Az öndiagnosztika alatt hibát észlel akályha és emiatt megszakítja az indulási protokolját. Próbapadi diagnosztika után lehet megmondani a hiba valós okát.
Az meg hogy kivülről ugyanúgy néz ki mint egy bmw kályha......háááát....e39-e46 és az x5 első szériájában ugyanez a kályha van kinézetre, de a kályha aecuján futó program mindegyiknél más és más! Nem csereszavatosak és típuson belül sem a kályhák!
Vidd el szakemberhez aki tényleg ért hozzá, nem csak azt mondja. Azért nem gyújt be, mert valamilyen hibát észlel. Semmi nem olcsó hozzá, ezért nem kell fölöslegesen cserélgetni ezt- azt, költöd a pénzedet és a kályha nem lesz jó. Ki kell olvastatni az agyát hozza való diagnosztikai programmal.
Szakmai segítséget szeretnék kérni. Van egy rover 75 aminek néhány napja nem megy a kályhája holott hideg van. Ha a kályháról lehúzom a csatit majd visszadugom elindul a kályha de nem gyullad be,megy néhány mp-ig /30-40/ majd leáll. Viszont nem hallom kattogni a szivattyúját az ülés alatt /eddig hallottam/ . Elképzelhető hogy az üzemanyag szivattyú döglött meg? Ha igen lehet-e ilyet kapni újat vagy lehet-e valamivel helyettesíteni? A kályha amúgy olyan mint a bmw-é webasto thermo top z/c 5 kw.
A segítségeteket kérném! Hozzájutottam egy telestart T60 vevőegységhez távirányítóval együtt. A bekötését szeretném megtudni, nem találok semmi érdemlegest a neten T70-ről van leírás, de nem egyezik a csatlakozójuk. Arról érdeklődnék még, hogy milyen frekvencián dolgozik, mert nincs hozzá antenna.
Vidd vissza oda ahol beépítették! Utólagos beépítésnél csak a megrtendelő egyértelmű kérésére installáljuk a leírtak szerint a fűtést, a rendes metódus a motor fűtését is tartalmazza a radiátorból kilépő víz hulladékhőjével.
maradjunk annyiban h ha mi is cseréljük csak eredetire szoktuk, mert még olyat nem találtunk ami pontosan ugyanolyan lenne -20 és +120fok között!
És még ami megviccelheti az embert h a c kályha ecuja 2 és 4 rétegű nyákkal is készült..... diagoljátok le próbapadon megint, mert így csak a szívás megy.
A 2015-ös Transit Connectemben van egy webasto thermo top air 2000-es fűtés, minden szuper vele, viszont az utasülés alá tették be a kör alakú kapcsolóját/ hőfokszabályzóját, nincs túl szerencsés helyen, fel kell nyitnom az ülőlapot, ha állítani akarok valamit.. Be tudok építeni egy sima ki-be kapcsolót elé- mögé, amivel cska bekapcoslom, majd ha elég, kikapcsolom? Nem nagyon van szükség az álligatásra, egy egyszerű kapcsoló kellene csak, amivel bekapcsolom, majd ha meleg van /fűt az autó is, akkor kikapcsolom. Annyit tudtok esetleg segíteni, melyik szálra tegyem? Ki is mérhetném, de jobb ez így.
Azt sejtettem, hogy nem fogom megúszni annyira egyszerűen, mint a T4-ben. :-(
Valamikor meglátogatnálak diag-ügyben, hogy lássuk, mivel állunk szemben. A kérdés, hogy ki kell-e szedjem az autóból, vagy beépítve is meg lehet csinálni?
A t5 kályhák2 csoportra oszthatóak, mégpedig szoftverezés tekintetében és ez csak webasto diagolás után derül ki h melyik kályha milyen szoftvert kapott. Az egyiket lehet kintról indítani aránylag könnyedésn w bus-al amásikat nem csak egy segédprogram a kályha ecujára való rátöltés után, ezt egy hardverkulcs-al a webastotó lehet megvásárolni nem éppen olcsón. Mindenre van egyébként költséghatékony megoldás, de sajnos bárhogy is próbálkozol ez nem a 10-20e ftos kategória lesz. Mint bármi más sem az állófűtések terén sajnos.
Van egy 2007-es T5 Caravelle-m Comfortline felszereltséggel, 1.9 PD. Climatronic, de állófűtés vezérlőpanel nincs, a kieg. fűtés gyári és tökéletesen működik, Thermo Top C (7H0815071G).
Szeretném megoldani, hogy elsősorban a motort fel lehessen melegíteni a kályhával, távolról. Örülnék a telefonos kapcsolgatásnak, de akár "sima" távvezérlő is megfelel. Ha lehet hozzá műszerfalra ragasztható időzítőt csatlakoztatni, akkor már a GSM-is használható lenne.
Amit idáig összeszedtem:
Hidegen indulva, alapjáraton, először az utasteret fűti, és csak később a motort.
Kici, óccó VCDS szerint van egy aktív távvezérlő az állófűtéshez(!); a teszt engedi az N279-es szelepet vezérelni, de utastérből hallható eredménye nincs; keringető szivattyú működik (a klíma "Rest" funkciója is jó).
Hogy tudom megállapítani, hogy valóban gyári távvezérlős-e, csak nem kaptam meg hozzá a távirányítót (az előző gazdi sem)? Az ülés(ek) alatt és a bal A oszlopnál nem találtam hozzá vezérlőegységet.
Ha igaz, akkor a kályha csak a CAN BUS-on keresztül hajlandó kommunikálni, elindulni.
Ehhez képest a neten több bekötési segédletet találtam (pl. a Webasto T91, 1533) kimondottan T5-be szereléshez. Mindnél a (a tápon és antennán kívül) csak egy vezetéket kell bekötni, a kályha X1 csati 1-es helyére. Mondjuk, évjárat nincs meghatározva.