Szeretem.
Nagyon jó minőségű,szépek az anyagok,szépek a kijelzők,rengeteg kütyü van benne. Az inteligens led lámpa zseniális.A feláras nagy hifi nagyon szépen szól.
Az összkerékhajtása nagyon bejön, állandó 4 kerék, hátul 69%-ot hajt. Kikapcsolt esp-vel is bolondbiztos még vizen is. Megindul a segge provokációra,de bármikor össze lehet szedni.
Az új 9-es váltó sokkal gyorsabb mint a régi merci féle sokat szídott 7-g tronic. Sajtóanyagban olvastam hogy 7%-al kisebb a hajtáslánci vesztesége és a tömege is csökkent.
Az autónak két arca van. Comfort és eco üzemmódban csendes(zárva a kipuff csappantyú),a váltó vaj puhán vált,már 1500 körül elváltja, van benne start/stop és vitorlázó funkció is. Magyarul ilyen módban keveset fogyaszt,halk,a futómű felpuhul komfortosra.
Van sport,sport+ és individual mód ezeken kívül.
Az individual módban magának rakhatja össze a sofőr hogy milyen legyen a kormányzás, a váltó, a motorkarakter, a futómű, a kipuff, legyen-e start/stop, legyen e vitorlázás.
Sport+ állásban minden a legdurvább állásba kerül.Ilyenkor igazi amg, a gázra rögtön ugrik, a váltó sokkal gyorsabban rántva vált,minden fékezésre azonnal visszavált,forgatva a piros mezőig nem vált el.A kipuff ordít,hörög,durrog,csattog.A futómű ilyenkor betonkemény.
Elől 360-as fék van, hátul 320-as. Jól fognak.
Körpályán (pl. Sachsenring és Hockenheim short). Megveri a régebbi szívó v10 507 lovas m5-öt.
Gyári adat szerint 250-nél megfogja az elektronika, én már óra szerint mentem vele 270-el. 200-nál 2-t csal az óra.
Álló rajtból szerintem nehezen verhető még a 400-450 lovas hátsókerekeseknek is.
Viszonylag könnyű(1615kg).
Tuningon még gondolkozom. A váltót féltem. Az erő nem veti szét. Egy kellemes és erős utazó autó.
Volt már néhány szitum. M550d-nek fújtam ki az orrát.Büszke voltam magamra,majd megnéztem az m550d méréseit és rájöttem hogy nem nagy büszkeség megverni,mert alig megy jobban mint egy 535d vagy mint egy a6 bitdi.
Volt egy lámpás szitum egy új 420 lovas mustanggal. Azt nagyon csúnyán elvertem.