Keresés

Részletes keresés

=tatrafan Creative Commons License 2014.05.27 0 0 16188

Aki szereti az AC/DC-t:

 

 http://m.youtube.com/watch?v=u6xWKwo4oOo

=tatrafan Creative Commons License 2014.05.27 0 0 16187

Jaja, Tatra Kolos húzott kettőt belőlük, úgy járta a várost. A házunkban lakott a söfőr, a Tatrával járt haza, és minden hajnalban fél hatkor beröffentette a Kolost, majd hosszan túráztatta... Rettenetes, borzasztó volt a hangja. Valami ilyenféle:

 

http://m.youtube.com/watch?v=RMCe4S0kaIE

Előzmény: rezgaras (16070)
markis4x4 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 16186

Szia!

Azt kellene megnézni, hogy vákumot kapcsolja-e a palacknál a kapcsoló. vagy van-e vákum ott egyáltalán. 
A műszerfalon is vissza kellene jeleznie, de lehet hogy összkerékbe és/vagy felezőbe kell a váltónak lenni hozzá.

Azé jó az, ha működik, sokat ér! :)

üdv

Előzmény: D566/02 (16184)
lesifotos Creative Commons License 2014.05.22 0 0 16185

Egy kis esti lazulás. Egy órával ezelőtti a történet.

 

D566/02 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 16184

Szia köszi a hozzászólást!  Következő a helyzet: A kiegyenlítőmű házba be van vezetve egy szellőző cső, egy elektromos érzékelő (?) és egy vákumcső. A vákumcső egy érdekes szerkezetből jön, ami egy kisebb, palack  kinézetű eszköz, ebbe még egy vákumcső jön, ami vszínű a vszivattyú felől érkezik. Ebbe a kis palackba még elekromos vezetékek is mennek. A műszerfalon egy R/D LOCK  feliratú vízszintesen elhelyezett billenő kapcsoló van. Középállásából balra is meg jobbra is rugó ellenében lehet billenteni. Gyanús volt,  fölbakolva járó motor mellett üres sebességben, kapcsolgatva próbálgattam összezár e, de semmi. Nem mintha annyira hiányozna, de jól esne a tudat. :)  Köszi a türelmet! Üdv! ferkó

Előzmény: markis4x4 (16183)
markis4x4 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 16183

Üdv!

 

Ha difizár és ahhoz van a vákumcső, akkor az 100%-os zár, amit kézzel kell valószínű kapcsolni.
Még eddig nem találkoztam olyannal amit automatikusan zárna.
Olyan gombot keress, hogy "diff lock", vagy ábrával kirajzoltat.

Ha feltöltesz egy képet, biztosabban meghatározható.

szerintem
üdv
Kisspé

Előzmény: D566/02 (16180)
D566/02 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 16182

Köszönöm a választ! 

Előzmény: Sanyi-ka (16181)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.05.20 0 0 16181

Jó a sejtésed, difizár. N kell kapcsolni, medt autómata, ha működik...

Előzmény: D566/02 (16180)
D566/02 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 16180

Sziasztok! Nem épp idevágó téma, de mivel nagyvas tulajdonos is vagyok, s ráadásul itt bizonyos ,hogy tud valaki válaszolni nekem, lenne egy kérdésem. (mitsubishi l 200  2003-as)

 Miféle szerkezet lehet a hátsó difiben?  Be van vezetve a vákumcső, és van a közelében egy villamos érzékelő, vagy vezérlő eszköz is. ("gomba") A sejtésem: difzár.   Vajon hol lehet bekapcsolni?? :)

Méhészkedésre használom a gépet.  Az 566 -ot jobban ismerem! ( nagyságrendekkel jobban )

        Pardon az offért!  Email ra is jöhet válasz. Előre is köszönöm!!  ferkó

Tector Creative Commons License 2014.05.17 0 0 16179

BFD-462, és forg. engedély szerint 260.90, gyáritábla szerint 260MR.
1979-es évjárat. :)

Előzmény: gumidani (16173)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.14 0 0 16178
504LACI Creative Commons License 2014.05.11 0 0 16177

Nyilván nem feladatom, hogy kioktassalak törvényekből, de az megvan, hogy milyen járműkategória a Csepel?

N2.

Vonatkozik rá a roncstörvény bármelyik bekezdése? Nem.

Az, hogy egy ostoba marketinges úgy gondolta, hogy jól mutat a fotón, az más kérdés.

Ennyi erővel zsiráffal is lehet hűtőszekrényt reklámozni, bár sok köze nincs hozzá.

Előzmény: ikarinátor (16175)
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.11 0 0 16176

Ezt most csak úgy írom. A szőke tisza összevágása után, a bkv félretett buszok összevágása után...... és még sorolhatnám, nem türhető tovább ilyen típusú hirdetés megjelenése.

ikarinátor Creative Commons License 2014.05.11 0 0 16175

Ha ezt magyarázni kell akkor baj van. Legyen elég annyi, hogy jó eséllyel lehetett tudni egy csepel a magyar roncstörvényes hirdetésben nem a nyerő.

Előzmény: 504LACI (16174)
504LACI Creative Commons License 2014.05.11 0 0 16174

Itt valami 2011-es dátum van. Mondjuk azóta tényleg volt választás, de ennek mi köze a hirdetéshez?

Előzmény: ikarinátor (16172)
gumidani Creative Commons License 2014.05.09 0 0 16173

http://m.cdn.blog.hu/ha/hamster/image/gepsarkanyok3/IMG_2827.JPG

 

Szerintem ez a Magyar Rádió közvetítőkocsija BDF-462 A hűtőrácsán 256 szerepel, de véleményem szerint inkább 260-as.

 

                                           

Előzmény: Hamster (16170)
ikarinátor Creative Commons License 2014.05.09 0 0 16172

Új roncstörvény van az elvtársak asztalán a parlamentben, talán jön a roncs összeírás mint régen? Megvolt a választás most már mehet minden a parasztok arcába! No comment.

Hamster Creative Commons License 2014.05.07 0 0 16171

Hát azért azon csak a fülke Jelcz, a többi meg saját fejlesztés/licensz, ráadásul elég speckó :)

Előzmény: Sinbicajos (16168)
Hamster Creative Commons License 2014.05.07 0 0 16170

Egy szokásos "csak úgy" bejegyzés :)

 

Haszongépsárkányok, már megint :)

A múltkor láttuk a  Tramwaje Œlšskie gumikerekű állományának STAR-jait , most hasonló gépek következnek kicsit közelebbről: A miskolci közlekedési vállalat (azaz a Miskolci Városi Közlekedési Zrt) néhány éve még legalábbis a csehszlovák ipar termékeire épített:[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Sinbicajos Creative Commons License 2014.05.07 0 0 16169

Sinbicajos Creative Commons License 2014.04.30 0 0 16168

nem nagyon rémlik, hogy Jelcz feliratút láttam volna

 

Persze, mert a nagysegély orrán átírták:-)

Előzmény: Hamster (16167)
Hamster Creative Commons License 2014.04.30 0 0 16167

Gyerekkorom olvasni tanulós periódusának egyik zavarba ejtő felfedezése volt, hogy egyformának tűnő teherautók elejére hol az volt írva, hogy Csepel, hol meg az, hogy STAR. Persze hamar napirendre tértem fölötte, azt gondolván, hogy utóbbi biztos az előbbinek valami külföldre szánt változata - fel se merült bennem, hogy esetleg nem a magyar név az eredeti :)

A STAR csak te vagy!

Gyerekkorom olvasni tanulós periódusának egyik zavarba ejtő felfedezése volt, hogy egyformának tűnő teherautók elejére hol az volt írva, hogy Csepel , hol meg az, hogy STAR . Persze hamar napirendre tértem fölötte, azt gondolván, hogy utóbbi biztos az előbbinek valami külföldre[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

RIKA424 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 16166

Tárgy : ajánlat.

 

Felajánlok bárkinek kb. 40 lap (vagy több ?) ex szovjet + lengyel + csehszlovák teherautó prospektust.

 

Feltételek : Az átvevő, itt e topikon nyilvánosan vállalja, hogy valamennyit beszkenneli a köz javára.

Ha megtette, utána a prospektusokkal sajátjaként rendelkezik.

 

Ha nem, visszaszállnak rám.

keszthelyipeti Creative Commons License 2014.04.23 0 0 16165

Mit adnál érte? 

Csaby90 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 16164

menyni lenne az ára? és hol vehető át? :)

Előzmény: keszthelyipeti (16163)
keszthelyipeti Creative Commons License 2014.04.07 0 0 16163

A pincében találtam.

Érdekel valakit?

keszthelyipeter@freemail.hu

Sanyi-ka Creative Commons License 2014.03.11 0 0 16162

Na utánajártam... Kistuffolták homokkal a kövek közti hézagot, a felső maradék két centit meg kiöntötték bitumen és mészkőliszt sürű keverékével.

Előzmény: Sanyi-ka (16161)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.03.10 0 0 16161

Az emlékeim szerint, csak bitumen volt, talán homokkal keverve.

Előzmény: Hamster (16160)
Hamster Creative Commons License 2014.03.10 0 0 16160

Sziasztok, a múltkor modntátok, hgoy az aszfaltot melegítő-kavargató gép a masztikátor/rejzer, de mi a neve annak a cuccnak, ami szurkot, vagy tudomisénmit melegít, ami a kockakövek közé megy?

 

Bejegyzéspótló bejegyzés: gépsárkányok csak úgy

Ilyen duplalámpás Karosát asszem még Csehszlovákiában se láttam: egészen a Kossuth Lajos utcáig el kellett jutnom, hogy lefényképezhessek egyet. Figyelmesebbek egy úttisztító Unimogot is láthatnak a képen, de hol van az érdekességben a kockabuszhoz képest... :) Egy[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Tie Creative Commons License 2014.03.06 0 0 16159

Nem nagyon fogsz találni ekkorát. Én régebben nézegettem, amerikában divat bazinagy generátorokat feltenni, a legnagyobbak 200-250A körüliek 12V-ra. Attól nagyobbal még nem találkoztam sehol.

 

Egy 4,5 tonnás csörlő, mondjuk egy Warn9000 valóban fel tud venni akár 5-600 Ampert is, de azért nem ez az állandó fogyasztása.

Első meneten, teljes terhelésnél ennyi. Harmadik-negyedik meneten tekerve már messze nem ennyi, na meg elég ritka, hogy effektíve 4.5 tonna vonóerőt kelljen kifejteni. Teszem azt, egy 2 tonnás autót felcsörlőzni egy trélerre, ahhoz nem kell párszáz kg-nál nagyobb vonóerő. Persze, derékig elmerült terepjárót a sárból kicibálni, ahhoz már kell 2-3 tonna vonóerő, de az se hosszú ideig, és pl. terhelés nélkül egy ilyen csörlő 80-90 Ampert vesz fel. Tehát kellően nagy akksival, meg egy 200 Amperes generátorral szinte tetszőleges ideig csörlőzgethetsz, amit akarsz.

Előzmény: markis4x4 (16150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!