Valóban nem logikus, mert a Békásmegyer-Budakalász 90% kedvezményű jegynek kéne kint lennie, mert az csak 25 forint. Viszont ugyanúgy érvényes az elsőajtós buszokon is (de ott mindenkinek).
Nekem is pont a 77-es troli jutott eszembe, hogy mekkora baromság ez. Ennyi erővel a 83-asra is írjuk inkább a Fővám tér helyett, hogy Belső-Ferencváros... Amúgy ha most mennék Újpest-központhoz és látnám ezt az Izzó utcai ltp. kiírást, komolyan zavarban lennék, hogy most mi van.
A leggyakrabban vett jegyek vannak a kezdőképernyőn listázva. Például Deák 100E megállóban a reptéri vonaljegy, Csepel Csillagtelepen pedig a 125 forintos környéki helyközi vonaljegy a legnépszerűbb termék.
Tudtommal a pénzkiadó buherálása ellen csinálták ilyen kicsire a rést, de akkor is irtó gáz, hogy alig lehet kivenni. Én úgy szoktam, hogy igen nagy erővel benyomom a plexi közepét, attól elhajlik annyira, hogy hozzáférjek.
Jegy automata, nyugdíjas bérlet vásárlás :-))) Két hónapja még a kezdőlapon volt a nyugdíjas bérlet vásárlási lehetőség, jó, most is megtaláltam 4 lépésben, de a plexi csak 2 cm-re dőlt be, és nem lehetett kivenni! Megoldottam, kerestem a táskámban egy tollat és kipiszkáltam, de miért nehezítik meg ennyire?
Igen,a körjáratoknál jellemzően az a városrész, vagy lakótelep van csak feltüntetve. PL. a 132E és136 a nyári változtatás óta Havanna lakótelep-et ír ki, nem Havanna utcai lakótelepet.
Részben ehhez kapcsolódva tűnt fel, hogy a 220-ason már nem Újpest, Erdősor út van, hanem Izzó utcai lakótelep. Nem használom a vonalat, de gondolom biztosan ugyanaz lehetett a cél az átnevezéssel.
A 161, 161E, 202E esetében asszem Kucorgó tér -> Rákoscsaba van kiírva a külső végállomásként, legalábbis szeptemberben úgy volt. De van, amikor csak Rákoscsaba van kiírva.
Lehet nem ebben a topikban, de írva volt hogy kifejezetten cél hogy az ilyen 39-eshez hasonló járatoknál a terület szerepeljen végállomásként. Ahol amúgy tényleg annyi a végállomás hogy a hurokban lévő X tökegyfirma jellegű megálló közül egyre rá volt bökve hogy az lesz, ott felesleges is kiírni, jellemzően a menetrendekben úgyis a hurok utolsó megállója szerepel.
Egy ideje a körjáratos vonalaknál elkezdték átírni a végállomás kijelzéseket a terület nevére (pl. 168E Rákoshegy, Ferihegyi út --> Rákoshegy)
A zárójeles megoldás tetszetős, ebben egyetértek, de lehet túl sok információ így. Nyílván ha van egy rendes végállomásos vonalon ez OK, de ahol csak körbemegy lehet jobb a kevesebb írás.
A 39-esen nemrég érdekes újítás volt, hogy a felső végállomást Kissvábhegy (Goldmark Károly utca)-ként írta ki a kijelző, viszont tegnap már csak Kissvábhegyet írt ki. Tetszett a zárójeles megoldás, szerintem maradhatna.
Én biztos vagyok benne, hogy jelen vannak, és ha nem is reagálnak rá, olvassák. Hogy eredményesebb-e mint a más csatorna azt nem tudom, de amilyen válaszokat korábban kaptam a hivatalos ügyfélszolgálaton keresztül, az alapján rosszabb biztos nem lehet a hatékonyság.
Egy kis észrevétel: a már lezajlott vágányzárakat (eddig csak a H7) követően szerintem lehetne frissíteni ezt az oldalt, hogy nem aktuális info ne maradjon benne. :)
Pont ma utaztam egy Combino-n, ahol a vezető becsülettel mondta a megállókat, mert valamiért nem volt beállítva a menet a Futárban. Máskor inkább a csend jellemző.
Nagyon behatóan érdeklődsz a téma iránt, már várom az erről szóló monográfia megjelenését :-)
Kérdésem lenne az utastájékoztatással kapcsolatban. A közlekedési vállalat azt mondta nekem, hogy a sofőrnek magának kell bemondania minden egyes megállót, ha a busz vagy vonat automatikus rendszere meghibásodik. Így volt ez régen. Tapasztalta már, hogy a járművezető bemondja a megállókat, amikor az automata rendszer nem működik?