Oké, akkor a Blender szerint. Nekem mindegy amúgy hogy a Blender v. a Quart szerint, mert egyiket sem ismerem, de meg merem kockáztatni hogy ezáltal nem veszíthetek valami rohadt sokat.
A lényeg hogy valaki(k) szerint... Nulla emberek nulla véleménye.
Én meg pont ezeket a szövegeket imádom Peart-től, a 2112-t, a Cygnus-t, a Xanadu-t, stb. Úgy látszik manapság már nem trendi ha valaki hosszabb lélegzetű tartalmas, összefüggő szövegeket ír, netán el mer rugaszkodni 10 centire a földtől.
Így is lehet fogalmazni... :) A zavaró az, hogy az index főoldalán nincs feltüntetve, hogy a cikk folytatása éppen a Quarton van, így gyanútlanul is beléjük futok többször. :)
Visszatérve Neil Peart szövegírói munkásságára: az utolsó albumon éreztem némi gyengülést. Több téma már előfordult - ráadásul hasonló formában - korábbi lemezeken. Picit, mintha ismételné magát.
Jé, ezt pont elkezdtem olvasni tegnap, de az első bekezdés közepén nyomtam egy ctrl w-t és nem jutottam el Neil Peartig. Queen mint a legjobb klipp, Sting mint rossz szövegíró... Nem tudják mi az igazán jó és rossz. :D A Quart amúgy is idegesít.
Érdekes bootleg DVD került hozzám. A címe: Caught in the Act és egy 1976-os fekete-fehér koncert az All the World's a Stage setlist-el (többé-kevésbé). A Rio és R30 DVD-hez szokott szemnek semmi különös (szinte csak nagytotál színpadkép) inkább csak TV felvétel. Annak is munkakópia változata, középső (végig jelenlévő) felirattal és a jobb felső sarokban időkijelzővel. A kép élvezhető a hang már nem annyira, de nem rossz. Ja, és csak az első lemez van meg a dupla DVD-ből.
Itt nagyobb kép is található. Ha valakit érdekel, jelezze.
Mi is megyünk mannheimbe a párommal.Jegyek megvannak az út még szervezés alatt,de mi is betársulnánk benzinpénzért nemdohányzókhoz :).Írjatok!Hívjatok!06303381886
A 21.i(mannheim-i) koncertre terveztük a részvételt barátainkkal(ahogy 3 éve Prágában is voltunk)de 2 társ kiszállt egyéb okok miatt.Ketten maradtunk:valaki betársulna,vagy be lehet társulni valahová?mondjuk,mi még nem rendeltünk eddig jegyet se...amíg le nem maradunk.
Szerintem 2x. A második koncerten (ami az Olimpiai csarnokban volt 1988 március 7-én) a Loverboy (szintén kanadai) lett volna at előzenekar, de végül nem jöttek. Kemény 340 Ft-ot fizettem a jegyért.
Szóval a mosógépekben erősítők vannak? És mi van az utasellátó automatákban? :)
Mi néhányan azt terveztük, hogy 20.-án megnézzük a Symphony-X-et Bécsben, ott alszunk, aztán másnap tovább autózunk Mannheimbe. Sajnos ez több okból sem fog megvalósulni, egyrészt későn kapcsoltunk és már nem lehet jó helyjegyeket kapni, másrészt meg az anyagiak miatt. :(
Egyébként én még csak nemrég ismertem meg ezt a hihetetlen jó zenekart. (A Toto és a Yes irányából találtam rá.) A legközelebbi közeli koncertjülön már biztosan ott leszek! (De vajon mikor lesz az?)
Nektek, akik mennek, mindenesetre jó szórakozás és várom majd a beszámolókat! És hozzatok ruhát a mosógépből! :)
Biztosan sokaknak rémlik az az internet elötti időszak, mikor olyan zenekarokról, mint a Rush csak nagyon kevés könyvből és újságból lehetett olvasni. :) A Képes Rock lexikonban a Triumph szócikk így végződik: "Eddigi lemezeik alapján elképzelhető, hogy a progresszív heavy-metal vezető csoportjai közé emelkednek, de van eg nagy hátrányuk:zenei felfogásuk és hangzásviláguk túlágosan is hasonlít a Rushéra." Azt hiszem ez az egyébként elég fura mondat miatt jártam utánuk akkoriban. Még Triumph/Rush témában: Alex Lifeson és Kirk Emmetnek volt egy közös projectjük Beyond Borders néven. Nem tudom, hány számot vettek fel, nekem összesen egy van meg kazettán.
Én a Rusht és a Triumphot kb. egyszerre ismertem meg, a 80-as évek elején. Szerintem a Just A Game lemezük hihetetlen jó, de szeretem a legtöbb albumukat. Persze semmi köze a Rushoz, azon túl hogy kanadai trió ők is.
"Fanatikus korszakomban" bepróbálkoztam néhány együttessel, melyről azt mondták/írták, hogy hasonlít a Rush-ra. Valahogy egyik tipp se jött be. (Inkább a tágabb rokonok.) Most hirtelen beugrott a Triumph, melyről azt mondta a Solaris boltos, hogy olyan, mint a Rush, csak korszerűbb. Ezen úgy felbosszantottam magam, hogy mérgemben nem vettem Triumph-ot, hanem inkább egy nagyon csúnya borítójú Van der Graaf Generatort. Rá egy évre csak beszereztem egy dupla koncert LP-t a Triumph-tól (Stages). Az utóbbi 6 év alatt meghallgattam vagy 2-szer... :)
(Az új Fishbone lemez ajánlójában találtam ezt néhány hónapja: ""THE" group to bridge the gap between the funk of George Clinton and the blare of Rush;" Ez így elég furán hangzik, de miután mindkettő gyerekkori kedvenc, mi sem természetesebb számomra. :D )
én gyakorlatilag a 2 együttest egyszerre, egyidőben ismertem meg '81-82 körül..akkor a saga jobban bejött nekem, de később a rush leváltotta a kilencvenes években ;)
mondjuk az sem mellékes, h '87-ben a saga itt járt a rush még mindig nem :(
amúgy nekem a behaviour és a wildest dreams a kedvenc LP tőlük
Nincs bajom velük, de valahogy nem érint meg, nem érzem benne azt a zsenialitást (és azokat a végelenül örökérvényű dallamokat, stb. stb.), mint a Rush-ban.
Lehet, hogy ez csupán ilyen korkérdés, hogy későn ismertem meg őket, így nincs régi kötődésem.
Bár, ennek meg pont a Rush mániám mond ellent, meg a Uriah Heep szeretet, akiknek szintén minden lemezük polcon van. Fene tudja hogy van ez.