Van 2002-es Suzuki Swiftem (1,3 benzin ), és most a fékkel kicsit elakadtam. Eddig szorult az első fékem, de azt felújítottam. Az már jó. Viszont először fékezésnél még tudtam állóra fékezni a kerekeket, de a harmadik negyedig fékpróba után már kemény lett, és a fékhatás is karcsú. Mintha nem menne a szervó. Nagyon megnőtt a fékút, és ne tudom állóra fékezni. Amit nézegettem, hogy vagy vákuumcső, vagy vákuumos fékrásegítő, esetleg főfékhenger. Sehol sem találok szervíz leírást hozzá, vagy videót. Esetleg valaki tud, hol lehet rálelni? Vagy valakinek volt már pont ilyen hibája?
Ezt vettem meg ma pont onnan, a Sumo-tól, de nem lesz jó. Az autóban lévőtől ez majdnem 3cm-rel rövidebb. Tudom, hogy ezt dobta a gép, de nem passzol sajnos.
97-es évjáratú, 1.0-es Swift-hez keresek vízhűtőt. Az alapvetően egyszerű feladatot sajnos bonyolítja, hogy automata váltós a kocsi és abban picit más a hűtő. Alkatrészboltok, bontósok eddig nem tudtak segíteni. Persze gyárit talán lehetne rendelni, de a kisöreg értékét nem szívesen költeném hűtőre. Tudtok esetleg valami tippel segíteni?
nincs fordulatszámmérőm azért kell a tábla ...de létezik megvan képkivágásban ha érdekel elküldöm csak hát nem a legjobb minőség telefoon fotózták le monitorrol
szerintem van számított adat,ez az áttételekből,kerék kerületéből kiszámítható,és van tapasztalati érték,beleülsz,nyomod neki és felírod.Ilyen táblázatot még nem láttam,eleve függ pl a gumi méretétől,kopottságától is.
Egy érdekes hibajelenséggel találkoztam ami szerintem ritka, de ki tudja.
A swift 3 hengeres G10A motorkódú 993cm3 39kW benzines 2000-es évjárat. Hidegen szépen rendben beindul erő is van benne , megy is rendesen olyan 4-6 km-t, majd egyszerűen leáll. Majd többszöri inditózás után beindul és ismét megy 4-6 km-t már meleg motor mellett is. AC pumpa - benzinszűrő csere megvolt, gyújtókábelek kicserélve, elosztófej kicserélve, hiba továbbra is fennáll. Most javasolták a központi befecskendező ultrahangos tisztítását. Ha valaki esetleg találkozott ilyen hibával kérem segítsen. Köszönöm előre is.