Arról szeretnék érdeklődni, hogy mi a magyarázata annak, hogy a Franciaországból származó Nissan Juke tankoló nyílásában nem áll meg a tankoló pisztoly magától, illetve nem megy bele a nyílásba? Így is meg lehet tankolni és működik a pisztoly kioldója is de kevésbé praktikus. Van erre valami magyarázat, illetve mód a megoldására?
Van egy 2012-es 1.6-os diesel Qashqaiom. Ha hidegen indítom teljesen normális a hangja semmi mellékzöreje nincs olyan a hangja amilyennek lennie kell. Egyébként kb. 120 ezer km van benne, végigszervizelt, mindig gyári olaj van- volt benne és a szűrő is mindig a legjobb minőségű került bele.
Ha a motor üzemmeleg, leállítás után 5-10 perc múlva újraindításkor a vezérműlánc környékéről csörgő hangot hallani és a motor kissé egyenetlenűl jár. Leállítva és azonnal újraindítva a jelenség megszűnik és a motor újra szépen egyenletesen jár. Az olajnyomásjelző lámpa véleményem szerint kissé lassabban alszik el a szokásosnál de ez lehet ,hogy csak az én meglátásom... cseréltek már rajta emiatt szűrőházat, mondván hátha a benne levő visszacsapó szelep nem százszázalékos. Ezen kívül vácuumpumpát mivel ha a motor egyenetlenűl járt és többször a fékpedálra lépve a hang elhalkult de nem szünt meg és később vissza is jött egy idő múlva. Nem tudom mit cseréljünk rajta, hogy ez az idegesítő jelenség megszünjön ...egyébként teljesen normális a fogyasztása, hibátlanul üzemel a motor ha nincs melegen leállítva! Ha valakinek van ötlete, nagyon megköszönném!!!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy nissan primera p11-es 2000-es évjáratú 1.6-os benzines motorral szerelt autóról lenne szó.
Kb.15 percet megyek az autóval és leáll a motor,majd várok pár percet és ha nem is elsőre,de párszori indításra ujraindul.Ezt követően teljesen jól működik az autó mégha több 100km-t is megyek vele.
Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm a segítséget!
Ez a 3000 td motor ami az enyémben van az Nissan ? Mert volt már több Nissanom(és japán autóm) de azoknak a motoroknak egész más hangjuk volt,máshogy jártak. Ez olyan Perkins-hez hasonlít.
Ez a Trade téma érdekelne bővebben,mert elég ritka autó és kevesen ismerik.Nem Nissan?Ezt is spanyolban gyártják mint a Terranot,Vanettet,stb.?Nekem 3000 TD van.Vannak betegségei?Mire kell figyelni?
Ja én a Trade utáni Cabstar-ra gondoltam amit az első pár évben párhuzamosan gyártottak a Trade-el. De a Trade őset is Cabstar-nak hívták. De tényleg a legjobb ha lemérem.
Üdv! 2003-as 98LE Almerán (130E KM) mi lehet a tünete a láncnyúlásnak, zörgés lehet? 2-3 ezres fordulat között valami zörgölődni szokott, pl. egy úthoz közeli fal mellett megyek el akkor visszeverődő zörgő hangot szoktam hallani de ezt sem mindig. Valami hővédő a kipufogónál? Olajcsere évente van, semmi más baja nincs a kocsinak megy mint az állat, indításkor sincs ez a hang, alapjárat stabil stb.
Sziasztok! Voltam autovillamossagisnal, es kideritette hogy a test a bemeno 3 kabel kozul a kozepso, mig az elozo tulaj altal vasarolt utangyartott fenyszoroban a csatlakozoban bal oldalt van :O felcserelte a baloldali es a kozepso kabelt, es tokeletesen mukodott utana a jobb oldali tavolsagi is! Ezt csak azert irtam le, hatha valaki meg igy jart volna / igy jarna! :)
Kaptam én is levelet. Pár évvel ezelőtt is volt ilyen "akció", de akkor nem foglalkoztam vele. Azóta - sajnos - kiderült, hogy tök jó a légzsák :D Mert hogy kinyílt problémamentesen.
Persze pótolva lett, bontottból. Ha elviszem cserére, vajon mit szólnak hozzá, hogy nem eredeti van benne?
Helosztok! Már megint jött a nissantól levél, légzsák visszahívás: PG8BA, már volt egy 2015-ben PG3B7... ez most komoly lehet? Újra a légzsák szar? Más is kapott?
A többi égő jó? Hátul minden oké? Szokták keresztbe kötni az égőket egy biztire, bár a mostaniaknál nem tudom, hogyan van. Ki kell zárni a bizti hibát.