Keresés

Részletes keresés

Ezelvoltam:-) Creative Commons License 2016.03.31 0 0 3343

:-) Ok, hogy  a fb egy idétlen kémprogram, de h még üzeneteket is eltüntet......:))))))))

DAttis Creative Commons License 2016.03.30 0 0 3342

Hát én nem találom hogy mit írtál, próbáltam keresni. azóta is roppantul kiváncsi vagyok, ahogy a többiek véleményére is de végül is valószínű az én problémám (sokat agyalok dolgokon aminek aktualitása van és ez érzelmileg negatívan érint) nem olyan súlyos 

Előzmény: Ezelvoltam:-) (3268)
navigirl Creative Commons License 2016.03.28 0 0 3341

Talán elcsépelt, de a Salvus víz segíthet. Próbáltad már?

kokori Creative Commons License 2016.03.28 0 0 3340

helikot kiirtották tavaly most pár napja szedem a probit. Immunológia vizsgálat megvolt teljesen negativ lett.

Előzmény: Imovane (3339)
Imovane Creative Commons License 2016.03.28 0 0 3339

Nem probaltal probiotikum kurat? Heliobacter teszten voltal?  A Laszloban van a Kadar doki, immunologus, lehet erdemes lenne meglatogatni.

Előzmény: kokori (3337)
gombóc63 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 3338

No nem, akkor talán el kellene fogadnod, hogy pszichoszomatikus a bajod. Ennyi tükrözéssel kizárt, hogy ne fedezzék fel ha valami nagyon nem stimmel.

Előzmény: kokori (3337)
kokori Creative Commons License 2016.03.27 0 0 3337

3 tükrözésem volt tavaly. Most  a legutolsó február elején most megint menjek el? Azért 2 havonta engem is leterhel. Igaz most jobban fáj de ugyanott. Hagyogatom el a frontint mert még jobban depis vagyok tőle sok mindennel kell most harcolnom. Én arra gondolok 3-4 napig nem szedtem PPI lehet a gyomrom mindig gyulladt és attól fájt ennyire. Érdekes a mozgástól jobban fáj ,séta.....futni nem is tudok szinte ,elég rossz az egész bél és gyomorrendszerem. Monjuk eléggé rossz fizikai állapotban vagyok az is közrejátszik. 

Előzmény: gombóc63 (3336)
gombóc63 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 3336

Sajnálom....végig olvastalak a reflux fórumon is, azért én a helyedben megnézetném magam egy másik gasztrós orvossal is. Sajnos megtapasztaltam, hogy nem biztos, hogy az első rájön a bajra, ha ennyire nem múlnak a tüneteid el kell menni máshoz is. No és a csodás net, az áldásával és átkával...szerintem totál meg is vagy zavarodva a sok infótól.

Előzmény: kokori (3335)
kokori Creative Commons License 2016.03.26 0 1 3335

Tudom hogy hiba volt újra megpróbálom ha megint begörcsölök és fájdalmamim lesznek alhasban tudom akkor ez attól van. Tegnapelött az ügyeleten kötöttem ki olyan hasi fájdalmaim voltak. Minden negativ lett. Valszeg most vagy nagyon sok a savam és attól vagy az elégtelen emésztéstől amire rájött esetleg még egy antidepi gyógyszer tényleg nem tudom mi ez. Idáig minden gyógyszert rosszul reagált le a szervezetem bármit szedtem:(

Előzmény: gombóc63 (3334)
gombóc63 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 3334

Persze, elégtelenné válik az emésztés. Az antidepit 3 nap alatt feladni....hiba volt.

Előzmény: kokori (3329)
Kismacs34 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 3333

Szia itt is kokori!

 

Az antidepi eleinte sajnos felerősíti a tüneteket és kb csak egy hónap múlva érezhető a hatása.

Előzmény: kokori (3331)
GPeti1977 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 3332

Érdekes általában inkább attól szokott elmúlni.

 

Előzmény: kokori (3330)
kokori Creative Commons License 2016.03.26 0 0 3331

3 napig szedtem az antidepit tegnap már nem vettem be ma kicsit szédültem most meg 92 a pulzusom olyan mintha kiugrana a szívem:( remélem valami elvonási tünet...

kokori Creative Commons License 2016.03.26 0 0 3330

Nektek a frontin vagy a xanax nem szokott szívritmus zavart okozni?  Néha mikor beveszem utána 3-4 másodpercre úgy érzem melléüt vagy kihagy, fura érzés régen ez nem volt. igaz nem rég szedek 3x1 most már csak 2.5:P

kokori Creative Commons License 2016.03.26 0 0 3329

Tehát a kevés sav is gyomorfájást eredményez? Ezt az orvos nem mondta illetve a betegtájékoztaton sincs rajta. 

Előzmény: gombóc63 (3327)
gombóc63 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 3328

Pszichológus nem is írhat gyógyszert, nem rá hallgatnék egy ilyen esetben. Maga az SSRI csak a szelektív-szerotoninvisszavétel gátlást jelent, fontos egyes betegségeknél. Ha valaki elolvassa a betegtájékoztatót láthatja, hogy nagyon lassan kell majd elhagyni, tehát valamilyen függőséget okoz.

Előzmény: kokori (3325)
gombóc63 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 3327

Igaza volt az orvosnak, köldök körül nem a gyomor fáj. PPI-től nekem kevés a savam, gyomorfájást eredményez.

Előzmény: kokori (3316)
kokori Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3326

A REXetIN is SRRI családba tartozik :(

Előzmény: Kismacs34 (3324)
kokori Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3325

Én is úgy tudtam az is kemény szer.  Csak akkor nem tudom a dokik miért nem mondanak igazat! Ráadásul nem is pszhiáter hanem pszhiologusnál voltam elöször és ő mondta. Na akkor ezt le is teszem:P

Előzmény: Kismacs34 (3324)
Kismacs34 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3324

Én szedtem antidepit, és borzalmas volt a leállás róla. Nem tudom hogy amit írsz az milyen fajta, de én még nem hallottam olyan antidepiről amiről simán le lehetett állni.

Anno az én gyógyszeremre (rexetin) is az volt írva hogy nem okoz függőséket, mégis mikor leálltam róla a harmadik napon az ügyeleten kötöttem ki olyan rosszul lettem az elvonástól.

Előzmény: kokori (3323)
kokori Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3323

az antidepire Escitil az a neve.

Előzmény: Kismacs34 (3322)
Kismacs34 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3322

Melyikre mondta hogy nem lehet rászokni?

Előzmény: kokori (3320)
Kismacs34 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3321

Én úgy gondolom hogy kell egy kis idő ilyen hosszú gyógyszer (PPI) szedés után hogy visszaálljon a gyomor a normális savtermelésre. Nyilván hozzá van szokva a PPI-hez és szerintem kell pár nap/hét hogy elmúljanak a tüneteid. Légy türelmes várj egy kicsit és ha továbbra is fáj szedd tovább a PPI-t és kérdezd meg a dokidat mi legyen a további teendő.

Előzmény: kokori (3316)
kokori Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3320

nekem azt mondta a pszhiologus erre nem lehet rászokni az valami SRRI ami nem az a fajta. Mert csak igy lehet a frontinról leszedni. Szóval ha ez is ilyen gyógyszer el sem kezdem:(

Előzmény: Kismacs34 (3315)
Kismacs34 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3319

Szerintem mi találkoztunk már a reflux fórumon is.:-) igen van refluxom is, ami mostanában szerencsére alig okoz panaszt, pedig van egy kis diónyi rekeszsérvem. minden reggel szedek PPI-t. Noacid 40 mg-ot. Egy két hónap múlva kéne leállnom róla remélem sikerülni fog.

Előzmény: kokori (3317)
kokori Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3318

reflux

Előzmény: kokori (3317)
kokori Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3317

a hurut mellett van fluxod is?  szedsz PPI savcsökkentőt?

Előzmény: Kismacs34 (3314)
kokori Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3316

 Szia Kismacska! Na végre valaki akinek hasonló problémája van:P A gasztros nekem az mondta ott nem lehet a gyomor. Ott a belek vannak meg hasonlok.  Szerintem is lehet hiszen ülve oda azért a gyomor alsó része leér. Szóval gyomor..hmm...de hát nem vagyok ideges:((( S rendszeresen eszem is. Most azt nem tudom sok vagy kevés a savam ha evés után is fáj....egyszerűen nem értem már. Mostanában kihagyogattam a PPI.t mert le akartam állni róla csak Reniet szedtem. Ma bevettem egyet mert már fájt a ködöknél igaz elötte is. Nem mindig de sokszor néha akkor is ha nem eszem. Én is úgy vettem észre ha ideges vagyok jobban fáj meg ha úgy eszem hogy semmi étvágyam ami sajnos sokszor van mostanában. A frontinról is nehéz igy leállni hiszen az ember elég labilis s igy elég könnyen felkapom  a vizet:P.....bár a fáradtságom mostanában már erősebb.

Előzmény: Kismacs34 (3314)
Kismacs34 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3315

Pár hete még nagyon stresszes voltam és nekem is eszembe jutott hogy befekszem a pszhiátriára. de tudtam ha oda kerülök az már a vég. Ott már elkönyvelem magam úgy hogy súlyosan pszichés beteg vagyok. Ezt nem akartam. Jártam pszichiáternél sürgős beutalóval, ahol az egyik legerősebb nyugtatót írta fel nekem.(rivotril) Bevettem kettőt pár óra különbséggel és mivel semmit nem hatott azóta sem szedem. De ahogy javulgatnak a refluxos tüneteim én is nagyon lassan kezdek magamhoz térni és lenyugodni. Bár tudom hogy még kell még pár hónap. Ezen kívül most fogok járni rendszeresen pszichológushoz is, heti legalább egyszer. Már voltam egy ülésen. Pszicho gyógyszereket már csak akkor akarok szedni ha öngyilkossági gondolataim lesznek.

Szedtem régen pszichogyógyszereket pár évig, de kutya nehéz leállni róluk. én nagyon megszenvedtem.

Előzmény: kokori (3313)
Kismacs34 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3314

Gyomorhurutom van és ha idegesebb és feszültebb vagyok akkor nekem is a köldökömnél szokott fájni. Ha nyugisabb vagyok és arra is figyelek hogy két-három óránként egyek akkor általában rendben vagyok. Amit még észre vettem ha nem rágom meg alaposan az ételt és csak kapkodva eszek akkor is fáj a gyomrom.

Előzmény: kokori (3313)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!