Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
A C es D oszlopok kozott csak az ablakokat tudod paratlanitani. a C oszlopba utolag lehet klimat szerelni-gyarit, de kumva draga es szet kell szedni a fel autot miatta.
Sziasztok! Esetleg találkozott bárki olyan problémával, hogy kulcs nélküli nyitás esetén a csomagtér ajtó nem reagál az azon található gomb megnyomásra bizonyos esetekben? Jellemzően, ha hosszabb ideje zárva van az autó akkor futok bele nyitáskor. Köszi
Szia! Nekem egy gen3-as V70-esem van és ugyanezzel a gonddal küzdök. Én is szemeztem az mr12volt egységgel. Neked mi lett a sorsa, vagy más megoldást találtál végül?
A C és a D oszlopok közötti (csomagtartó / 3. üléssor) ablakok alatt lévő rácsokon keresztül fűtés/hűtés esetén jön meleg/hideg levegő? Vagy az csak a C oszlopokon opcionálisan lévő szellőzőkből mehet oda? Azokba a változatokba, amiben a C oszlopokon csak a szellőzők helye van, be lehet szerelni utólagosan szellőzőket és hozzá tartozó rear ac kapcsolót a többi mellé előre?
Köszönöm előre is, ha valaki tud segíteni a válaszával!
Ha nem a féltengely, akkor nézesd át a motortartó bakokat. Van egy alul oldalt, nekem az volt átszakadva, akkor csinálta ezt. Valószínű, hogy vagy átszakadt teljesen vagy részben, egy vagy több.
Fontos, hogy mindet nézesd meg, mert gyakorlatilag eszi az XC90 ezeket.
XC 90 ( nem tudom fontos-e, 185 LE dízel ) kulcsot másoltak nekem nagyjából negyed óra alatt , 20 ezer alatti áron , annyi a bibi, hogy a távirányító rész nincs benne, azaz "csak" nyitja és indítja a kocsit , pótkulcsnak tökéletes.
Gondolom a többi típushoz is meg tudja oldani a srác , ha érdekel bárkit keressetek az f.zsolt@supraktv.hu mail-címen , adom a siófoki kontaktot. Eddig bárkit kérdeztem - Volvo szerelőket is -, csak a szalont tudták, ott 70-90 ezer közötti árak vannak , igaz az távirányítós, komplett történet.
XC90 (dízel) vásárlás előtt állunk. Azzal kapcsolatban szeretném kikérni a véleményeteket, hogy melyik motorral szerelt változat a legkevésbé problémás?
Kérdésem az alábbi: 2006-os 2,4diesel XC90-es Volvo-m balra tekert kormánynál, erősebb gázadásra mély, búgó hangot ad. Futómű átnézetve, hibát nem találtak. A szervószivattyú is jó. Valaki tapasztalt már ilyet? Előre is köszi a válaszokat.
Szia! Ha még aktuális, akkor nagynyomású üzemanyag szivattyú kopás. Két autónál is találkoztam vele... A szivattyú és a befecskendezők felújítása mindkét esetben végleg megoldotta a problémát.
Sziasztok! Egy hónapja Volvo xc 90 ”fertőzött”. 2006-os facelift előtti, 2,4 D5, 105.000 km.
Még ismerkedünk.....
Gratulálok a blog-hoz, úgy látom, hogy nem lesz unalmas az együttélésünk.
Jelenleg minden rendben, agyonkímélt példányról van szó.
Van egy problémám amire nem találok megoldást: ez egy 1cd rádióval ellátott példány és azt gondoltam, hogy könnyedén orvosolni fogom a bluetooth gondot egy bluetooth adapterrel, ahogyan azt a régi S60 esetében is tettem. Rendeltem egy mr12volt adaptert ami a leírása szerint kompatibilis az 1 és a 6 cd változathoz, de beszereléskor nem jártam sikerrel. Gyártótól kértem segítséget és azt a választ kaptam, hogy a forgalmazó információjával ellentétesen, az adapter csak a 6 cd változathoz jó.
És itt jön a gond. Túrom az internetet és nem találok adaptert.
Sziasztok! Nézegetem az xc90-et. Tud vki összefoglalni az autó fenntartási költségeit, és az alkatrészek árait, hogy tudjam mire számítsak a vásárlás után.
Két éve vásárolt 2005-ös évjáratú Volvo XC90-esem (2.4D D5 Momentum) számomra érthetetlen tüneteket produkál. Többször előfordult már, hogy mindenféle előjel nélkül menet közben (pl: autópályán kényelmes 120 Km/h tempónál leáll a motor, hibaüzenet nincs, várok egy kis időt, újraindítom és megyünk tovább mintha misem történt volna. Szakszervizben bevizsgálták, hibakód olvasás stb., szoftverfrissítés megvolt, de ezek ellenére a hiba megmaradt. Tudtok-e segíteni, ötletet adni, hogy mi lehet a baj, mit tegyek, hogy a problémát orvosolni tudjam?
Az autó kb. 3 hete megállütöttek es nem indult elNem a vízfogyasztásbol adódóan. Tonkre ment az akumlatora de mikor bika géppel indítottak csattogo hangot adott így be kellett vontatni egy szervizbe. A csattogo hangot valószínűleg a hidrotokek hibája adta de ha mar elkezdtek szétszedni mondtam hogy vegyek le a hengerfejet is. Elküldtük nyomasprobara negativ. Majd mivel nem akartam rizikozni hogy hátha repedt a blokk kiszedtek a blokkot és azt is elküldtük nyomasbrobara az is negatív. Mivel a teljes motor le lett nyomsaprobazva így garanciát vállalnak rá. Jovo héten lesz összerakva es kizárásos alapon hengerfej tömítés volt a probléma. Csak ezért írom le mert én nem értek az autókhoz de úgy látszik ilyen esetekben inkább csak mindenki találgat.
Sziasztok, Egy ev után oldódik meg talán az autó problémaja. És igen tudatlanul probaltam megérteni mi lehet a probléma. Az autó volt több szerelonel akik elvileg értenek a Volvokhoz. Volverk Kft Diósd , Seres Károly. A Volverknel azt mondtak befelé folyik a víz és szerintük a motorblokk repedésés de leginkább cseréljek benne motort. Seres Károly szerint biztosan nem hengerfejes.
Az XC90 teteje a fő erőssége, 40t erőre van tervezve. Ha elolvasod a modell történetét, pont ezt vizsgálta meg a VOLVO a típus bevezetése előtt Amerikában. Ott ugyanis a legtöbb halálos baleset a SUV kategóriában abból adódott, ha fejreálltak, akkor összeropantak. A VOLVO nem tökölt......
Más kérdés, hogy ezeket az erőcellákat TILOS javítani törés után, nem véletlenül..... tehát erősen törött, majd javított XC90 nem kell venni.
A képre visszatérve. Egy kamionnak két ellenfele van. Egy másik kamion és a fa......
Azt szeretném kérdezni, hogy DPF - 2008 , 185 lovas, automata , 260 ezerrel a motorban most már állandóan tilt, minimális gázadásra is , még pályán is - mosás ér-e valamit vagy mit javasolnak hozzáértő szakemberek - szia Etyi :)) - , esetleg aki már átesett ilyenen , mi a tapasztalata..?
Csak mert találtam neten pesti ki-beszerel, tisztít és hibakódot kiüt céget nagyon olcsónak tűnő áron , de van olyan is, aki kiszedi az egészet ( plusz ha kell chiptuningol ) és akkor többet ilyen gond nincs ( nyilván akkor LEHET más gond, ha megmérik pl.. ) ..
Előre is köszönöm a válaszokat , legyen mindenkinek szép a napja !