2019-es 1.5 Benzines automata Ford Focus kombim van, jelenleg 52ezer kilométerrel. A szerviz szerint az automata váltóban élethosszig tart az olaj, nem kell cserélni, de kérésre természetesen cserélik. Tanácsot kérek, hogy mit tegyek. Ha szükséges, rááldozom az összeget, de ha pl. ezzel a futásteljesítménnyel még korai, akkor eltolom későbbre.
A 'Sport' verzió háromküllős kormányt és sportosabb oldaltartású ülést tartalmaz.
És valóban, elektromos gázpedál van benne. Beszéltem egy ismerős autószerelővel és közben több dolognak is utánna néztem.
P0123-as hibakód a TPS (trottle position sensor) a gázpedál állás szenzor hibás működésére utal, ami az elektromos gázpedálba van beépítve. Ez igazából egy potméter szintén.
A P0300-as hiba az égéskimaradás, azért van, mert a gázpedál nem ad megfelelő jelet az üzemeanyag-levegő rendszernek, ami meg letiltja a motort.
Tehát rendeltem egy gázpedált a TPS szenzorral, beszerelem és meglátjuk mi lesz. A szerelőm is várja a fejleményeket, és ha nem ez volt a hiba, akkor Ő jön!
Érdekes hibakód, ebben a "sport" verzióban nem elektromos gázpedál lenne? A 123 kódra emlékszem korábbról, ilyen még karburátoros autókban is lehet, a régebbi de már befecsis autókban meg mindben van, el szokott kopni benne a poti és vagy össze-vissza mutat vagy beszorul valamelyik állásnál. Namost ha ebben az autóban nincs elektromos gázpedál akkor rendben van a dolog (ez egy viszonylag olcsón, ideiglenesen akár kontaktsprayvel javítható hiba), de ha elektromos gázpedál van akkor valami qrvára össze van kavarodva.
Saját tapasztalatom nincs vele, de a gépkönyv valójában engedélyezi a 10-40-es olaj használatát, csak mindenféle szómágiával körítve azt mondja, hogy nem javasolt.
Elvi síkon, ha az 5-30-as olajat már nagyon eszi akkor a 10-40-est egy kis ideig kevésbé fogja, de kábé tüdőgyulladásra lázcsillapító esete forog fenn.
ha surubben raksz akkor max az olajtekoben marad, nem ken semmit, es nyilvan ugy fogod latni, hogy nem eszi az olajat [de azt nem latod hogy nem is latja el rendesen a feladatat]
2006 os 1,6 benzines Focus Cmax, Ti motor ba az előírt 5w 30 olajon kívűl lehet tenni mást is? 300ezer van benne, haver szerint ha 10w40 es (szem ezt mondta) olajat teszek bele, akkor kevesebbet eszi az olajat. Igaz lehet? Olyan vki válaszát várom aki próbálta és van saját tapasztalata ez ügyben. Köszönet előre is.
Üdv. 2005ös focusom van, tehat6a második generációs. Kérdezném, nektek a fűtés/hűtés, ha középre van állítva, tehát levegő csak a testre fúj, és 4es, legmagasabb fokozatra van állítva, erősen fúj? (többi autóhoz képest)
Nyáron klímázok, 4esre van téve, de alig jön levegő a rácsokon
. Nem arról van szó hogy kevés a gáznyomas a rendszerben, és nem elég hideg a levegő, hanem alig fúj levegőt, szinte csak lehel. Mondanám hogy más autókban Így a levegő 2es fokozaton fúj.
Pedig ahigy állítom 1tol 4ig, (manuális) hallani hogy a ventilátor változtatja a sebességét, és 4esen elég szépen pöröghet mert hangosan zúg, csak éppen levegőt alig nyom ki a szellőzőn. Szét lehetne esve a valahol a műszerfal mögött az alagút a levegőnek?
Beragadt a hátsó, jobboldali, utastéri ajtó. Nem nyílik.
A kárpitot leszedtem, látom, hogy az ajtónyitó kar bowdene húzza, amit húznia kell és a rugó vissza is húzza, épp mint a másik oldalon, ahol rendben működik.
A gond mélyebben lehet, a zárszerkezetben.. Vagy mit tudom én!
Jó lenne, ha nyitva lenne! Lehet ezzel valamit kezdeni? Látott már valaki megoldást ilyen problémára?
Tudja valaki hogy lehet a "hazakisérő fényt" és minden más karácsonyfa izzót véglegesen lekapcsolni? Konkrétabban, ne kapcsoljon fel ajtónyitáskor a helyzetjelző.
Sziasztok! Egy 2007-es Focus II-be vettem egy Xiaomi első-hátsó menetrögzítő kamerát és hardwire kit-et. A kamerákat már beszereltem, de a Hardwire kithez nem mertem nekifogni. Van rajta egy +VCC, egy GND és egy ACC vezeték, ezeket kellene bekötni. A kesztyűtartó mögötti biztosítéktábla lenne jó szerintem, valaki tudna segíteni esetleg?
próbáltam rákeresni... de kicsit komplikált. Vettem egy 1,6 benzines 2005-ös Focus Kombit. Még friss a vétel részemről kb. 600 km-t mentem vele és hirtelen olyan hiba jelentkezett, hogy 20 km megtétele után elkezd villogni a motor check lámpa, és az addig egyenletes járás is megváltozik. Ha "pihen" az autó egy kicsit, akkor utána megint minden oké. Mi okozhatja ezt a problémát?
Üdv! Focus 2 2008.10 havi facelift-es autóhoz szeretnék kulcsot másoltatni/vagy vásárolni márkakereskedésben. Egyszerű bicskakulcsos, semmi gombos indítás, stb nincs benne. Nem fontos, hogy távirányítós legyen a másolat/vásárolt, csak annyi kell, hogy beinduljon vele az autó, ha véletlenül elhagynám az egyetlen eredeti, még meglévő kulcsát. Szerintetek ez mennyibe kerülne nagyjából -tól -ig a másolttól a márkakereskedésben alvázszám alapján vásárolt kulcsig?