Vettünk a feleségemnek egy Note e12- es kisautót. Érintőképernyős média van benne, jó öreg navi-val, de használható kis türelemmel... A kesztyűtartóban lévő USB-t lehet valamire használni, vagy csak töltésre jó?
A motorkodot kellene tudni, hogy pontosabban utana lehessen nezni. Ha kuldesz egy emailt, elkuldom az angol nyelvu kezelesi valamint szerelesi anyagaimat. Ezek az E11 Note-hoz vannak, ami a Tied is szerintem.
2011es Nissan Notehoz gépkönyvet tudna vki adni/linkelni? Angol és Magyar is jó. Olajnál van ACEA megkötés? Neten összevissza találtam vhol A2 szerepel vhol A3/B4. Viszkozitás az egyérteműen 5W30 vagy 5w40.
Sziasztok, szeretnék segítséget kérni, vettem egy 2011 Nissan note 1.4 acenta, nem tudom beallitani az óráját, a tempomat jelzések felett van a helye, de be sem tudom kapcsolni, kérnék kis segítséget, hogy hogyan lehet bekapcsolni. Előre is köszi.
Ha mindez 0 fok korul tortent reggel siman elkepzelheto, hogy annyira csuszott az ut, hogy dolgozott az ABS (ez a daralas), es az auto alig lassult. Nekem volt ebbol koccanasom is, mas tipussal.
Egy kollégámnak van ilyen autója és azt mondja gondjai vannak a fékkel. Konkrétan előfordul, hogy átlagos fékezésnél nem nagyon akar lassulni az autó, és valami darálás szerű hangot is hallani. ABS -es egyébként. Azt mondja korábban amikor ilyen volt elvitte szervizbe, de nem találtak semmit ( mondjuk egy kis vidéki, nem Nissan márkaszerviz volt ), lekérdezték az elektronikát is. Most a héten megint előfordult egyszer, és persze egyáltalán nem nyugodt. Hibajelzés nincs. Volt már ilyen valakinek ? Valami tanács esetleg / azon kívül, hogy trélerrel vitesse a legközelebbi Nissan szervizbe :-/ ? Köszi.
Olvasgattam a kezelési útmutatót, a kijelzőn próbáltam beállítani az órát, elméletileg a felső sorban kellene megjelennie, alatta a második sorban tempomatos adatok és legalul harmadikban a különféle infók. Sehogy sem tudtam beállítani, hogy megjelenjen az óra, igaz a rádiónál is van óra, de gondoltam itt sem lenne baj, ha lenne. Pillanatnyi átlagfogyasztást nem találtam, gondolom nincs.
Jobb oldalt a műszerfalnál időnként valami mintha rezonálna (leginkább rosszabb útfelületen), műanyag lehet. Valakinek ilyen tapasztalat? Köszi!
Igen, fokozatváltáskor kopog, nekem úgy tűnik, mintha hangosabb lenne a kopogás, mint az eddig általam vezetett más autóknál. Lehet valamit vele kezdeni, vagy fogadjam el? Gondolom új korában nem kopogott ennyire.
Tegnapelőtt vettünk egy 2011-es gyártású Nissan Note 1.4-est. A váltója (manuális) sebességváltáskor kopog, nem tudom a korral jár vagy valamit javítani kellene rajta? Illetve javaslatokat szeretnék, hogy ebben a korban mire figyeljünk? 130.000 km magyarországi.
Ugy remlik a csatlakozo szokott szetcsuszni az ules alatt, ott erdemes korulnezni. Egyebkent egy atlagosan jo auto arra, hogy A-bol B-be eljuss. Korabban irtam rola mik a tipushibai, keress vissza a hosszaszolasokban. Roviden: semmi olyan ami miatt azt mondanam mast vegyel, es nem draga a fentartasa sem.
Üdv a csapatnak! Szeretnék vásárolni egy Note-t. Mire figyeljek a vásárláskor mit ajánlotok? Vannak-e típus hibák? Előre is köszönöm. További szép napot!
Sziasztok.Segítségre lenne szükségem.Vettem egy Nissan Note-t.Sajnos a rádió kód nincs meg és miután akksi lett cserélve,így kéri.Hátha valaki tud valami kód generátor alapján találni hozzá kódot.Előre is köszönöm.
Szerintem az egy lancos motor amiben a lancot nem kell cserelni, a vizpumpat szoktak meg a vezerlessel egyutt, azt kellhet. A forgalmiban ott a motorkod, az alapjan a neten konnyen utananezhetsz. A kezelesi utmutato is letoltheto.
Sziasztok! Esetleg van e tapasztalata valakinek E11 1,4 Note műszercsoport világítás izzó (LED) cserével? A műszercsoportot könnyedén kibontottam, csatlakozó érintkezőit kontakt spray-vel befújtam, de semmi eredmény. Úgy kezdte, hogy először csak a fordulatszámmérő világítása bolondult meg, hol világított hol nem, mintha kontakthibás lenne. Aztán szinte felváltva villogott a sebességmérő világításával, majd mindkettő megvakult. Utoljára az üzemenyagszintmérő világítása adta meg magát pár hónap múlva. Szétszedni nem mertem a műszercsoportot, de a hátulján semmi nyoma sincs cserélhető izzónak vagy LED-nek, mintha eleve rá lennének integrálva a NYÁK-ra. Itt megállt a tudomány. Gyanús, hogy márkaszerviz lesz a vége.