Ez a topik a légjáró lelkületű kezdők, és a náluk képzettebb gyakorló szakmabeliek topikja, ahol választ kaphat az érdeklődő a tanulással kapcsolatos kérdéseire.
Rendszeresen fordul elő sajnos fizetős kurzusok meghirdetése, ami az index beleegyezése nélkül tilos. Ha konkrét kérdés merül fel képzéssel kapcsolatban, az megválaszolható természetesen. A fizetős tanfolyam toborzó és bármilyen reklámtevékenység viszont nem megengedett.
Milyen 2? Egy van ott, aminek van papirja. Az a kabinos "jatek" nem szamit. (Ennyi erovel az Erzsebet teren levo 737 szimmel repult orakat is beirhatnad...)
Muszeres repules oktatasara 3 azaz harom szimulator van az orszagban. Egy Nyir1en, egy Tokolon, egy meg a BME-n. Van meg ezen kivul 3 nagygepes, az egyikkel csak MCC-JOT-ot lehet csinalni, a masik ketto Boeinges meg Airbus-os. (Azokkal nem tudom, mi van papir ugyileg, hallani lehetett olyan mendemondakat, hogy az egyiknek a szoftverevel vannak/voltak gondok, a masikban meg nem volt mozgato-szerkezet...)
Meg persze van a Wizz Air szimulatora, de az a hatosagi listaban nincs bent. (Talan csak nem azert, mert kulfoldi papirt szereztek neki inkabb? ;) )
A szim az cca. 35-40 orat "ut ki". Szim eleg sok helyen van, Pesten es Nyiregyhazan is. (Utobbi helyen volt eloszor hatosagilag engedelyezett szimulator az orszagban). A problema annyi, hogy alt. annyiba szokott kerulni, mint egy repulogep orankent. Ezert van, hogy max. ME-IR-nel kepzodik megtakaritas (400 € vs. 100-120 €), SE-IR-nel olcsobb repulogepen lerepulni az egeszet.
Nem lesz kisebb értékű semmiben a tudásod. Az alapokat legalább olyan jól be tudod gyakorolni. Szimulátorban olyan szélsőséges dolgokat is le lehet utánozni, ami a valóságban nem megoldható.
Köszi a választ. Én eddig csak a PAS honlapján láttam szimulátort is tartalmazó konkrét ajánlatot, viszont az valahogy ezzel együtt is drágább mint a többi (9999eur). A többi szervezetnél általában mind az 50 óra repülésben van megadva. Ha jól emlékszem akkor a jogszabály lehetővé teszi, hogy ebből az 50 órából bizonyos mennyiséget szimulátoron végezzenek. Elsőroban ez iránt érdeklődnék, hogy kinek mi a tapasztalata. A teljes 2.5+ milliós ár azért elég húzós, ha ebből ki lehetne váltani pár órát szimulátorral, már az is elég nagy könnyítés lenne. Viszont a másik kérdés az, hogy érdemes-e, vagy így a megszerzett tudás kevésbé less értékes mint ha végig valódi repülés során történt volna a képzés.
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata olyan IFR képzéssel, ami részben szimulátorral történt? A megszerezhető gyakorlati képességekben nagy a különbség? Illetve mennyivel lehet így mérsékelni a költségeket?
Ez a két hely pont füves reptér, nem tudom hogy ott szünetel-e esetleg, ha nagyon felázik a talaj, de pölö Tökölön nincs szünet, ha repülhető kondíciók vannak.
Nem túl nagy az országunk, de elég komoly eltérések vannak a repülhető napok számában repterenként... Legalább várost adj meg 😀 egyébként elég kiszámíthatatlan mostanában
Erdeklodni szeretnek a magyarorszagi repulesi idoszakokrol. Mint mar irtam a lanyom magyarorszagon szeretne pilotavizsgat tenni PPL/CPL ami egy hosszu folyamat. Erdeklodnek hogy mennyire van az orszagban repulo uzem oktatas oktober es marcius kozott? Az az erdemes e elkezdenie oktoberben vagy inkabb varjon marcius aprilisig ( idojaras )
Majdnem eltaláltad. Bár 2 év mindenképp kevés, de 7-en belül el lehet jutni a célodhoz. Döntően idő és befektethető pénz kérdése. De 12-15 millió alsóhangon belemegy. Inkább több. Akkor is ha van korlátlan tanulásra fordítható időd. Sok repülőiskola van az országban ahol üzleti alapon képeznek. Budaörsön, Gödöllőn, Szegeden. Jelenleg nagyon keresik a kereskedelmi pilótákat.
Persze vannak egészségügyi feltételek is. Valamilyen műszaki felsőfokú végzettség mindenképpen előny.
Szerkeszteni nem tudom hol kell, és ha nem tudom, akkor talán nem is lehet, szóval bocsi, ha vagytok olyan kedvesek, írhatnátok képzőintézményeket "gyorstalpallókat" is. Szóval a főiskolán kívüli képzések érdekelnek. És csak magyarországi intézményekbe szeretnék tanulni, és magyar wizznél dolgozni. köszönöm szépen.
Sziasztok! A PPL, CPL, és ATPL Repülési engedélyeket magán-oktatóközpontoknál szeretném megszerezni. (egyetemi képzéseken kívül)
Mennyi pénzbe kerül ez körülbelül?
Van e esély, ha nincs mérnöki diplomám, akkor eltudok helyezkedni utasszállító pilótaként pl. a wizz (hungary)-nél? Nem hátrány, hogy nem vagyok mérnök/Nincs diplomám?
Angolul felsőfokon beszélek, matekozni egyáltálán nem tudok,a többi stimmel.
A Nyíregyházi Egyetem szakmérnök képzésére jelentkezők figyelem!
A jelentkezők között van olyan, aki azt jelezte, hogy az oklevelét csak ősszel kapja meg. A FELVÉTEL FELTÉTELE, HOGY A FÉLÉV KEZDETE ELŐTT (FEBRUÁR 3-IG) AZ OKLEVELÜK MÁSOLATÁT LEGALÁBB E-MAILBEN A felvi@nye.hu CÍMRE ELKÜLDJÉK. AZ OKTATÁSI INTÉZMÉNYÜKBEN JELEZZÉK EZT A PROBLÉMÁT ÉS ÉRJÉK EL, HOGY AZ OKLEVELÜKET MEGKAPJÁK!
A Nyíregyházi Egyetem szakmérnök képzésére jelentkezők figyelem!
Ajelentkezők közül aki már volt a Podmaniczky utcában Zerkovitz Dávidnál pályaalkalmassági vizsgálaton és megfelelt, az január 26.-án hozza magával ezt az igazolást és neki csak azok a vizsgálatok lesznek elvégezve a repülőtéren, amikre ott nem került sor (pl. csapatmunka). Ennek a vizsgálatnak a díja 6000 forint lesz.
A szakmérnöki képzésre a jelentkezési határidő 2018.01.19. és postán kell beküldeni a Jelentkezési lapot, a diploma, az angol nyelvvizsga és az orvosi alkalmasság másolatát, de mindezt beszkennelve a felvi@nye.hu-ra is küldjétek el a biztonság kedvéért.
Már csak két hét van január 19-ig a Nyíregyházi Egyetemen február elején induló 3 féléves Légiközlekedési-hajózó szakmérnöki képzésre történő jelentkezéshez. Ha a BSc okleveled még addig nem kapod meg az nem kizáró tényező, a tanév kezdésig elfogadjuk. Az angol nyelvvizsga igazolás és a reporvosi igazolás viszont kell. Tudnivalók az nye.hu/felvételizőknek oldalon.
Jó hírem van, mert jól látta: a szakmai helyettesítő tárgyak között valóban szerepel a közgazdaság ismeretek tantárgy, de fontos, hogy valóban ez legyen az érettségi bizonyítványba is beírva!
Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz, hogy a 2018 szeptemberében a Nyíregyházán induló pilótaképzéshez átnéztem a felvételi követelményeket, és az ágazati érettségik közül a közgazdaságtant is elfogaják.
Ez valóban így lenne? Hatalmas segítség lenne a mihamarabbi válasz.