 177 lovas 25D, a gyári szívósor van rajta, természetesen az örvénycsappantyúkkal így 350 E km-rel. Nincs elkormolódva a rendszer, teszi a dolgát, ahogyan kell. 

Előzmény: Anaren91 (42866)
Anaren91 Creative Commons License 2021.03.27 0 0 42867

Csábító ajánlat, mert tervbe van lecserélni a gyárit, de a hónapra kiköltekeztem magam egy új Adaptív fényszóróra...Jobb oldali párásodott, meg elég gányul nézett már ki szegény. Esetleg később, ha még aktuális lesz írok.

Előzmény: Pásztor András (42864)
Anaren91 Creative Commons License 2021.03.27 0 0 42866

M57-et meg amúgy is alapból érdemes dugózni. Főleg asszem a 2005-2006 előttieket, amiben fém csappantyúk vannak csavarral a tengelyhez szerelve. Csavarok szeretnek elengedni, aztán a motorba jutva tudnak drága kárt okozni. LCI-ben már műanyag szegecselt van, de abba is előfordul, hogy kis műanyag darab letörik a lapátból, bár az nem okoz akkora kárt.. 10k km-enként elég olajat cserélni, fekete lesz de ez teljesen normális dízel esetén. Mint írtam, az EGR kiiktatásával tudsz javítani a helyzeten.

Előzmény: Anaren91 (42865)
Anaren91 Creative Commons License 2021.03.27 0 0 42865

Szívósor miatt nem komolódik a motorod :D Tekintve a dugózás annyit csinál, hogy likvidálod a csappantyúkat, amik annyit csinálnak, hogy fordulatszám fügvényében rövidebb vagy hoszabb utat nyitnak. Amitől kormolódik az az EGR, mert visszatolja a kipufogógázt az égéstérbe.. Irasd ki a francba belőle és nem lesz gond. De am a dízelben mindíg is sötétebb lesz az olaj. 5k után cseréltem legutoljára, és már fekete volt.

Előzmény: zolee60 (42840)
Pásztor András Creative Commons License 2021.03.14 0 0 42864

Sziasztok!

Ha valaki keveselné 35D-je teljesítményét:))

 

Régóta a pincében hánykolódó WAGNER PERFORMANCE Intercooler kit. ELADÓ!

Nagyon keveset használt (3 hónap): Plug-In, átalakítást a beszerelése nem igényel, a gyári helyre megy be.

535D-635D hez jó.

 

Motorvezérlő átprogramozás viszont ajánlott, de nem feltétel. Új ára 750 Eur.

 

180.000.-Ft

 

harminc hétszázhetvenöthetvenhat

 

üdv.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!