Jaja, Tatra Kolos húzott kettőt belőlük, úgy járta a várost. A házunkban lakott a söfőr, a Tatrával járt haza, és minden hajnalban fél hatkor beröffentette a Kolost, majd hosszan túráztatta... Rettenetes, borzasztó volt a hangja. Valami ilyenféle:
Azt kellene megnézni, hogy vákumot kapcsolja-e a palacknál a kapcsoló. vagy van-e vákum ott egyáltalán. A műszerfalon is vissza kellene jeleznie, de lehet hogy összkerékbe és/vagy felezőbe kell a váltónak lenni hozzá.
Szia köszi a hozzászólást! Következő a helyzet: A kiegyenlítőmű házba be van vezetve egy szellőző cső, egy elektromos érzékelő (?) és egy vákumcső. A vákumcső egy érdekes szerkezetből jön, ami egy kisebb, palack kinézetű eszköz, ebbe még egy vákumcső jön, ami vszínű a vszivattyú felől érkezik. Ebbe a kis palackba még elekromos vezetékek is mennek. A műszerfalon egy R/D LOCK feliratú vízszintesen elhelyezett billenő kapcsoló van. Középállásából balra is meg jobbra is rugó ellenében lehet billenteni. Gyanús volt, fölbakolva járó motor mellett üres sebességben, kapcsolgatva próbálgattam összezár e, de semmi. Nem mintha annyira hiányozna, de jól esne a tudat. :) Köszi a türelmet! Üdv! ferkó
Ha difizár és ahhoz van a vákumcső, akkor az 100%-os zár, amit kézzel kell valószínű kapcsolni. Még eddig nem találkoztam olyannal amit automatikusan zárna. Olyan gombot keress, hogy "diff lock", vagy ábrával kirajzoltat.
Ha feltöltesz egy képet, biztosabban meghatározható.
Sziasztok! Nem épp idevágó téma, de mivel nagyvas tulajdonos is vagyok, s ráadásul itt bizonyos ,hogy tud valaki válaszolni nekem, lenne egy kérdésem. (mitsubishi l 200 2003-as)
Miféle szerkezet lehet a hátsó difiben? Be van vezetve a vákumcső, és van a közelében egy villamos érzékelő, vagy vezérlő eszköz is. ("gomba") A sejtésem: difzár. Vajon hol lehet bekapcsolni?? :)
Méhészkedésre használom a gépet. Az 566 -ot jobban ismerem! ( nagyságrendekkel jobban )
Pardon az offért! Email ra is jöhet válasz. Előre is köszönöm!! ferkó
Ezt most csak úgy írom. A szőke tisza összevágása után, a bkv félretett buszok összevágása után...... és még sorolhatnám, nem türhető tovább ilyen típusú hirdetés megjelenése.
Új roncstörvény van az elvtársak asztalán a parlamentben, talán jön a roncs összeírás mint régen? Megvolt a választás most már mehet minden a parasztok arcába! No comment.
A múltkor láttuk a Tramwaje lšskie gumikerekű állományának STAR-jait , most hasonló gépek következnek kicsit közelebbről:
A miskolci közlekedési vállalat (azaz a Miskolci Városi Közlekedési Zrt) néhány éve még legalábbis a csehszlovák ipar termékeire épített:[...] Bővebben!Tovább »
Gyerekkorom olvasni tanulós periódusának egyik zavarba ejtő felfedezése volt, hogy egyformának tűnő teherautók elejére hol az volt írva, hogy Csepel, hol meg az, hogy STAR. Persze hamar napirendre tértem fölötte, azt gondolván, hogy utóbbi biztos az előbbinek valami külföldre szánt változata - fel se merült bennem, hogy esetleg nem a magyar név az eredeti :)
Gyerekkorom olvasni tanulós periódusának egyik zavarba ejtő felfedezése volt, hogy egyformának tűnő teherautók elejére hol az volt írva, hogy Csepel , hol meg az, hogy STAR . Persze hamar napirendre tértem fölötte, azt gondolván, hogy utóbbi biztos az előbbinek valami külföldre[...] Bővebben!Tovább »
Sziasztok, a múltkor modntátok, hgoy az aszfaltot melegítő-kavargató gép a masztikátor/rejzer, de mi a neve annak a cuccnak, ami szurkot, vagy tudomisénmit melegít, ami a kockakövek közé megy?
Ilyen duplalámpás Karosát asszem még Csehszlovákiában se láttam: egészen a Kossuth Lajos utcáig el kellett jutnom, hogy lefényképezhessek egyet. Figyelmesebbek egy úttisztító Unimogot is láthatnak a képen, de hol van az érdekességben a kockabuszhoz képest... :)
Egy[...] Bővebben!Tovább »
Nem nagyon fogsz találni ekkorát. Én régebben nézegettem, amerikában divat bazinagy generátorokat feltenni, a legnagyobbak 200-250A körüliek 12V-ra. Attól nagyobbal még nem találkoztam sehol.
Egy 4,5 tonnás csörlő, mondjuk egy Warn9000 valóban fel tud venni akár 5-600 Ampert is, de azért nem ez az állandó fogyasztása.
Első meneten, teljes terhelésnél ennyi. Harmadik-negyedik meneten tekerve már messze nem ennyi, na meg elég ritka, hogy effektíve 4.5 tonna vonóerőt kelljen kifejteni. Teszem azt, egy 2 tonnás autót felcsörlőzni egy trélerre, ahhoz nem kell párszáz kg-nál nagyobb vonóerő. Persze, derékig elmerült terepjárót a sárból kicibálni, ahhoz már kell 2-3 tonna vonóerő, de az se hosszú ideig, és pl. terhelés nélkül egy ilyen csörlő 80-90 Ampert vesz fel. Tehát kellően nagy akksival, meg egy 200 Amperes generátorral szinte tetszőleges ideig csörlőzgethetsz, amit akarsz.