Ha jó a szemed simán rálátni a cseréhez kell a légszürő házat kiszedni. Alulról a váltó miat nem látnád mivel a bak a váltó fölső részéhez van rögzítve.
Teljesen mindgy mennyire szennyezet, itthon annyira szarok az üzemanyagok , hogy legrosszabb esetben én 20e km-t cserélem de van, hogy hamarabb.
Több mindentől is rángathat.(gyujtás rendszer, üzemagyag rendszer...stb)
Akkor a nagy átmérőjű csőről le kell szerelni az egész légszűrő-házat (doboz), és akkor láthatom meg?
Sima emelő+ aláfekvéssel esélytelen? Vagy akkor meg a baktól nem látni?
Kár, hogy nem szemrevételezhető, semennyire, hogy egyáltalán mennyire szennyezett.
Ja, amúgy pont az olajcserém óta rángat a kocsi, 2000 fordulat körül.. Raktam bele 3/4 tankhoz vmi szeleptisztítós adalékot, de azóta már tankoltam megint 40 litert, és nem tudom, hogy a benzint ronthatta el, vagy a szmötyi most oda előrekerült, esetleg a benzinpumpa haldoklik, vagy a gyertyák, a befecskendezés.. 40km-t megtettem nyugiban (országút), majd a városba érve elkezdte ezt a rángatást, és azóta is csinálja. Olajcsere előtt nem volt semmi probléma. Ötlet? - Ezért gondoltam, hogy még a benzinszűrő lehet, ami eltömődött, vagy valami..
Sziasztok, a XI. kerben (vagy környékén) tudtok valamilyen nem hivatalos gyári, relatíve olcsón, de azért megbízhatóan dolgozó szervizt? (Vagy ez csak vágyálom?) Egy 2002-es 323F-et vinnék be, 3300-as ford.szám környékén vmi rezonál benne. Nem szeretném, hogy nagyon lehúzzanak, ezért várok tőletek szerviztippeket. Köszi.
Vettem egy Dension Gateway 300-at ( http://www.dension.hu/?subpage=gw300&p=1 ), de beszerelés előtt derült ki, hogy csak Mazdá-hoz jó. (Mazda6-ban volt előtte, nekem Renault Espace-m van) Ha netalán valaki innen belefutott ilyen esetbe esetleg Renault-os verzióval, akkor cserélnék vele!:) Ha nem, akkor sajnos eladnám. Használtan vettem, de szép állapotban, minden tartozékával, kábeleivel, dobozában van, odaadom az előző tulaj elérhetőségeit esetleges kérdések, beállítások esetére.
Mail publikus, oda írjon, akit érdekel, legyen szíves)
Autóvásárlás előtt állok és segítséget kérnék a forumozóktól, hogy milyen autót tudnának ajánlani. Ez egy elég fontos döntés és sok pénzről van szó szóval nem akarok a megfelelő áttekintés nélkül dönteni. Férfi létemre nem nagyon értek az autókhoz, most egy 2003-as benzines 1000-es Toyota Yaris-om van, ami nem valami gyors szóval egy sportosabb modellre váltanék.
A keresett kocsi maximális ára olyan 3,5-4 millió Ft lenne. Új és használt autó is képbe lehet.
Minél fiatalosabb modernebbnek kéne lennie, jól nézzen ki, de mégis megfeleljen a célnak. Nem szeretnék nagyon hosszú kocsit, meg túl nagyot se.
Teljesítményben legyen erősebb, mint a Yaris, mondjuk ez manapság nem nehéz, de azért 2000-es motornál nem kell erősebb se.
Használni városban lenni illettve 2 város közötti útra ami nem túl hosszú, de nem csak városi használatra lenne.
Azért ide írtam, mert a Mazda3-at néztem, ami tetszett, de lehet teljesen más is. Elküldhettek egy olyan topicba, ahol ez a fő téma is, de itt is várnám a tanácsokat.
5X114.3 17"X7.0 Fekete+ezüst polír peremmel HRS 255 BLACK&SILVER Nincs javítás sem sérülés sem külső sem belső peremen KÖZÉP AGYFURAT 70 NAGYON SZÉP ÁLLAPOTBAN, 1-2 KISEBB KARC! gumik pirelli 205/45 r17 2 DB 3MM 2 DB 2-3 MM KB
87 es benzines 2000-es ferdehátú Mazdából alkatrészek max 1 Tibicsokiért.
Mivel kedves autóm megszűnik, gondoltam megkérdezem hátha kell valakinek valami belőle. Bár lehet csak én tartottam ilyen öreg autót. Pl. hűtő, kárpit vagy bármi. Az ablakmozgatók már elkeltek. A macsessz@freemail.hu -n keress!
Az elmélet az, hogy a hidegben a henger falára kicsapódik a benzin és így nem ideális a benzin-levegő elegy a begyújtáshoz a gyertya közelében. Ettől még persze szerintem indulhatna elsőre kicsit hosszabb indítózás után, mert más autó is beindul első indításra ilyen hidegben.
Az akkufelélesztésre kíváncsi vagyok. Épp most fingott ki az akksim valszeg :( Az akkumulátoros topikba írtam.
Ja és én utálom a telet! :) :( Főleg itt a -10-ben, hóesésben.
Találtam egy diósdi valakit, aki valami akku re-kondícionálót árul, felvettem vele a kapcsolatot, és azt mondta, hogy nála új életre tudjuk kelteni az akkut még, illetve az új állagát is tovább megőrizhetjük az ő általa árult kütyüvel. Év elején kiviszem hozzá a halottnak gondolt akkut, "nevelésre", és ha nyert ügye lesz, akkor a fizetsége az lesz, hogy veszek tőle egy ilyen kütyüt a jelenlegi akkuhoz.
Az egyébként miért van, hogy a kocsi a hideg óta, tehát mondjuk ősztől, napi-több napi állás után csak 2-3-4. röffentésre indul be (vagy beröffen, de mintha még nem kapna benzint, le is áll), addig nem kapja be a gázt. Gyertya esetleg? Mert ugye ez is eszi az akkut rendesen..