Keresés

Részletes keresés

rodolfoo Creative Commons License 2023.04.27 0 0 8673

Ha ezredforduló környéki MAN-okat, Credokat és a 200-as széria tagjait selejtezik akkor jó eséllyel marad még pár tucat.

Előzmény: Dante001 (8672)
Dante001 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 8672

Kíváncsi vagyok mennyi marad ezekből ha beáll még a 360 szóló, meg a 47 csuklós forgalomba.

Előzmény: LSU 106 (8671)
LSU 106 Creative Commons License 2023.04.27 0 1 8671

E95.52: 8

E94.53: 23

E95.55: 11

E95.04: 11

E95.10: 11

E94.60: 4

E95.41: 10

E94.16: 11

E95.42: 7

E94.17: 7

E94.04: 2

E98.06: 3

E95.44: 4 (+1?)

E95.60: 3

E98.41: 3

E95.12: 1

E95.15: 1

E94.18: 1

E94.21: 1

E94.27G: 1

E95.61: 1

 

 

Összesen:

 

E94: 6 régi és 43 új homlokfalas

E94G: 1

E95: 32 régi és 36 (+1?) új homlokfalas

E98: 6

 

Tehát összesen 128 (+1?) EAG van még állományban a Volánbusznál

Előzmény: rodolfoo (8670)
rodolfoo Creative Commons License 2023.04.27 0 0 8670

Hány db EAG közlekedik még a Volánbusznál 2023 áprilisában?

IkarusEAG Creative Commons License 2023.03.11 0 2 8669

115. Ezek 2018-as felvételek.

Előzmény: MCA-001 (8667)
EKM-765 Creative Commons License 2023.03.09 0 1 8668

Utolsó 2 képen elromlott és a LIAZ segélyezi?

Előzmény: MCA-001 (8667)
MCA-001 Creative Commons License 2023.03.07 0 5 8667

Prága
110 éve indult az első buszjárat
EAG E91

robbanómotor Creative Commons License 2023.03.02 0 1 8666

CB-566-PK - 500 euróért. :D 

robbanómotor Creative Commons License 2023.02.09 0 0 8665

Ez nagyjából a gyári állapot, így lett megőrizve. 

Előzmény: vt976 (8664)
vt976 Creative Commons License 2023.02.09 0 0 8664

Ez mostanában lett ilyenre fölújítva, vagy ilyen jól megőrizték?

Egyébként ilyen festéssel ez az egy busz létezett - tehát ez bemutatóbusz volt?

Előzmény: reszelozsir (8663)
reszelozsir Creative Commons License 2023.02.09 0 8 8663

Hétvégi kép.

robbanómotor Creative Commons License 2023.02.09 0 2 8662

EQ-417-MP ex 2190 ZK 14 

EQ-313-MP ex 2191 ZK 14 

 

Ez a kettő lett utolsóként Franciaországba kiszállítva. Most eladó mindkettő. 

JLW-990 Creative Commons License 2023.01.02 0 1 8661

A pandémiás hosszabbítás alatt még közlekedett. A testvérét MFP-902 néven nem ismeri a jszp.

Előzmény: MCA-001 (8660)
MCA-001 Creative Commons License 2023.01.01 0 4 8660

MFP-901
Somogyvár
2 éve lejárt a műszaki vizsgája.

MCA-001 Creative Commons License 2022.12.26 0 5 8659

FLX-792, Somogyvár vasútállomás

robbanómotor Creative Commons License 2022.11.27 0 3 8658

A legutolsó F15-ösök egyike, 2008 márciusi első forgalomba helyezéssel: 

 

FN-491-BJ 

 

Ráadásul kivételesen nemcsak kereskedőknek van fenntartva a hirdetés, bárki licitálhat, hozzátok haza!!!! 

BSF-127 Creative Commons License 2022.07.14 0 2 8657

HMW-919

Adamsand93 Creative Commons License 2022.07.14 0 0 8656

http://busport-online.hu/tip/tip_e99.html

 

Későbbiekben én is töltöm fel a saját EAG Ikaruszos képeim!

Addig ténylegesen a topicba illő kép!

 

nemeza Creative Commons License 2022.07.14 0 0 8655

Rendszámot beírod a googleba: Rákos-Union busz. JSZPt nem.néztem

Előzmény: Adamsand93 (8654)
Adamsand93 Creative Commons License 2022.07.14 0 0 8654

Az Ikarus csoportban pont ez miatt volt a nem egyetértés!;)

Valaki szerint Ikarus és van aki szerint nem!

Előzmény: robbanómotor (8653)
robbanómotor Creative Commons License 2022.07.13 0 0 8653

Mert ez nem Ikarus. Sem EAG. 

Előzmény: Adamsand93 (8652)
Adamsand93 Creative Commons License 2022.07.13 0 0 8652
vt976 Creative Commons License 2022.06.17 0 3 8651
rigomodell3 Creative Commons License 2022.06.13 -1 8 8650

 

Az utakról lassan eltűnnek az EAG-ok,  A fórumokon is alig van már kép.

De kicsiben azért készülnek néhány helyen, így emlékük tovább él.

 

Az én kedvencem  a 397.20

 

nemeza Creative Commons License 2022.05.02 0 0 8649

A Magyar buszok topikban visszakeresheted a hozzászólásait is.

Előzmény: ab aeterno (8646)
Nbbarcs Creative Commons License 2022.05.02 0 1 8648

Bár a MABI a megszerezte az "Ikarus Egyedi" nevet, semmi közük nincs ennek a topiknak a témájához. A Modulo buszokat ide keverni legalább akkora vétek, mint amiket lentebb írtál.

 

Ennek a topiknak a témája 2007-ben, és az Ikarus E13/E91/E95 Express szériával ér véget, a Modulókkal kapcsoltban a Magyar buszok topikot javaslom felkeresni. Ez már abból is látszik, hogy EAG, és nem Egyedi a topikcím.

Előzmény: ab aeterno (8646)
Speros Creative Commons License 2022.05.02 0 1 8647

Ez, hogy jön ide? Az Ikarus EAG 2007 végén bezárt.

Előzmény: ab aeterno (8646)
ab aeterno Creative Commons License 2022.05.01 -1 1 8646

Találtam egy jó kis cikket Mészáros Csacsiék bukásával kapcsolatban. A cikkből kiderül, hogy Vargatóni szerint azért volt szükség fél méterrel lerövidíteni a Modulo M168D-t, "hogy a prototípus busz 112 fős férőhelyét 151-re tudják emelni". Tehát ha fél méterrel lerövidítenek egy buszt, akkor Vargatóni szerint 39-cel több utast tud szállítani. :D :D 

https://g7.hu/vallalat/20180711/a-karhozat-utja-az-ujabb-ikarus-bukas-hattere/

 

Arról nem is beszélve, hogy emiatt a busznak lelóg a hátulja és hullámozni kezd menet közben. Emellett ezek a buszok instabilak lettek, hajlamosak a becsuklásra, ami miatt a csuklószerkezet és a becsuklásgátló, valamint a hajtott tengely gyártója biztonsági okokból súlyosan lekorlátozta a kocsik teljesítményét. Olyannyira, hogy azzal szinte használhatatlanná váltak a normál forgalomban.

Erről részletesebben itt lehet olvasni: https://totalcar.hu/magazin/2018/04/17/nem_alkalmas_kozlekedesre_az_uj_magyar_metropotlo_busz/

 

Vargatóni egy abszolút alkalmatlan tervező, aki azt gondolja, hogy a szakmaiatlan agymenéseivel megváltja a világot. Szerinte mindenki hülye a Mercedesnél, az MAN-nél, a Solarisnál, csak ő helikopter. Mészáros Csacsi pedig olyan, mint egy tipikus simlis vállalkozó, aki Mari nénivel el tudja hitetni az önfényező stílusával, hogy milyen fantasztikus dolgokat alkot, viszont teljes mértékben szembemegy a szakmai sztenderdekkel, átveri az üzlettársait és hazudozik.

 

Az egyik előadásában világmegváltó újdonságként adta elő, hogy az ő csuklós buszainak kisebb a fordulóköre, mint a szóló buszainak. Miközben minden csuklós busznak kisebb a fordulóköre a szóló buszoknál, ugyanis kisebb a tengelytávolságuk.

Chemistry2002 Creative Commons License 2022.04.26 0 2 8645
robbanómotor Creative Commons License 2022.04.09 0 1 8644

EQ-354-TE megint az Agorastore-on. 

Előzmény: robbanómotor (8642)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!