Sziasztok! Eladó Porsche Cup 1, 7,5x17 ET 65 5x130, Homokszórva és gyári színkód alapján vissza fújva. Új Falken ziex gumikkal 205/40 R17. GUMIK NÉLKÜL 135.000 FT , GUMIKKAL 190.000 FT, Gumik külön nem eladóak! Érdeklödni: email: marci1300@hotmail.com
Kedves Lacc996, amennyiben kapok egy mail címet, örömmel megteszem! :) Az én elérhetőségem: bacsa.zoltan@indamail.hu madbalee: Valóban, finom kiegészítő az is! Bár ehhez a példányhoz sajna nem kérték a kockás üléskárpit extrát, ha jól emlékszem. És ha már a belső design elemeknél tartunk, a zölden világító műszerek is mindenképp említésre méltóak, hmmm...
Üdvözlök minden Porsche tulajdonost és fanatikust egyaránt! Ritkán szoktam "megzavarni" a fórumot a képeimmel, de úgy gondolom, a mai fotókat meg kell osztanom itt is. Egy igazi különlegességet sikerült ma lencsevégre kapnom: Porsche 911 50th Anniversary Edition.
Fuchs design felnik, oldschool hűtőrácsok, szélesített 4S kasztni... Egyszerűen zseniális, telitalálat ez az autó! Gratulálok a gazdájának - hátha eljut hozzá is a bejegyzésem.
Vagy gondolom csupan azert, hogy ujra közölhesd, hogy neked mar Volt Porsched, de eppen pont most nincs , de hamarosan, (de lehet meg elöbb is) meg lehet, hogy lesz :)))
amit en nem hiszek, mert azt a teknöt amit ujabban vettel, soha az eletben eladni nem tudod, loved meg nem lesz ujabb Porschera, mert ugy elszaladtak az arak, hogy te azt utolerni soha , de soha, de soha, de soha nem fogod :)))
En most vettem egy motort az enyembe, (csak ugy tartaleknak ) es jövö heten kb belerakom a Keramia csapagyamat :))
, amivel a 400 000 KM-t siman lenyomom...( 4 szeres fordulattartomany, 4 szeres elettartam, Diagrammok !! )
amugy sok ujdonsag van a Motorkonstruktiok teren !
a gyar elleni "Sammelklage " mar erik, !!! Allitolag USA mar perelte öket !
EEEEEmberek!!!! Autót magunknak veszünk, nem a szomszédoknak és a rokonoknak megfelelésre!!!
Egy nagyon igaz mondás, ilyen tipikus okostoji fészbukos megosztás, de jó, hogy "Ne feledd, ha valakinek baja van veled, az az ő baja, nem a tiéd."
Szóval ha én spec szeretem a Porschét, akkor azzal együtt kell elfogadnia a környezetemnek. Ha meg nem fogadnak el, akkor nem tekintem őket hozzám közelállónak, Ez ilyen egyszerű.
Én is megkaptam annak idején, hogy miért nem alapítok családot, miért "playboykodom" (ezen sírtam be a röhögéstől a legjobban, mert aki ismer, az tudja, hogy mennyire nem vagyok playboy) miért a legfontosabb dolog az életemben az autó stb stb.
És? Mert. Csak.
Ennyi.
Én is megkérdőjelezhetném mások preferenciáit, de nem teszem.
Mondom mindezt úgy, hogy átmenetileg mellőzöm a márkát, de csak anyagi okokból és csak időlegesen.
Köszi az infót, megnézem (az ismerősök, szomszédok nem érdekelnek, aki olyan volt, annál az E-type és a Ford F150-es már úgy is leverte a biztosítékot)
Az Égéstér 100. adásában kicsit bővebben beszél róla. De szvsz azért amiért én is rengeteget gondolkodtam rajta, nem biztos, hogy az ismerősök körében népszerűségi versenyt nyer akinek ilyen autója van.
Még akkor sem, ha kijön egy kis családi autó árából. Magyar mentalitás.
A képeket már többször átnéztem, király! Gratulálok! Hasonlót tervezek én is, és a keresést is hasonlóképpen gondoltam.
Hozzám korban egy 1972-es passzolna leginkább :-)
Azon is töprengem érdemes lenne-e a horganyzott kasznisból választani?
Tudja valaki a pontos dátumot, hogy mikortól galvanizálták a porsce 911-et?
Volt a ha.hu-n egy fehér 70akárhanyas 5,49mFt-ért, amit meg akartam nézni, csak viszonyítási alapnak, de tegnap óta eltünt. Nem tudom, mióta lehetett fenn, nagy a piaca itthon a 911-nek?
Szerintem a 70-és 80 közötti elég tág modell szélességet ölel fel.
Én ennyire nem vagyok minden evő. Nekem 65-73-ig. De ez a saját ízlésem.
Én ezekhez kezdek érteni. Épp most bonyolódom a 2. rövid tengelytávúba.
MAD-ról csak annyit , hogy jól ismerem, ajánlom. :)
Én a helyedben Európában böngésznék ( minimum fél év keresés úgy, hogy azonnal rendelkezz a vételárral és ha kell azonnal el tudj menni akár 1200km-re ha szükséges ) és ha egyszerűen nincs, akkor Amerika. De fél év alatt úgy is behoz valaki olyat az Eu.-ba ami könnyen lehet a szíved szerint való.
Apropó szíved szerint való: ásd bele magad jól a modell évekbe, ragadj ki egy két évet ami valamiért tetszik és célirányosan arra fókuszálj. Nálam ez az 1968-as év ) Szerintem így nagyobb lesz a kihívás és az öröm is ha megtalálod.A hab a tortán az, hogy profi lehetsz abból az évből. Hidd el jó érzés.
De ha rám hallgatsz úgy csinálod ahogy neked tetszik :)
Alapvetően a munkadíj nem sok, max 1000 dollár. A kötelezően fizetendő tételek húzósabbak, a 10% vám, az áfa. A szállítás kb. 2500$ USA-ból Bp.-re.
Sokkal jobb állapotú autókat találni kint, főleg ha olyan államban nézed, ahol nem esik hó. 30-40 éves kocsik is rozsdamentesek, ami talán a legfontosabb egy ilyen projektnél. Persze bele lehet szaladni szarba is, de úgy gondolom, kellő körültekintéssel, sok fényképpel azért könnyebb biztosra menni.
Felújítás előttit, amilyet igazán szeretnék, ezen az oldalon nem találtam.
Képen szépnek tűnő 16.000$ alatt van 2 db, de a többség 20.000$. Ez átszámolva 3,2-4mFt. Erre jönne a hazahozatal költsége, vám, áfa stb. A használtautón 5,5mFt-ért van OT vizsgás. Az állapotukat nehéz lenne összehasonlítani. USA-ból vagy zsákbamacskaként rendelni meg, vagy az összeghez még hozzá kell adni a kiutazás költségét.
Kérdés mennyiért dolgozik egy erre szakosodott cég?
Már egy ideje olvasgatom a fórumot, gratulálok a felújítóknak, gyönyörű munkát végeznek.
Én most döntöttem úgy, hogy veszek egyet. Privátban már felvettem a kapcsolatot MAD356-al. Rajta kívül van-e valamelyikőtöknek eladó 70-80-as évekbeli felújításra szoruló v. hiányos autója? Főleg targa érdekelne, de a coupe sincs kizárva.
A mobile.de-n hollandiában látom a legolcsóbb 911-es USA modelleket. Hozott már valaki onnan? Tapasztalatok?