Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Mert amint kimondta a teremtésre, hogy legyen, visszalépett, hogy már ne az történjen, hogy rámondja a legyen-t, hanem a teremtmény maga döntsön
És nyilvánvalóan az ég nem alkalmas arra, hogy épüljünk, hiszen akkor ott áll minden előttünk nyilvánvalóan
Hanem a Föld az alkalmas hely arra, hogy elénk kerüljenek a tiltások, és a megengedések, és azok következményei
És emlékeket sem vihetünk magunkkal a Földre, mert azok is nyilvánvalóvá tennék a döntéseink értelmét
Hanem csakis Tanításokban történhet meg, hogy felismerjük az értékeket, és az értéktelenségeket
És az sem véletlen, hogy a szívünknek adtad mérlegelés, és a felismerés képességét
Tanítások nélkül is megvan a lehetősége a felismeréseknek, de csakis nagy fájdalmakban
A tanításokban meg annak, aki felvállalja az engedelmességet, neki vonzásokban
Akik meg félvállról veszik a Tanításokat, hogy elkerülhessék a szenvedéseket, amit maguknak okoznak, nekik ott vannak a tanúságaik az engedelmeseknek, akik a szentek
Akiknek a tanúsága abban áll, fogadjátok be a Legszentebb Szavát, és megtapasztaljátok a szeretetét, ami önmagában több mindennél, és ami a jelenléte, és ami a felismerésünk
Annak nincs sok értelme, hogy sokat gondolj magadról, hiszen mindened ami van, az ajándék
Egyedül az akaratod az, ami meghatároz
A Föld népességének közel a fele lentről való, közel a fele fentről való
Aki lentről való, az ítéletből való, aki fentről való, az tökéletesedésére lett elhívva
Aki lentről való, az is a tökéletesedésére lépett testbe, és építette fel a testét, hogy ítéletbe kellett kötözni, az a tévedésével kezdődött
Miközben az angyalok miriádjai elborzadnak arra a gondolatra, hogy testbe lépjenek
A legkevesebb tiszta fogalmunk a szeretetről van, és a legtökéletesebb gondolatunk a Szeretetben válik tökéletessé a szeretetről
Az égben ami különbség van egyesek között szeretetben, az megmarad, ami a Földön különbség van, az csak a múlt, amikor éppen a szeretetünket építjük
Tevékenységünk tesz minket képessé a befogadásra, és szolgálatunk lesz az, aki befogad abban, amint ad
A szeretetünk légyege abban van, amit adunk, aki gyűlöletet ad, az megérett arra, hogy a hasonlótól gyűlöletet kapjon
Aki szeretetet ad, az nem ad gyűlöletet
Azaz akiben ott a szeretet az nem gyűlöl
Aki pedig elvesz, az megérett arra, hogy őt is megrabolja a hasonló
Egy pillanat bűnbánata megvédhet az örök haláltól, a Földön a pillanat is értékes
Az égben nincs értelme az időről beszélni
Hogy halott vagyok az életre, azt életté tehetem az elhatározásomban, mint hogy élek, azt halállá tehetem a gonoszságomban
Egymáshoz képest csak egy vonásnyi a különbség, az elhatározásunk az mérföld
Tévedésünk még nem elhatározás, az akaratunk teszi azzá
Aki nem vizsgál meg, az már téved
Mindenki elé oda lesz rakva az igazság, hogy kezdjen vele az akarata szerint
Az igazságot magunknak akarjuk, az igazság a szeretet, ha figyelmen kívül hagyjuk, az már elhatározás
Hiszen eléd lett téve a fogalma
És amint a gyermek felismeri a felelősségét, és menekülne tőle, de az már nem lehetséges, úgy már nem lehetséges, hogy visszatérj a felelőtlenségbe
És attól kezdve már nem az van, hogy dönthetsz, hanem az, hogy döntesz, és attól kezdve már nem lehetséges, hogy a tévedés tévedés maradjon, hiszen felváltja az elhatározásod
A magad iránt érzett szeretetedet érzed a szereteted igazságának, belefoglalva, hogy mások szeretetét érzed magadnak
Pedig akkor találsz rá az igazságra, majd amikor mások fogják a szeretetedet magukénak követelni
Jól tudjuk, hogy a szeretet helyes sorrendje, hogy minden erőnkkel, teljes bensőnkkel szeressük az Isten, majd másokat úgy, mint önmagunkat, és majd magunknak is hagyjunk egy keveset
És az épülésünk sorrendje, hogy abból, hogy magunkat mindenáron szeretjük, abból ébredve kezdjük el szeretni másokat, és amikor ez megtörténik, akkor ad a maga szeretetéből nekünk az Isten, és abban megszeretjük
Ez a küzdelmünk útja magunkkal
Tevékenykedünk, és abból kezdünk el érteni, majd elkezdünk szolgálni, és megismerjük, mi a szeretet
Nem tudjuk elképzelni sem, milyen áldás a Föld a mindenségben
Mert ami a Földön könnyen megtörténhet, ami az elszakadás a földtől, az a földön kívül nem megy, vagy legalábbis nagyon nagyon lassan, és vontatottan történhet meg
Istent még senki sem látta, csakis a Fiában
Mert az Isten Fény, és az a halálunk lenne, ha a földhöz ragaszkodásunkban megláthatnánk
Nem a Fény lenne a halálunk, hanem a föld
És ugyanilyen okból Isten tökéletes angyalaival sem találkozhatunk, amíg bennünk van a föld, amíg az alapunk a föld
És akkor tudunk elszakadni a földtől, ami a halálban tart minket, amikor befogadjuk Isten Szavát, azaz a Tanításait, és elfogadjuk Szent Nevét, mikor bemutatkozik, vagyok
Nem vagyok több, mint Isten egy gondolata, amiben a „csak” nem Istenre vonatkozik
Isten gondolata vagy, amit megtart a végtelenben is
Egykor letekintettél a Földre, egyesülve Isten akaratában jött a lelked, és felépítette a testét
Hogy Isten végtelenségében felismerd a végességedet, és hogy a lelked egyesülhessen a szellemeddel, azzal istenségre juss a részesedésben
Hogy megértesz, az rendben van, de amikor egy lesz a lelked a szellemedben, akkor már életed van
Bár magad akarnád, de Istennél van a segítség
A Sátán magának követelte az elismerést, hogy teremt, miközben Isten akaratában teremthetett
Előtted a lehetőség, hogy felismerd a végességedet, hogy felismerhesd Isten végtelenségét
Ha tökéletes ördöggé akarsz válni, az is egy lehetőség
Hogy ördöggé, vagy angyallá neveled magad, most ezt teszed
Senki sem kényszerítheti rád, hogy ördög legyél, és senki sem tesz szenté, egyedül magad teheted azt
Ördöggé az önös akaratod tehet, szenté a szentek Szentjével lehetsz
A kettő között pedig nincs hely
Hanem választásom van
Előtted a felismerés, ki lehetsz
Ismerd fel végességedet, hogy helyet kapj a végtelenben, hogy helyet küzdhessél ki abban
És hogy Isten a tevékenységed nélkül tegyen szentté, azzal szolgává tenne téged, mikor pedig úgy szólít meg, hogy gyermekem, tehát azt nem fogja soha, és senkivel sem megtenni
Félreérthetően lehetne mondani a szenvedésed tesz szentté, miközben az elmúlóról való lemondás szenvedtet meg téged, azaz a magadhoz ragaszkodásod, az önösségedhez ragaszkodásod miatt szenvedsz
Ugyan az első a Kegyelem a megismerésünkben, de a vágyunk képes arra, hogy meghívja hozzánk, megelőzve Őt
És ugyan majd akkor kezdünk el a szívünkből imádkozni, amikor Benne akarunk maradni, de mégis képes az ima arra, hogy betérjünk Hozzá, úgy hogy betér hozzánk
És bár igaz, hogy majd az imádságban szeretünk, de mégis nap egy percének az imája az, aki képes
És ha sajnálod azt a percet, ismertessen az fel téged magadra
Mert az a felismerés is kinyit egy zárat
Hogy ne úgy legyen, mikor meglát a Lélek, akkor a magányodban hagy
Ugyan az első a Kegyelem, de ha csak várom, akkor még rám várakozik
És lásd meg, hogy sajnálok egy percet imára, de azt megelőzi, hogy sajnálom a pillanatot a gondolatra
Mikor az is benned motoz, képes vagyok megtartani egy gondolatot
Csakhogy a gondolat ott szeret, ahol a szív járkál
Akkor tudom majd felébreszteni magamat, amikor nem sajnálom a pillanatot a gondolatra, arra a gondolatra, amelyik elkezdi keresni az igazságot
Egy perc imádság nem egy perc gondolat, hanem gondolat folyamok
És valójában egy akarat, amelyik megtartja az egész napot
Ha meg akarom tudni a Sátánt, és az ördögöket, nem kell hosszú töprengésekbe feledkeznem, csak megtartani a napnak egy perc imáját
És avval maga a sötétség válik a világosság tanújává
Azon mesterkedve, hogy félelmet keltsen benned, ami annyit is tesz, hogy nincs feletted hatalma
Mikor a gaz beborítja a kertedet, és kezdi elnyomni az ültetett növényeidet, és bekapálod a gazt, akkor az megtrágyázza a növényeidet, és bőséges termést hoznak
Mikor bűnbánatban megtisztítod magadat, a bűnbánatod olyat tesz, amire azt mondja az Isten, egy megtért jobban megörvendeztet, mint kilencvenkilenc igaz
Mikor egy betegség megtámadja a szőlődet, és nem permetezel a betegség ellen, akkor pazarolsz
Mikor Isten eléd teszi a Szavában az igazságot, és elmész mellette, akkor elpazarlod a lehetőséget, hogy növekedj a szeretetében
Isten Szava nem tudja elérni benned azt, amire meghívott, ha nem tartasz bűnbánatot
Ha bűnbánatban Isten elé mész, de a Szavát nem veszed, elé mentél, mégsem találkoztál Vele
A bűnbánatom, és Szava nyilvánítja ki magát mellettem, ott ahol vagyok
Jó hosszú utat kell még megtennem, ha oda megyek, ahol gondolom, hogy van, hogy visszatérjek oda, ahol vagyok
Hogy megtaláljam a jó talaját és körülményeit a gondolataimnak
Sem a király széke, sem koldus ülőhelye nem hordoz önmagában gőgöt, nagyravágyást, vagy éppen alázatot, hanem a szív szándéka teszi a gőgöt gyűlölettel telítetté, vagy a szív szándéka teszi az alázatot szeretettel telítetté
És maga a meghívás azokba székekbe sem teszi azokat
És önmagában az, hogy az egyikbe, vagy a másikba ülök, sem teszi azokat
Hanem a gőgöt az a szándék teszi gyűlöletté, a szív azon szándéka, hogy nem tudja Isten gyermekeit irányítani kénye kedve szerint
És hiába keresel más indokot, mert ez így van, mert ide jut el az, aki gőgös
Az alázatos meg Istenhez jut el, még akkor is, ha még nem kereste, ezért meg sem találhatta
Egyszerűek a gondolatok, de a felismerések nehezek, mert ott állunk, hogy megakadályozzuk a gondolatot
Ha meg a király székét keresem magamnak, az a nagyravágyásom, ami elvezet engem a gőgbe
Ha a helyzetem abba ültet, az nem a szívem gonosz szándéka
Ha meg alázatot veszek, az még önmagában nem bizonyítja a jó szándékomat, hanem a szívemet kérdezd
A világ egyáltalán nem akarja, hogy kilépj belőle, sőt, amikor kinézel, akkor utánad nyúl
A természet pedig, annak ellenére, hogy a világ része, azon van, hogy beteljesítse a hívatását veled szemben, hogy bevonjon a csendbe, kiszakítva magadat avval a világból
A világ elrabolja az idődet, nehogy időt szakíts a csendre, hogy nehogy elkezd a felismerést
Mert a csendben a szív megszólal, az ő gyenge érintésével
Kitekintve a testből, betekintve a lelkedbe
Hogy a lelked is előléphessen az ő vágyával, ahhoz szükséges, hogy benézz a szívedbe, a szív egyszerűségében
És nyilván, amíg máshol jár a gondolatod, a csend is tehetetlen veled szemben
És Isten Szava is azt keresi, hogy úgy vedd magadhoz, amint mond
Ha a gondolatodat eladtad, a Szó hiába keresi a társát benned, de nem talál csak üres padsorokat
Ugyan szeretnél gondolatokat kivenni a Szóból, de még nem vagy ott, hogy valójában érteni akarsz
Hanem sokkal inkább azon vagy, hogy megmond neki, mit mondjon
Ugyan mi történne veled, hogy ha felismerésed ellenére ragaszkodnál a bűnhöz, te válnál saját magad vádlójává
Ezért amikor ragaszkodsz az elmúláshoz, akkor nem ismerhetsz fel, hogy ne lehessél a saját magad vádlója
Mert aki felismer, az felelősséget is kap, attól kezdve felelősséget tart a válla
És ugyan még nem érted, de akkor amikor ragaszkodsz a bűnhöz, és nem akarod elengedni, akkor elkezdesz ellene mondani az igazságnak, hogy semmisnek tedd, amit nem tehetsz semmissé
Összekevered a formát a tartalommal, mintha formával befolyásolni lehetne a tartalmat
Majd amikor megérint az igazság, attól kezdve kezd a forma is megtelítődni tartalommal
Bár még amikor ellene állsz az igazságnak, azért tudd, hogy Isten szeretete fel fogja emészteni a világ gonoszságait, és fel fogja emészteni a tévedésedet
És minél nagyobb a zűrzavar, minél látványosabb a lázadás, ami nem más, mint az elszakadás szelleme, ami ragaszkodás az önösséghez, annál közelebb jön, és annál látványosabb lesz Isten szeretetének a győzelme
És minél nagyobb a távolságom a magasságtól, minél mélyebbre ásom magamat a mélységbe, azaz az önösségbe, annál nagyobb lesz az engem Igazságba vonó erő, a szeretet ereje
És valójában amikor látványosan és hangosan Ellened indítom a seregeimet, az nem lesz más, mint az én harcom, amit magam ellen indítok
És akkor már nem is kell mást tenned, mint megvárnod, amíg utoléri a szívemet a felismerésem gondolata
És akkor megjelenik bennem a kettősség, ami már ugyan a szívem diadala, de még az elmém lassúsága
Már csak egy egészen kis érintésre van szükségem, hogy az elmém csatlakozhasson a szívemhez
Még vitatkozok, jobban mondva támadok, de már szemtől szembe
És ahogy meglátom az ellenségemet, aki az önösségem, elszégyellem magamat, és akkor már átölelhet a Szeretet, és magadhoz vonhatsz engem, begyógyítva avval a sebeimet, amit ugyan a világ kezdett ki, de mégis én voltam az, aki folyattam a saját véremet
És ugyan hova jutnék, ha úgy tapasztalnám meg a szeretetedet, ha nem érteném meg a szándékodat?
Ezért nem rontasz be a házba ajtóstul, hanem megállsz a küszöbömön, és megszólítasz, nevemen szólítasz
És ekkor kezdem a harcomat ellened, így meg ne tévesszelek titeket sem
Ha ti is harcot indítok ellenem, elnyújtjátok a felismerésemet a végletekig
Hiszen a harcom nem ellenetek szól, hanem a ragaszkodásom az a bűnhöz
Már megingott a magamba, az önösségembe vetett bizalmam
A szám elöl jár, az értelmem értetlen, a szívem meg összezavarodott
Ellentétbe került a ragaszkodásommal
Szenvedtet a felismerésem, miközben próbálom elutasítani a szenvedést
Istenen próbálok fogást találni, miközben egyedül vagyok a szorítóban
És ahelyett, hogy ellenem állna, átölel, megölel a lelkem útjain
Megkérdeztelek, hogy kéred-e az édesét, ami édesebb a méznél, de azt válaszoltad, a derekam törik, ezért az fog veled történni, ami a fiad, aki a tetteid, hoznak el a számodra
Ugyan meg fog történni, hogy kijelent, és az ellen nincs apelláta, de először megkérdezett, majd mielőtt kijelent, elengedi hozzád a fiadat
Elaludtál, és ami a világban történik, annak az ürüléke megvakított téged
Ezért más nem történhet meg veled, hogy megkeres téged a fiad, és elhozza neked a hal epéjét
Majd amikor megkeni a szemedet, lehull a szemedről a hályog, és megváltozik a véleményed
És azt fogod mondani, dehogy törik el a derekam, ha meghajlok
És attól kezdve hálaéneket zengsz annak, aki visszatartotta magát attól, hogy kijelentsen, és inkább megvárt téged
Egykor a pusztában égből hulló mannával tápláltad a népedet, de meghaltak
Most az égből származó kenyérrel táplálod a nyájadat, és örök életük lesz attól a kenyértől
Te vagy az a Kenyér, az a kenyér egyben a bölcsességed, gondolat, az ég magához vonzó gondolata
És senki más nem megy Hozzád, csak az, akit az Atya Hozzád vonz
Miközben a Lelked, a vized felett lebeg
Gondolatainkat figyelve közelít hozzánk a Lélek, hogy be tudjuk fogadni a Bölcsesség gondolatait, hogy életünk lehessen
A Szívedből kisugárzó víz, ami egyben gondolat, tisztítson meg minket a bűnbánat fürdőjében, ami maga sem más, mint gondolat, a szívünkből induló bűnbánat gondolata
De ami mégsem más, mint akarat, ami maga sem más, mint a gondolat ébredése
Ahol meg ott a Világosság, ott van az élet, Világosság, ami egyben maga is gondolat
Így a sötétség sem hozhat más fegyvert a Világosság ellen, mint hazugságot, ami pedig nem más, mint a gondolat szándékos félreértetése
Csakhogy ahol Világosság ott van az élet, mert jelen van az élő Kenyér
Így aki ebből a Kenyérből eszik, az élve marad
Aki meg azt akarja, bukjon el abban a kőben, az Igazság sarokkövében
A lázadás már folyamatban van, de titokban, és el kell távolítani azt, aki késlelteti, mielőtt a lázadó nyíltan megjelenik
Az Eucharisztiában van jelen az élet, aki az Eucharisztia ellen tör, az gyilkos, gondolataink gyilkosa, hogy szívünk meghaljon az örök halálban
Az Eucharisztiában van az Igazság, hogy magát adja
Ami pedig már nemcsak gondolat, hanem megragadása a gondolatnak, azaz a lépted és a Belőled fakadó lépteink, az egységünk
Az akaratod szerint, vagy a lelked ragadja magához a tested éteri részét, vagy a tested testi része ragadja magához a lelkedet
A lélek ki akarna menekülni a testéből, de ez nem megy neki
És ebben a gyenge felismerésben eltölti a méltóságának a tudata
És még a gyermekkorban megtörténik, hogy megerősítik az alázatra törekvését, vagy arra ösztönzik, hogy büszke legyen, és megkülönböztessen
És a méltóságának a tudatában egészen könnyen félre lehet vezetni a lelket, már a gyermekkorban, amikor lovat adnak alá
És majd amikor letelik a testbe zárásának az ideje
Ha a lélek is éterivé vált a szellemében, hiszen megragadta az alázatot, akkor az éterit vesztett testét egyszerűen leteszi, anélkül hogy fájdalmat szenvedne
Vagy amikor a lélek eltelt földdel, mert inkább választotta a büszkeséget, és eltelt gőggel, akkor mivel maga is inkább hasonlított a földhöz, ragaszkodva a földhöz, csak nagy fájdalmakkal lehet elválasztani a testétől
Maradna a földben, de ez nem járna a számára haszonnal
És hogy a lélek a jó irányba induljon el, és hogy abban maradjon, azért van a Földön a szegénység és az ínség
Mert a jó sors és a félreértelmezhető méltóságtudat együtt elcsábítja a lelket a megkülönböztetésbe, ami elhozza a számára a gőgöt
Nézd az alázatos szegénységben szenvedőt, adj neki vagyont, és elfelejti az alázatot, adj neki hatalmat, és kiskirállyá válik a környezetében
Persze mondhatod, nyisd fel a szememet, és akkor alázatos maradok
Ugyan azt gondolod, hogy a szeretetről mindent tudsz, pedig igen sekély hozzá az értelmünk
Mert akiben igen kevés a szeretet,az is azt érzi, hogy szeret
Csakhogy nem az a szeretet, amit annak érzékelünk, hanem az, amit áldozatban teszünk a másikért
És minél nagyobb az az áldozat, annál több a szeretetünk
És azt is mondhatjuk, hogy az Isten a mércénk, mert aszerint van közel hozzánk a felismerésünkben, amennyi a szeretetünk
Ha nincs bennünk tapasztalás az Istenről, az a szeretetünk hiányossága
És nemcsak a távolsága hordoz bennünk értetlenséget, ami pedig a mi távolságunk, hanem a közelségében is lehetünk értetlenek
Mert a közelsége tüzet hoz a szívünkbe, a Szeretet égető Lángját
És magunk is lángra gyúlunk
De az nem mi vagyunk, nem a mi szeretetünk adja a lobogásunkat, hanem a Szeretet felismert közelsége
Ugyan azt érzékeljük, hogy lángolunk a szeretettől, szeretetünktől, de valójában az a Szeretet szeretete
Ha már eddig eljutottunk, ami egyébként magasság, akkor a megértés mértékében tudunk szeretni, azaz abban az áldozatban, ami kérés, virrasztás és böjt a figyelemben
És abban az áldozatban, amit a felismerés hordoz a testvérünkben, hogy úgy lássunk bennük, ahogy a Szeretet látja őket
Mert az ott van az alázatban, ami szintén áldozat
És az az áldozat nem sír, nem panaszkodik, és legkevésbé sem nehézkes, mert a Szeretetre támaszkodásunk felemészti azt, ami az áldozatunkban föld
Ami a nehézségünk az áldozatban, azok még mi vagyunk a ragaszkodásunkban a földhöz
Az az a keresztünk, amit úgy érzünk, terhel minket, miközben az Jézus vállát nyomja
A Rá mosolyunk leveszi a válláról a nehézségünket, levetve a ragaszkodásunkat a földhöz
Így a jajongásodat cseréld el egy mosolyért, amit a mosolyodért nyersz el
Csak az tud önmaga nyomorúságáért jajongani, aki elérte a magasságot
Így a jajongásod megszolgálta, hogy felderülj, hiszen majdnem megérkeztem
A kérdés HOGYAN alakul ki a mennyekbe vezető SZERÉNY áttitüd ?
Elhatározás ? akarat ?
Nos igazándi akkor ha a büszkeséget KIÉLJÜK mert igy eltelünk vele megtapasztaljuk rossz következményeit szóval ÉLNI KELL kiki a maga öszinte valós természetét és VÉGÜL a hiuság átlényegül szerénységgé.