Sziasztok új vagyok a topikban van egy suzuki vitarám simexmintás gumi csörlő stb én mindig szeretek más hibájából tanulni ezért is szeretném a platóra vinni a hűtőmet milyen csővel szolktátok hátra vinni sima vas cső vagy 5 rétegű alpex vagy sima gumi csővel meg hogy milyen átmérővel hűtő megvan elektromos ventivel tehát már csak a cső kérdés maradt
A pogácsa az olcsó megoldás, a rúgókovács nem. Esetleg nézhetsz erősebb rúgót bele. Ha melegíted meg nyújtód a rúgót az kilágyul, puhább lesz. + szenvedsz vele.
Sikerült vennem egy jó állapotú Suzuki Vitarát. Szeretném egy kicsit megemelni. A rugó alápogácsázásán kívül van más pénztárcabarát megoldás is? Hosszabb rugó esetleg vagy a meglévő kinyújtása?
Uaz híd samurai alvázhoz igazítva, komplett szett.. Első-Hátsó híd 41/8 as .. Eső-Hátsó tárcsafék komplett Első laprugó 10 lapos Hátsó laprugó 8 lapos Csak egyben eladó.. 220.000Ft
Kis technikai segítségre lenne szükségem. Pajero 15-20 év környékiek, 2,5-2,8 d. Milyen váltóval érdemes, neuralgikus pontok, melyik motorral? Esetleg a 3,2 d gyengébb, vagy jobb eresztés terepre?
"2 millából nem lehet normális mindenre jó, elől hátul záras terepjárót találni"
Igaz az enyém ennél jóval drágább volt anno 10 évesen (idős tulajtól garázsból 40000km-rel), de jó Suzuki terepjáró kijön azért 2 millából utólagos első-hátsó zárral.
Legyünk reálisak. 2 millából nem lehet normális mindenre jó, elől hátul záras terepjárót találni, ha igen, az inkább kohó szökevény. G-t meg végképp nem, siralmas állapotban vannak, az alkatrészek beszerzése felér egy rémálommal. Tudom, áll egy az udvaromon.
Nekem Disco 1-ben volt hátsó ARB diffizár, frusztrált, hogy milyen kevésszer kellett használnom, ha meg kellett, akkor nagyon unalmassá vált a terepezés. Egyszer tört tengelyt, amikor pergettem a kereket, aztán a jó recés gumi hirtelen fogást talált magának. Olyan szépen tört a tengely, mintha lézerrel vágtam volna, még forgács sem esett le :)
A Definél vannak a mindenki által szidott menesztőtárcsák a tengely végén. Ha nagyon meggyötrőd, akkor azok könnyedén tőrnek. Viszont 600 forint. Lehet erősítetted kapni, akkor a féltengely törik, ami 10 ezer forint. 100 ezer forintért lehet kapni erősített féltengelyt, akkor viszont a váltó/terepváltóban törik valami, amit szintén lehet erősíteni. De minek. Nekem még nem tört el ez a tárcsa, pedig teszek érte keményen, ha bonyolult helyre megyek, akkor mindig ott van a táskában, max. 5 perc alatt kicserélem, ki van ez találva.
Land Rovert senkinek nem ajánlok, kevés van belőle, maradjon azoknak, akik értenek hozzá és tudják használni :) Freelandert még a hozzáértőknek sem, bár az újabbak már jóval strapabíróak.