Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2018.01.24 0 1 38651

Sokat jártam arra, mikor még csak építették, de a koncepciót már akkor sem értettem: elkerülő, vagy a jövendő M4 része? A lényeg, hogy a végén minimum másfélszer annyiba kerüljön, mintha egyszerre épült volna meg.

Előzmény: puntooo (38646)
dimelo Creative Commons License 2018.01.24 -2 0 38650

Ahogy elnézem a többi projekt forráskeretét,

ez nem pénzkérdés!

 

Ahogy már írtam korábban is,

a választás után jön majd újabb Kormányrendelet, de azt is felülírják minimum évente...

Előzmény: puntooo (38649)
puntooo Creative Commons License 2018.01.23 0 1 38649

coki, semmi nem épül Törökszmiklóstól - Berettyóújfaluig.

Igaz, nem is lenne olyan borzasztóan drága befejezni a valamennyire már előkészített szakaszt? 

Előzmény: dimelo (38647)
Aladár46 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38648

Naponta 2600 jármű kerüli el Debrecent az M35-ös új szakaszán, a többségük teherautó

 

http://www.dehir.hu/debrecen/naponta-2600-jarmu-keruli-el-debrecent-az-m35-os-uj-szakaszan-a-tobbseguk-teherauto/2018/01/23/

 

A mérés napján 2588 gépjárművet regisztráltak, ebből 1701 tehergépkocsi volt, 887 pedig személyautó.

dimelo Creative Commons License 2018.01.23 -2 0 38647

A 2016-os kormányhatározat:  coki, semmi nem épül Törökszmiklóstól - Berettyóújfaluig.

Tök bénaság, hogy éppen előtte kapta meg az építési engedélyét  a Tszm-P.ladány M4 szakasz.

Előzmény: puntooo (38646)
puntooo Creative Commons License 2018.01.23 0 1 38646

A Kisújszállási elkerülő 2x2 sávúsításáról mi az utolsó hír? (Ezek az íves, csomópontokkal szabdalt félkész elkerülők addig is kifejezetten baleset veszélyesek.) 

Előzmény: dimelo (38645)
dimelo Creative Commons License 2018.01.23 -2 1 38645

Igen. de ezt megfúrták.

 

 

Majd épül egyszer egy M4 csomópont Kaba volt Cukorgyárnál és a vasútfelújítással hamarosan Kaba 3407 bejárón is.

 

Mennyivel lehet ez fontosabb, mint hogy P.ladánynál befejezzék azt, amit 48 éve elkezdtek...?

Előzmény: puntooo (38642)
dimelo Creative Commons License 2018.01.23 -2 1 38644

A logika hiánya nem tetszik....

Előzmény: puntooo (38638)
puntooo Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38643

Egy út az nem lehet egyben hálózat is.

Amilyen összevisszaság kíséri a nyomvonal kialakulását, arra önmagában sem túlzás a hálózat:-)

Előzmény: hegyaljai3 (38641)
puntooo Creative Commons License 2018.01.23 -2 1 38642

 4-42. utak 2,7 km-es összekötő szakaszának tervét.

Építettek volna még 1 felüljárót Ladánytól keletre?

 

-Elkerülőt csak a Furta-Zsákai, ill. Biharkeresztesi szakaszon sikerült megvalósítani...

De Debrecen is évtizedes lemaradással kapta meg...És kár, hogy 1-2 kilométerrel nem nyugatabbra...   

 

Előzmény: dimelo (38637)
hegyaljai3 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38641

Új kifejezés:

"M4-es gyorsforgalmi úthálózat fejlesztése"

Egy út az nem lehet egyben hálózat is.

Valaki tudja, hogy az MTI vagy személyesen Kósa használta először ezt a kifejezést?

Persze konkrétumok azok nincsenek.

https://www.vg.hu/gazdasag/elkepeszto-osszegu-fejlesztes-erinti-szolnokot-760821/

adiaboli Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38640

Lehet, hogy valakinek nem teszik, hogy Berettyóújfalu 2 autópályát kap:-)

Mint már most is Görbeháza vagy az Emőd és Csincse közötti Istvánmajor :)

A helyzet ugyanis valójában az, hogy két gyorsforgalmi út éppen Berettyóújfalunál fogja keresztezni egymást. Majd-majd valamikor...

Előzmény: puntooo (38638)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38639

Az autóklub összesítése alapján a csaknem 13 ezer kilométeres németországi autópálya-hálózaton tavaly nagyjából 723 ezerszer volt dugó, ami hozzávetőleg 4 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.

 

https://444.hu/2018/01/23/tobb-mint-hetszazezer-dugo-volt-tavaly-a-nemet-autopalyakon

puntooo Creative Commons License 2018.01.23 0 1 38638

Helyette épít mindenhol, minden mást...

Lehet, hogy valakinek nem teszik, hogy Berettyóújfalu 2 autópályát kap:-) Talán, ha átkeresztelnénk Berettyóvárosnak:-) (Bár amilyen ütemben menekül a lakosság nyugatra a végén tényleg falunyi marad belőle.

-Az autópálya persze jó lehetőség, (kivéve, hogy a tranzitforgalomból azért most néhányan megélnek) de ha irreális szabályokat/díjakat vetnek ki rá, akkor semmit sem ér. Nekem kamionos ismerősöm konkrétan tönkrement az útdíj rendelet után.

 

Előzmény: dimelo (38637)
dimelo Creative Commons License 2018.01.22 -1 1 38637

Rendben, megkönnyebbültem:)))

 

De ha felteszik a kérdést, hogy van-e a 47-es útnak elkerülője Berettyóújfalunál, akkor ugyanez a helyes válasz.

A 427 nevet sem véletlenül kapta az E-útdíj bevezetése után.

 

Eredetileg ez az ősi kövesút B.újfalu - Berettyószentmárton - Nagyvárad között. (Szentmárton beolvadt Újfaluba)

A 42-es (akkor még 4/A) elkerülő megépítésével vált mellékszereplővé, de annyira nem, hogy az útdíjból "kimaradjon", vagyis átkeresztelték 427-re.

 

Nem volt ilyen "szerencsés" Fegyvernek-Szapárfalu és Püspökladány. 2008. 02.28. sosem felejtem el...

Délelőtt Kisújszálláson bejelentik a földtulajdonosoknak, hogy kezdődik a kisajátítás, épül a Kisúj elkerülő.

Ugyanaznap délután Szapárfalu lakóival közlik, hogy hamarosan épül az M4 autópálya, ezért a Szapárfalut elkerülő szakasz építése elmarad...

 

2009-ben Püspökladányban lakossági fórumon közli a tervező, hogy benyújtják engedélyezésre a 4-42. utak 2,7 km-es összekötő szakaszának tervét.

2010 elején építési engedélyt kap, és jön a kormányváltás...

2 évig fagyás, majd 2012-ben egy megrendelt M4 "koncepció" következményeként szükségtelennek titulálják.

Indoklás: hamarosan épül az M4 autópálya....

 

Azóta 10 illetve 6 év telt el.

A kormány 2022-ig nem tervezi a Fegyvernek - Berettyóújfalu M4 szakasz megépítést...

 

Helyette épít mindenhol, minden mást...

 

Agyament a világ....

 

 

 

Előzmény: puntooo (38636)
puntooo Creative Commons License 2018.01.21 -1 0 38636

Ha már hasogatod a szőrszálakat

:-( Eszem ágában sem volt szőrszálat hasogatni, csak pontosítottam, mert nem az a neve. Persze, funkció szempontjából igazad van. 

Előzmény: dimelo (38618)
adiaboli Creative Commons License 2018.01.21 0 1 38635

Nem fogadnék nagy tételben a második változatra.

Előzmény: radio100jozsi (38634)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.01.20 0 0 38634

Kérdés, hogy ha meglesz ez a hiányzó M30-as autópálya szakasz, akkor mi lesz a Miskolcot elkerülő M30-as főúttal? Az is autópálya lesz, és persze fizetős, vagy a paraméterei alapján marad főút.

Előzmény: Mash_bakter (38627)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.01.20 -1 0 38633

Nem tudom, hogy egyáltalán hol van olyan, hogy a sávokra kiírják az irányt. Szerintem egész Hollandiában nincs ilyen.

Előzmény: Mash_bakter (38631)
hegyaljai3 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 38632

A csomópontok, felüljárók száma elég magas. De ha valaki megnézi az M3 Vásárosnamény-országhatár útvonal variációit, akkor a Tisza-hídon kívül ott is sok a csomópont. Vásárosnamény körül 4 kilométeren belül 4-et is képzelnek el. 

https://nif.hu/projektek/2018/01/m3-gyorsforgalmi-ut-vasarosnameny-m34-gyf-ut-elvalasi-csomopont-beregdaroc-orszaghatar-kozotti-2x1-savos-autopalyava-fejlesztheto-ut-kiepitesenek-elokeszitese/

Előzmény: Mash_bakter (38627)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.20 0 0 38631

Nekem az a fura, hogy nincsenek a sávokra felfestve, hogy melyik hova visz..

A6 vagy A7 ilyesmire gondolok, táblát is már csak az elválási pontoknál látok

Előzmény: GOLAZ111 (38630)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38630

https://www.google.nl/maps/@52.9571105,5.8150876,15z

 

Éppen építik át az A6 és A7 - es autópályák csomópontját. Ami egészen a közelmúltig körforgalom volt. Ez már csak a google mapson látszik, a valóságban idén átadják a különszintű csomópontot.

 

 

http://www.knooppuntjoure.nl/

 

 

-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -2 3 38629

Most is fizetős de a szerviz út az IKEA-ig ingyenes. Amúgy meg aki 1 évre nem képes 5 ezerért megvenni a matricát az tényleg megérdemli hogy cammogjon a dugóban. Sokkal többet pöfög el a lámpák miatt mintha a pályán menne. 

Előzmény: Mash_bakter (38626)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38628

kíváncsi lennék, hogy a 3 szakaszra ki mennyivel pályázott...

gondolom szépen egymás fölé kínáltak....

a valós ár mondjuk 2 milliárd, mindnki választott magának 1 melót, arra adott 3 millirdos árat

majd amit nem akart megnyerni, arra adott 3,1 milliárdot....

és a végén mindenki boldog, csak az adófizetők nem....

 

még véletlenül se egyben hírdették meg, hátha lesz egy kis verseny...

hanem okosan 3 szakaszra bontva

Előzmény: Mash_bakter (38627)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38627
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 2 38626

A Nagykőrösi, akkor lett lelakva, amikor kitalálták, hogy az M5 fizetős lesz az Ecseri piactól vagy a Méta út magasságától, tehát nem az M0 az ingyenesség határa.

Akkor az összes gyáli átszokott a Nagykőrösi útra és akkor lett lelakva, rég fel kellett volna újítani,

csak csatornázni kellene előtte.....

Előzmény: -Smiley- (38625)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38625

A Burma vasút és a Lidl között van vagy 5 csatornafedlap ami brutál mód meg van süllyedve, dobálja a buszt meg a kocsikat, illetve Pestimre felső környékén nagyon kátyús mindkét sáv. 

+ a Méta utcai felhajtó (auchannál) szintén átgondolásra szorul (erről kaptam infót hogy át fogják majd tervezni)    De az is furcsa hogy az elkerülő út - Szálfa utcai kereszteződés is rendszeresen beáll, ott ki kellett volna vinni egyenesen az utat egy körforgalommal a Nagykőrösi útra 

 

Szóval próbálok küzdeni a közúttal dehát nem könnyű velük. 

Előzmény: Mash_bakter (38624)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 1 38624

Most meg küzdök a vasút és a Lidl közötti kifelé menő sávval, mert az is katasztrófa

Itt nem tudom mire gondolsz, melyik irányra...

Pedig hetente járunk a LIDL-be vásárolni, nagyobb baj, hogy csak egy kijárata van a parkolónak.

De lehet valami szabály tiltja, hogy az Eke utcára is legyen kijárata, pedig a Lidl mögött lakó

KOssuth Ferenc telepieknek az lenne a normális, nem az, hogy kimenni a főútra,

majd megpróbálsz balra kanyarodni az Eke utcába, miközben jönnek szemből, Pest felől

az éppen hazafelé igyekvők kocsival, busszal...

 

http://indafoto.hu/mefi69/image/25231307-313ef073/758219

 

ide kellett volna egy kijárat és öröm boldogság, leveszünk egy adag felesleges forgalmat

a nagykőrösiről...

Előzmény: -Smiley- (38623)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38623

Jelentsd be a Budapest Közútnak, elvileg rendbe szokták szedni.  Nekem a vasúti átjárót (burmát) sikerült felszámoltatnom mert az is katasztrófa volt... Aztán most porszem került a gépezetbe mert a fénysorompót viszont valami szabály miatt nem bontják el :) 

 

Most meg küzdök a vasút és a Lidl közötti kifelé menő sávval, mert az is katasztrófa

Előzmény: Mash_bakter (38621)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38622

Miért a 7-es főút nem közös? Bemész Fehérvárra Agard felől, jobbra is 7-es út, balra is 7-es út ember legyen aki kiigazodik. 

 

Ellenkező irányban meg ráterelnek az autópályára 7-es út címén.... Írtam a közútkezelőnek szerintük ez így jó.  Csak azok aki néha néha járnak erre és az M7-esre terelő tábla szerint közlekednek nyúlhatnak a zsebükbe. 

Előzmény: dimelo (38618)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!