Keresés

Részletes keresés

gombóc63 Creative Commons License 2 napja 0 0 2915

Ahogy a másik fórumon is beszéltük kéne egy normális pszichiáter neked. Lehet tiltakozni ellene, tudom, nem teszed, de a gyógyszer csak tüneti kezelés.

Előzmény: gyurmy40 (2912)
Railroadman Creative Commons License 2 napja 0 0 2914

Meg az összes korábbi, Citalopram, Wellbutrin, meg a többi.

Előzmény: Railroadman (2913)
Railroadman Creative Commons License 2 napja 0 0 2913

Nálam még tovább csökkentette az étvágyat. Pedig azért fordultam orvoshoz, hátha elkezdek a bogyóktól valamennyit enni/hízni. Napi egyszer eszem negyed/hatod adagokat, de van, hogy semmit.

Teljesen hatástalan mindenre a Frontin.

 

Előzmény: gyurmy40 (2911)
gyurmy40 Creative Commons License 2 napja 0 0 2912

Nem évek óta  azóta mióta jött ez a gyomorhurut és a PPI! 3 Hónapja semmi bajom nem volt tavaly volt egy kis hasfájásom ami lehet pont az elvonás nálam mert minden évbne próbáltam elhagyni . Igaz hipohonder vagyok már ezt belátom. 45 éves vagyok ha most elkezdek 1mg Rivotrilt szedni meddig élek vele?:((((( Lehet lükeség amit mondok de valahogy nem visz rá a lélek.

Előzmény: gombóc63 (2910)
gyurmy40 Creative Commons License 2 napja 0 0 2911

Amúgy volt olyan tünetetek hogy nem tudtatok egy normál adag ételtől  jól lakni? Néha hiába eszem nem érzem hogy jól laktam....elég hüle érzés ráadásul ugye nekem nem lehet nassolnom sokat ennem:P Vagy ez már a sok frontin mellékhatása?

Előzmény: gombóc63 (2908)
gombóc63 Creative Commons License 2 napja 0 0 2910

A Frontintól nem vagy jól, évek óta, miért félsz lecserélni egy másik hatóanyagú gyógyszerre? Lehet, hogy az segítene.

Előzmény: gyurmy40 (2909)
gyurmy40 Creative Commons License 2 napja 0 0 2909

Nekem most 1 mg irt fel a doki a Rivotrilból de nem váltottam ki. A betegségem nagyon megvisel és a fájdalom ami valami idegi eredetű és ráment a bélrendszeremre. Azt csináltam bár ezt nem szabad hogy magamtól a napi 1.5(összesen) frontint felemeltem napi 2x1 -re és este egy fél . Most jobban vagyok napközben. Bár vannak jelek amik azt mutatják nem minden oké pl ha a fiammal játszom egy picit xb360 -al mert szeret velem focit játsznai fél óra után elkezdek remegni belül. Reggelente is szoktam ezt érezni egy belső remegés ami ugye elmúlik ha beveszem a gyógyszert.Ha a családdal elmegyek valahova pl bevásárlás vagy munka közben jön valami váratlan ami nincs bekalkulálva már jön a fájás és az idegesség.  Sajnos valószinűleg az idegrendszerem egy kicsit elfáradt nem birom a stressz helyzeteket de most nem tudok mást megoldást mint a  gyógyszert hogy legalább "élni" dolgozni tudjak.Lehet a Rivotril nagyobb dozisban kéne ahogy az orvos mondta ami kb 30% több mint a  mostani frontin adagom de hogy fogok lejönni róla?!:(........a frontint sem tudtam elhagyni:(...áá nem tudom mit tegyek.

Előzmény: Handi71 (2903)
gombóc63 Creative Commons License 3 napja 0 0 2908

Nem elvonás a reflux, a szorongás következménye.

Előzmény: K Manka (2902)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 4 napja 0 0 2907

ÖÖöö, azaz inkább és tképp volt, de nem kibírhatatlan,de fokozott. Az előbb túl hamar rávágtam,hogy nem.......Gondolom,el akarom minnél előbb felejteni ezt a sztorit :-)

Előzmény: Ezelvoltam:-) (2901)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 4 napja 0 0 2906

Remélem Chief benéz ide azért, jó lenne tudni hogy hogy van.........

Ezelvoltam:-) Creative Commons License 4 napja 0 0 2905

Ha a gyszer szedése előtt nem volt jelen, akkor el fog múlni............de csodákat azért ne várjunk, az alap probléma visszatérhet, mivel ez a vacak csak tüneti kezelés, abból is a rosszabb, ha nem a legrosszabb

Előzmény: K Manka (2902)
Handi71 Creative Commons License 4 napja 0 0 2904

Nah dilis is vagyok ! Nem Manka hanem Gyurmynak a megszólítás!:-)

Handi71 Creative Commons License 4 napja 0 0 2903

Szia Manka! Most olvastam el amit írtál a Rivotillal kapcsolatban.Ritkán szoktam írni ,mert én még " friss vagyok ezekben a cipőkben" A pszichiáterem nekem is Rivot adott,nagy bedobással elkezdtem szedni,de első héten a beszedés után olyan voltam mint egy részeg. Ki kellett kisérni wcre is. Másnap egész délelőtt kába voltam,csak aludni akartam ,gondolkodni is nehezemre esett. Azt mondtam,hogy ez így nem lesz jó!Szedtem még egy darabig,de nem lett jobb,nagyon nem.Gondoltam ha ez így megy a maradék agyam is elhagy,nekem pedig kell a család miatt is:-) Most Frontint szedek este egy szemet 0.25 mg bár ezzel sem alszom végig az éjszakát,de sajnos már enélkül nem is tudok elaludni :-(

 

Előzmény: gyurmy40 (2873)
K Manka Creative Commons License 4 napja 0 0 2902

Nekem az izomfájdalmak sokat csökkentek, de mindig jön valami más, most savas reflux tüneteim vannak,  remélem ez is csak elvonás. Sajna a szorongás és a félelmek nálam is jelen vannak, borzalom. Azt olvastam, hogy ez mind el fog múlni idővel. Jó, hogy valakivel meg tudom ezeket beszélni, köszönöm. :) 

Előzmény: G Kriszti (2900)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 4 napja 0 0 2901

Nem

Előzmény: K Manka (2899)
G Kriszti Creative Commons License 4 napja 0 0 2900

Szia Manka. A fizikai tünetek közül az izom remegés és izom fájdalom ami megmaradt. De ez elviselhető. Ami nehéz aza szorongás és félelem. nagyon erős. Nem tudom valóság amit gondolok vagy beképzelem. 7 hónapja vagyok gyszer mentes.

Előzmény: K Manka (2899)
K Manka Creative Commons License 4 napja 0 0 2899

Szia Ezel!

neked volt olyan erős szorongás amivel nem tudtál mit kezdeni?

K Manka Creative Commons License 4 napja 0 0 2898

Jött az étvágytalanság, ami nekem soha nem volt, az eszemmel tudtam, hogy ennem kell, volt olyan, hogy egy pohár vízzel szuszakoltam magamba egy kekszet, ez már elmúlt és remélem végleg. Sajna én 2013-bán már volt olyan nap amikor az előírt 3*1 0,5-ös frontinból 4-et,5-öt is bevettem, 2014 januárban új pszichiáteRt kerestem, ő azzal kezdte, hogy szokjak le, el is kezdtük a csökkentést, túl gyorsan, sajna ő sem volt tisztában az elvonással, úgyhogy első körben a tünetek re kaptam antipszihót, amitől hullott a hajam és megindult a tejem, ez nem vált be jött az antidepi. 2015 januárban keringett a fb- on egy írás a xanaxról, itt sokaltam be és döntöttem úgy, hogy akkor ennek véget vetek. 

Előzmény: gyurmy40 (2894)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 4 napja 0 0 2897

Én annyiban nem, hogy a napközbeni adagot általában nem igényeltem,de este pótoltam h jól tudjak aludni. Most x nélkül is jól alszom.........

Előzmény: gyurmy40 (2895)
gombóc63 Creative Commons License 4 napja 0 0 2896

Tudod sosem tudtam elképzelni mi az, hogy étvágytalanság, én is azt mondtam, hogy attól még ehetsz. No ez nem így működik, most már tudom. Volt egy szorongós időszakom, életemben először étvágytalansággal párosult, nem kívánom senkinek, amikor egy idő után érzed, hogy éhes vagy, de mindenre undorodva nézel.

Előzmény: gyurmy40 (2894)
gyurmy40 Creative Commons License 4 napja 0 0 2895

Amúgy ti mindig betartottátok a napi adagot? Én sajnos a stressz és  a pszhioszomatikus panaszok miatt szedem. Csak azért kérdem mert mondjuk hétvégén mikor az ember annyira nem stresszel vagy többet pihen akkor is érdemes beszedni egyet nem lehet csak felet szedni ? vagy ez hüleség tehát mindig ha fáradt vagy ha nyugodt akkor is szedni kell az előirt napi 3 szemet?

Előzmény: Ezelvoltam:-) (2891)
gyurmy40 Creative Commons License 4 napja 0 0 2894

Miért fogytatok nem etettek? Ha nincs étvágyat akkor is ehetsz talán azért a sok szédülés.Enni muszály hiszen az is sok tünetet hoz magával ha a szervezet nem kap elég táplálékot.

Előzmény: K Manka (2893)
K Manka Creative Commons License 5 napja 0 0 2893

Nekem az első hónap annyira nem volt gáz, csak remegtem, na majd utána úgy megcsapott minden, hogy csak na. Két hónap alatt -7 kg, amúgy se voltam kövér, de most, ááá, 168 cm és 52 kg vagyok. A mai napom is olyan szar volt, rohadt tünetek. Csinálok én mindent, egy percig sem feküdtem, de néha olyan nyomorultul érzem magam.

K Manka Creative Commons License 5 napja 0 0 2892

Az elején én is fél évre gondoltam, hogy kijövök belőle, most bízok az egy évben. 

Ezelvoltam:-) Creative Commons License 5 napja 0 0 2891

Szédülés igen,volt........Az első 3 hetet végig feküdtem, nem ettem szinte semmit. Szóval klassz volt, köszi a doktor dilereknek

Előzmény: K Manka (2890)
K Manka Creative Commons License 5 napja 0 0 2890

0,5 mG/ nap,  7 hét alatt hagytam abba, nagyon gyors volt, ez is ct-nek mondható.

Ezel neked volt szédülés És zsibbadás? 

Ezelvoltam:-) Creative Commons License 5 napja 0 0 2889

nem sokat, 0,75 mg/nap, nem voltam hajlandó emelni az adagot

Előzmény: gyurmy40 (2888)
gyurmy40 Creative Commons License 5 napja 0 0 2888

mennyit szedtetek?

Előzmény: Ezelvoltam:-) (2886)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 5 napja 0 0 2887

Türelem kell nagyon sok ehhez a játékhoz

Előzmény: K Manka (2885)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 5 napja 0 1 2886

6-18 hónap általában az elvonás....:-(

Annak idején én is max fél évet adtam magamnak erre ,de hát ...............

Előzmény: K Manka (2885)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!