...Bazsié volt...aztán Morrisons..(ha jól írom)...és most már az enyém. Közel se ennyi van benne...és nem eladó..;) Próbáltam hívni a számot, de nem értem el.
Helló mindenkinek.
V8 2db elsö ajtò karpitra lenne szüksêgem amiben van hangszòrònak helye.Ha van valakinek vagy tudja hogy hol èrdeklödjek irja már meg. Köszi elöreis.
Az ajtókéderek már nincsenek meg, tartott nálam az Audiklub alelnök egy kis "bevásárlást" :)többek közt ezt is elvitte.
Még nagyon sok cuccom van, de ami a régi albumos posztban látható, már hiányosabb lett.Elektronikai van még bőven.
Az az igazság, hogy ha valakinek van módja és türelme, el ebay-ezhetné egyesével az egészet. Ha lenne rá igény egy 20-asért odaadom az összes megmaradt alkatrészremet, ami eladási normál áron 100-200 ezer közti összeg.
Nah várjunk csak. Ez a forgalmi csere ez nem Bullshit..? Mert lenne értelme. Ezt a besorolást..és az EGS dolgot nem értem. Itt nem arról van szó hogy hidegindításnál mi történik....hanem a katalázitorok száma...szondák száma...és az hogy 95 utáni legyen...OBD II-es diagnosztikai csatival..és tengernyi sensor-al az EURO III, IV, V....X..stb.-hez.
Gyárilag Euro 1 besorolásu a V8, az EGS hidegindítási elektronika teszi lehetövé az REuro 2-es besorolást, amit természetesen Magyarországon nem fogadnak el. Nekem a régi Német rendszámos autómban volt ilyen kütyü, 300 euróba került, de anno egy év alatt behozta az árát, mert ott elfogadták, és jóval kevesebb adót kellett fizetnem.
A jogalkotó (megjegyzem szakmai antitalentum) miatt sok-sok ember szív. A hülyeség itt is jellemző: Évjárathoz kötik a környezetvédelmi besorolást. Ettől eddig fekete, ettől eddig piros, stb.
Az Audi V8 akár PT vagy ABH, szabályzott motor katalizátorral, EuroII-es motor.
Csak azért, mert az antitalentum kitalálta, hogy ezt az autót 1996 előtt gyártották. A gyári adatlap szerint kék színű lenne a besorolása, mert már egy korszerű, előrehaladott technológiával készült a motor. Totál környezetbarát.
Ezzel szemben egy 1996-ban gyártott Skoda Pick-Up, nincs katalizátor, hihetetlen káros anyag kibocsátás, kék színű címke.
Hiába viszed a gyári adatlapot az átminősítésre. Szakmai kérdés: mikor is gyártották?
Ezután várhatjuk-e, hogy aki 160 cm alatti az nő és aki feletti az férfi besorolást kap?
Szia. Nekem is ugyanez a gond..és csak hogy bosszantsalak...nincs besorolva ez a motor Euro II alá...mivel nem az számít hogy mennyi CAT vagy Szonda van alatta...hanem az hogy a gyár mibe sorolja a motort gyártáskor. Ilyen évjáratokban nem volt besorolás....sajna...és piros.
Tud valaki infót a V8 4,2 ABH motor környezetvédelmi besorolásáról ? Az enyémre pirosat nyomtak egy éve. Eddig nem idegesített, de most igen. Eredetileg ha jól tudom Euro II szabályzott motor, katalizátoros. Ez pedig elvileg kék matrica.
Egy srác bont V8-at jelenleg....ha visszalapozol, akkor meglátod a képeit is..:) Miért van rá szükséged? Ennyit számítana vagy nagyon elhasználódott a Tiéd.? :)
Feleségem mondta, hogy az egyik felni pereme karistos volt, ha Januárban hazamegyek, megnézem a pincében, elvileg kell hogy legyen még egy ilyen felnim, amit pótkeréknek használtam. Ha még megvan, akkor oda adom azt is.
>Keresnék V8-ra első lökhárítót('91-es 3.6-os) normális áron.....kisebb hiba nem gond,hibátlan úgysincs. Ha van kapás,légyszi e-mail-ben jelezzetek. Köszi.