Keresés

Részletes keresés

53zsiga Creative Commons License 2018.07.03 0 0 161507

Nekem ez nagyon a 7,8 as 25 db os tűgörgőnek tűnik.

                                         

 

 

 

                                       

Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.07.03 0 0 161506

Én Babettával.

Előzmény: 53zsiga (161505)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.03 0 0 161505

Én katona voltam ott.

Előzmény: Zo-Li-Bá (161504)
Zo-Li-Bá Creative Commons License 2018.07.03 0 0 161504

Üdvözletem!

 

Megakadt a szemem ezen a bejegyzésen, mert jómagam is Tapolcán élek már egy ideje.

Van itt valaki, aki szintén tapolcai?

 

Üdv, Zoltán.

Előzmény: 53zsiga (161021)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161503

Bocs nem  km et kőrt.

Előzmény: 53zsiga (161501)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161502

Melyik video, nem találtam.

Előzmény: BLaaszloo (161500)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161501

Az nagyon érdekes mert csak 66 kmet tudott ráverni a második helyezett széria 210 re. Ami ugye minimum 13 pacival gyengébb.

Előzmény: BLaaszloo (161500)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.07.02 -2 0 161500

Jó hát a Pavel gépe mindent visz. A tuning kategóriában indult, 70-es 15 lovas moci.  14-47-es lánckerekekkel. Saját bevallása szerint 90-95 a végsebessége ami a videói szerint elég hihető.

Előzmény: 53zsiga (161499)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161499

12 óra alatt 657 km, nem semmi.

53zsiga Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161498

Északon volt egy kis laza gurulás!

53zsiga Creative Commons License 2018.07.02 0 1 161497

Az a szép az emberi elmében, hogy egy problémára több megoldást is talál.

Előzmény: Tóni bácsi (161496)
Tóni bácsi Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161496

Kívánom, hogy még sok évig így legyen! Azért én maradok a "békebeli" variációnál. :-)

Főleg azért is, mert az 53zsiga nevű barátomtól kaptam egy tartalék trafót, ami még hiányzott a csomagtartómból. :-) Négylábú tirisztoros egységem is van tariban, de az sajnos már nem gyári. :( Viszont mikor Tucika meghozta legott kipróbáltam, tökéletesen műxik. :-) Hogy meddig? Azt ne kérdezd meg! :)

Előzmény: 53zsiga (161495)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161495

Nekem is ugyan ezt mondta. Azóta használom is töretlen, gond nélkül.

Előzmény: Tóni bácsi (161493)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161494

Korrekt módon leírtad a helyzetet! Rengeteg "élelmes" kereskedő él az extra haszon lehetőségével.

Azaz nem minden FAGY ami szikrázik.  Az eredeti bírja a strapát. Egy innovált és az eredeti magyar minőség.

                 

 

 

                                  

Előzmény: moyos (161490)
Tóni bácsi Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161493

Jól emléxel Gáborom!

 

Én leveleztem Fábosékkal pár éve, mikor az egybetrafós FAGY belső kapcsolási rajzát kértem.

Erre válaszolták, hogy na azt aztán nem, de ha valamelyikünknek letottyan az elektronikája, küldjük vissza, és ők küldenek helyette egy másikat.

 

Eccer valakinek ki kellene próbálni!!!

 

Nekem ugyan van egy a csomagtartómban, de amíg a négylábúval, meg a trafóval nincs gondom, elő nem veszem. :)

Előzmény: moyos (161490)
Oldbaker Creative Commons License 2018.07.02 0 0 161492

Szervusz, e hétre ígérték ezt a minőséget.

Ha promt kell, tudok adni feketét.

Előzmény: LacoP21 (161489)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161491

Szerintem még kint van. Megrendelte.

Előzmény: LacoP21 (161489)
moyos Creative Commons License 2018.07.01 0 1 161490

Ott általában rövidzár van. Leállító kapcsolóra nem pukkant még el senkinek.

 

Anno a Szürkébe vettem egy FAGY variációt a Futármotorosbolt, ami egy Ilarissal megejtett gurulásnál megpusztult:

Bakelitpipa gyertyafoglalatából elmúlt a biztosító rugónak (is nevezhető drót), pipa lezöttyent a gyertyáról, FAGY-ból kiszállott a füst. Faszásan felpúposodva. Akkor és ott Árpi bácsi cseregyújtásával húztam haza. Ezúttal is köszönöm neki a hordozható műhellyel közlekedést!

 

Később egy újabb megrendelés - átvétel alkalmával elvittem magammal. Megkérdeztem Molnár Petit, hogy javítják-e valamerre, mert akkoriban fórumtéma volt, hogy a megpusztult egységet leadva a készítőknek (Fábos) javítják/cserélik... Nem reklamálásképp vittem, csak érdeklődtem. Szerintem amolyan normál jótállásos-időből is kiestem már úgyis.

Peti szó nélkül elvette, és adott egy másik ugyanolyat. Szólt, hogy az a típus Indiai gyártású, és azokon be nem hajt senki semmit. Nem is ad el már többet belőle, csak a hazai gyártásúból, mert azokkal még jelezték, hogy probléma van. Az a példány egy maradék, azt nekem adja. Erre aztán vettem egy "megbízható" típust is.

 

Azóta minden babetta motorral üzemelő gép FAGY-os itthon. Van elrakva a gyári tiri+trafó is működő, de amígy jó, addig nem cserélek semmit.

Előzmény: Kistuci 1977 (161485)
LacoP21 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161489

Az ÖregPék sikerrel járt?

Előzmény: Kistuci 1977 (161488)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161488

oké. köszi

Előzmény: LacoP21 (161486)
LacoP21 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161487

Pedig volt itt valaki, aki szétszedte, még képet is tett fel.

Persze jó régen volt, a feledés homálya fedi...

Előzmény: BLaaszloo (161480)
LacoP21 Creative Commons License 2018.07.01 0 1 161486

Nem, Gábor akkor lehet gond, ha a szikraköz olyan nagy, hogy nem tudja átütni. (pl nincs gyertya a pipában letestelve)

Ilyenkor előfordulhat, hogy a nagyfesz keres magának utat odabenn...

A gyertyaslussz az kvázi rövidzár, azzal nem károsodhat.

Előzmény: Kistuci 1977 (161485)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161485

Ha jól értem akkor egy gyertya slussztól eltudja fosni magát az egybe trafó.

Előzmény: Tóni bácsi (161484)
Tóni bácsi Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161484

Lacika!

 

Ez szerintem attól lehet, hogy a kondi kapacitása csak annyit tud, ami minden fordulatnál a  primer spulni feltöltéséhez kell. Bár gőzöm sincs milyen az a mini trafó, egyáltalán beszélhetünk-e primer tekercsről. Na most, ha nem sül ki minden fordulatra, akkor szépen túltöltődik és eldurran.

 

Mondom szerintem. Nem tudom az egybetrafós FAGY kondijának kapacitását. :(

 

Aki jobban ért az elektronikához, majd helyre igazít.

Előzmény: BLaaszloo (161480)
207.500 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161483

Igen olvastam már, de köszi azért, hogy szóltál.

Előzmény: Kistuci 1977 (161478)
207.500 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161482

Szia!

Igazából én is jobban preferálom a régebbi jól bevált dolgokat, de itthon már nincs több cserealkatrész, hogy próbálgassam mi lehet rossz. Én se nagyon bízok az ilyen miniatürizált dolgokban, és nem is mondom, hogy ez mostmár mindig így lesz. Ezért csináltam egy ilyen átalakító "kábelköteget" hogy a gyári vezetékeket ne kelljen alakítgatni, és ha netán úgy van bármikor vissza lehessen állni az eredeti gyújtás alkatrészekre. Igaz így meg van pluszba néhány kontakthiba lehetőség...

 

Előzmény: Tóni bácsi (161476)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161481

Vártalak.

Előzmény: BLaaszloo (161480)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.07.01 -1 0 161480

Hat-hét éve lehetett, Laci bácsinál kompressziót mértünk, nagyjából mindenkinek.  Ftomi gépén elég volt egy pedáltekerés gyertya nélkül és a FAGY elszállt. Ez volt az első bizonyított történet, nem tudtuk hogy a FAGY ilyen .  Hogy mi lehet odabenn, meg hogy hol keres a szikra magának utat házon belül.... szerintem még ember nem szedte szét a műgyantával kiöntött részeket hogy megtudjuk.

Előzmény: Kistuci 1977 (161478)
T1b0r79,03 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161479

Rendben, köszönöm mégegyszer, hamarosan jelentkezem.

Előzmény: Kistuci 1977 (161477)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 161478

Azt tudod,hogy az egybetrafos kivitelt gyertya nélkül nem lehet használni. 

Valami kimegy benne. Nem tudom,hogy mi! Majd megmondják a hozzáértők.

Előzmény: 207.500 (161463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!