Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Mindig vicces, mikor állami cégek korábbi tönkretevői, akiknek fingjuk nincs a vasútról és nem értik, hova kell az a rengeteg kerékpár biciklirendelés, meg tudják etetni a piaci cégeket a fenenagy "vasúti cégvezetői tapasztalatukkal". Ezek 99%-ban mindig jogászok vagy közgazdászok, de inkább az első.
Homolya is milyen szépen beejtőernyőzött a Stadlerhez, illetve némelyik magánvasútnál és biztberes cégeknél is rengeteg a korábbi mávos káder. De a piaci, félállami cégek között is szépen megy a vetésforgó, olyan ez, mint a magyar NB1-es edzők rotációja. Ott a Mészöly, Csertői, Csank, Véber, Kondás, Prukner...stb. nevek forognak állandóan, itt meg a Ludvig, Feldmann, Kukely, Homolya, Kerékgyártó és egyebek.
Kíváncsi lennék alkalmazottakra, hogy milyen véleménnyel vannak ezekről a fenejó "szakemebrekről", de gyanítom, hogy ugyanazt a stílust folytatják, amit korábban abbahagytak.
Jól összerúgta a port a bundesszal az első pillanatban, elvesztette a baráti alapon bérelt kilenc tauruszt (azt rekordgyorsasággal).
Szintén jól összeveszett az RBC-vel is, ami megint sokba kerül mindkét félnek.
Phobos és deimos, az volt az újítás, épített egy csomó irodát, elherdálta a történelmileg mindig is gysev kontroll alatt álló NSB-t, elüldözte az összes szakembert, mindenbe tett pénzt és energiát, aminek semmi értelme sincs, és ott spórolt, ahol nem kellett volna.
A személyzetpolitikája pedig évtizeddel lökte vissza a céget, mindenki elmenekült, aki csak tudott. Aki még nem, az max belépőnek, ugródeszkának használja, azt a fluktuációt, ami most van, a meki is megirígyelhetné. Látványos a szolgáltatás használata során.
A magyar oldalnak (máv szombathelyi igazgatóság) semmi rettegnivalója sincs pordánytól, hiszen már csak nem is BtD, csak fiókszervezet (azt csinálnak vele, amit akarnak, már jó régóta). Az, hogy ennyire izolált lett a két fél, szintén neki köszönhető, ami azt is jelenti, hogy egy csomó értelmetlen (kettős) kiadást generált mindkét oldalnak.
Mivel napi felhasználója vagyok a szolgáltatásnak, azt is nagyon jól látom, hogy a spórolása hová süllyesztette a járműparkot, ezzel együtt a szinvonalat.
Végeredményben úgy állította teljesen egy lábra a pordányi fiókszervezetet, hogy csak csupán a közszolgáltatásból (ti. állami szubvenció) kell megélnie, miközben a korábban támogató környezetet nagy mértékben fordította a cég ellen.
A felmondás az osztrák törvények szerint szabálytalan volt.
Felmondási idő elmaradása, azonnali hatályú felmondás csak bűncselekmény vagy szándékos károkozás esetén adható, végkielégítés, plusz a felmondási idő alatt ki kell adni a szabadságokat is.
Volt itt azért pár dolog, ami miatt lehet perelni.
Ha jó az ügyvédje, akkor még azért is tud nem kevés pénzt kicsiholni, hogy ha nem volt előtte fegyelmi ügye, akkor az azonnali hatályú felmondás (ha nem tud a munkaadó bűncselekményt bizonyítani) rontotta a renoméját a munkaerőpiaci esélyeit.
Így van. Ez a szerződés gyakorlatilag annyit jelent, hogy ha és amikor lesz pénz, már nem kell gondolkodni, hogy mit szeretne a cég, meg utána közbeszerezgetni, ezeket a köröket futották le előre gyakorlatilag.
Tudom, hogy a le nem lőtt medve megevése utáni csámcsogásra vonatkozik az igényem, de nagyon szeretném remélni, hogy, ha lesz belőle valami, akkor profi designerekkel készítenek színtervet a vonatokhoz. A Raabercityk már elgondolkodtatóak voltak, de a matricás 2G kocsi már tényleg valaminek a hiányát jelzi, a korábbi festésnél lényegesen rosszabbra sikerült. Még az is elment volna, ha Raabercityre festik azt is... akkor legalább egységes...
Igen! A trianoni békediktátum 27. cikkelye miatt a díjszabási állomástávolság a határponttól: 0 km: „Pomogytól délre halad, Magyarországnak hagyja az egész Főcsatornát és a helyiérdekű vasútvonalat, amely Mexikó állomásról észak-nyugat felé vezet”
Érdekes, hogy az Ország/vármögyebérlet nem érvényes... végülis Pomogy nincs az országban...