Kár érte, sajnos az ilyen átalakítottak elég hamar kimentek a divatból és szinte mindig flex volt a vége vagy a kert vége a füvön vagy fa alatt..nehezebb egy ilyet eredetire felújítani, mint egy eredetit "csak" felújítani..nem beszélve a sok hiányzó alkatrészről, amik le lettek cserélve tuning szímszó alatt. De ezek ellenére bőven menthető és biztos el is jön majd a vevő, a komoly, aki nem azzal nyit, hogy az ár feléből akar még alkudni xx százalékot.
Eladnám fellelt állapotú 1960-as évjáratú Faltdachos,karosindexes bogaramat.
Amit tudni kell róla: 1960-as évjárat, alvázszáma: 2662213 A karos indexesekből az utolsó évjárat,gyárilag Faltdachos.
Az autó 15 éve lett ebbe az állapotba átalakítva,a motorját 10 éve felújították majd hamarosan száraz ,fedett helyre került ahol majd 10 évet állt.
Az elmúlt 15 éveben nem ment 10000km-t...
Ma is működöképes,de természetesen a karburátort és a tankot rendbe kell rakni...
A karosszéria jó állapotban van , természetesen azért akad vele munka. Egy jó ismerősömé volt és amikor 15 éve elkezdte "felújítani" kértem,hogy eredetire csinálja meg,de sajnos ez lett belőle.
A karosindexek helyét lefalazta ,de könnyen visszabontható...
Nincs meg a két lökhárítója,az eredeti kormánya,kúpos dísztárcsái,a csomfedél díszléce stb...
A tető nem szakadt és teljesen beázásmentes.
Szürke forgalmija van de már új rendszámmal. Gyári színe piros volt.
Papírjai tiszták,simán átíratható.
Jó restaurálási alap,de én inkább lemondanék róla más projektek miatt ha valaki restaurálni szeretné és jó kezekbe kerülne ...
Évek óta nem "bogaraztam", így most gondban vagyok, mert a 3 éve leállított - és már mozgásképtelen - 1302-esünket szeretném rendbe hozatni, de nem vagyok képben, hogy kihez ill. hova érdemes vinnem. Nem teljes felújításra gondolok, csak mozgásképessé, vizsgaképessé kellene tenni. Tudnátok segíteni, hogy ki az aki olcsón és jól dolgozik?