Keresés

Részletes keresés

colanut Creative Commons License 2 napja 0 0 3481

Nem a Xanax hatását váltja ki. Rosszullétek ellen kaptam.

albahn Creative Commons License 3 napja 0 0 3480

Szia!

 

Hadd kéreezzem meg, hogy a tegretol hat valamit? Kiváltja a xanax hatását? Mekkora dózist írtak, okoz-e álmosságot?

Előzmény: colanut (3479)
colanut Creative Commons License 2016.09.22 0 0 3479

Látom, vannak azért kételkedők.

Először kaptam gyógyszereket, amik a durva elvonási tüneteket segítik leküzdeni, majd fokozatosan csökkentették az is. Itthonra már csak egy Tegretol maradt estére, amit szép lassan az orvos segítségével el kellett vonnom. Lehet szerencsém van, de az osztályon is az volt a trend, hogy minél kevesebb gyógyszerrel éljünk. Havi egy találka az orvossal, hogy lássuk tényleg jól vagyok e.

Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.20 0 0 3478

... és ha jól láttam, te már 2014-ben is elvontál............Akkor mi az a 6 hónap? Amúgy kézrátétellel v a szokásos pszi módszerekkel "segítettek " rajtad ilyen sikereresen, mert arról nem írtál és néha a részletekben rejlik a lényeg. Mindenesetre ha tényleg jól vagy és azt nem újabb gyszerek hadával sikerült elérni, akkor az nagyszerű, de tuti nem a pszi-k "segítsége" miatt van.

Előzmény: colanut (3470)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.20 0 0 3477

Egyébként pár másik jogvédő szervezet is foglalkozik ezeknek a szerencsétlen embereknek a jogaival, hogy a szcientológia is rátelepedett a témára, hát ismerve őket ( csak hírből) nem csoda.........Ja és a téma szinte az utcán a hever

Előzmény: Caran78 (3473)
gombóc63 Creative Commons License 2016.09.20 0 0 3476

Szia! Jól tetted, hogy befeküdtél, és jó, hogy olvashatunk egy pozitív történetet. Sok sikert a további életedhez!

Előzmény: colanut (3470)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.20 0 0 3475

Nekem az nem gyógyulás, ha az agydaganattal küzdő emberkének erős fájdalomcsillapítókat adagolnak, így akár átmenetileg enyhülhetnek is a problémái és ő valóban talán egy kicsit jobban érzi magát tőle. Ez csak tünet mérséklés, bármi áron......

Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.20 0 0 3474

Én a szcientológiát legalább annyira semmibe veszem mint a pszichiátriát, de hát a tények attól még tények maradnak, bárki is állítja őket......Üdv

Előzmény: Caran78 (3473)
Caran78 Creative Commons License 2016.09.20 0 0 3473

Előzmény: Ezelvoltam:-) (3472)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.20 0 0 3472

Hűha ............X elvonásánál befeküdni a pszi-ra, az olyan mint oroszlán szájába dugni a praclit. Tekintve h soha egyetlen igazán v kevésbé beteg embert sem sikerült meggyógyítaniuk a történelemben. De akkor te vagy ez alól az egyetlen kivétel :-)

Előzmény: colanut (3470)
Viharsziget Creative Commons License 2016.09.16 0 0 3471

Szerencséd volt a kórházzal, Te jobban jártál!!

 Nekem 7 hét kórház volt, gyorsan vontak el..iszonyú szenvedés árán!!

Teletomkodtel gyógyszerrel..amit nem bírt a szervezetem!

Az elvonási tünetekBen nem igazán hittek, 2 nap múlva elvárták,hogy jobban legyek!!

Rémalom volt!!!

De végig csináltam!!

 

Előzmény: colanut (3470)
colanut Creative Commons License 2016.09.16 0 0 3470

Sziasztok.

Én megelégeltem 6 hónapja a leszokás nehézségeit és befeküdtem a pszichiátriára, ahol szépen gatyába ráztak 6 hét alatt.  Csak ajánlani tudom mindenkinek. Orvosi segítséggel, csak az első pár nap volt nehéz, aztán már könnyű. Nagyon segítőkészek voltak, örök hálám nekik. 

Megváltoztam azóta. Nyugodt vagyok, csodálatosan nagyokat alszom éjjel és pozitív irányba változott a személyiségem.

Caran78 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 3469

Szépen rátették a kezüket erre a nagyszerű domainre :)

 

Előzmény: Antisystem (3467)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.15 0 0 3468

Ez esetben nekem ez nem jelent problémát üdv

Előzmény: Antisystem (3467)
Antisystem Creative Commons License 2016.09.15 0 0 3467

CCHR - nemzetközi emberi jogi szervezet Az Állampolgári Bizottság az Emberi Jogokért (Citizens Commission on Human Rights – CCHR) egy közhasznú, nemzetközi, emberi jogi szervezet, amely a világ 34 országában több mint 130 csoporttal működik. A szervezetet 1969-ben alapította a Szcientológia Egyház és Dr. Thomas Szasz, a New York-i Állami Egyetem világhírű, magyar származású pszichiáter professzora az alapvető emberi jogok védelme érdekében.

 

Hát....ízlések és pofonok... 

 

ÜdV

Előzmény: Ezelvoltam:-) (3465)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.15 0 0 3466

A helyzet az, h a megfelelő szó inkább az ALULMÚLT

Előzmény: Ezelvoltam:-) (3464)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.15 0 0 3465

http://www.emberijogok.hu/

 

 

Ha esetleg vkit érdekel v érint .......

Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.15 0 0 3464

Az én példám sztem nem számít extrémnek, 11 év min. dózis szedése után hírtelen hagytam abba, ez két és fél éve volt. most is vannak még izomremegéseim, ami az elhagyásnál kezdődött, h más kínokról most ne is beszéljek.....Azokon már túl vagyok, és hidd el beszélni sem kellemes róla, hát még átélni....

 

Szóval lehet h életed legkeservesebb utazása kezdődik, erre lelkileg vhogy fel kell készülni, nekem nem sikerült, merthogy minden képzeletet felülmúlt a történet :-(

 

Előzmény: JigoKuu (3462)
Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.09.15 0 0 3463

Nagyon nehéz leszokni erről a vacakról, ha komolyan érdekel itt van egy kis segítség hozzá , ami adott esetben nagyon nagy segítség is tud lenni.

 

https://www.google.hu/search?q=ashton+k%C3%A9zik%C3%B6nyv&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=kMXaV4SeOsKv8we1saOoDA

 

 

Sajnálatos h ennyire rossza itt a receptfelírási szokások ezzel "gyógyszerrel" kapcsolatban is. nem lenne szabad 2-3 hónapnál tovább szedni.

 

Előzmény: JigoKuu (3460)
JigoKuu Creative Commons License 2016.09.10 0 0 3462

Köszönöm a választ!

 

Igen, szeretnék is vele konzultálni, csak mivel épp nyaral, sajnos egyelőre nem tudok. Addig is, gondoltam, megkérdezek olyan embereket, akik hasonló cipőben járnak/jártak. A környékemen senki sincs, akivel tudnék ilyesmikről beszélni, ezért is örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot.

 

Van esetleg valaki, aki tudja, körülbelül mennyi idő alatt tud a szervezetből annyira kitisztulni a xanax, hogy utána ha az ember újra elkezdi használni, akkor olyasmi hatást érjen el a szervezetben, mintha először szednénk? (Igazából csak az érdekelne, a szervezet körülbelül mennyi idő alatt tud megszabadulni tőle, vagyis pontosabban a xanax "megszokásától". )

 

Előre is köszönöm a segítséget!

osisho Creative Commons License 2016.09.08 0 0 3461

Az elhagyást a dokinővel tudod megbeszélni.

Előzmény: JigoKuu (3460)
JigoKuu Creative Commons License 2016.09.05 0 0 3460

Sziasztok!

Egy évvel ezelőtt szívinfarktust kaptam. Attól számítva kb. 2 hét után felírták az Xanax SR-t. Azóta egy év sem telt el, és az általam nagyra tartott pszichiátor doktornő javaslatára kb. 5 héttel ezelőtt lecseréltem az SR-t sima Xanax-ra (egyet szedtem reggel, egyet pedig este). Egy hónapig minden rendben volt, utána elkezdtem folyamatosan furcsán érezni magam. Ez abban jelentkezett, hogy az addig stabil vérnyomásom folyamatosan emelkedni kezdett, nappali fennlét alatt állandó vibráló, mocorgó érzést kezdtem el érezni. A szívem is jobban kalimpált, és egyre feszültebbek lettek a napjaim (aludni is egyre rosszabbul aludtam). Az lenne a kérésem, hogy ha valaki hasonló dolgot ha átélt, kérem, írj le a saját tapasztalatait! Illetve leszokni sikerült valakinek erről a gyógyszerről? Ha igen, hogyan?
(Egy hete visszaálltam orvosi javaslatra az SR-re, és sokkal jobban is érzem magam, de szeretném teljesen elhagyni.)

Nagyon hálás lennék a segítségért! Illetve nagyon szívesen segítek én is, ha tudok bármivel kapcsolatban.

brand_boy Creative Commons License 2016.09.03 0 0 3459

Mennyit szoktál mozogni, esetleg sportoló ? Milyen a mindennapi fizikai aktivitásod ?

 

 

 

Előzmény: sziget30 (3451)
sziget30 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 3458

citromfű teát, de olyan szinten izomstimuláló is egyben, hogy teljesen nemcsak lenyugtatott agyilag hanem le is gyengitett teljes izomzatilag, ezért abba is kellett hagyni a használatát mert nem éreztem az izmaim tőle

Talán a macskagyökér ami még jobb lehet nyugatózás terén de hosszútávon nem érdemes használni mert egyrészt hozzászokás alakul ki másrészt meg allergiát válthat ki

 

Előzmény: paty omkin (3457)
paty omkin Creative Commons License 2016.07.25 0 0 3457

Levendula illóolajat próbálta valaki belsőleg?

sziget30 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 3456

látom akkor itt meg is állt a tudomány 

Előzmény: sziget30 (3455)
sziget30 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 3455

rendben de két mondatból álló sor is elég arra nézve, hogy az agyi tevékenységek vizsgálatára nézve milyen módszert tudsz

Előzmény: csakénvagyokhelikopter (3454)
csakénvagyokhelikopter Creative Commons License 2016.07.16 0 0 3454

hát jó. ha holnap este nem leszek túl fáradt, akkor összeállítok neked egy könnyen érthető olvasnivalókból álló listát. érdemes volna előbb elolvasni, aztán írogatni.

Előzmény: sziget30 (3453)
sziget30 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 3453

mert szerinted az agyvizsgálatának milyen más egyéb módszerei vannak?
Az agyban hormonok termelődnek, azok felelősek a viselkedésért, személyiségért

Illettve az agy agyhullámokat bocsájt ki az agy ami EEG-vel mérhető

 

Nemtudom te hogyan gondolod az agy működését?

 

Előzmény: csakénvagyokhelikopter (3452)
csakénvagyokhelikopter Creative Commons License 2016.07.16 0 0 3452

mi??? ezt meg honnan vetted?

 

Előzmény: sziget30 (3450)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!