Keresés

Részletes keresés

skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25093

Nagyon szép kocsi, meg kell hagyni

Előzmény: Zolkobatyo (25091)
a8lang Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25092

Gyere nyomjunk egy race-t 0-250-ig, nekem csak egy 2 tonnás alap v8-as a8 langom van de szerintem legyorsulja az amg-t, ha nem is nagyon de azért otthagyja.

 

Nem minden autónál van pont 250-nél a leszabályozás, nekem is 257.9kmh-nál(racelogic gps) tilt, 263-at mutat az óra. Ezt mindenképp fel fogom oldatni ne kelljen már lehúzódni ha valami gyorsabban jön.

Előzmény: Zolkobatyo (25091)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25091

Szeretem.

Nagyon jó minőségű,szépek az anyagok,szépek a kijelzők,rengeteg kütyü van benne. Az inteligens led lámpa zseniális.A feláras nagy hifi nagyon szépen szól.

Az összkerékhajtása nagyon bejön, állandó 4 kerék, hátul 69%-ot hajt. Kikapcsolt esp-vel is bolondbiztos még vizen is. Megindul a segge provokációra,de bármikor össze lehet szedni.

Az új 9-es váltó sokkal gyorsabb mint a régi merci féle sokat szídott 7-g tronic. Sajtóanyagban olvastam hogy 7%-al kisebb a hajtáslánci vesztesége és a tömege is csökkent.

Az autónak két arca van. Comfort és eco üzemmódban csendes(zárva a kipuff csappantyú),a váltó vaj puhán vált,már 1500 körül elváltja, van benne start/stop és vitorlázó funkció is. Magyarul ilyen módban keveset fogyaszt,halk,a futómű felpuhul komfortosra.

Van sport,sport+ és individual mód ezeken kívül.

Az individual módban magának rakhatja össze a sofőr hogy milyen legyen a kormányzás, a váltó, a motorkarakter, a futómű, a kipuff, legyen-e start/stop, legyen e vitorlázás.

Sport+ állásban minden a legdurvább állásba kerül.Ilyenkor igazi amg, a gázra rögtön ugrik, a váltó sokkal gyorsabban rántva vált,minden fékezésre azonnal visszavált,forgatva a piros mezőig nem vált el.A kipuff ordít,hörög,durrog,csattog.A futómű ilyenkor betonkemény.

Elől 360-as fék van, hátul 320-as. Jól fognak.

Körpályán (pl. Sachsenring és Hockenheim short). Megveri a régebbi szívó v10 507 lovas m5-öt.

Gyári adat szerint 250-nél megfogja az elektronika, én már óra szerint mentem vele 270-el. 200-nál 2-t csal az óra.

Álló rajtból szerintem nehezen verhető még a 400-450 lovas hátsókerekeseknek is.

Viszonylag könnyű(1615kg).

Tuningon még gondolkozom. A váltót féltem. Az erő nem veti szét. Egy kellemes és erős utazó autó.

Volt már néhány szitum. M550d-nek fújtam ki az orrát.Büszke voltam magamra,majd megnéztem az m550d méréseit és rájöttem hogy nem nagy büszkeség megverni,mert alig megy jobban mint egy 535d vagy mint egy a6 bitdi. 

Volt egy lámpás szitum egy új 420 lovas mustanggal. Azt nagyon csúnyán elvertem.

Előzmény: Varshi (25090)
Varshi Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25090

No de milyen vezetni? széleshátúak-e a lovak? mered piszkálni, vagy marad széria?

Előzmény: Zolkobatyo (25086)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25089

55%-kal bőven sokat is mondtam...

Előzmény: skt15 (25087)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25088

"Meg legrosszabb esetben beszámoltatom"

 

Na, így lesz a legnagyobb bukta rajt.

Előzmény: Zolkobatyo (25086)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25087

Ami 1 évesen 0,5 áron megy dízelből az tutira kehes. Törött, tele kilométeres stb.

Reálisan ezek a drága dízelek 3 évesen max. 100-150000 futással 40-55% között érnek (csak így is kurva nehéz eladni őket).

A nagybenzines sem adható el jobban, az tuti.

 

Meg ugye hirdetni valamit valamennyiért, meg ténylegesen eladni, az 2 külön dolog.

 

Nekem legalábbis ezek a saját hosszútávú tapasztalataim ilyen autókkal (igaz nálam mind Audi, de nem hinném, hogy nagy különbség lenne a másik 2-nél)

 

 

Előzmény: Zolkobatyo (25086)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25086

Nézegettem most a mobile.de-t.

Szűrtem: audi a6 3.0 tdi 250 ló felett, 530d bmw 2015-től.

Ezek új áron normálisan felszerelve 20-25M Ft.

mobile.de-n 1 évesen 35.000 eurotól mennek.

Az autóm elődje a c450 amg. 1 évesen 50.000 euro alap 18-as felnivel,kis navival, alap artico műbőrrel..(tehát szar felezereltséggel). A c450 amg még az őskövület 7-es váltóval volt szerelve és ráadásul kofutott modell.

Fingot fogok rajta bukni. Meg legrosszabb esetben beszámoltatom és hozom a következőt.

skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25085

Ezekből a nagy darabszámú kocsikból (A6, 5-ös stb.) a fullosokat is baromi nehéz mostanság eladni.

Nem akarom azt a szót használni, hogy lehetetlen, de majdnem ez a legjobb kifejezés rá.

 

Előzmény: a8lang (25078)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25084

Tudom, hogy necces. A kor számít leginkább. 

A listaár kb. 50-55%-áért lehet egy ilyet (1.5 éves nagy benzines) eladni, ha egyáltalán.

Előzmény: a8lang (25080)
skt15 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25083

Az Áfa akkor is játszik. Akárhonnan közelítem 1-2 misi buktával nem lehet belőle kiszállni.

Előzmény: Zolkobatyo (25081)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25082

Enyém zsír új modell. Enyém volt az országban az első.2016.szeptember 21-én vettem át.

2020 vagy 2021-ben váltja a merci a w205-ös c mercit.

Előzmény: skt15 (25074)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.07 0 0 25081

Nyílt végű lízing.

Megengedi a jogszabály hogy a kocsit magánszemély vegye meg maradványértéken.

Előzmény: skt15 (25072)
a8lang Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25080

Necces lesz a nullába eladás 1,5 évesen 60e km-rel, tekintve hogy én is milyen olcsón találtam 1éves a8-at teljesen fullost 5e km-rel. De mindenképp jobb a helyzet mint annál aki bemegy és megveszi huszonsokért. Remélem ha kijön a D5, akkor találok megfizethetőt belőle max pár e km-rel 1 évesen fullost.

Előzmény: skt15 (25079)
skt15 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25079

24-ig extrázom. Azzal már sok belefér.

Előzmény: a8lang (25078)
a8lang Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25078

Extrákat jól válogasd össze mert fapadost abból se vesznek meg könnyen.

Előzmény: skt15 (25077)
skt15 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25077

1.5 évesen szeretném majd eladni 60000 km alatt. Tehát kell azért majd futnia.

Sportback. 

Kifutó modellt, meg - mint Zolko mondta - nagy darabszámú modellt nem veszek, mert rajtam rohad.

Előzmény: a8lang (25076)
a8lang Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25076

Gondolom az s5 csak 2. autó lesz nem a fő sokat futó mert az nem 6-7L-t fog enni országúton sem.

2ajtós kupé vagy sportback?

Előzmény: skt15 (25075)
skt15 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25075

Amúgy most kockáztatni fogok én is az új S5-tel. Félek, hogy hatalmas hasalás lesz, de megpróbálom... 

Előzmény: skt15 (25074)
skt15 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25074

Haver 3 évig árult anno egy fullos 5 éves C32 AMG-t, amit kb. a nappaliban tartott újkorától fogva. 

Végül kb. csak elajándékozni tudta 60000 km-rel.

Persze nem azt mondtam, hogy így jársz vele te is, de én csak ilyen példát ismerek.

Meg ami fontos a drága kocsiknál: amint kijönaz új generáció, a régi már csak "ajándékozható"

 

Előzmény: Zolkobatyo (25073)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25073

A jól felszerelt 535d bmw-k es 3.0 tdi audi a6-ok kerülnek ennyibe listaáron.

Na azokon lehet bukni. :)

Ez más. Ez ritkaság. Ha majd meghírdetem lesz belőle 2-3db a hasznaltauto.hu-n, míg az 5-ös bmw-kből és audi a6-okból lesz 500-600 db aminek a 90%-a áfacsalt nyomott árú hulladék.

Az enyémre majd jön egy örömautós és megveszi jó áron.

Előzmény: skt15 (25067)
skt15 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25072

Ok. Ez egy másik történet.

De 3 év múlva hogy veszed ki a cégből a kocsit?

Előzmény: Zolkobatyo (25071)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25071

4% thm.

Eleve onnan iduljunk ki ha én magánszemélyként vennék egy autót akkor azt az x pénzt ki kellene vennem a cégből ,SZJA-t befizetnem.

Cégben meg költség minden és SZJA nem játszik.20 millió Ft-nál ez 3 millió Ft.

 

skt15 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25070

Annyit matekoztam már én is, de valahogy sose stimmelt.

Ennek ellenére a nyíltvégű lízingek nagyon betettek a magánszemélyek nagyobb értékű fiatal használtautó eladásainak.

 

Előzmény: dokeee (25069)
dokeee Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25069

Mikor én nézegettem ilyeneket, nagyjából mindig az volt az eredmény, hogy amit megtakarítanék az áfá-n, azt pont kifizetem a lízigcégnek.

Előzmény: skt15 (25068)
skt15 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25068

Meg ugye a lízingcég sem jótékonysági intézmény.

Meg az Áfa is játszik még 3 év után nyílt végű lízingnél. (Ha ez az)

Előzmény: skt15 (25067)
skt15 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25067

Beszéljünk 3 év múlva...

Több lesz a bukta. 

Évi 2 ilyesmi listaárú autó fordul meg nálam, még sokkal jobb feltételekkel. 1 év után jó ha 0-án kiszállok a nem Suv autókból. (A Suv-ok eladhatóbbak és jobb az áruk)

Suv-okon kevés maradni szokott. 3 év használat után garantált a nagyobb bukta.

Előzmény: Zolkobatyo (25059)
miert.mindig.en Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25066

jaja, megyünk AMG Merciket venni. :)

Előzmény: Zolkobatyo (25065)
Zolkobatyo Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25065

18 felett volt. 

De nem írok pontos számot mert holnap mindenki követelni fogja mercikre a brutális kedvezményeket. :)

Előzmény: a8lang (25064)
a8lang Creative Commons License 2016.12.06 0 0 25064

18 örül odaadták vagy még olcsóbban?

Előzmény: Zolkobatyo (25063)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!