és az mitöl van hogy a baloldali elsö hátso ajtonyitásra leáll teljesen a beltéri egység mig a jobb oldali ajtokre marad a normál piros villogo készenléti mod.
Távolról ezt nehéz megmondani, de az adagolón levő kis elektronika, ami az immo dekódolást végzi, be szokott halni idősebb korára. (a piros-zöld együttes világítása kommunikációs hibát jelez)
Legvégső esetben kiiktatható az adagolón levő kis elektronika, de meg kell küzdeni a hozzájutással.
hiba jelenség: vasérnap is jelentkezett de akkor 5perc alatt magához tért.
ma viszont nem.
be parkoltam egy szupermarkethez és mikor menni akartam haza akkor az inditásgátlo nem engedett inditani.
egyszerre világit a piros és a zöld.
ha várok vele akkor egy idö után elkezd villogni a piros led de mihelyt megnyitom a bal oldali ajtokat abban a pillanatban megszünik a villogás és teljes sötétség, a jobb oldali ajtonyitás után folyamatossan villog ott nincs változás.
Elhiszem. Mivel nagyon jónak tartom ezeket a dísztárcsákat. Erre leginkább csak akkor jön rá az illető, ha megpróbálkozik a szupermarketekben kaphatókkal. Ezeket csak azért írtam, ha nem lesz felajánló használtra, nem marad más, mint a márkaszerviz. Ott van, csak drága.
Hasonló okok miatt keresek én is ilyet. Az eddigiek nem voltak tartósak,pedig nem rallyzok vele. Alufelnit meg nem akarok rá,lehet már nem lesz nálam sokáig.Amúgy egy Saxo 1.5D-re kellene.
Na ezek a "gyáriak" jó dísztárcsák nagyon. Azóta nem találkoztam megfelelő minőségű dísztárcsával, mióta nincs a Saxo. Ezek után már csak az alufelni, ami számításba jön.
Megvan az is. :-) Halmozom a használt autókat. :-)
Nagyon jó vezetni az A2 1,4 TDI-t, és jó utazni is vele, hosszú távon is. 100-150-es tempó között úgy viselkedik 5-ik fokozatban, mintha legalább 100 LE-s lenne, pedig papíron csak 75. Lehet benne egy apró chip tuning. Takarékos, kifejezetten csendes, dinamikus. Ez rendben is van, csak sajnos nagyon sokat költöttem rá eddig, és még nem vagyok a végén. "Ügyes" német tulaja volt, kihasználta belőle amit csak lehetett, megdöbbentően slendrián karbantartás mellett. Ennek ellenére a motor, turbó rendben, olajfogyasztás jelentéktelen, a többi részére ment rá eddig legalább 400.000 Ft. Jó vezetni, jó vele utazni, de a 12 éven át majdnem új állapotától használt 1,5D Saxohoz viszonyítva nem rentábilis (egyelőre még).
A Daihatsu Cuore úgy jött a képbe, hogy akartam egy nagyobb robogót, de azokat olyan irreálisan drágán mérik mostanában, így inkább döntöttem 1/4 pénzért egy kisautó mellett. Aztán véletlenül egy nagyon jóba botlottam bele. 2004-es évjárat. Rajta vesztettem járműveimen. A 3 autó közül egyiktől sem vagyok képes megválni. :-)
A napi 20 km nettó városi közlekedés dobhatja így meg. Na meg, ahogy az előttem szóló is említette a vezetési stílus is sokat dob a latba. A spritmonitor 99 értékelés alapján amúgy 5,97 literes átlagfogyasztást ír erre a típusra. Amit tudna a tiéd is, ha az autópályás adatot nézzük. Próbáld egyszer ki vidéki úton, autópálya nélkül, "nagypapa" stílusban.
Szerintem normális egy ekkora benzines autóhoz a 13.000 km alatti 7,7-es átlag. A vezetési stílustól is sok függ. Lehetőleg minél kevesebbet fékezni, kihasználni a lendületet, hosszan gurítani üresben, amennyiben a forgalmi viszonyok lehetővé teszik.
12 évig volt 1,5D Saxo-m, ami takarékosabb a benzinesnél.
Most nagyon jó állapotú Daihatsu Cuore van helyette, 100-120 közötti tempóval mértem 3,9-es fogyasztást. Ennél alacsonyabb valós fogyasztású benzinest nem tudok elképzelni.Télen csak városban 6 liter/100 km.
Sziasztok. Műszaki segítséget keresek egy őskövülettel kapcsolatban:
Első autóm egy 96' Saxo 1.1 SX benzin 44kW (60Le). Eléggé lepukkant állapotban vettem, apránként folyamatosan javítgatom/javíttatom. Másfél éve van nálam, és először azt hittem, hogy én vezetek ilyen bénán, de próbálkozásaim ellenére sem sikerül egy mindenki által emlegetett városi átlagfogyasztást elérnem.
Kezdetektől írom a fogyasztást:
Legjobb: 5.24 (pályára felhajtva telitank, 100km/h átlag, majd pályáról lehajtva megint telitank, és így mérve)
Legroszabb: 9.95 (télen, csak város)
Átlag: 13.000km-re vetítve 7.7l/100km, ami szerintem brutál sok egy ilyen kisautóhoz
Munkába járásra használom dél-pesti kerületekben, napi 2x10km, valamint havi 2-3 alkalommal 100-200km pályán, 100-120km/h körül
Szerelőm nem igazán tud mit rá mondani... "Lehet ez, meg lehet az... " de diagnosztizálni nem tudja.
Nem füstöl, nem fullad, nincs víz az olajban, sosem villant fel a motorhiba jelző, motor kellően hamar bemelegszik. Kompressziót mértünk, egységesen 9.5 felett volt minden hengerben, szerelőm szerint ez OK az autó korát és 220.000 km-t figyelembe véve.
Korábban a reggeli indításokkor (télen/nyáron) volt olyan hibám, hogy 1-2 percig nem volt jó az alapjárat és fulladt a motor. Komplett pillangószelepházat cseréltünk (befecskendezéssel), azóta ez a hiba nem áll fenn. Ez a csere kb fél éve volt. Citroen befecskendezőt nem találtunk, a bontóban adtak helyette (egy pont ugyanilyen) VW-t, ami mindenben passzolt, és működött is utána ugyanúgy. A fogyasztás ugyanolyan magas volt előtte és utána is.
Extra fogyasztók nem nagyon vannak a kocsiban, és általában egyedül utazok. Minden csomag + én = kb 100kg.
Valakinek valami ötlete arra, hogy pontosan hogyan is lehetne költséghatékonyan diagnosztizálni a hibát? Mert persze, elkezdhetnénk lottózni a légtömegmérővel, hőmérséklet jeladóval, lamdaszondákkal, de nem szeretnék feleslegesen ennyi mindent kicserélni.
Citroen Xsara II 1.6 16V 2001-es 5 ajtós autómhoz keresek első fényszórókat. A napokban 110-nél elém ugrott egy fácán és sajnos a lámpa teljesen összetört.. Szeretném kicserélni mindkettőt, mert a jobbos annyira matt és be van sárgulva, hogy már a polirozás sem segit rajta (azt meg nem akarom, hogy az egyik tök újnak néz ki a másik meg matt sárga és kopott). Viszonylag elfogadható állapotút keresek.
Esetleg, ha vkinek lenne vagy tud az ne tartsa magába.
"Részletes ajánlatot a héten küld e-mail-ben a szerelő, de a becslése szerint kb. 200.000 Ft-ból meg lesz a komplett vezérlés csere (szíj,görgők, vízpumpa), hengerfejtömítés olajcserével és természetesen a munkadíj. A vezérlés cserére munkadíjat nem számít fel, mert amúgy is le kell szedni a motorról és nem változtat a dolgon, hogy most egy újat tesz fel vagy a régit. Ezért is ajánlotta, hogy egyben legyen a két művelet. Mind a két esetben vagy gyári vagy magas minőségű alkatrésszel (Bosch).
Ha nincs más gond, akkor reggel viszem és este hozhatom el az autót, de nagyon maximum két nap. "
Egyébként ha már ennyire szét lesz szedve az autó, akkor érdemes lenne még cserélni valamit szerintetek? Mert valószínűleg arra is kedvezőbb ajánlatot tudna mondani, mintha külön csak egy adott dolog miatt mennék.
Valójában, hogy mi okozza a hűtővíznek az olajjal történő keveredését, a hiba pontos oka csak akkor derül ki, ha le van véve a hengerfej. Jobb esetben csupán a hengerfej tömítés, de elképzelhetőek repedések is az alumínium öntvény hengerfejben. Az árak különbözőek régiónként, sőt a szerelőként is változik, még ha a munka színvonala azonos is.
Budapesten vagyok.Dunakeszin mondták ezt az árát vezérlés cserével együtt elvileg. Közben elvittem máshova is, hogy a hűtővíz olajos és nézzék meg,hát ott nagyon brutál árat mondtak, 200 fölött és vezérlés nélkül.
Bejott ez a jo ido es elkezdett iszonyat melegedni a kocsi. Korabban klimaval, nyaron, autopalyan melegedett(kozep tartomany fole ment) es beindult a venti. Most viszont szimplan 80km/h folott rogton megy kozep tartomany fole es indul a hutoventi. Ez igy gondolom nem ok, vagy ok?
Hutoviz van eleg, 90nel vissza vissza huti folyamatos ventilalas mellett de pl 110es tempot nem hut le.
A 150.000 lehet sok is, lehet reális is. Attól függ mi a probléma. Ha csak hengerfej tömítés és bordás szíj csere, esetleg 1 db. feszítőgörgővel, az legalábbis a Dél-Alföld régióban egyértelműen sok. Ha más is okozza a hűtővíz keveredését az olajjal, mondjuk hengerfejrepedés, akkor már reális ár itt. Ez szétszedéskor derül ki.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Most volt általános szervízen a kocsim (Citroen C2 1.4 VTR benzines)és én már tavaly jeleztem a szerelőnek,hogy olajosnak tűnik a hűtővíz. Erre akkor azt mondta,hogy nem akkora mértékű, hogy gond lenne. Most viszont már azt mondta, hogy lehet hengerfejes a kocsi és tömítést kell cserélni és akkor már vezérlést is. Erre mondta, hogy ez kb 150 ropi. Csöpögés nincs a kocsi alatt,csak annyi van hogy olajos a hűtőfolyadék és kicsit jobban fogy a víz. Szerintetek hengerfejes lehet? És tényleg ennyibe kerül az egész? Valaki jó szerelőt tudtok ajánlani?Előre is köszi a válaszokat!
Kis segítség kellene. Egy 2008-as Berlingot vásároltam és nem kaptam rádió kódot hozzá, azt mondta az eladó, hogy ehhez nem kell. A neten azt látom, hogy de. Ez egy Clarion rádió, ami benne van, gondolom ez a gyári.
Mit tudtok, hogyan lehet ehhez hozzájutni ? A citroen.hu azt írja, írjak a legközelebbi kereskedésnek, ezt megtettem,de gyanítom borsos ára lesz. Nem tudtok vmi trükköt ?
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2005-ös 1.6 benzin 5-ajtós lila C4-em. Valamiért nagyon megszerettem pedig volt már jó pár autóm frissebb évjáratból is de ezzel valamiért más a helyzet.Megkapja mindig a jobb minőségű alkatrészt és olajat,szűrőket és lehet,hogy még meg is hálálja.Nem kevés a javítás de akkor is össze rakom úgy ahogy azt kell!
Szóval nemrég egy ónos,lejtős szervízúton sikerült beesnem egy nem kis árokba.
Keresek bal első ajtót,első lökhárító héjat. Ezek azok amire még szükségem lenne!
Tudom-tudom! Vásároljak bontóból... De én a pénzemet inkább máshova tenném.Amúgy is elképesztő némelyik bontó,merthogy "az nincs és nem is tudom mikor lesz" De azért az is arany áron. Persze nyílván van kivétel.