Kb 2 éve van bent, az egyik egy hete elkezdett nem világítani, mindkettő át lett forrasztva rendes ólmos ónnal, és újra működik is, az egyik oldalsó led ment ki csupán, de a 8-ból 7 beleértve a 4 előre világítót még mindig jó. Egyébként elég erős, csak mondjuk van egy ilyen elemlámpám:
És ehhez képest fasorban sincs. Gondoltam az elmúlt pár évben fejlődtek a ledek, nőhetett a teljesítmény, fémházzal jobb a hőelvezetés, lencse, akármi.
"A vonatkozó ENSZ-EGB előírások alapján a 2000 lumen feletti fényáramot kisugárzó tompított fényszórók esetében kötelező az automatikus vetítési magasság állítás és a fényszóró mosás. Mindezek 2000 lumen alatti fényáram esetében nem kötelezőek, akár LED-es, akár gázkisüléses a fényszóró."
Sziasztok! Valami támpontot, segítséget vagy tanácsot tudna adni valaki? Nagyfiam öreg Golf 4-ebe vett pár hónapja "angel eyes" első lámpákat. Hagyományos izzók vannak benne, de a helyzetjelzo és az angel eyes ledeket tartalmaz. Amelyek kb havonta ki is "égnek"! Mi lehet az oka? Eddig kétszer kicserélte a bolt a ledeket, de valami tartósabb megoldás jobb lenne. Töltése műszerrel 13,7-14,3 V között mozog. Köszi
Nem ugyanugy vakit. Nem ugyanaz, ha egy pillanatra egy bukkano miatt belevilagit a szemedbe, vagy a szort feny miatt allandoan belevilagit a szemedbe. Es az utolagos xenon, LED, szabadtukrosben mind ezt csinalja.
Köszönöm a választ. Régen volt xenon korszakom mint sokaknak másnak, picit lejjebb volt állítva, nem villogtak szemből. Persze a bukkanókkal nem lehet mit kezdeni. Egyébként azt tapasztalom, hogy a gyári ledes fényszórókkal szerelt autók között nagyon sok pont ugyanúgy vakít, mint régen az utólagos xenonok...
Szabadtükrös lámpába ne tedd!!!
Nekem a H7 projektorban van Philips. Szép erös, de azért nem tökéletesen homogén a fény az autó elött. Projektor esetében ahova nem szabad, oda nem jut fény.
Tudod, hogy csináltam tesztet, láttad. Én nem tennék H4 halogén helyére LED-et. Nagyon feltűnő. Nagy, szabad tükrös lámpa, nem jellemző az ilyenre ez a hideg, erős fény. Projektorba még azt mondanám, hogy tedd, de ebbe nem.
Nálam van még ekowob olvtárs H4 Narvája, ha beleegyezik én odaadom próbára. Van neki telszáma a neve alatt, ha gondolod hívd fel, ha nem olvassa itt ezt.
Nem ismerem a lelküket ezeknek az új töltési szokásoknak...
Arra mondjuk én is rájöttem még réges régen, mikor Focusom volt, h bizony indítás után előfordult a 15 volt körüli fesz az aksin. Utána beállt a 14.4-re, de az elején megküldte a töltést.
Na ilyenek viszont azelőtt nem voltak, mikor még a feszszabályzó egy külön egység volt és nem volt alárendelve a motorvezérlőnek.
Nem tudok ehhez érdemben hozzászólni. Csodálkozom a motorfékes feszültségen, de rövid időre belefér. Igazából azt nem értem, h bemenő 15 voltnál miért csökken a fényerő.
Minőségben, árban, teljesítményben nagyon nagy ugrás volt. Üléspozíció, hely már nem annyira.
Amiket linkeltél elvileg jó stabok, nem is túl drágák. Mármint ha ennyi pénzért jót kapsz :) Bár nem egy nagy dolog egy ilyet megépíteni, akár még jóra is, szóval még haszonnal is ki kell jönnie ennyiből.
A Philips LED-nél azok a dobozok valóban az elektronikát képviselik, rá is van írva az oldalára a kimeneti 13.2 V. Sokkal biztonságosabb egy külső stabilizátor, mint ott bohóckodni a LED mellett, mert ott a hő miatt úgyis hamar megdöglik :)
OFF: Egyfelől nagy ugrás volt, másfelől meg csak kisebb. De ugrás volt :)
Túrom a Netet, de nem igazán találok itthon máshol.
Ezek közül valamelyik jó lehetne? Csak itt kevesebb a bizalom, az autó elektronika meg nem játék napjaink autóinál.
A teljes készlet így néz ki:
A két dobozban ha tippelnem kéne, valamilyen olyan elektronika lehet, ami éppen a fényforrásokat védi, épp a feszültség kilengésektől... Vagy tévednék? Itt talán több az infó.