Keresés

Részletes keresés

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.03.03 0 10 89419

Ma reggel kaptam a tudósítónktól ezt a szép napfényes képet. A gödörben épített objektumot teljesen befedték, és a nosztalgia épület tetejével is haladtak.

 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89417)
FAV 20 Creative Commons License 2017.02.25 0 2 89418

A ház az sokat javult.

 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89417)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.02.25 0 15 89417

Íme mai kép:

 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89409)
r_tamas Creative Commons License 2017.02.24 0 0 89416

Lámpaprogramok el vannak rontva.

- A frissen felújított szakaszokon, több+ lámpa lett.
- Bejelentkezős lámpák sokszor nem működnek.

Előzmény: csufi.rulez (89415)
csufi.rulez Creative Commons License 2017.02.20 -1 2 89415

Szerintem egyáltalán nem rossz (nem lassú) a budapesti villamosok sebessége. Persze javítani, fejleszteni mindig lehet, de az utóbbi években azért sokat fejlesztenek is.

 

Egy másik aspektust említenék meg a villamosokkal kapcsolatban. Nagyon szubjektív leszek, de nekem nem szakmám a közlekedésgépészet, csak egy átlagutas vagyok, akinek viszont van véleménye. Kezdetektől fogva fenntartásaim voltak a Combinókkal kapcsolatban, de ezzel a véleményemmel mindig kisebbségben maradtam. Rendkívül szűk, kényelmetlen, nem praktikus belső elrendezésűnek vélem a Combinókat. Nagykörúti közlekedésre teljesen alkalmatlannak tartom. Az az érv, hogy nem ilyen méretű/mértékű közlekedésre tervezték, szerintem nem állja meg a helyét, ettől még lehetne praktikus egy belső tér. Elég csak A CAF-okkal menni egy kört, hogy lássuk: a spanyol villamosok klasszisokkal jobbak - utasszempontból teljesen egyértelműen. Nagyon csodálkozom és csalódott vagyok, hogy egy Siemens ilyen terméket tudott csak kifejleszteni.

 

*Ez egy szubjektív vélemény és nem a negatív hozzáállás a célom, csak a véleményem kifejezése. BTW a CAF-ok példaszerűek, a jövőben azt a típust és gyártót kellene előnyben részesíteni.

Előzmény: Bkvyoutube (89410)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.20 -1 2 89414

Ez biztos! ☺

Előzmény: trizs77 (89413)
trizs77 Creative Commons License 2017.02.20 -2 0 89413

A 80-as években sokkal rosszabbak voltak  a pályaállapotok, mint manapság.

 

------------------

 

Ez biztos ?

 

Akkor mennyi km pályát újítottak fel évente ?

Ma mennyi pályát újítanak fel évente ?

 

Akkor mennyi méter gyári új sínt építettek be évente ?

Ma mennyi méter gyári új sínt építenek be évente ?

 

Akkor mennyi karbantartó állt egy munkanapon a fő-fő-fő békávés pályafőnök rendelkezésére és mennyi ma ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (89411)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.19 -1 1 89412

sebességgel*

Előzmény: Törölt nick (89411)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.19 -1 1 89411

A 80-as években sokkal rosszabbak voltak  a pályaállapotok, mint manapság, mégis jóval gyorsabban mentek a villamosok. Például a körútról a Népszínház utcán át beálló csatolt csuklósok, olyan nagy sebsebéggel robogtak át a házak között, mint a gyorsvonat",jó nagy porfelhőből alkotott kondenzcsíkot húzva maga után.  

Előzmény: Bkvyoutube (89410)
Bkvyoutube Creative Commons License 2017.02.19 -1 0 89410

Sziasztok! Erről a riportról mi a véleményetek? https://www.youtube.com/watch?v=XDfwYuL7_eg

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.02.17 0 10 89409

Megérkezett a mai kép:

 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89404)
r_tamas Creative Commons License 2017.02.13 0 0 89408

Meszünt weboldalakról Pl. FW.  Arhive weben egy-egy darabka megvan az adott oldalakból.
web.archive.org

Gábrisvitéz Creative Commons License 2017.02.13 0 1 89407

Ha már számolgatsz, akkor én voltam az ötödik olvasód :-) A magam részéről én is sajnálom, hogy nem folytattad. Nagyon tetszett!!!

Előzmény: KZsoci (89379)
TWdoktor Creative Commons License 2017.02.11 0 3 89406

Korábban kérdezte valaki, hogy mi az a gödör.

Nem 100%, de az 1-es vágány végén van egy forgóvázmosó feltüntetve, lehet, hogy annak valami tárolója, ülepítője.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89404)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.11 0 1 89405

Ma de. a 2004es Combiné az 1en korzózott.

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.02.11 0 8 89404

A fiúk a gödörben dolgoznak:

 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89388)
csufi.rulez Creative Commons License 2017.02.10 0 1 89403

A felvetett ötlet úgy gondolom, pozitív fogadtatásra talált!

 

Nos, ha pedig (1) régen volt részem ilyenben, (2) Fotós körútban benne vagyok, ha sikerül összeegyeztetni, (3) én megyek, (4) az eredményeket kibeszélhetnénk egy-két pohár sör mellett --  ez mind szimpatikus gondolat, szóval akkor egy tavaszi napon, kicsit kellemesebb hőmérsékleti viszonyok között (vélelmezhetően április második fele vagy május ilyen lehet) tényleg rendezhetnénk egy ilyen Veterán (indexes nikk-címkére gondolok :) fotósétát!

 

Egy teljes napban gondolkodom, mindenki annyihoz csatlakozik majd, amennyi ideje/kedve van. Jó lenne, ha aki jön, javaslatot tenne legalább egy (vagy több) viszonylatra, vagy ex-viszonylatra, amelyet szívesen meglátogatna; ebből kialakulhat egy követhető útvonal(terv). Jómagam javaslata: Kápolna tér, a 36-os viszonylat nyomai (már amennyi a leaszfaltozás után maradt) és a 29-es maradványai, leginkább az Expo téren.

M.VIII Creative Commons License 2017.02.10 0 0 89402

Én néha olvasom, mert a közösségi oldalon kapok értesítést. 

Előzmény: KZsoci (89400)
M.VIII Creative Commons License 2017.02.10 0 0 89401

Én benne vagyok, de akkor az eredményeket kibeszélhetnénk egy-két pohár sör mellett. :)

Előzmény: csufi.rulez (89396)
KZsoci Creative Commons License 2017.02.10 0 0 89400

Köszönöm.


Sajnos már a blogok is kimentek a divatból, az emberek már annyit sem olvasnak, amennyi egy-egy posztnál ott lenne.

 

Ha érdekel, van egy facebook oldal: https://www.facebook.com/PozorTramvaj/ 

 

Mondjuk ez se frissül túl gyakran, de van fent egy pár kép.

Előzmény: csufi.rulez (89394)
Vaves Creative Commons License 2017.02.09 0 0 89399

Részemről rendben, régen volt részem ilyenben ;-)

Előzmény: csufi.rulez (89396)
FAV 20 Creative Commons License 2017.02.08 0 1 89398

Ha ráérek, és jól vagyok, én megyek.

Előzmény: csufi.rulez (89396)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.02.08 0 1 89397

Örömmel teszem, és a köszönetet továbbítom a fotóriporter kollégának. :-) Fotós körútban benne vagyok, ha sikerül összeegyeztetni.

Előzmény: csufi.rulez (89395)
csufi.rulez Creative Commons License 2017.02.08 0 2 89396

Aki még itt (is) maradt a fórumon a régiek közül (Vaves, MVIII, KZsoci, Szakadáskapcsoló, LoviGabi, r_tamas, FAV 20 és még néhányan): egy tavaszi fotósétához lenne kedvetek?

csufi.rulez Creative Commons License 2017.02.08 0 2 89395

Eddig nem tettem, de most ezúton köszönöm meg a csarnok építésének képes krónikáját! :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89388)
csufi.rulez Creative Commons License 2017.02.08 0 1 89394

te vagy kb. a harmadik

 

Én meg akkor a negyedik. Egy bloggal megpróbálkozhatnál esetleg. Nyilván kevés az időd, de azt könnyebb/gyorsabb is kezelni.

Előzmény: KZsoci (89379)
csufi.rulez Creative Commons License 2017.02.08 0 1 89393

Természetesen emlékszünk, nem is kevesen! Túlzás nélkül állítom én is, hogy a villamosok iránti elkötelezettséged és a profi képeid nem múlnak/múltak el nyomtalanul. Csak tessék folytatni a fotózást és a Pozor! Tramway"-t :)

Előzmény: KZsoci (89376)
M.VIII Creative Commons License 2017.02.05 0 5 89392

Oda ássák el az ipari csuklósokat...

Előzmény: Szakadáskapcsoló (89388)
trizs77 Creative Commons License 2017.02.05 0 1 89391

Hát a hűtőházak kivételével, nyáron, a legtöbb csarnok, bizony meleg.

Előzmény: FAV 20 (89389)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.05 -1 0 89390

Ez most egy közhely volt?

Előzmény: FAV 20 (89389)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!