ma hajnali 1 órási hozzászólást nem én irtam,ugyanis valaki feltörte az email címemet,amiben az indexes jelszóm is megtalálható,ezt megszerezte,megváltoztatta az indexes jelszómat (Szerencsére a freemailes jelszómat ,nem!!!)majd 3 topikba irt,zagyvaságokat!Ezt most fedeztem fel,mikor a nevemmel nem tudtam belépni ide! Ezért új jelszót kértem,majd a freemailes jelszómat is megváltoztattam!Szerintetek az email címemre érkezett új indexes jelszómal kapcsolatos levelet,kitöröljem a freemailből?
Sziasztok! Képzeljétek, hogy a 66-os autóbusz csattant egy személyautóval a Mészáros Lőrinc utcánál úgy kb. háromnegyed három körül, úgy tudom, hogy személyi sérülés nem volt. Sziasztok
Ma reggel hallgattam a Fiksz rádiót (az interneten),ilyenkor hétfőn a BKV-ról is szoktak beszélni,ezért is hallgatom ezt a müsort!A müsorvezető mondta,hogy a minap a 103-as autóbuszt a Kelenföldi Erőmünél Lágymányosi hid irányába tartott,visszaforditották az Etele tére.Szegény utasok meg várhattak a következő buszra 15 percet,amire persze már nem fértek fel!Hát nem semmi!
Környéki járat az, ami kimegy a városhatáron túlra, vagy eleve csak ott jár (lásd 140-es vagy az egykori 188-as). És azért neccesebb a sűrítése, mert az érintett önkormányzat fizeti. A budaörsi vagy a törökbálinti önkormányzatot viszont elég nehéz lenne meggyőzni, hogy fizessen +1 buszt csak azért, hogy egyesek a Daykától a Kosztos/Körtérig utazhassanak rajta. Azzal együtt én a 172-esen elgondolkodnék, nem biztos, hogy ott elég az a 15 perc (főleg, hogy a 72-es is baromi ritkán jár újabban).
A 41GY is környéki járat!A 12-est nem volna rossz,a Moszkva térig visszahosszabitani!Bár ha jól tudom a párhuzamos közlekedés miatt röviditették le az útvonalát a BAH csomópontig.A járatnak,most az az értelme,ahogy pár hsz-el lejjebb te is irtad,hogy a Karolina úton található egésszségügyi intézményekhez eljussanak az utasok!
Nem biztos, hogy kevés volna, inkább csak átrendeződne kissé az utasáramlás. Ugyanis aki az 53-assal Körtér/Kosztos irányba utazik (ők vannak többen), annak lehet, hogy túl nagy kitérő lenne a Villányi-Karolina, és inkább átszállna a Sasadinál vagy a Daykánál valamelyik gyorsjáratra (választék van: 40, 40-140E, 41, 172; 153 nem játszik, mert lassú). Tehát lehet, hogy a fentiek közül 1-2-t sűríteni kéne, az meg necces, mert a 41gy kivételével mindegyik környéki járat.
Személy szerint én a 12-est visszavinném a Moszkva térre, de legalább a MOM parkig, mert így tényleg nincs sok értelme.
Egyébként én sem vagyok "profi", csak szeretek tervezgetni, és valamennyire ismerem is a várost. Még ha nem is szeretem a jelenlegi formájában. De azt gondolom, jó, ha az embernek vannak ötletei, és izgalmas szellemi kihívás ezeket kulturáltan megvitatni.
Ok!De mondom én laikus vagyok a témában!Tehát az útvonal a következő lenne:Rácz Aladár utcától Nagyszőlős útig eredeti útvonal ám itt nem kanyarodna le a Nagyszőlős útra,hanem tovább menne a Budaörsi úton a Villányi útig tovább: Villányi út-Karolina út-Bocskai út-Kosztolányi D.tér-Bocskai út-Október 23.utca-Irinyi József u.-Petőfi hid-Boráros tér.
Viszont egy probléma akadna a Nagyszőlősi úton csak a 72-es autóbusz járna,Kosztolányi D.tér irányába!Az viszont lehet kevésnek bizonyulna!
Ehhez azért kéne írnod egy pontos útvonaltervet, hogy véleményt mondhassak. Egy szempont: a Karolinát ne hagyd ki, azért oda sokan járnak (Ortopédia, Vérellátó), főleg idősek, akiknek kell a busz.
A 86-os nem csak a Fehérvári piacnál áll meg,hanem a Budafoki úton is van pár megállója,ahol a 86-son kivül csak a ritkábban közlekedő Tétény busz jár!
Föltéve, hogy a Fehérvári úti piacról van tömeges utazási igény Óbuda felé, amire azért nem vennék mérget. Egyébként a piac jól kiszolgálható az ott közlekedő többi járattal (B3, 3gy, 12, 53, Újbuda, V4, 18, 41, 47, 118; remélem, nem hagytam ki semmit). A Bartókra vitelt átmenetileg meg lehetne fontolni, talán segítene reggeli csúcsban a 49-esnek, ami olyankor elég szépen ki van tömve Etele-Körtér között.
A 17-es és 19-es villamos összekötése után tényleg nem lenne értelme a 86-os autóbusznak,de addig végállomásozhatna az Etele téren,a külső Bartókon csak a Hamzsabégi úti megállónál állna meg!Viszont a 86-os autóbusz betér a Fehérvári úti piachoz is,tehát ha megszüntetnénk a 86-ost,erre a részre kéne azért egy buszjárat!Nem?
A 39-es autóbusz ma a Goldmark .utca irányában mielőtt beállt volna a Déli pályaudvari megállóba neki ment a kukának,ennek következtében az autóbusznak megrepwedt az ablaka,de tovább tudott menni!
Értelme lenne,csak igy is nagy útvonalat tesz meg a 60-as,sokat áll a dugóban,és igy még kiszámithatatlanná tenné a menetrendet!Valamelyik toikba olvastam,hogy a 138-as buszra is kerül egy két Volvo!