Keresés

Részletes keresés

sangriamag Creative Commons License 2010.05.31 0 0 3712
Hanem pl. úgy is, hogy nem működtetjük hatékonyan... , sőt, további közpénzeket terhelő károkat generálva...
Előzmény: gézenzúg (3711)
gézenzúg Creative Commons License 2010.05.31 0 0 3711
A közvagyont nem csak úgy lehet csökkenteni, hogy odaadod valakinek...
Előzmény: pirez12 (3710)
pirez12 Creative Commons License 2010.05.30 0 0 3710
nem tudtam, hogy a kerületben is szállítanak nokiás dobozokat, kösz az infót.
Előzmény: gézenzúg (3709)
gézenzúg Creative Commons License 2010.05.30 0 0 3709
Pár napja már ő is tud segíteni abban, ha azt szeretnéd, hogy a buszok kevesebb nokiás dobozt szállítsanak a kerületben.
Előzmény: pirez12 (3707)
maszuletettbarany Creative Commons License 2010.05.28 0 0 3708
A MAN-okon nincs ABS ?
Előzmény: sangriamag (3706)
pirez12 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 3707
de érdekes! ennek a fiatalembernek az arcképét eccer egy álló, 250-es jelzésű busz oldalán láttam, a jármű egy szerelőkocsihoz volt rögzítve, mögötte egy Forgalmi hiba elhárítás (vagy mi) feliratú szürke autó állt - ő valami buszos ember?
Előzmény: sangriamag (3706)
sangriamag Creative Commons License 2010.05.27 0 0 3706
A BUDAFOKI SIKERTÖRTÉNET 2010. MÁJUS 27-ÉN





kertvarosi Creative Commons License 2010.04.20 0 0 3705
Előzmény: maszuletettbarany (3704)
maszuletettbarany Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3704
http://www.vezess.hu/magazin/ujra_van_ikarus_busz/23803/

Remélem sikeres lesz és jobb buszokat gyártanak a magyar utaktra éss olcsóbban, vagy legalább uannyiért mint a külföldiek. Ha nem, akkor nem jósolok fényes jövőt nekik. A vagyonvédelmis mozgásérzékelő elég gagyin néz ki az utastérben, azzal vajon mire készülnek? :)
kertvarosi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3703

köszönöm - igaza van, tavaly is így április eleje-közepe körül mértek a környéken. Gyanús is volt már, hogy csupa Ikarus 412-es :-)  Nagyon rossz állaptban vannak.... :-(

 

OK.

 

Előzmény: By 65-79 (3702)
By 65-79 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 3702
Minden évben végez a BKV utasszámmérést.
A VT-s buszokon nincs ilyen berendezés, ezért ilyenkor Ik-kal van kiadva a vonal.
A volvok pedig 8,53-as vonalakon vannak.
Nem kell sokat kibírni már, csak pár nap az egész és visszaáll minden a megszokott kerékvágásba.
Előzmény: kertvarosi (3701)
kertvarosi Creative Commons License 2010.04.18 0 0 3701

tényleg olyan vagyok már, mint a lokális Del Medico Imre, de könyörgöm, mit vétett Budafok kertváros, hogy egyre rosszabb állapotú buszokat küld rá a BKV alvállalkozó VT-Transman? Eddig legalább a hétvégéken többségben voltak a kábé elfogadható Volvók, most azonban már akkor is hiányzó üléses, belül mocskos, ki-kihagyó motorhangú traktorok dübörögnek (sűrű egymás után a Hittérítőn)... Ezzel készítik elő a Rába-Ikarus busztendert? Én már most vevő vagyok rá, csak legyen már csendesebb és tisztább a környék. (Mellesleg akármelyik környék.)

 

(A BKV vezérigazgatójától hallottam a napokban egy rádióinterjúban, hogy büszkék lehetünk Budapest nagyszerű tömegközlekedésére. Ha jól értettem, a lefedettségre gondolt, cáfolva azt a lebegtetést, hogy a BKV járatritkításokat tervezne a fővárosi újabb nagyösszegű támogatásért cserébe. Azt is hozzátette, hogy újabb összegekre lenne szükség a buszpark lecserélésére is. Ezen a ponton kissé elbizonytalanodtam, hogy akkor mire kapták az X milliárdot, bár gondolom a 80 milliárd (?) körüli  tartozás részleges visszafizetésére a nemtudoménkinek.  De akkor megint csak ott vagyunk ahol a part szakad, mert fejlesztésre nincs zsé.)

 

Valaki mesélje már el nekem, hogy milyen feltételekkel kapott a BKV újabb támogatást, vagy legalább adjatok nekem linkeket, újságcikkek fellelhetőségét, ahol olvashatok róla. Kösz.

kertvarosi Creative Commons License 2010.03.07 0 0 3700
ilyet mondtam volna? nem látom nyomát.

Nagy butaság volna, ha valaki azt szuggerálná, hogy egy kétmilliós nagyvárosban nem kell tömegközlekedés. Az ezen a fórumon eddig megszólalóktól ilyen bejegyzést én még senkitől sem olvastam. Járatok útvonalverzióiról igen.

Azt belátni, hogy ez a tömegközlekedés jobb műszaki körülmények között is folyhatna, emlékeim szerint senkinek sem okozott nagy nehézséget itt, akármi is volt a véleménye más kérdésekben.

Hogy a BKV nevű cég mifele mozog a jövőben, bárki "leállítja" vagy sem, az gondolom a főváros dolga. Ha megkeresnek, szívesen adok tippeket. (Mondjuk eddigi tapasztalataim szerint nem érdekli őket.)

Akkor még egy sztori, ami viszont NEM a műszaki tehetetlenség eredménye: a 22-es vonalán a Volvo buszokon felvételről halljuk a kellemes női hangot, ahogy bemondja a megállókat. Több alkalommal elcsúszik a valóság és a hangbemondás. Így fordulhat elő olyan, hogy már a Kuruclesi útnál Moszkva tér végállomás következik, és el is köszönnek tőlem. Majd ugyanezt még négy alkalommal. A sofőr b...k rá.

Ugyanez - hogy lokál legyek - a 150-esen: mész Budatétény irányába, és a Fehérvári út fele tájékoztat a hang.

Gondolom mindez a nagy munkafegyelem, meg a cég iránti lojalítás okán történik így.
Meg az utasok érdekében.
Előzmény: Törölt nick (3699)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.28 0 0 3699
És? Mit akarsz ezzel mondani? Állítsák le a BKV-t?
Előzmény: kertvarosi (3698)
kertvarosi Creative Commons License 2010.02.26 0 0 3698

Valamelyik nap hallottam az Inforádióban a szmogriadóval kapcsolatos ombudsmani állásfoglalás részeként, hogy a BKV járműinek kétharmada súlyosan környezetszennyező. Tegnapi (horror)élmény: 7-es busz sofőr profi szájmaszkban vezetett és úgy is mondta be a megállók nevét. Vagy síkhülye volt, vagy ő is hallotta a fent nevezett hírt... :-)

De lehet, hogy már neki is sok volt az utastérbe visszaáramló kipufogógáz... A 251-esen ez része a szolgáltatásnak.

kertvarosi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3697
A BKV honlapon egyébként megtalálható egy 80 oldalas lista a hatályban kévő szerződésekről, a Dél-Buda régióra vonatkozó Transmanossal például.
kertvarosi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3696
"Valójában a nagyvállalkozó bevételei nem állnak összefüggésben a sztrájkkal, a VT Transman Kft. a munkabeszüntetés alatt is "alvállalkozói szerződése szerinti feltételekkel teljesített" (a cikkből)

mondjuk ez bizonyos vonalakon nem egészen fedi a valóságot (lásd pl. a 22. kerületben a 141-es és a 150-es és a 250-es), sőt inkább az erős alulteljesítés volt a jellemző, de bizonyosan igaz viszont az, hogy a Széles-féle Vt-Transman a kerületi járataink egy részét működtető alvállakozó.

persze az is lehet, hogy az alvállalkozási szerződés része az, hogy sztrájk idején más vonalakra irányítja az alvállalkozó a buszait és a sofőrjeit - mondjuk olyan vonalakra, amit normál üzemmódban a BKV saját maga működtet. Lehet, hogy ez némi extrát is hoz a konyhára, who knows?
Előzmény: 22-1 (3692)
mustár-mag Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3695

Meg kéne keresni ezt a Karsai Pétert. Szerintem ő azért tud valamit...

 

Talán most kiderül, hogy miért volt fontos a BKV-nak és az önkormányzat néhány vezető tisztségviselőjének (pl. Németh Zoltán alpolgármester) pazarló, előnytelen megoldásokat alkalmazni még a kifejezett lakossági akarattal szemben is.

 

 

http://hetivalasz.hu/itthon/szeles-gabor-es-a-buszok-perel-a-milliardos-26922/

Előzmény: mustár-mag (3694)
mustár-mag Creative Commons License 2010.01.30 0 0 3694
Most már én is látom, hogy egy szavukat sem lehet elhinni (korábban még reménykedtem, nem tudom miért). Jellemtelen, pitiáner alakok. Tíz körömmel kaparnak a hatalom után.
Előzmény: kertvarosi (3693)
kertvarosi Creative Commons License 2010.01.29 0 0 3693
hát, tudod, szóbeli ígéretet mi is kaptunk a saját többszáz buszunk ügyében még 2008 augusztus közepén a városházán, aztán 2008 szeptemberében a BKV prominensétől, de aztán biztosan megváltozott a szélirány meg a politikai erőtér, mert a későbbiekben már csak mi emlékeztünk ilyesmikre....
Előzmény: mustár-mag (3680)
22-1 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 3692

Ha ez így van, akkor miért nem írják ki, hogy ez családi topic, vagy ide csak bólogató Jánosok írjanak?

Előzmény: Törölt nick (3691)
22-1 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 3690

Csak nehogy Te is úgy járj, mint én.

Feltettem egy kérdést, hogy ki kérte meg a BKV-tol a Polg. hivatalt nagyjait, hogy szállítsák az embereket. Ha senki, akkor ez az ő illetve a kerület lakósainak a sara.
Tehát nem kérhet a BKV-tol semmit.

Erre úgy kivágtak a Budafok - Tétény topikból mint a huzat.
Előzmény: maszuletettbarany (3687)
kertvarosi Creative Commons License 2010.01.29 0 0 3689
a 150-es járt a sztrájk második napjától, igaz, meglehetősen hektikusan, szóval bazírozni nem lehetett rá. A 250-es meg totál rendszertelenül, szintén a második naptól - az eddigieknél is hihetetlenebb állapotú Ikarusokkal, főleg.
Az alvállalkozók buszait a BKV gondolom a sztrájk alatt oda irányította, ahol a saját alkalmazottai nem vették fel a munkát.

csak a mi községházánk volt ilyen innovatív, egyébként?
Előzmény: Törölt nick (3686)
maszuletettbarany Creative Commons License 2010.01.29 0 0 3687
Engem ilyen szintig nem is érdekel mi mennyibe került, rossz üzletet sajnos bárki köthet, rosszul számolhat valaki nem szándékosan is. (Persze ha valaki hivatásszerűen köt rossz üzleteket a köz kárára, azt már meg kellene vizsgálni.) Ilyen olcsó kampánymódszerekhez nyúlni, dagályosan és önfényező módon teleírni a Városházi Híradót kéthetente csak végiggondolva és szándékosan lehet. Nekem sokkal fontosabb az, hogy mihez hogyan nyúlnak hozzá.

másrészről:Ezt a 100-ezer forintos történetet a magam részéről egy ügyes, átgondolt fogásnak tartom, mert ezzel a követeléssel elég sok helyre sikerült bekerülni Szabolcs Attilának ingyen, és leadatni az utaskisérő-jótékony Némethzotyóról a képsorokat. Számoljuk ki ez mennyi lett volna ha fizetett hírdetésként adják fel!
Előzmény: Törölt nick (3686)
maszuletettbarany Creative Commons License 2010.01.28 0 0 3685
bocsi, két epizódot néztem meg egyszerre itt a másik: http://www.promontortv.hu/hirek/video/20100122_1
Előzmény: maszuletettbarany (3684)
maszuletettbarany Creative Commons License 2010.01.28 0 0 3684
Ezen a videon is jól látszik, hogy az amúgy is kevés "utas" szállítására alkalmas jármű minimum két ülőhelyét Zolika és az udvari krónikása foglalja el. Amikor Szabolcs Attila is ottvan, akkor mégtöbb ballaszot cipelt a "kis bordó".  Külön mosolyogtató elékpzelni ahogy a kemeramant először kirakják a megállóban, tesznek egy kört, majd begördül a jóságos Zoltánunk a kamera elé.
Előzmény: maszuletettbarany (3682)
maszuletettbarany Creative Commons License 2010.01.28 0 0 3683

Zozo

Képünkön: Németh Zoltán és „utasai”.

 

Ezzel a szöveggel jelent meg a bp22.hu-n. Kíváncsi vagyok az "utasai"-t hogy kell érteni :)

maszuletettbarany Creative Commons License 2010.01.28 0 0 3682
http://www.promontortv.hu/hirek/video/20100108_1

hogy ne csak én legyek tájékozott!

a riportból bizonyos dolgokat nem értek ill. hiányolok, úgy tudom, hogy a 141-est is alvállalkozó üzemelteti, ennek ellenére a sztrájk idején egy darabot sem hallottam az utcában. (asszem 250-es 150-es esetében is ez volt a helyzet).



Ez a riport megintcsak rávilágított, hogy milyen nagyszerű ember is a mi derék alpolgármesterünk - ennek nyilván semmi köze az önkormányzattól kapott milliókhoz.

Azt gondolom, hogy nem szabad hálátlannak lenni, jó kapni, de mégjobb adni. Ezért nemzetünk történelmi hősei mellett megfelelő súllyal kell megemlékezni a jelenkori hőséről, nagyformátumú politikusáról és tetteiről is. Ha egyetért ezzel, kérem jelenjen meg Őn is a március 15-én rendezett üneppségen,

és hálánk jeléül koszorúzzuk meg együtt Németh Zoltánt is! Mindenkit felszólitok a mértékletességre, csak akkora koszorút hozzon, ami még nem akadályozza a képviselőúrat a szabad mozgásban!
kertvarosi Creative Commons License 2010.01.27 0 0 3681
hú, ez kafa ötlet, javaslatokat írásban beadni. eccer már csináltunk ilyet, tényleg, annak is milyen pozitív visszhangja volt.
Előzmény: mustár-mag (3680)
mustár-mag Creative Commons License 2010.01.27 0 0 3680

Úgy tudom, az egyik alpolgármester - ha jól tudom: Németh Zoltán (talán MSZP?) - az illetékes a kerületi közlekedési ügyekben. :)

 

Komolyabbra fordítva: egy tömör, konkrét javaslatot lehetne előterjeszteni az önkormányzathoz - hátha meghallgatásra talál. Ha nem, akkor sem vesztettünk semmit - még az illúzióinkat sem.

 

(Remélem, nem úgy jártok, mint a Pannónia utcaiak, akiknek az alpolgármester úr személyesen ígérte meg, hogy a BKV felé támogatja a 141-esnek a Mező utcai kitérőjét - aztán a BKV-tól kellett megtudni, hogy ebből egy szó sem volt igaz.)

Előzmény: kertvarosi (3679)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!