OK, hogy szélsőséges, de ha konzekvens akarok lenni, ezt is ki kéne venni:
"Rosszat nem is tudok mondani a drágámról! Imádom a sebességet, és nem szeretek elkésni amiben tökéletes partnerem! Nekem mindenben teljes mértékben megfelelö! Egy 27éves n? számára ideális partner! "
Te tudod.... :)) Azonban, ha valaki ilyet olvas a Népítéletben, joggal mondja, hogy hiteltelen a dolog...
Ez nem egy Suzuki Swift 1.0, ahol van 416 db ítélet, így az átlag rendben van. Itt 10-20 db ítélet van, amit egy-egy ilyen álmodozó nagytudású teljesen szét tud barmolni.
Hadd ne higgyem már el, hogy "Az 5 eves autok lakkozasa es belso tere nem nez ki ugy, mint eze 3 honap utan." Ez egy fasság, mán' megbocsáss... Emberünk szerint továbbá úgy ég az új A6, mint egy Zápor Jóska hajdanán... Nem részletezem tovább, már leírtam az előző postomban. Ez az ember csak katalógusban, vagy az utcán elsuhanva látott A6-os Audit, az hótziher.
Ez nem luxuslimuzin - ez egy nagy rakas szar. > Naaaaaaaaaaaaaaa...
A Porsche hozzaallasa ezen tovabbi 100%-ot ront, az altalanos valasz a hibakra: Hat mit csinaljunk vele, ez ilyen!
Az 5 eves autok lakkozasa es belso tere nem nez ki ugy, mint eze 3 honap utan.> Naaaaaaaaaaaaaaa...
Amugy szep auto, de senkinek nem ajanlom - az egyik ismerosomeben az MMI dilizik, a masikeban a kabelozas egett le, a harmadik autojaban a klima egett le. Ez a legendas A6 ?!
Hibalista
Elso villa gyari hibas, nyikorgott az egesz eleje. Ablakemelo nyikorgott, hatso ajto maig csak az eros bevagasra zarodik, amugy visszapattan;> Naaaaaaaaaaaaaaa...faboritas csere utan is borzasztoan karcolodik, ulesek es minden ami plasztbol van nyikorog,> Naaaaaaaaaaaaaaa...
automata startolas kedve szerint mukodik (vagy nem), ablaktorlo telen odafagy es a futes nem tudja leolvasztani, parkoloszenzor telen lefagy es nem mukodik,> Naaaaaaaaaaaaaaa...
22.000 kilometer alatt 8 liter olajat evett meg, ami az Audi szerint meg keves is, igy az elso olajcsereig (30.000) tobb mint 2x lecserelem az olajat. Az olajbeonto fedele mellett erosen szivarog az olaj, a tobbszori csere utan is (anyagvalasztasi hiba) (de ettol nem fogyott el 8 liter
Tele van baromságokkal. Ez az olvtárs csak álmodik az A6-ról, de valószínűleg soha nem is lesz neki ilyen.
1. Egyáltalán nem volt szélsőséges, és a címére már nem emlékszem (de nem szerepelt egyikben sem a szar, a fos vagy a trágya szavak egyike sem. Megírom újra, ha gondolod. Tényleg nem szerettem az Accordot, de BMW-s kalandom után végül happy end és gyalulás lett a vége... :)
2. és 3. Ebből rengeteg van, de megígérem Neked, hogy csinálok egy kis gyűjtést ráérő pillanataimban majd...
4. Több is gyanús:
Néhány példa:
A6(1997-2004) http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=31438 (ős-Alfás fikázza az Audit, amit soha nem is venne meg... erre itt meg újonnan vertt egyet)
Az újakban már megjelenik, sajnos volt egy hosszas átmeneti időszak, amikor kérdőjelek lettek helyettük, ezeket kapacitás híján már nem tudjuk javítani. Bocs.
1, Mondanál egy címet? Utánanézek a kukában, de úgy rémlik, nagyon szélsőséges volt a pontozás is, a szöveg is.
2, Ha tele van ilyen júzerekkel a lista, akkor mégsem rendkívüli körülményekről van szó, nem?
3, Ha észreveszem az ilyesmit, irtom. Ha nem, de bárki igen, előre is köszönöm a jelzéseket akár itt, akár a nepitelet@totalcar.hu -n, eddig is sok leleplező levelet kaptunk, mindig utána is jártam és töröltem, ha kellett.
4, Konkrétan melyik gyanús neked az Audi-írások közül?
Ezt a beirást is érdemes lenne törölni mivel ilyen autó egyszerüen nem létezik max az iró agyszüleményében. Még mielőtt bárki megkérdezne 8 év alatt jópár Chryslert "elkoptattam" többek között egy 2000-s évjáratú Concorde Lxi-t amiből mindösszesen két tipust gyártottak az Lx változatot ami 2.7 literes 200 LE, valamint az LXi-t ami 3.2 literes 225 LE motorral készült. A Concorde tipusban Special nem létezik csak a 300M kivitelnél egy 3.5 literes 260LE változat.
A Chrysler 5.2 Literes motorjait a Durango modellek kapták, személyautóba ilyet soha nem tettek.
A másik az ár. 72.000 USD egy Chryslerért? Ne vicceljünk már. Ennyiért Cadillac-et adnak vagy Porsche-t.
Ez az egész Népítélet sajnos (részben) megint arra volt jó, hogy a jó kis zsigeri magyar specialitás, a kicsinyes irigy tahóság felszínre törhessen.
Észrevételeim:
1. Erősen szerkesztve vannak az ítéletek, a cenzor saját autó-preferenciájának megfelelően. Hiába küldtem be a lesújtó véleményemet a 2.2CDTi Honda Accordomról, amitől alig bírtam szabadulni és egy gané műanyag tákolmány volt, nem jelent meg. Hiába küldtem be a véleményemet arról a BMW-ről, ami miatt csaknem egy világklasszis dugás is füstbe ment, mert nem akaródzott odaérnem Münchenbe vele 1 kerek nap alatt... :)
2. Tele van suttyó kis hülyegyerekekkel, akik rommá verik a céges autóikat, aztán még nem átallják fikázni is őket, nem hogy a seggüket a fölhöz vernék, hogy főnök-apu egyáltalán dobott nekik valamit. Ezek a vélemények egyszerűen nem hitelesek, mert ahogy ezek az IQ-harcosok használják az autóikat, az minden, csak nem szokványos.
3. Tudatos lehúzás (lepontozás) megy egyes márkáknál, sokszor többszörösen beírt (kamu) ítéletekkel. Ezt alább is észrevételezte valaki.
4. Az Audi ítéletei között látványos 1,5 csillagos kamuzások "ott felejtődtek", holott az azokat író szellemi toprongy agyi nyomorékok csak álmukban járnak ilyen autókkal, amúgy meg maximum 150.000 Forintos Neolux-szal körbefújt 155-ös Alfán járnak szombatonként a falu fonójába csajozni.
Népítélet ez a javából, a magyarok szegénységi bizonyítványa, igen! :))
Beteg ember aki nem igazat ír, ez legyen az életben a legnagyobb öröme. Másutt biztos egy nagy 0. Nos, furán néz ki, aki pl. az 1.0-ás Swift után írja, hogy a következő autója Saab...
A céges autókró leírtam már véleményemet, normális ember a máséra jobban vigyáz, mért kell az autóval másként tenni?
Úgy fogadom el az ítéleteket, hogy saját és ismerősök tapasztalatával összevetve hasonlóak. Asszem egyértelmű pl, hogy a Toyota és a Peu közül melyiket választanám (bocs ha valakit bántottam, meg a szépség egy más, egyéni dolog).
Szomorú, hogy a mai gépek között mennyi sz@r van, drágák és mégsem kiforrottak, felfoghatatlan. Azt mondják ez is kell. Nos gari után nem a márkaszervíz (itt azt is kérdem, hogy a kereskedés mennyit nyer egy-egy autón, mert a szervizen nem sokáig, meg engedni is tud...), és egy márka ha engem otthagy valahol, azzal végzek mindörökre, hisz igen nagy a választék.
Volt több ismerősöm, s panaszkodtak a Polora. Igaz lehet. Vagy csak voltak rossz sorozatok. Felmerül a kérdés, hogy a Golf is ilyen??? S a cascoja sok, az meg más kérdés, hogy a biztonság miatt a súly nagyobb, 1.4 moci kínlódik, s egyik benzines VW motorról sem zengenek ódákat, FSI drága és nam hozza a sokkal alacsonyabb fogyit.
Meg olyan, mint a házasság, ne 2hét és 1000 km, hanem mondjuk 50000 és 6 év után ér valamit, hogy is indul -20-nál az 1.3 multijet, nyaraláskor lógott-e a dugattyúgyűrű a kipufogón 170-nél, és mennyibe is került a 120e km es szervíz? Stb.
Pityu bácsi el kéne olvasnod a friss népítéletben, hogy melyik kocsi a nyerő... A classic, vagy a plastic. Vagy azt mondod, hogy 10.000 népítéletet is egy ember írt???
Most olvastam a típus topicjában: két inkább vicces, semmint bosszantó ítélet abból a fajtából, ami fikázásból született, talán anélkül, hogy a delikvens valaha is ült volna ilyen autóban.
Az első, aki a keréknyomás-ellenőrzőre panaszkodik. Az adott típusban nincs ilyen: