Sziasztok! Én megrögzött BKV-s vagyok, köszönök le és felszálláskor stb. Az elmúlt évek felújítása, bár elég fárasztó volt mindenkinek, de jobban működött, mint most. Én Rákosszentmihályról járok Budára dolgozni. Tudom saját szoc problémám, de az 1 óra 10 perc helyett majdnem 2 órát utazom reggel munkába. 8kor indulok - 144-es kb 20 perc alatt van az Örsön. Metróval elértem a 8.50kor, Moszvka térről induló 128-ast (ami 15 óránként, de inkább 20 percenként jár - és van hogy a 11 megállót 50 perc alatt teszi meg). Most jó, ha 20 perc alatt eljutok a Pillangó utcáig. A héten csak ma sikerült a 9.05-ös buszt elérnem a Moszkván, különben csak a 9.20-ast...! 2 megjegyzés: tán 1 héttel későbbre is lehetett volna tenni az egészet - amikor vége van már a sulinak! Az Örs és Pillangó között - tudom, az autósok most utálni fognak - a 2 sávból az egyiket busz sávnak lehetett volna kialakítani.... Ja! Én ma kedvesen megkérdeztem az Örsön az egyik BKV-ést, hogy hol lehet panaszkodni, erre neki nem az volt a válasza, hogy telefonszám ,e-mail stb., hanem hogy nem kellene olyan magas lóról....???? Normális? Ucsó megjegyzés: "kultúlált utasok" miért a leszállóhelyen szállnak fel? Próbáltál terhesen, öregen vagy babakocsival az Örsön az egyik oldalról a másikra átjutni? Ja a 144-es busz pont 5 m-re tesz le a leszállhelytől. TE átmennél? Csodákkal teli napot mindenkinek!
Na akkor sztem midnneki aki egyetért, a 31 es megállóbővitésével, írjon a veke fórumba...hisz épp most készülnek átszervezni az ottani közlekedést, é stalán többen, többet érnénk
Hello Szerintem a 31 Fischernél meg állitani jó hangzik!! 130gy talán inkáb a keletig járjon csúcsban(reggel és délután) Az is sok embernek könnyitené meg a dolgát 161E pedig járhatna akár Blaháig is sokkal sűrűben!!!!
ezzel h a 31 es megálljon a Fischernél, totál egyetértek, mert akkor azok akik metróról szállnak át 31 esre, azok ametrópótló helyett mehetnének 80-81 estrolival, kihagyva egy bazinagy kerülőt a lekótelepen keresztül.
Óóó, a 435-ösöket már említettem. Elnézést a redundanciáért. Érdekesnek tartom viszont az Örsről a Kerepesire való ráfordulást: úgy vettem észre -- aztén ez lehet, h a sofőr sajátossága -- h a Volvo orra bőven átlóg a mellette lévő sávba. A Kerepesi - Hungária kereszteződésénél pedig két sávon -- köztük a miénken is -- vágott át egy személyautó, csak azért h még a lámpaváltás előtt le tudjon kanyarodni a Hungáriára.
Szerintem pedig ügyelnek hogy milyen buszok kerüljenek oda nehogy aztán szivás legyen!!!! A szintén a HÉV vágányt használó 161E-n 435-ösöket láttam, azok már betegeskedhetnek...
Az én tesztem időpontja szolidabb volt: 11.22 és 11.37 között utaztam.
Én is kipróbáltam a metrópótlást. Reggel negyed 8-kor. Az Örsön a busz már úgy állt be, hogy majdnem tele volt (kultúrált utasok a leszállóhelyen...) A másodikra fel is fértem, hering feeling rulez. A sofőrnek a Pillangó utca után jutott eszébe, hogy ez klímás busz. Nem baj, addig sem fáztunk. Mert az ablakok bezárva, természetesen, hiszen klímás busz. A Stadionok és a Keleti közt araszolás, negyed óra. Utána már gondolom, gördülékenyebb volt, én itt meguntam. A Deákig 50 perc menetidő átszállással.
Van mit gyakorolni a BKV-nak.
Hazafele simábban ment, bár itt már voltak motorosrendőrök is, akik takarították a buszsávot, és a forgalom is sokkal gyérebb volt.
Hello Hát akkor van szivás Cinkotáról vagy a pongrácból(ahol szabad)ki küldik vontató irány a helyszin és ki vontatják egy nem forgalmas helyre aztán ha lehet akkor megcsinálják!! Vagy egy másik buszal megtolják :))) Szerintem pedig ügyelnek hogy milyen buszok kerüljenek oda nehogy aztán szivás legyen!!!!
Ma az Örs -- Keleti távon kipróbáltam a metrópótlást. Az utazás 15 percig tartott, szervezés szempontjából szerintem jól megoldotta a BKV. A kisördög azonban munkálkodik bennem: mi van ha a HÉV vágányokon lerobban egy busz -- IK 435-ösökkel ott jár a 161E is -- és bentragad kettő - három - x Volvo? Tolatnak rossz esetben 1200 métert vagy van vhol egy extra kijárat?