Úgy gondolom elég lesz egy sima DRL, nem nagyon járok ködben, nem akarom bonyolítani.
A DRL-t pedig egy ködlámpa kapcsolóval szeretném működtetni, nem kell, hogy állandóan világítson a városban fényes napsütésben. Az jó hír, hogy ua. a kapcsoló mint az említett típusokban!
Keresek egy szakembert a távirányítós megoldáshoz.
A tankjelzővel kapcsolatban nincs információd, tapasztalatod?
Nem rég tulajdonosa lettem egy Splash 1.0 GC AC járgánynak. Az olcsó fenntarthatósága ill. viszonylag tágas utastere és Suzuki megbízhatósága miatt esett rá a választás.
Nem sokat megyek vele, még nem fogyott ki egy tank sem.
Érdeklődnék, hogy az üzemanyagszint jelzője arányosan mutatja a tank tartalmát?
Tennék bele egy menetfényt a ködlámpa helyére, ha van ötletetek szívesen meghallgatom.
Az első ködlámpa kapcsolója ugyanaz mint a Swifté ill. SX4-é? Mert azt is vennem kell hozzá.
Macera megcsinálni azt, h a centrálzár távirányíthatós legyen, ne kulcsos?
Oldalcsíkot is tennék rá, de azt a vékonyt, de még nem találtam boltot ahol kapni lehet.
Sziasztok Opel agilám van 2009 1,2 benzines ua mint a splash. Váltóhoz kérnék segítséget. A kuplung lenyomásánál ikarusz busz szerű hangot ad aminek hangszine minden fokozatban rakásnál más ha ráengedem akkor is hallani csak halkaban. De most jön a csavar szerelő szétszedte a váltót mind a csapágyak mind a fogaskerekek tökéletes állapotban vannak. egyedül a fogaskerekeknél érzékelhető egy kis oldalirányú kottyanás de elvileg ennyi játék 1.2mm van a suzuki váltókban. Az olaj csúnya tejeskávé szerű volt benne. 124ezer km van a kocsiban összesen. Most nem tudom mi lehet a gond. a szerelő használt váltót javasol de ránézésre ennek sincs baja! A kuplungot cserélem mert a kinyomó csapágy már zörög hasonló a hang a váltáskor is csak ugye pont inverz mert itt nem a felengedésnél mint a kinyomócsapágynál hanem pont a lenyomásnál erős a hang de csak ha közben valamelyik fokozatban van. Kérlek segítsetek mitévő legyek. Köszönöm
Most van folyamatban egy Suzuki Splash 2012-es kiadású autó vétele! Magyar nyelvű kézikönyvet keresek hozzá ,aki tudja hol kaphatok az írja meg. Köszönöm.
Váltó problémám volt alkalmanként gondolt egyet és a piros lámpánál nem vette be az egyes sebességet vagy kétszer kellett kuplungolni vagy letettem kettőbe és utána vissza egybe évekig ez volt a gondom most rájöttem hogy mi volt a probléma A bot váltónál gumi Harangot kivenni alatta A fekete lemezt felfelé ki pattintani és öt hat helyen be kell zsírozni főleg alul a gömbcsukló nál ezután a hiba megszűnt
Amit olvastam és régi motoros tapasztalatok alapján végzem.
olajcsere motorban 15000 km-enként szűrővel, pollenszűrőt évente egyszer, légszűrőt km függő 15000km de évente egyszer kicserélem. Motorolajat, mivel munkába járásra használom minden 5000km futás után szűrővel cserélem.
Váltóban évente cserélem, másik autóim automaták ott csak nagyjából a felét lehet kiengedni ezért számomra megéri ha friss olaj kerül bele és minden kosz a mágnesről is letörölve tovább él a váltó.
A Splash.ben is évente lecserélem majd, az a 2,1 liter nem egy számottevő mennyiség mint pl automatában egy teljes olajcsere géppel 13 liter szükséges 163000.-FT-ért. Ha csak simán nem gép csere akkor 5-6 liter kell a cseréhez.
Minden egyéb: fékolaj, hűtővíz, kormányszervóból 2-3 évente.
1.0-s köbcentis. Nem is szerettem volna nagyobbat mert munkahely és lakás közötti ingázásra használom.
Előtte Citrom C3-asom volt, de az diesel volt. Annak mindegy milyen fokozatban volt gázadásra vitte a kasznit.
Sajnos egy hibát máris felfedeztem a Splash-nél a ház alatti mélygarázsból erő hiányában nehezen kíván kijönni.
Kuplungot meg kell csúsztatni különben leáll. Erőtlen, ezt még gyakorolnom kell milyen technikával tudom kimozgatni, hogy a kuplungot ne végezzem ki. (van kuplung szaga reggelente. Vagy nem állok a garázsban kint hagyom a placcon.
Maga az autó számomra jó, jól vezethető, még nem kellett újra tankolnom, fogyasztás ellenőrzésére van hátra legalább 600km. úgy nézem az infopulton majd 1000km teljesíthető vele.
Szóval tesztelés alatt van eddig jónak tűnik annak ellenére. hogy olvasok elképesztő elemzéseket.
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni Splash szervíz periódusára vonatkozóan. Vezérlés, gyertya, olajak.... és minden ami a gondos karbantartáshoz szükséges lehet. Most fogok vásárolni autót! Köszönöm szépen
4 db nyári gumi eladó: Continental contipremiumcontact2 185/60 R15 / 3 db Dot-száma: 0314, 1 db Dot-száma: 1817. A régebbiek 32 ezer kilométert futottak, az újabb 2000 km-t. A régebbiek irányára: 6000 Ft/db, az 1 db újabb: 19 000,- Ft. Az autó garázsban tartott.
Sziasztok! Keresek 2010 es évjáratú splashre, gyári 15 ös alufelnit. Jó állapotú, nem szétpatkázott érdekelne. Ha van rajta használható gumi az sem hátrány.
Nekem a szokásos szervizek alkalmával úgy 8-10 éves kora körül cserélték márkaszervizben. Nem volt eget verő összeg, mert nem emlékszem már rá mennyi volt.