Keresés

Részletes keresés

_Berci Creative Commons License 3 napja -2 1 334114

Tul nagy lett a szad, meg a bekepzelt önbizalmad.

Egy motorblokköntesz, aki azt kepzeli magarol, hogy mindent ismer a BMW-n belül. :-(

Előzmény: shadowbull (334111)
shadowbull Creative Commons License 3 napja 0 0 334113

Hogy pontosan mi nem jott be es miert azt nem tudjuk, az hogy a TC mit talalgatott informacio hianyaban az nem igazan relevans.

Előzmény: Kisfiatal (334100)
z_a_p Creative Commons License 3 napja 0 0 334112

(Uj-Zelandot is lassan ki lehet huzni a B-tervek kozul? https://edition.cnn.com/2018/10/03/asia/new-zealand-customs-passwords-intl/index.html)

Előzmény: Auralianus (334102)
shadowbull Creative Commons License 3 napja -1 0 334111

"Az ICE motor különbözö csücskeit különbözö osztalyok keszitik (meg egy rakas beszallitoja is van, pl. Bosch). Mindegyik osztalynak minden projektre vannak "goal"-jai."

 

Meg ahogy azt Moricka elkepzeli :) LOL.

Előzmény: _Berci (334110)
_Berci Creative Commons License 3 napja -2 0 334110

 

Rosszul erted a problemat. Az ICE motor különbözö csücskeit különbözö osztalyok keszitik (meg egy rakas beszallitoja is van, pl. Bosch). Mindegyik osztalynak minden projektre vannak "goal"-jai. Aztan, ha pl. egy csapagy tul draga, vagy idöközben dragabb lesz a gyartasa (pl. beszallitotol erkezik), akkor majd olyat valasztanak, amely beleillik az arstrukturaba.

 

Ugyhogy a "hiba" nem közvetlenül all elö, nem feltetlenül egy emberre kenhetö, hanem az együttmüködes hibai hozzak azt letre. Rendszerhiba ... Aztan, ha egy motort nagyon elqrnak, akkor kell nagyobb darabszamban es garancialisan cserelgetni öket.

 

Előzmény: GPS (334101)
shadowbull Creative Commons License 3 napja 0 0 334109

En nem koveteltem a Teslan semmit. Musk tett fel egy ketsorost a twitterre, amit en a valosagnak megfeleloen marketing bullshitnek nyilvanitottam. Ennyi.

Előzmény: GPS (334108)
GPS Creative Commons License 3 napja 0 0 334108

 

A BMW nem hoz nyilvanossagra semmilyen teszteredmenyt.

 

Igaza van, ezek senkire nem tartoznak - csak a végtermék, amiért fizetnek a vevők.

De akkor ne követeljük a Teslán sem ugyanezt.

.

Előzmény: shadowbull (334104)
shadowbull Creative Commons License 3 napja 0 0 334107

Az Evinrude peldaul hajomotorokat gyart.

 

Kismillio fuggetlen motorgyarto van.

Előzmény: GPS (334105)
shadowbull Creative Commons License 3 napja 0 0 334106

"Olajfogyasztás ez miatt lehet főleg"

 

Ja, meg a kartergaz-visszavezetesnel. Sot, ott eszi meg a legnagyobb mennyisegu olajat a motor.

Előzmény: Kisfiatal (334100)
GPS Creative Commons License 3 napja 0 0 334105

 

Hajómotorgyártók jöhetnek? Mert vannak bőven azok is.

.

Előzmény: shadowbull (334103)
shadowbull Creative Commons License 3 napja 0 0 334104

A BMW nem hoz nyilvanossagra semmilyen teszteredmenyt.

Előzmény: szilvatövis (334098)
shadowbull Creative Commons License 3 napja 0 0 334103

"Az egyetlen független motorgyarto a Cummins"

 

Meg a Deutz. Meg a Detroit Diesel. Meg a VM Motori (igaz oket megvette a Fiat 2013ban). Meg a Rotax. Meg az Evinrude. Meg a...

Előzmény: _Berci (334097)
Auralianus Creative Commons License 3 napja -1 0 334102

Szerintem eléggé meglepődnél, ha találkoznánk ;)

 

Annak pedig igazán nincs sok jelentősége, hogy ki mit szeretne feladni a mostani életmódjából. Amikor az ember egy "dévényitibibácsis" világból

egy egész másfajátba történő átmenet közepén csücsül... akkor ez sokadrangú tényező. Függetlenül attól, hogy (f)elfog(ad)ja-e a többség mi is

történik éppen... az érdemi döntések meghozatalához rendelkezésre álló idő vészesen fogy.

 

Ha egyszer kényszerpályára kerültünk, akkor a tanulógörbe sokkal meredekebbé válik. 

 

 

Ott ahol a kizárólag zéró összegű játszmákban gondolkodni képes emberek (demográfia, geopolitika + hasonló hülyeségek) majd egymást tapossák
halálra a "maradékért"... ott az értelmesebbje rendszerszintű megoldásokkal áll elő és a végén mindenki jobban jár.

 

 

Gyanítom nem az értelmesebbje fog rosszabbul járni, ha a "maradékért" zajló küzdelemben az ő fejébe repítenek először golyót ;)

Előzmény: kobab (334095)
GPS Creative Commons License 3 napja 0 0 334101

 

a TFSI motornál is a dugó-gyűrűnél volt a gond.

 

130 év autógyártás után?

Beszarok, komolyan.

.

Előzmény: Kisfiatal (334100)
Kisfiatal Creative Commons License 3 napja 0 0 334100

Nyilvánvalóan nem jött be a dolog, hisz garanciás motorcserék lettek belőle, az is nyilvánvaló hogy nem eleve így tervezték, amit te állítasz, hisz nem új koruktól ették az olajat. Tehát nyilvánvalóan vmi el lett baxva :)

Amúgy sztem kismillió oka nem lehet ennek, a TFSI motornál is a dugó-gyűrűnél volt a gond. Olajfogyasztás ez miatt lehet főleg, meg ugye a turbo tömítése, szelepszárszimmering, de az már egyértelműen elhasználódás.

Előzmény: shadowbull (334074)
GPS Creative Commons License 3 napja 0 0 334099

 

Tudsz mutatni olyan BMW műhelytesztet aminek az eredményét úgy hozták nyilvánosságra, hogy teljes részletességgel közölték a teszt körülményeit és menetét?

 

Igazság szerint ez senkire nem tartozik - sem a BMW-től, sem a Teslától...és senkitől sem.

 

Ami a nyilvánosságra tartozik az az, hogy ha a vevő kifizet egy valag pénzt egy autóért - az ne hemzsegjen tervezési-gyártási-anyag-vagy összeszerelési hibáktól, sőt, a szoftvere se legyen bug-os és semmiképp ne tartalmazzon úgynevezett "típushibákat".

 

Az én szakmámra hivatkozva (mint analógia), a megrendelőmnek köze sincs ahhoz, hogy én milyen QA (Quality Assurance) szoftvert használok a kész munka ellenőrzésére - vagy hány dollárt fizettem a CAT-szoftverem legerősebb, opcióként megvásárolható QA-moduljáért - illetve hányszor és milyen fokozaton engedem azt át a kész szövegen.

 

Ha kérdezné se mondanám el neki - mert rá csak a kész munka minősége tartozik... meg az, hogy fizesse ki miután átvette.

.

Előzmény: szilvatövis (334098)
szilvatövis Creative Commons License 3 napja 0 0 334098

Tudsz mutatni olyan BMW műhelytesztet aminek az eredményét úgy hozták nyilvánosságra, hogy teljes részletességgel közölték a teszt körülményeit és menetét?

Előzmény: shadowbull (334096)
_Berci Creative Commons License 3 napja -2 0 334097

 

Egyébként a Model 3-nál már messzemenően optimalizálták az EV-re tervezést, modularizálták az egységeket, hasznosítják az utolsó joule hulladékhőt is.

 

Igy van. Az e-motor nyilvan marad (kar is lenne nehany ezer motor miatt uj motortekercselö sort epiteni). Az öntötthazat, attetelt kell megfelelöen elkesziteni.

 

Ha a Model 3 rendesen beindul, a teherautogyartas is megmozdul ... hat akkor olyan ~1 millio e-motor/ev sebesseggel lehet gyartani öket ... ami mar olyan darabszam, amit messzemenöen lehet optimalizalni (es automatizalni) is.

 

Ha valamikor elkeszül a Model Y, akkor abba is valszeg ugyanez a motor kerül. Kar lenne nagyot valtoztatni rajta ... ertelem hianya miatt. Csak az ICE kendacsolas olyan, hogy az evi ~100 millio autoba vagy 10 000 különbözö ICE-motor kerül. 

 

(Az egyetlen független motorgyarto a Cummins. A különbözö földmunkagepeket gyarto cegek tölük veszik a dieselmotort ... de valojaban ilyesmi ritkasagszamba m1).

 

Előzmény: szilvatövis (334058)
shadowbull Creative Commons License 3 napja 0 0 334096

Lathatoan nem ertetted meg amit eddig irtam. Mivel SEMMIT nem kozoltek a vizsgalat jellegerol, a profilrol, a korulmenyekrol, ezert nem lehet maskepp ertelmezni a dolgot, mint marketing bullshitnek.

 

(es ugye ott van a tesla es musk track recordja is ettol fuggetlenul. )

Előzmény: szilvatövis (334093)
kobab Creative Commons License 3 napja -1 0 334095

Pedig de, az általad elképzelt szép igazi fenntartható világra az az utópia adta volna a legközelebbi választ mikor úgy gondoltuk, hogy majd a harmadik világ is átveszi a "fejlett" világ fogyasztói szokásait.

Nagyon kevés ember hajlandó változtatni (fontos) nézetein, még kevesebb ismeri el. Szerintem te ezen kevesek közé tartozol. Kíváncsi vagyok, mi lesz...

Előzmény: Auralianus (334069)
GPS Creative Commons License 3 napja 0 0 334094

 

Azt kell kibírnia, ha néha-néha belerongyol valamelyik tengely egy méretes tányérmaróval a féltonnás öntöttvasba....

 

Oké, de azért a képen látható áttétel sem valami hangyafasznyi konstrukció.

 

Amiről én beszéltem, azok úgy a 60-as, 70-es években gyártott román gépek voltak, (az eszterga volt a fiatalabb a villanykuplungjával).

De mindkettőt a termelésből "privatizálták ki" - még az előző műszak melege benne volt az olajban, gyakorlatilag a szalagról daruzták ki őket.

 

De engedjük már meg, hogy azért az amerikai gépipar fejlődött egy kicsit - az ezelőtt 40 éves román gépiparhoz képest.

Mert én ezt az áttételt sokkal inkább gépipari terméknek tekintem, mintsem virtigli járműiparinak.

.

Előzmény: szilvatövis (334086)
szilvatövis Creative Commons License 3 napja 0 0 334093

Neked sem. Ha lenne eleve nem foglalnál állást, elegendő információ hiányában.

Előzmény: shadowbull (334090)
Auralianus Creative Commons License 3 napja -1 0 334092

Ha már önvezetés :) Comma AI

Camry XSE (nightdrive): https://www.youtube.com/watch?v=7kcq4eAqHKQ

Honda: https://www.youtube.com/watch?v=s-vHH9JywyU

KIA Sorento (jobbkormányos): https://www.youtube.com/watch?v=mq-iwCBFHY0



Előzmény: szilvatövis (334089)
GPS Creative Commons License 3 napja 0 0 334091

 

Nézd el neki hogy BMW-n szocializálódott...:-)

 

Jó hogy itt vagy - mondd el te is, mert te is láttál eleget: mi a lófax rendkívüliség van abban, hogy egy ilyen bivaly áttétel elmegy 20-25 ezer órát, vagyis mondjuk 1000 napot, azaz vagy szűk 3 évet?

.

Előzmény: kzdiesel (334085)
shadowbull Creative Commons License 3 napja -1 1 334090

Ha valakinek van kompetenciaja itt, akkor nekem.

 

A teslanak ertelmes ember amugy mar azt sem hiszi el ha kerdeznek. Nemhogy ilyen egymillio merfoldes ordas nagy kamukat.

Előzmény: szilvatövis (334088)
szilvatövis Creative Commons License 3 napja 0 0 334089
szilvatövis Creative Commons License 3 napja 0 1 334088

Nincs kompetenciád ezekre az állításokra, szokásos konkurenciaköpködés.

Előzmény: shadowbull (334087)
shadowbull Creative Commons License 3 napja 0 0 334087

Azert bullshit, mert nem tudunk semmit a tesztelesi profilrol.

 

Eleg nagy osszegben mernek fogadni, hogy a mi tartosteszt-profilunkkal nem menne el egymillio merfoldet, de valoszinuleg a tizedet sem.

 

es akkor ugye ez a motor+eroatvitel, ezen kivul van meg az autoban kismillio egyeb dolog. A Model 3-bol egymillio merfold utan szar sem fog maradni.

Előzmény: GPS (334084)
szilvatövis Creative Commons License 3 napja 0 0 334086

Szerszámgéphez ne hasonlítsd! :-)

Őrületesen túlméretezettek minden szempontból.

Egy marógép főhajtásának nem azt kell kibírni, hogy 20 évig megy három műszakban, ez az alap. Azt kell kibírnia, ha néha-néha belerongyol valamelyik tengely egy méretes tányérmaróval a féltonnás öntöttvasba....

Előzmény: GPS (334083)
kzdiesel Creative Commons License 3 napja 0 0 334085

Nézd el neki hogy BMW-n szocializálódott...:-)

 

Előzmény: GPS (334084)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!