Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

e30nick Creative Commons License 2017.04.25 0 0 221260

Muszeregyseg hiba. Szetszeded, finom polirpapirral megtisztitod a mutatos muszer ket labat es azt a feluletet a nyakon, ahova az anyacsavar felfekszik (ez adja a muszernek a foldet) es remelhetoleg jo lesz.

Előzmény: diessel (221259)
diessel Creative Commons License 2017.04.25 0 0 221259

Sziasztok

Kis tanácsot segitséget kérnék.

Van egy 88 as e30 am m50b25 el 256s1

Hiba jelenség lett hogy ugrál a  vízhőfok mérő mutatója.

ha jol gondolom ez jeladó hiba? Ebbe a duóba valaki tudja-e hogy hol van  ez a jeladó a mociba?

Olvasgattam utána hogy  m20 jeladót szokták bele rakni hogy jo legyen e30 ba na most az enyémbe nem tudom milyen van.

 Termosztátot milyet érdemes beletenni ? Hány fokos van ezekbe?

Előre is köszönöm.

ger86 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 221258

Sziasztok! A biztosító tábla dobozt hogy tudnám kiszerelni? Van egy vezetékem amit meg kellene forrasztani normálisan és a bizt. tábla doboz alsó részén van a hiba. Nem találtam egy csatlakozót sem a tábla és a tűzfal között. Valaki szedte már ki? Köszi!

petrolhead Creative Commons License 2017.04.25 0 1 221257

koszi, ilyen megoldas kell nekem.
igen, nem attol lesz euro2, amit az auto tud, hanem a papirjatol.

nekem tok mindegy, az a vonat mar reg elment.

Előzmény: Rol340i (221250)
_c_ Creative Commons License 2017.04.25 0 0 221256

Tavaly nekem is elment a töltésem. A szomszédban lévő autóvillamossági szerelőhöz elvittem az autót. Megcsinálta 7000Ft-ért.

(Ránézett a generátorra. "Bosch, ehhez minden van"). Reggel vittem, délután hoztam.

Előzmény: NoFeArnolD (221255)
NoFeArnolD Creative Commons License 2017.04.23 0 0 221255

KERESEK!

24d/td generátort!

Tegnap lerohadt az enyém a Mátrában :)

Kecskeméten vár egy működő darab de hátha volna közelebb.

Eger, Gyöngyös vagy ezek akár bővebb vonzáskörzezében B autoval még ma értemennék, vagy akár messzebbre is ugyanis haza kellene jutnom valahogy legkesobb holnap delelott. :S

Szoval ha van... minden megoldás érdekel.

Köszi!

_c_ Creative Commons License 2017.04.20 0 1 221254

Szia!

 

A gyújtáskábelekre bejelentkeznék.

A jövő héten péntek-szombat-vasárnap arra visz az utam, akkor tudnám átvenni.

 

Írok emailt.

 

Köszi!

Előzmény: Maty. (221251)
Maty. Creative Commons License 2017.04.20 0 0 221253

Persze, eltettem neked!

Előzmény: e30nick (221252)
e30nick Creative Commons License 2017.04.19 0 0 221252

A lokharito tartokat tudnad nekem konzervalni? Enyemrol a lokharito csak flex-szel fog lejonni.

Előzmény: Maty. (221251)
Maty. Creative Commons License 2017.04.19 0 0 221251

Eladó, és elvihető feleslegessé vált E30 alkatrészeim:
Világosszürke üléspár, akadós mechanikával, vezető oldali végső stádiumban, anyós egész jó. Mindkét fejtámla ép, hátsó burkolata egyiknek sérült, másik egész vállalható, fülek rajtuk vannak.
Touring hátsó pad, a képeken látható állapotban.
A teljes ülésszett egyben: 5000,-Ft
Ajtókárpitok, touring/sedan, világosszürke, elsők elektromos ablakhoz valók, így nincs a kurbli helye kivágva, de sajnos valamelyik előd hifibuzi volt mint látható. Állapotuk fotózva, világosszürke ajtóbehúzókkal együtt.
Az ajtókárpit szett egyben: 2000,-Ft
Belső világítás, újszerű állapotban, germán szofitákkal (!) párban.
2 db belső világítás ára egyben: 1000,-Ft
Gyújtáskábelek M20-hoz vegyesen (nem tudom, hogy kiad-e egy szettet), öreg gyári db-ok és új utángyáriak. Jelige: amit a nyest meghagyott. Összesen 10 db.
Gyújtáskábelek ára egyben: 1500,-Ft
Szürke touring csomagtárajtó-burkolat, valami csoda folytán a nagy panelen az összes patent ép, állapotok fotózva.
Csomiburkolat-szett ára: 1000,-Ft
Fekete anyósoldali ajtóbehúzó, szép állapotban: 1000,-Ft
Belső „vízlehúzó” gumicsík, rögzítőfülekkel, bal hátsó ajtóhoz touringból, gondolom szedánhoz is jó lehet: 500,-Ft
Ingyen vihető lomok:
szürke C oszlop burkolat touringhoz, bal oldalra, rögzítőfül-hiányokkal.
Touring csomatér- kárpitelemek, képek szerinti állapot, szerszámos zsebek mechanikája gyak. nincs/hiányos.
Sok olasz nyarat megélt ótvar napellenzők – ha mesélni tudnának!
Gyári hátsó lökhárító tartók párban, rondák, de a vonóhorog beépítéséig gond nélkül szolgáltak.
A cuccok helyileg Esztergomban vannak. Futár a vevő költségén, előre utalással.
Köszönöm, hogy végigolvastad. Emailcímem publikus.
Képek: https://goo.gl/photos/oDc6H8MjPcSd27Sx7

Rol340i Creative Commons License 2017.04.16 0 0 221250

A jobb hatso dobbetet mogott egy egyszeru vagassal megoldhatod a problemat :)

 

A 11-es csoved van elrohadva, az megy a hatso tartalyrol az aktivszenes szuron keresztul a tankszellozteto szepelre. Az 1-es tartalybol kijovo csovet fuggolegesen vezesd ki a dobbetet aljahoz, a maradekot pedig szedd le az auto aljarol, tok felesleges. Nem ettol lesz euro2 :)

 

http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-Cabrio/Europe/320i-M20/L-M/jul1992/browse/fuel_supply/exp_tank_activated_carbon_container/

Előzmény: petrolhead (221217)
cezet_IS Creative Commons License 2017.04.13 0 0 221249

A mosogatás ingyen van, én megtettem mindenféle melegedési probléma nélkül, álá TMK. :) Persze nem két perc és az idő is pénz... a szabadidő meg a legdrágább. A viszkó nekem épp a napokban döglött meg, nekem beállt, golyók összefutottak, rázta az egész kasztnit az excentricitása. Ezek szerint én egy másképp szart fogtam ki. :)

Előzmény: e30nick (221247)
Senye Creative Commons License 2017.04.13 0 0 221248

Hali!

 

Continental Contiecocontact 5, 215/55R17 négy új gumi közel féláron eladó, 105.000 Ft! Szalonautóról leszedve.

 

sziki1@freemail.hu

 

Üdv

e30nick Creative Commons License 2017.04.11 0 0 221247

A viszkoval en vitatkoznek. Nekem eddig ketto nyuvadt ki ugy, hogy nem huzott be, a harmadik most kezdi ezt jatszani. Ettol fuggetlenul jelen esetben tuti nem viszko problema van az emlitett sebessegtartomany miatt. En elsore kicserelnem a termosztatot, mivel par perc az egesz , filleres tetel es jo esely van ra, hogy meggyogyul es meg lehet sporolni a mosogatast.

Előzmény: cezet_IS (221246)
cezet_IS Creative Commons License 2017.04.07 0 0 221246

Első körben pucold ki a hűtőrendszert! Motort üzem melegre melegíteni, hűtőközeget leengedni, szörnyülködni mi jön le. :) Nagy fazékban vizet forralni (így ott csapódik ki az a kevéske vízkő, nem a hűtőkörben), kicsit visszahűteni (forró blokkba, nem visszahűltbe!), betölteni, légteleníteni, rövid kört menni, vagy álló helyben emelt fordulaton járatni. Ismét leengedni a cuccot, majd addig folytatni, míg tiszta víz nem jön le. Ha eddig megvan, akkor hűtőt kiszerelni, áramlásiránnyal szembe kimosni a belsejét slaggal. A lamellaközöket zuhanyrózsával átmosni (nem nagynyomásúval!), menetirány szerint hátulról előre. Fény felé fordítva ellenőrizni. Ha kész, mindent összerakni, desztvíz+fagyálló mix-szel feltölteni, légteleníteni és örülni, hogy nem melegszik. :) Ha mégis, akkor vízpumpát cserélni. :)

A viszkó általában fordítva döglik meg, nem elpörög, hanem beáll, de ezt le tudod ellenőrizni, állj félre, amikor melegszik, állítsd le, a venti-lapátokat csak nehezen szabad tudni kézzel elforgatni, ha jó a viszkód. (Hidegen meg könnyen.)

Előzmény: Cosmo01 (221244)
_c_ Creative Commons License 2017.04.07 0 1 221245

Szerintem a viszkót kizárhatod. 100-120-as tempónál a menetszél hűt.

Nem vagyok szaki, de ha a hűtővíz tiszta, az olajbeöntő sapka nem taknyos, akkor én a termosztát-vízpumpa vonalon indulnék el, esetleg a hűtő/hűtőkör van eldugulva.

Előzmény: Cosmo01 (221244)
Cosmo01 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 221244

Sziasztok!

 

Igaz hogy régen írtam, de azért mindig próbáltam figyelemmel kisérni a fórum életét.

 

Olyan kérdésem lenne felétek hogy a kis m10-es kicsit elkezdett melegedni a jóidő eljöttével, ez azt jelenti hogy jobban meghajtom, akár hegy menet akár már egy 110-120-as tempó is országúton, akkor a középtől szépen lassan egy osztásnyit mozdul a mutató,de attól tovább nem megy, ha csökken a terhelés szépen visszaáll középre. Ha a fűtés rá van adva akkor csak nagyon picit mozdul ki középről. Ékszíj feszes, csövek nem kemények, viz és olaj tiszta. Kezdődő visco haldoklás lehet? 6 év alatt még nem cseréltem viscot, ezzel még nem volt bajom eddig. Esetleg vizpumpa? m10-en nem hallottam még hogy gondja lett volna folyáson kivül.

 

Előre is köszönöm a választ.

Szép estét!

Andriska318is Creative Commons License 2017.04.06 0 0 221243

Uraim,

 

Megválnék egy két felhalmozódott dolgomtól.  

Elsők közt van egy e30 négyajtós kislámpás kasztnim ami szét van rohadva belseje nincs motorja nincs. Ami van az magyar papír, törzskönyv, forgalmi, rendszám, a nevemen van nem AF es. 

 

Ha valakit érdekelne jelezze.

 

A

Dragon22 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 221242

A kár nagyobb lesz, mintha valaki normálisan megcsinálta volna. Amúgy árról nem beszéltünk, mivel úgy hagytam ott az autót, hogy nézze át és mindent csináljon meg rajt, ami szar. Ha nagyon nagy gond van, hívjon fel. Azért sem hívott fel, hogy esetleg az utángyártott homlokfalat nem tudja a helyére rakni...

 

Ugyan itt gyári, bontott homlokfal kerestetik! :)

Előzmény: marcsello1 (221234)
_c_ Creative Commons License 2017.04.03 0 0 221241

A kapcsoló külső (látható) érintkezői rézből vannak. A réz meg ugye oxidálódik. A kocsim lassan 30 éves lesz - meg ugye a kapcsoló is.

Előzmény: e30nick (221239)
noorbee Creative Commons License 2017.04.02 0 0 221240

Szia, most sikerült mérni, 7-8 körüli érték jött össze alapjáraton (hűtő feloli lab) padlógázon 15 korul a másik labon. Ezek szerint jo a kapcsoló?

Előzmény: e30nick (221207)
e30nick Creative Commons License 2017.04.02 0 1 221239

En mar az elsonel felbatorodtam, ugyanez volt a megfejtes. Ugy latszik ez bele van tervezve.

Előzmény: Maty. (221237)
_c_ Creative Commons License 2017.04.02 0 1 221238

Tegnap délelőtt kiszedtem, kimértem. Hátsó az kapcsolt, az első nem.

A kapcsolót nem tudtam szétszedni, nagyon feszegetni nem akartam.

Viszont volt otthon kontaktsprém. Kétszer jó alaposan belefújtam, hogy folyt ki belőle a cucc, a kapcsolót meg ki-be kapcsoltam vagy 100-szor.

Azóta működik.

Előzmény: Maty. (221237)
Maty. Creative Commons License 2017.03.31 0 0 221237

Nálam volt ilyen kapcsoló probléma, a 2. nem működő bontott db után felbátorodtam és szétkaptam egyet. Belül full zsíros undorító retkes, zöld réz "patinás" volt az egész, tisztítás után pedig tökély lett! Hogy eddig miért nem jutott ez eszembe nem tudom -bocsi...

 

Előzmény: _c_ (221235)
diessel Creative Commons License 2017.03.31 0 0 221236

Na igen.... hol mennyiért "dolgoznak"....

Előzmény: marcsello1 (221234)
_c_ Creative Commons License 2017.03.31 0 1 221235

Az első ködlámpa reléje (K8) és az első fényszóró reléje teljesen egyforma.

Megcseréltem a kettőt, a fényszóró világított de a ködlámpa nem. Szóval a relének semmi baja.

Biztosítékok jók, maradt a ködlámpa kapcsolója. Ha lesz egy kis időrésem nekiállok.

Most itt tartok.

Előzmény: _c_ (221224)
marcsello1 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 221234

25 - 2nap? azért kb. ilyen munkát végző lakatost kapsz... és ráadásul nagyobb kárt tudnak okozni mintha hozzá sem nyúlt volna.

Előzmény: diessel (221233)
diessel Creative Commons License 2017.03.29 0 0 221233

25????  huuu ez olyan 2 napi munkabér :/ amiért illett volna rendes munkát kapnod, de mindegy ez már igyveszett

Előzmény: Dragon22 (221232)
Dragon22 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 221232

Ismerős ismerőse.

Én inkább 2 órát tippelek, amiért lehúzott 25-tel...

Nem is a 25 a sok, hanem az a kár, amit a trehány munkával okozott.

Előzmény: diessel (221231)
diessel Creative Commons License 2017.03.28 0 0 221231

Szépen megjártad. Ezekszerint 2 napot foglalkozott vele a 2 hét helyett kb... gondolom barát vagy ismeros volt aztan nem volt kellokeppen motiválva.. kitartást kivanok hozzá meglesz a gyümölcse... 2hét se sokidő  ha rendesen nekiállnak , én 4 hónapig  csináltam 

Előzmény: Dragon22 (221230)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!