Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rébék Péter Creative Commons License 2017.04.03 0 0 43571

Tapasztalataim alapján 1300-ra 1400-as hengerej esetén a sűrítési viszony 8.8-ról kb 9.2-re nő, az előgyújtást viszont 3000-res fordulat felett visszakell kicsit venni  mert terhelésen kicsit becsöröghet v 1.4 elosztóval kell használni, utobbinál kicsit nagyobb előgyújtást lehet adni

Előzmény: R12Lucas (43569)
frakciós Creative Commons License 2017.03.31 0 0 43570

Tömítés: Akkora kell, hogy a tömítés tűzkarikája (acélgyűrű) nagyobb legyen mint a hüvely belső átmérője, nehogy belelógjon" vagyis 1.6 osé kell.

 

Előzmény: R12Lucas (43569)
R12Lucas Creative Commons License 2017.03.31 0 0 43569

Sziasztok! Lassan elkezdem az 1600-as motort összerakni. Végül is, az okos szóra hallgatva, úgy döntöttem, hogy 1400-as hengerfejet szerelek rá. A kérdésem az lenne, hogy a hengerfej alá 1400-as vagy 1600 tömítés kell?

A másik kérdésem az lenne, hogy az 1300-as motorra rátehetem az 1400-as hengerfejet? Mármint rátenni rátehetem, csak az a kérdés, hogy valami előnye lesz? Esetleg hátránya? Mi a különbség a két hengerfej között?

Rébék Péter Creative Commons License 2017.03.23 0 0 43568

Visszaraktam a 75-90-es olajat a váltóba minden csapágy szinkron fogaskerék jól van :)

zzoltan128 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 43567

Köszönöm a tanácsokat, én a szódaszórásra gondoltam. Az kíméletes. Miskolcon vagy környékén keresek "szódást".

dr17zozo Creative Commons License 2017.03.20 0 0 43566

Az lenne a legjobb, de szinte megfizethetetlen.....

Előzmény: plero (43565)
plero Creative Commons License 2017.03.20 0 0 43565

vagy szárazjég!

Előzmény: zzoltan128 (43562)
plero Creative Commons License 2017.03.20 0 0 43564

a szóda vagy dióhéj jobb választás!

Előzmény: dr17zozo (43563)
dr17zozo Creative Commons License 2017.03.20 0 0 43563

Nem tudom, hol is laksz? Pesten tudok ajánlani.......  

De bárhová is viszed, nagy az esély, hogy sok kárt is csinálnak. A homokszórás nagyon durva és a homok szinte kiirthatatlan lesz az üregekből!

Előzmény: zzoltan128 (43562)
zzoltan128 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 43562

Szeretném az egész kasznit letisztítani, szemcseszórásra vagy szódaszórásra gondoltam. Miskolcon vagy a környéken

keresnék hozzáértő szakembert, műhelyt. Aki nem gányolja szét.

 

 

afitos Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43561

Nekem is az a tapasztalatom, hogy ezt nem lehet megúszni. Ha az ember nekiáll az első sárvédőkkel mókolni, akkor itt bontani, majd újra felépíteni kell mindent az alapoktól, hogy ne csipázzon a rozsda a friss fényezésen egy-két év után....

 

RÉMES Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43560

 

És ez volt a jobbik.

 

Csak egyszer legyen kész! :-)

Előzmény: RÉMES (43559)
RÉMES Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43559

Igen, aztán kihajtogattam mint a konzervert. 

Volt alatta rozsda. 

Kívülről nem is látszott. 

 

Pedig csak egy kis odafigyelés kellett volna, meg paszta. 

Előzmény: afitos (43556)
pergerz Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43558

Egy tartalékot biztos-ami biztos viszek magammal Erdélyi túrára,hátha valakinek :)
(de mondjuk úton inkább megoldanám egy szál vezetékkel. :) )

Előzmény: ktomi1310 (43557)
ktomi1310 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43557

 Én pont ezért kötöttem ki a gyujtáskapcsolót a összes régi daciából,átalakitottam hogy nyomógombosra és azota semmi probléma.

Előzmény: pro-volone (43552)
afitos Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43556

Jó kis meló!

A belső tartólemezt lefúrtad róla? A sárvédő belső felülete és közötte van egy jó kis rozsdagócpont.

Ilyen komoly munkánál a két felület közötti felület is jó ha rozsdamentesítve van...

Előzmény: RÉMES (43554)
dr17zozo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43555

Nekem Apám (aki mezőgazdasági-gépészménök volt) mindig azt tanította, hogy ami jó, azt nem kell megjavítani..... :)

 

Előzmény: pergerz (43551)
RÉMES Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43554

De mindegyikkel mókolni kell így is. 

 

Kinyitottam a lemez átlapolásokat. 

Szépnek nézett ki, de mégis pergett a rozsda belőle. 

Holnap megy homokszórásra.

 

Remélem júliusra elkészül! 

Előzmény: RÉMES (43553)
RÉMES Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43553

Ja! Ma számoltam meg, 3pár első sárvédőm van összesen.

Ebből kettő utángyártott kék. 

Három piros balos gyári, egy krémszínű jobbos.

 

Na ebből lesz kettő gyári, ami nem rohad. 

Meg kettő donor, ha valami baj van. 

A többi megy a padlásra becsomagolva.

 

De a gyári sokkal szebben, és merevebben áll mint akármelyik u.gy. 

Nem huppog, és nehezebb is. 

Előzmény: pergerz (43551)
pro-volone Creative Commons License 2017.03.13 -1 0 43552

Látom nem unatkoztál. :) 

A gyujtáskapcsoló engem is megszívatott a múltkor. A kapcsolón belül az egyik érintkezőre ráégett az idő folyamán egy pici műanyag, ami persze mostanra teljesedett be.

Tekert az önindító, de nem volt szikra. Műszerfal is néma volt, mire kiderült, hogy mi a hiba akkorra 1-2 órát eltököltem vele.

Előzmény: pergerz (43551)
pergerz Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43551

Autószerelősdit játszottam ma a kékkel. :)
Mikor megvettem,kicseréltem benne a gyújtáskapcsolót,mert volt egy új,két kulccsal az eredeti meg kicsit szorult,és nem volt tartalék kulcs hozzá.Rutinból ment a csere,nem egy bonyolult valami.Szintén tavaly kicseréltem a fűtés csapot,mert a 16 év állás miatt szorult a régi,az új úgy működött mint a vaj,....eddig :)
Ma elakartam kezdeni a pót fékpedál beszerelését,na odáig nem jutottam.
Mikor kinyitottam az elejét,hogy aksi sarut rátegyem,észre vettem,hogy hiányzik a hűtővízből,megnyomkodtam a felső vízcsövet,bőven pumpált ki légbuborékot.Indítás na nézzük honnan folyik,....sehonnan.Na hengerfejes,gondoltam megint bőven tudtam levegőt kipumpálni a csőből a "dunsztosüvegbe".Viszont nem bugyog,nem gőzöl,nem vizes az olaj,könnyen indul,akkor mi a bánat,leállítás után megint csőnyomkodás,levegőbuborékok,csak most szerencsére,bal oldalán álltam és halk szuszogást hallottam,persze hogy az új fűtés csap műanyag része volt alul zárványos és pont úgy folyatta el a vizet,hogy nem látszott.Na akkor meg vagy :) :),fűtés csap csere vissza az eredetit,indítás hogy légtelenítsek.....porrá hullt az utángyártott új gyújtáskapcsoló spiáter eleje,ahová a kulcsot dugjuk =D =D =D
Szétszedtem az eredeti kapcsolót,kimostam a belsejét,a visszaszerelés holnapra marad,biztos ami biztos elviszem a kulcsmásolóhoz tartalék kulcsot csináltatni.
Szóval a lényeg,amíg lehet keressük az eredeti alkatrészeket,mert sokszor az után gyártott,hiába új csak kitölti a helyet azon a bizonyos ponton ahová beszereljük. :)

Rébék Péter Creative Commons License 2017.03.09 0 0 43550

Írtam

Előzmény: karesz444 (43549)
karesz444 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 43549

karesz444@gmail.com

Előzmény: Rébék Péter (43547)
pergerz Creative Commons License 2017.03.09 0 0 43548

Jogos!
(nem katalógus kép.)
 :)

Előzmény: Köny (43545)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.03.09 0 0 43547

Nagyszerű,Szeged Hmvhely körzetben élek, bármit tudok szerezni, adsz emailt én még nem ismerem

Előzmény: karesz444 (43546)
karesz444 Creative Commons License 2017.03.08 0 0 43546

Egy kellene egyenlőre! Csongrád-megye. Mid van még? :) email-em publikus pontos címet csak ott adok meg! Köszönöm!

Előzmény: Rébék Péter (43544)
Köny Creative Commons License 2017.03.08 0 0 43545

A korai (1982-es) 1310-en nem ilyen a dísztárcsa. 

Előzmény: pergerz (43525)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.03.08 0 0 43544

Mennyit adjak, hová valósi vagy?

Előzmény: karesz444 (43543)
karesz444 Creative Commons License 2017.03.08 0 0 43543

Sziasztok!

Tudnátok segíteni a Dacia 1310 TLX-hez 1.4-eshez hengerfej tömítést keresek, de nem találok sehol csak 1.3as kombihoz dob ki a kereső.

Hol tudnék ennek utána nézni esetleg érdeklődni ebben tudtok segíteni?

Köszönöm előre is segítségeteket! 

pergerz Creative Commons License 2017.03.08 0 0 43542

Szervusz.
Melyik fajta kell?
Emlékeim szerint egy db régi típusú van.

Előzmény: NaTi5609 (43541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!