Ezt egy ilyen hirdetésből nem lehet tudni. Legfontosabb, hogy mennyi üzemidő van még a motorban? Mikor esedékes a 12 év a motornagyjavítás óta.? Mennyi repidő/naptári idő van még a srófban? Esetleg a governorban? Ha minden félidős mondjuk, akkor nem rossz ár. Alku elött.
Az is sokat számít, ki csinálta az ápolásokat idáig, a gyári AD-k mennyire lettek megcsinálva, vagy csak papíron voltak rendezve.
Tud lenni, ha megfizeti a megrendelő. Bármit, mi szem-szájnak vágya lehet. Csak egy jó közepesen felszerelt gép árából kijön egy kicsit kevésbé felszerelt nagyobb típus.
Az avionika kiteszi a gép árának min. 1/3-át, de ha a legmodernebb Garmin 1000-et kérik bele, duplája, mint az alaptípus.
Régen Franciaországban, Reims-ben volt gyártás. Nem hiszem, hogy ott 172-t csinálnának manapság. Annyira már nem fogy, túl van már a fénykorán. Manapság már a nylon repülő a módi, nem az alu lemezből, meg bordákból szegecselt.
A C172-t még ma is gyártják. Legújabban diesel motorral is megvehető, de iszonyú a felár.
A képen látott gépünk elköltözött Magyarországról. Cseh pilóták vették meg, múlt hét végén hazarepülték. Kár érte, mert 1978-as születése mellett nagyon szép volt, hála Fedőék gondos ápolásának műszakilag is HIBÁTLAN volt.
El szeretnénk adni jó kis 172-nket. Ez egy C-172N. 1978-as. 160 lovas O-320-as moci. Sárkány össz 4081 óra. Motor 863 órás. (TBO 2000h) Sróf 110 órás, 2010 ig jó.
Abszolut hibátlan belső, külső. 2 éve teljesen új bőr belsőt, új kárpitokat kapott. Centroplan-nél üzemeltetett, Budaörsön hangárban tároljuk. Avionika: 2 készlet KING COM/VOR/ILS, KING ADF, KING audiopanel 4 szem Intercom, KLN 89B IFR-es GPS.
1 év alatt összesen 56 órát repültünk vele. Szerető új gazdát keresünk neki.