Keresés

Részletes keresés

5047 032 Creative Commons License 2024.04.08 0 0 36574

Mi volt a gond ma délután Sopronban ami miatt az IC983 60 perc késéssel indult el és a 7135/7144-es és a késve érkező 7618-as is el lett verve?  

segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.04.07 -1 3 36573

Ne etesd légyszi, jön a hatvanadik nickjével, és tolja ugyanazt...

Előzmény: 5047 032 (36571)
Hanukapipőke Creative Commons License 2024.04.06 -1 0 36572

Csak tudod ott van Pendlerpauschale.

Előzmény: 5047 032 (36571)
5047 032 Creative Commons License 2024.04.06 -1 0 36571

Vagy úgy... Nem is értem miért kínlódnak akkor a személyszállítással Ausztriában a legtöbb vonalon...

Előzmény: Hanukapipőke (36570)
Hanukapipőke Creative Commons License 2024.04.05 -4 0 36570

Ahol nincs vasút, oda hogyan jutnak el az ingázók?

Mert valahogy csak eljutnak......

És mekkora támogatás jut egy főre azoknál, akik vasúttal ingáznak?

Akkor annak ugyanezt a pénzt oda kell adni, aki nem vasúttal ingázik?

Előzmény: 5047 032 (36569)
5047 032 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 36569

Aztán az ingázókkal mi lenne? 

Előzmény: Hanukapipőke (36567)
jbaal Creative Commons License 2024.04.05 -2 3 36568

Mindig vicces, mikor állami cégek korábbi tönkretevői, akiknek fingjuk nincs a vasútról és nem értik, hova kell az a rengeteg kerékpár biciklirendelés, meg tudják etetni a piaci cégeket a fenenagy "vasúti cégvezetői tapasztalatukkal". Ezek 99%-ban mindig jogászok vagy közgazdászok, de inkább az első.

 

Homolya is milyen szépen beejtőernyőzött a Stadlerhez, illetve némelyik magánvasútnál és biztberes cégeknél is rengeteg a korábbi mávos káder. De a piaci, félállami cégek között is szépen megy a vetésforgó, olyan ez, mint a magyar NB1-es edzők rotációja. Ott a Mészöly, Csertői, Csank, Véber, Kondás, Prukner...stb. nevek forognak állandóan, itt meg a Ludvig, Feldmann, Kukely, Homolya, Kerékgyártó és egyebek.

Kíváncsi lennék alkalmazottakra, hogy milyen véleménnyel vannak ezekről a fenejó "szakemebrekről", de gyanítom, hogy ugyanazt a stílust folytatják, amit korábban abbahagytak.

segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.04.05 -1 4 36566

Megújította, persze...

Jól összerúgta a port a bundesszal az első pillanatban, elvesztette a baráti alapon bérelt kilenc tauruszt (azt rekordgyorsasággal).

Szintén jól összeveszett az RBC-vel is, ami megint sokba kerül mindkét félnek.

Phobos és deimos, az volt az újítás, épített egy csomó irodát, elherdálta a történelmileg mindig is gysev kontroll alatt álló NSB-t, elüldözte az összes szakembert, mindenbe tett pénzt és energiát, aminek semmi értelme sincs, és ott spórolt, ahol nem kellett volna.

A személyzetpolitikája pedig évtizeddel lökte vissza a céget, mindenki elmenekült, aki csak tudott. Aki még nem, az max belépőnek, ugródeszkának használja, azt a fluktuációt, ami most van, a meki is megirígyelhetné. Látványos a szolgáltatás használata során.

 

A magyar oldalnak (máv szombathelyi igazgatóság) semmi rettegnivalója sincs pordánytól, hiszen már csak nem is BtD, csak fiókszervezet (azt csinálnak vele, amit akarnak, már jó régóta). Az, hogy ennyire izolált lett a két fél, szintén neki köszönhető, ami azt is jelenti, hogy egy csomó értelmetlen (kettős) kiadást generált mindkét oldalnak.

 

Mivel napi felhasználója vagyok a szolgáltatásnak, azt is nagyon jól látom, hogy a spórolása hová süllyesztette a járműparkot, ezzel együtt a szinvonalat.

 

Végeredményben úgy állította teljesen egy lábra a pordányi fiókszervezetet, hogy csak csupán a közszolgáltatásból (ti. állami szubvenció) kell megélnie, miközben a korábban támogató környezetet nagy mértékben fordította a cég ellen.

 

Gratulálunk, szép munka volt!

Előzmény: Hanukapipőke (36564)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 36565

A hölgy munkatársaival volt nálunk tegnap tender megbeszélésen.

segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.04.04 -1 2 36563

Úgyamúgy van valami nicknamegereátorod?

Vagy hogy tolod ezt a trollprogramot főműsoridőben?

Előzmény: Hanukapipőke (36561)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.04.04 -2 4 36562

Jaja, a néni pont ugyanezt tolta egy alkalmazottjával kapcsolatban.

Fél miskáról szól a fáma.

A Thalesnél a ráberbános sztálinista vezetési stílusával nem fog messze menni. Ott megeszik reggelire.

Előzmény: Hanukapipőke (36561)
Hanukapipőke Creative Commons License 2024.04.04 0 4 36561

A felmondás az osztrák törvények szerint szabálytalan volt.

Felmondási idő elmaradása, azonnali hatályú felmondás csak bűncselekmény vagy szándékos károkozás esetén adható, végkielégítés, plusz a felmondási idő alatt ki kell adni a szabadságokat is.

Volt itt azért pár dolog, ami miatt lehet perelni.

Ha jó az ügyvédje, akkor még azért is tud nem kevés pénzt kicsiholni, hogy ha nem volt előtte fegyelmi ügye, akkor az azonnali hatályú felmondás (ha nem tud a munkaadó bűncselekményt bizonyítani) rontotta a renoméját a munkaerőpiaci esélyeit.

Előzmény: kopaszsop (36560)
kopaszsop Creative Commons License 2024.04.04 0 0 36560

szabálytalan felmondás

 

mégsem lett az. cserébe kapott egy öszzeget. amit mi fizetünk, ahogy az olvtárs mondta...

Előzmény: Hanukapipőke (36557)
jbaal Creative Commons License 2024.04.04 0 1 36559

Tehát azt a 60-70 ezer Eurót is mi fogjuk kifizetni neki...

Előzmény: Hanukapipőke (36557)
juxx Creative Commons License 2024.04.04 0 0 36558

Az jó! Akkor ha szembetalálkoznak vele magyar vasúti érdekekt, biztos lelkesen fog segíteni nekünk... elesni.

Előzmény: Hanukapipőke (36557)
Hanukapipőke Creative Commons License 2024.04.04 -2 1 36557

Köszönőlevelet fog írni Lázárnak, hogy kirúgta.

3x lett a fizetése meg ki fog perelni a Güszeftől 60-70.000 eurót a szabálytalan felmondásért.

Meg kapott mellé egy-két igazgatósági tagságot más cégnél.

Fogtok még vele találkozni.

Előzmény: oldmumus_v.2 (36555)
juxx Creative Commons License 2024.04.03 0 0 36556

A Thales már most nemszeretemmintasiemenst vagy majd csak ezután? :)

Előzmény: oldmumus_v.2 (36555)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2024.04.02 -1 0 36555
Előzmény: oldmumus_v.2 (36554)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2024.04.02 -1 1 36554

A hölgy mától a Thales Transport vezetőnője lett.

Előzmény: 5047 032 (36397)
Robbe318 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 36553

Így van.
Ez a szerződés gyakorlatilag annyit jelent, hogy ha és amikor lesz pénz, már nem kell gondolkodni, hogy mit szeretne a cég, meg utána közbeszerezgetni, ezeket a köröket futották le előre gyakorlatilag.

Előzmény: 1047 005-2 (36550)
gabor144 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 36552

Bocsánat, közben újból elolvastam a cikket, szóval igaz, csak...., szóval gyakorlatilag még nem igaz. 

Előzmény: gabor144 (36551)
gabor144 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 36551

Az alapmennyiség 9-et sem rendelték meg? Akkor az IHO által írt aláírt szerződés nem igaz? 

Előzmény: 1047 005-2 (36550)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.03.28 0 1 36550

Nem rendeltek semmit,majd fognak ha lesz pénz.

Előzmény: Ikarus 120e (36547)
juxx Creative Commons License 2024.03.28 0 0 36549

Tudom, hogy a le nem lőtt medve megevése utáni csámcsogásra vonatkozik az igényem, de nagyon szeretném remélni, hogy, ha lesz belőle valami, akkor profi designerekkel készítenek színtervet a vonatokhoz. A Raabercityk már elgondolkodtatóak voltak, de a matricás 2G kocsi már tényleg valaminek a hiányát jelzi, a korábbi festésnél lényegesen rosszabbra sikerült. Még az is elment volna, ha Raabercityre festik azt is... akkor legalább egységes...

Előzmény: Lovrin (36548)
Lovrin Creative Commons License 2024.03.27 0 2 36548

"A beszerzést a GYSEV EIB hitelből tervezi finanszírozni."

 

Magyarul már csak a pénz hiányzik, mellékes körülmény

Előzmény: PLACI (36546)
Ikarus 120e Creative Commons License 2024.03.27 0 1 36547

9-et rendeltek meg és 4 plusz opció van benne. A GYSEV is Lézerhez tartozik 

Előzmény: PLACI (36546)
PLACI Creative Commons License 2024.03.27 -1 0 36546

Ez már fix, vagy csak úgy, mint a 49 railjet szerelvény, ami lehívható?

 

Ha ez fix, akkor örülünk, hogy Lézer Dzsonny még nem tette rá a kezét a GYSEV-re, mert akkor már lehúzták volna...

Előzmény: Ikarus 120e (36544)
PLACI Creative Commons License 2024.03.27 -1 0 36545

Igen! A trianoni békediktátum 27. cikkelye miatt a díjszabási állomástávolság a határponttól: 0 km: „Pomogytól délre halad, Magyarországnak hagyja az egész Főcsatornát és a helyiérdekű vasútvonalat, amely Mexikó állomásról észak-nyugat felé vezet”

 

Érdekes, hogy az Ország/vármögyebérlet nem érvényes... végülis Pomogy nincs az országban...

Előzmény: 5047 032 (36539)
Ikarus 120e Creative Commons License 2024.03.27 0 0 36544
1047 005-2 Creative Commons License 2024.03.25 -1 1 36543

Azért még így is van vagy 200 járműve a MÁV-Startnak amin nincs vonatbefolyásoló,sok,napi szinten dolgozik is.

Előzmény: M63,012 (36542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!