Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mrvwagen Creative Commons License 2016.07.20 0 0 4665
gacsat4 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 4664

 Nem tudom.

 

Előzmény: Vé8 (4662)
mark4693 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 4663

Sziasztok. Eladó Audi CMG 6 sebességes váltó. Audi 100 s4 v8 kocsiba van. Kipróbálható állapotba.

Vé8 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 4662

Szerbusztok

 

ide valósi?

 

whth Creative Commons License 2016.02.24 0 0 4661

Gyakorlatilag ha jár a motor akkor az AC folyamatos tápon van. A gyújtás ráadásánál az AC egy rövid időre tápot kap míg felnyomja az üzem anyag rendszert, hogy indítani tudjál. Ha a motor jár a relét a ECU húzott állapotba vezérli. Ha a motor bármilyen ok folytán leáll az ECU bontott állapotba vezérli a jelfogót, így a pumpa áramellátása megszűnik.

Ennek biztonsági oka van. Pl. Egy frontális balesetnél ahol megsérül a motor és az üzemanyag vezeték is, de a gyújtás rajta marad nem ömlik a benzin ami egy esetleges tüzet táplálna stb.

Ez a megoldás nem csak az Audi-nál hanem minden típusnál előírás.

Előzmény: koplanyij (4659)
5E GT Creative Commons License 2016.02.23 0 0 4660

 

 

>Elküldtem a mail címedre a tel.számom. Hívj fel ha gondolod,jelentősen gyorsabb lesz mint itt írogatni.

 

Előzmény: koplanyij (4659)
koplanyij Creative Commons License 2016.02.23 0 0 4659

Sziasztok!

 

5E GT válasz helyes. A kábel színek rendben vannak, amit leírtál úgy OK is. 

 

Azonban a probléma az, hogy a J17-es relé működő képes, de a J220 Motronic vezérlő egységtől nem kap negatívot (testet) a barna-zöld vezetéken.

 

A benzinpumpa megkapja a testet és a tápot, ha direktre kötjük a J17 relé helyét, akkor működik is a pumpa, de akkor folyamatosan.

 

Úgy látom, hogy képben vagytok a témában, ha tudnátok segíteni az nagyszerű lenne.

 

Köszönöm előre is.

Előzmény: 5E GT (4658)
5E GT Creative Commons License 2016.02.22 0 0 4658

>Benzinszivattyú a testet (-) a kasztniról kapja,a pozitív tápot (+) kapcsolja neki egy relé.Ergo a testelése állandó(barna vezeték).  Azt a relét vezérli a komputer,közvetlenül a komputertől semmilyen jelet nem kap.  Azzal a módszerrel amit a kollega írt,kiiktatod azaz áthidalod a  vezérlőrelét tehát ha minden más jó a szivattyúnak mennie kell.

>Ha jól rémlik a (+) táp asszem zöld kábel  sárga csíkkal.

Előzmény: koplanyij (4657)
koplanyij Creative Commons License 2016.02.22 0 0 4657

Üdv

 

Ezt így értem, de ha (és nem kötözködnék) fix tápot kap a pumpa, akkor nem állandóan fog működni?

A jelenség az, hogyha direktben adok neki negatívot (testet), akkor a pumpa működik, de alap esetben a testet a komputerből kellene kapnia, de onnan nem jön. Megpróbálom amit írtál, de így nem állandóan fog működni (ha csak a gyújtás van rajta, akkor is folyamatosan menne)?

 

Előzmény: whth (4645)
koplanyij Creative Commons License 2016.02.22 0 0 4656

Üdv!

Nem az enyém volt, de én is láttam azt az autót sokat ott parkolni.

Előzmény: Vé8 (4653)
koplanyij Creative Commons License 2016.02.22 0 0 4655

Üdv

306066336

Előzmény: ateszv8 (4646)
5E GT Creative Commons License 2016.02.22 0 0 4654

>Nem kötözködni akartam,sorry ha annak tűnt. A leírás valóban korrekt és hasznos volt a vázolt probléma tekintetében. Szakmai ártalom miatt szúrta csak a szemem mivel műkedvelőkkel(kérdező) nem mindig sikerül egyértelműen kommunikálni.

>Peace :)

Előzmény: whth (4652)
Vé8 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 4653

Helló, a te autód állt néha kint a Róbert Károly krt sarkán a rendőrségnél fent a járdán?

Előzmény: koplanyij (4644)
whth Creative Commons License 2016.02.21 0 0 4652

Maradjunk annyiban, hogy a relé és a jelfogó definició egy és ugyan az megértés szempontjából.

A leírás alapján egyszerűen megtalálható.

Üdv

Thomas

Előzmény: 5E GT (4647)
gacsat4 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 4651

Pár évvel fiatalabb a Merci. 88as 260E. Fogalmam sincs, mennyibe kerülnek a reléi, mert sose kellett egy se.

Előzmény: 5E GT (4650)
5E GT Creative Commons License 2016.02.20 0 0 4650

>Hát jahh..........a V8 a régebbi autóépítési módszereket követte,lévén régi autó. Hasonló korú és kategóriájú merci ugyanúgy 4 vödör relével- elektronikával stb..van tele.   Az újabbakban meg valóban van 3 db relé meg 3 db elektronika. Darabja fél milla vagy gyémántpor ha letérdel.  Nem tudom melyik a jobb,és ezt tényleg mint gépj.villamossági műszerész mondom.

 

>Tény az is hogy a V8 nem lesz fiatalabb,nyilván az újabb gépek márkától függetlenül megbízhatóbbak. Erre van a fejlesztés ;)

Előzmény: gacsat4 (4649)
gacsat4 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 4649

 Tököm tele lett a 40 relével. Most Mercim van, három relé van benne, és működik.

Előzmény: 5E GT (4647)
G-Atti Creative Commons License 2016.02.19 0 0 4648

Sziasztok!

 

nincs itt valakinek  276 számú reléje eladósorban?

Mailcímem publikus.

Köszönöm

G.atti

5E GT Creative Commons License 2016.02.19 0 0 4647

>Csak simán relé..........(üzemanyag szivattyú relé), "jelfogó" megnevezéssel 10 emberből 9.5 nem fogja megtalálni :)

Előzmény: whth (4645)
ateszv8 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 4646

Egy elérhetöséget tudsz adni!?13 keres vagyok.

whth Creative Commons License 2016.02.19 0 1 4645

Szia

 

A biztosíték táblán van a jelfogója 10-es pozicióban J-17 a 11-12-es biztosíték mellett közvetlenül.

Vedd ki a jelfogót és egy vezetékkel aminek a két végére teszel 1-1 kan sarut kösd direktre.

Ebben az esetben ahogy ráadod a gyújtást fix tápot kap a pumpa.

Üdv

Thomas

 

Előzmény: koplanyij (4644)
koplanyij Creative Commons License 2016.02.18 0 0 4644

Sziasztok!

 

Van egy 92-es V8 4.2 automata váltós autóm, amit életre keltenék, de nem indul. A benzinpumpa kipucolva, működik, gyertyák rendben. Amit eddig sikerült kimérni, hogy a komputer felől nem kap testet, ezért nem indul el a benzinpumpa. (direktben a pumpa működik).

Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?

Az autó egyebekben eladó, ha valakit érdekel. 3 éve volt beindítva, akkor rendben indult, most nem.

Az autó mélygarázsban állt és most is ott van.

Hibák:

- tempomat nem működik

- vezető oldali ülésfűtés nem működik

- fényszóró magasság állítás (hiányzik a vákuum állító, már így vettem)

- jobb hátsó sárvédő ívnél javítás (meghúztam egy pillért a parkolóban)

- szélvédőről a visszapillantó leesett

- tetőkárpit ragasztás elenged

 

2003. óta van a tulajdonomban, jelenleg ideiglenesen kivonva, műszaki rég lejárt. Amíg napi használatban volt, addig Bényi Zolinál szervizelve Érden. A 13. kerületben megtekinthető az Árpád híd közelében.

gacsat4 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 4643

Senki se tudja biztosan. Akár karosszéria cserés is lehetett új korában.

Előzmény: tánczika (4641)
Vé8 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 4642

Tiszteletem

 

Alkatrész, és szerelési árakkal szoktam frissíteni folyamatosan a Népítéletet.

 

http://nepitelet.hu/autok/audi/v8_1988/feneketlen_hordo/

 

Többnyire, azaz 99%-ban új alkatrészekkel tartom életben az autót, sajna az Alcantarás tetőkárpit meghiúsult, azt még pótolnom kell ha kövre hazamegyek, 2 hete cseréltem hűtővíz kiegyenlítő tartályt, 40eft volt Audinál.

Hibátlan autót nem fogsz találni, és csak nehezen fog sikerülni hibátlanra felújítani.

A linken a lista 60,000km, és 11 év leforgása.

De akkor is marad a család kedvence :D

Esetleg érdemes lenne külföldön kutakodni, 4000€-tól indulnak az "elfogadható" kategóriás járművek, 3.6 5 gangos most még elég elfogadható árban vannak, a későbbi (92-) 3.6 és 4.2 6 gang már átlépte a 3 millió forintos árat is. Most még érdemes befektetni a V8-ba, szerintem ennek az értéke is idővel el fog durvulni mint az urkottróé, kb 4-5 éve még 10,000 euro volt, most 30,000 alatt nem is nagyon találni.

Előzmény: tánczika (4641)
tánczika Creative Commons License 2016.02.02 0 0 4641

Köszi neked is az infókat.

Olvasom az elejétől a fórumot folyamatosan, többször meg van említve az általam kinézett sárga, sajnos tényleg totálkárosnak említik többször többen is.

Sajna, mert ez nem automata volt.

 

Nézelődöm akkor tovább.

Előzmény: 5E GT (4640)
5E GT Creative Commons License 2016.02.01 0 0 4640

>Azért valami jót is mondhatnál a típusról az érdeklődőnek,így csak elveszed a kedvét :)

 

>Szervizesként van némi rálátásom a dolgokra,azért nem ennyire sötét a helyzet. Fűtőrendszer nem egy ördöglakat,a régi klíma (R12) simán átállítható az új gázra (R134A) kopó alkatrész elérhető hegyekben bár tény hogy akad egy- két nehezebb tétel. Azért eddig mindent meg tudtam oldani normális áron.

 

>Az is tény viszont hogy ez a típus itthon úgy jó 10 éve volt "divatban". Sokan vettek egyet hobbizni aztán mikor kiderült hogy picit más mint az Audi 80-legfőképp hogy nem 2500Ft-os alkatrészekből van összerakva-jött a meglepődés. Mára meg az maradt hogy "nincs hozzá semmi,ami véletlen mégis az gyémántporért és amúgy is javíthatatlan kényes sz*r.........."

 

>Egyáltalán nem kirívóan drága a fenntartása. Mondom ezt úgy hogy két műszaki közt (2 év) mentem a sajátommal ~60 000 km-t különösebb gond nélkül. Szóval tudom milyen egy ilyen autót naponta használni rövid és hosszú távokra is. K*va jó :)

Előzmény: gacsat4 (4637)
gacsat4 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 4639

t

égzsák – ülésmagasság állítás – vezetőoldali légzsák. [ tovább ] audi v8 Benzin 3562 cm3 (250 LE) 1991 1 100 000 Ft
Eladó egy különleges igen ritka V8! 1 éves korában kapta az Ottinger-nél a sárga köntösét. Gyárilag 5 sebességes kézi váltóval szerelt változat. Igen közel áll a szívemhez! A váltó igen szűk áttételezésű, valóságos dinamit, automata társaihoz képest. Mikor megvettem, kb 4 évvel ezelőtt, igen elhanyagolt állapotban, kissé szétrabolva várta, hogy mit tartogat még neki a jövő. Teljes belső, elektromos, és mechanikai felújításon esett át. Ereje teljében, és ragyogó esztétikai állapotban várja, hogy új gazdára találjon. Az eladás oka anyagi jellegű. Az autó 3 garnitúra 5-ös felni szettel rendelkezik. 15-ős V8 lemezfelni (téli gumikkal) 15-ős v8 könnyűfém felni 16-os BBS könnyűfém felni (225/50r16 vadonat új nyári gumikkal) Teljesen felújított, és átalakított (feketére) tető kárpit Újra foncsorozott első lámpák Felújított generátor, és önindító Új 100 amperes akkumulátor Vezérlés csere, külső szíj-görgők csere Olajcsere (motor-váltó-szervó-fék-torsen) szűrők Gyújtás kapcsoló. Megvan a lista a felújítás mértékéről. Temérdek fotóval. Nem is szaporítanám tovább a szót, akit komolyan érdekel majd kérdez, megtekint. Köszönöm a figyelmet! Igazából nem is én, hanem a V8! 4 hangszóró – ABS (blokkolásgátló) – bőr belső – centrálzár – digitális klíma – elektromos ablak elöl – elektromos ablak hátul – elektromos tolótető – elektromos tükör – faberakás – fedélzeti komputer – fényszóró magasságállítás – fűthető tükör – ködlámpa – könnyűfém felni – manuális (5 fokozatú) sebességváltó – pótkerék – sebességfüggő szervókormány – sportülések – szervokormány – színezett üveg – ülésmagasság állítás.

gacsat4 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 4638
Előzmény: tánczika (4636)
gacsat4 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 4637

Egyedül az 500ezres éri meg. A legfölső. Vonóhorgot nagyon nehéz rá venni. Minden apró bizbasz iszonyú drága hozzá. Ha a fűtés nem jó, az hatalmas munka. A légkondi törvényesen nem javítható. Nincs már olyan gáz.

Előzmény: tánczika (4636)
tánczika Creative Commons License 2016.02.01 0 0 4636

Válaszoltam a levélre, de azóta csend onnan.

 

Kicsit utána járok, ha ropira gyűrték, akkor felejtős, mert sokáig maradna. Összvissz 5db volt fent tegnap a hahu-n, azokat ismeri valaki? (A 2,5milliós sajnos kiesik.)

Előzmény: gacsat4 (4635)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!