Pillanatokra felveszik(próbálják) az eredeti színészek ösztönös viselkedését(az eredeti jellemükre eröltetik) aztán a köztes pillanatukban visszazuhannak a sajátjukba ez a libikókaszerű egyszer ilyenvagyok egyszer olyan,ez a természetellenesség nagyon feltűnő,inkább adnák magukat máris jobb lenne.
Ha csak addig nézted, amíg nem kínlódtál szórakozás helyett, akkor azért nem lesz nehéz. Én csak három részt néztem meg, és nem is hiányzik több. Viszont szerencsére eszembe sem jut magamtól, csak az, hogy vajon mennyien nézik. Ezt tanulmányozva van egy állandó nézőtábora, mivel a későbbi időpont ellenére csak 10 ezerrel nézték kevesebben, mint egy hete.
Annyira élesen bíráltok. Szerintem még mindig jobb, mint az RTL-en a kisebbségi családi őrület. Különben is a két főszereplő alakítása előtt le a kalappal, szerintem jól csinálják. A szituk és a szöveg pedig nem rajtuk múlik.
mikor kitalálták, hogy "megcsináljuk gyerekek, jó lesz", ez már akkor halott volt. nézni kín, annyira szar, én érzem magam kényelmetlenül, ha belenézek. az eredetit még most is megnézem, akárhányszor leadhatják, mindig is jó lesz. ellentétben ezzel....
Bándi Juci, Sanyi felesége. Lusta, vidám nő, aki teljesen rá van kattanva a tévére. A házimunkát gyakorlatilag mellőzhetőnek tekinti, épp csak annyit végez el, hogy a családja, de főleg a kutya ne haljon éhen.Legfőbb vágya, hogy egész nap otthon ülhessen, és nézhesse a kedvenc műsorait a tévében, és a lehető legtöbb pénzt, és szexet kipréselje férjéből.Juci az a típus, akit soha semmi nem zökkent ki a nyugalmából, mindig derűs, optimista, különösen akkor, ha valamivel felbosszanthatja a férjét.Juci kedveli a szomszédját, Editet, de nem érti, hogy az, miért akar magának karriert.
BERTALAN ÁGNES
1990-ben végezte el a Színművészeti Főiskolát és a Katona társulatának tagja lett.
Jelenleg a Katona József Színház előadásaiban szerepel: Papp–Térey: Kazamaták, Zelenka: Hétköznapi őrületek, Widmer: Top Dogs (Anna)
"Szeretném, ha mindig úgy kezdenék próbálni, mintha nem tudnék semmit. Egy bizonyos gyakorlatot persze szerez az ember. Bennem sok mindent fölszabadított az is, hogy szültem. Soha annyira könnyedén nem próbáltam, mint utána.
Soha nem éreztem, hogy az alkatom külön problémát jelentene. A főiskolán játszott jelenetekben is megkaptam a nagy női szerepeket. Nem a hórihorgas termetem miatt jutottam feladatokhoz. Ezt az alkatot muszáj tudatosan is használni. Már körülbelül tudom, meddig ér el a hangom, hova kell álljak. Az utánunk jövő fiatalok bátrabbak, mint mi voltunk, felszabadultabban próbálnak. Mostanában – hogy már tudok valamit – sokkal inkább kétségbe esem, amikor egy új szerepet kapok. A Jászai Mari-díj jelzi, hogy talán elértem valamit. Most vissza kell mennem a "nullára", és újra el kell kezdenem lépegetni előre. Most azt érzem, hogy létezett annak idején a csodált Katona, de ez, amelyben dolgozom, játszom, ez a valóság, ez az én színházam."
Sanyi az ideális, szerető apa tökéletes ellentéte. Igazi lúzer, gyűlöli a teljes női nemet, és egy cipőboltban dolgozik. Utálja munkáját, feleségét, két gyermekét, szomszédait, és mindenkit, aki egy kicsit is szerencsésebb nála, vagyis gyakorlatilag a teljes emberi fajt. Hitvallása szerint, ő, mint férfi, azt tesz, amit akar, akkor, amikor neki tetszik, és mindenkit utál, aki az útjába kerül.Feleségével folyamatosan gúnyolják és szapulják egymást, de a legnagyobb probléma számára, hogyan ússza meg az asszonnyal a szexet. Mindamellett ő a családfenntartó, aki bár folyamatosan panaszkodva, de eltartja a családját, akik soha nem mulasztanak el egy alkalmat sem, hogy elmondják, mennyire kevésre tartják őt. Sanyi utálja a feministákat, és ezért utálja a szomszédját, Editet is, akinek férjét ugyan szintén utálja, de missziójának tartja, hogy mint férfitársát ráébressze, ő a felsőbbrendű faj.
SZERVÉT TIBOR
Színház- és Filmművészeti Főiskola, 1988. 1988- Szegedi Nemzeti Színház 1989- Független Színpad 1992- Miskolci Nemzeti Színház 1994- Vígszínház 1997- Radnóti Színház
Színházi szerepek: - Csepreghy: A piros Bugyelláris - Boros Dani - Háy: Mohács - Perényi Ferenc - Jókai-Tolcsvay-Böhm-Korcsmáros: A kőszívű ember fiai - Ödön - Kornis: Büntetések - K. árnyéka - Shakespeare: Romeo és Júlia - Mercutio - Shakespeare: Othello - Jago - Shakespeare: Hamlet dán királyfi - Hamlet - Sütő: Szuzai menyegző - ifjú Besszosz - Kálmán: Csárdáskirálynő - Bóni gróf - Cirkuszhercegnő - Tóni - Ödön von Horváth: Mesél a bécsi erdő - Alfréd - Rostand: Cyrano de Bergerac - Cyrano - Schiller Stuart Mária - Leicester - Becket: Godot-ra várva - Vladimir - Szép Ernő: Háromlevelű lóhere - Festőművész - Turgenyev: Egy hónap falun - Iszlajev - Bródy: A szerető - Kostitz - Shaw: Szent Johanna - Warwick - Lerner-Loewe: My fair Lady - Henry Higgins - Csehov: Ivanov - címszerep - Csehov: Ványa bácsi - Asztrov - Kipling-Dés-Geszti-Békés: A dzsungel könyve - Sír kán - Szirmai-Bakonyi: Mágnás Miska - Baracs István - Vajda Katalin: Anconai szerelmesek - Tomao Nicomaco - Mándy-Valló: Régi idők mozija moziszínész - Calderon: VIII. Henrik - Henrik - Krleza: Agónia - dr. Ivan Krizovec - Osztrovszkij: Erdő - Szomorov - Móricz Zsigmond: Rokonok - Kopjáss István - Marius von Mayenburg: Lángarc - Apa - Christopher Hampton: Emberbarát - Philip (Budapesti Kamaraszínház) - Harold Pinter: A születésnap - McCann - Füst Milán: Máli néni - Alfonz
de rohadt gáz lett ez a sorozat. Egyszerűen kínos nézni annyira szar. Az ürge inkább néz ki alkotmánybírónak, mint kretén átlagpolgárnak, a két gyerek meg úgy amatőr hígfos ahogy van - vajon kinek a rokonai lehetnek a tévénél?? - talán még a robbantotthajú gádzsibe lenne némi fantázia na de már nehogy ő vigye el a vállán a produkciót. A kéglit is lehetett volna egy kicsit szerényebbre venni, túl polgári nem olyan nyomi, mint az usa-verziós kertvárosi sablonlakás amely az eredeti sorozatban van. szóval szerintem bukta a cucc, bár megvallom öszintén engen az eredeti sem fogott meg különösebben a röhögőgépével...