CSAK LAKÁSBIZTOSÍTÁST ÉRDEMES KÖTNI, MINT BIZTOSÍTÁSI FAJTÁT, AZT IS KIZÁRÓLAG INTERNETEN KERESZTÜL, KIZÁRVA AZ ÜZLETKÖTÉSBŐL A BIZTOSÍTÁSI ÜGYNÖKÖT.
MERT KIZÁRÓLAG Ő AZ, AKI A HASZNOT HÚZZA AZ EGÉSZBŐL. (MEGJEGYZEM, HOGY DURVA JÓL ÉLNEK, AKIK MÁR RÉGÓTA CSINÁLJÁK)
RAJTAM NE KERESSEN EGY ÜGYNÖK SEM! EGYSZER KÖTÖTTÜNK EGY ILYENNÉL, JÓ RÁ IS BACTUNK... AZÓTA A KÖTELEZŐ BIZTOSÍTÁSOKAT IS KIZÁRÓLAG AZ INTERNETEN KERESZTÜL KÖTJÜK.
Egy elég undorító sztorim van.Július 29-én ellopták a fiam iPhone 5 telóját, ami biztosítva volt Extra nagy vagy nem tudom milyen csomaggal, az a lényeg, hogy a legjobbal. Másnap egyből mentünk a Telekomhoz, hogy kapjunk egy másikat. Náluk kiderült, hogy szerintük nincs is biztosításom, pedig nekem e-mailem van a visszaigazolásról, hogy igényeltem a biztosítást. Tettem egy panaszt, amit 30 napjuk volt kivizsgálni, a levelet persze a 30. napon adták fel és szeptember 2-án érkezett meg hozzám Budapesten. Ebben az állt, hogy kivizsgálták és adminisztrációs hiba miatt nem volt benne a rendszerükbe, hogy biztosításom van. Már örültünk, hogy visszakapjuk az iPhone-t, mivel kérték, hogy küldjük el a rendőrségi feljelentést.12-én hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mit csinálnak még mindíg (egyébként többször is hívtam őket július óta) kiderült, hogy még 30 napjuk van (nem csinálni semmit) kivizsgálni, hogy jogos-e a kérelem és hogy elsőbbséggel kezelik az ügyem. Szeptemberben még többször is hívtam őket, és ezeknél az alkalmaknál mint kiderült, mindig új ügyet nyitottak. Tegnap újra hívtam őket, mivel a 30 nap már letelt. Annak ellenére, hogy külön kértem, hogy küldjenek sms-t,e-mailt vagy hívjanak azt mondták, hogy kiküldték a levelet, amiben az áll, hogy elutasítják mivel nem tőlem, hanem a FIAMTÓL lopták el a telefont. Elolvastam a készülék biztosítás feltételeit a Telekom oldalán, ahol ezt találtam:
12. Károsult: - a természetes személy Biztosított Hozzátartozója - vagy a jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet Biztosított munkavállalója vagy vele egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatársa, - vagy a fenti munkavállaló vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló munkatárs Hozzátartozója.
2. A Biztosító a jelen Szerződés szerinti esetekben és feltételekkel abban az esetben is teljesít szolgáltatást, ha a Nyilatkozatban meghatározott, mindenkor biztosított Készülék tekintetében a Biztosítási Esemény akkor következik be, amikor a Károsult a Biztosított tudtával és hozzájárulásával jogszerűen használta a Készüléket.
Mi a véleményetek, mit tudnék csinálni, szerintetek ezek a pontok nem azt jelentik, hogy a fiamnak vissza kéne kapnia az iPhone-t?
Aki az Aegonnál akarna biztosítást kötni, az előtte mindenképpen nézegesse, tanulmányozza a lakasbiztositasok.hu oldalt, számoljon utána a lakásbiztosítás kalkulátorral, ne érjen meglepetés.. Ne bízzátok magatokat soha csak úgy a biztosítóra, előtte számoljatok meg olvassatok utána!!
szeretnék munkanélküli biztosítást kötni - jól látom, hogy csak az april van a piacon valójában?
az alianznak és az otp-nek találtam még egy termékét de az alianznál életbiztosítás melléklete, az otp biztosítója meg a csoportos beszedésiket akarja teljesíteni...
Üdv mindenkinek! Keresek olyan biztosítót, amelyiknek utazásbiztosításnál a szerződés nem zárja ki a meglévő betegség az utazás során akuttá válásának költségeit! Köszönöm!
Aki nem akar magának kárt, bosszúságot okozni, aki meg akarja magát védeni a szemétségek, visszaélések ellen, az messzire kerülje el a Groupama biztosítót. Zsarolják az ügyfeleket, az ügyintézők félreinformálnak, és még csak megszabadulni se lehet tőlük, fenyegetnek, rabszolgaként kötik magukhoz a becsapott ügyfeleket......saját tapasztalat.
Nem teljesen értem, hogy ki hibázott, de azt tudom javasolni, hogy a csoportos díjbeszedésnél ne korlátozd a biztosító felé a díjbeszedést, mert bár többet vett volna le, de utólag be lehetett volna bizonyítani a dokumentumokkal, hogy jogtalan és visszautalta volna a különbözetet. Igy sajnos valóban 60 napra megszünteti a szerződést, mert nem lett befizetve a díj , és a probléma megoldását nehezebb elérni.A gond az, hogy míg sok kicsi Biztosító már javábam át állt elektromos kötésre, addig a Groupama nem, az Allianz és az Aegon csak félig. A posta meg nem mindig működik úgy ahogy kellene, vagy a parírfeldolgozás sem precíz, mivel sok tudatlan kűlsőst vesznek fel a kampányban.
Már a K&H is lépett és amióta elektromos az ajánlat feladása azóta minden rendben, csak valóban késve kűld csekket.
Sok mindent írtam amitől a te gondod nem oldodik meg, de ha a Fszáf-hoz forúlsz biztopsan ki derűl, hogy ki a hunyó.
És még egy megjegyzés...semmit sem szabad telefonon intézni...mindent írásban...akár emailben is vagy faxon... a levél ajánlottan de ez hosszadalmas...
Köszönöm ! Az igazságérzetem ezt súgta nekem is, de "láttam én már karón varjút" . Remélem egyszer már csak a végére érünk ennek a borzasztó ügynek, jó lenne már végleg lezárni.
Csak akkor évülne el, ha semmi mozgolódás nem lenne az ügyben.
Minden egyes levél újraindítja, így az elévüléstől nem kell tartanod.
A biztosítónak a nagy időhúzás nem feltétlenül éri meg, mert a kár napjától jár neked a késedelmi kamat. Esetleg jelezd nekik hogy erre természetesen igényt tartasz majd amikor végre kifizetik a jogos követelésedet.
A fiam három és fél évvel ezelőtt elhunyt egy közlekedési balesetben. Az okozó biztosítója nem volt hajlandó fizetni a büntetőper végéig. A jogerős ítélet kb 1 éve megszületett, a fiamat vétlennek ítélték. A biztosító azóta is csak alkudozik, az időt húzza és nem akarja kifizetni az általam és az ügyvédem által jogosnak tartott kártérítést, csak egy töredék részét. Nyilván kénytelen leszek perelni a biztosítót. Azt szeretném megtudni, hogy ilyen esetben van-e elévülési idő, ami után a biztosító megtagadhatja a fizetést, mert az az érzésem, hogy erre játszik ... Ez alatt a három és fél év alatt többször írt levelet, többször kért előleget az ügyvédem a kártérítésre, de mindíg hosszú reakcióidővel valami kitérő választ adtak. Lehet olyan, hogy addíg húzzák az időt, hogy a kárigény elévül?
Egy inetrnetes alkuszcégnél dolgozok és sajnos rengeteg ilyen esettel találkozunk. A biztosítók egyszerűen nem képesek időben feldolgozni azt a rengeteg ajánlatot, amit kapnak. Hogy nem csak a Groupamát szídjuk, sajnos a K&H-nál több ezer szerződést még 2010 márciusban sem dolgoztak fel, pedig már novemberbe beérkezett a biztosítóhoz az ajánlat!!! Persze, ha ilyenkor az ügyfél rákérdez a biztosítóra, akkor azt mondják, hogy az alkusz nem küldött semmit...
A fedezetlenségi díjat úgy lehet elkerülni, ha legkésőbb januárba megkérdezitek az alkuszt, hogy milyen számlaszámra utaljátok el a pénz és ha ott a pénz a biztosító függő számláján, akkor ti a díjfizetési kötelezetségeteknek eleget tettetek. Nincs fedezetlenségi díj, ha balesetet okoztok és nincs rögzítve a szerződés a biztosító hibájából, nem tud kitáncolni a bizosító a kártérítési felelősség alól!
Sajnos az is fontos, hogy melyik alkuszt választjátok, mert sokaknak csak a jutalék a fontos és nem akarnak utána harcolni a biztosítóval egy-egy ilyen esetben, mert akkor biztosan ráfizetéses az a szerződés az alacsony jutalék miatt. Nálunk alapelv, hogy hosszú távon gondolkodunk és kutya kötelességünk minden ügyfelünk érdekében eljárni kerül amibe kerül.
Ne az ismerősnél reklamáljatok email-ben v. telefonon, hanem az alkuszcégnél írásban, tértivevényesen, vállalják a felelősséget, ha trehány az alkalmazottjuk.
Köszönöm a reakcióitokat! Az alkusz cégnél kezdtük még márciusban, de nem foglalkozik velünk. Sajnos ismerősön keresztül kötöttük a biztosítást az alkusz cégnél, de a "kedves Ismerős" egy darabig ígérgette, hogy intéz mindent, mert ő is mindent időben leadott, így a Groupama hibázott, de hiába vártam a válasz emaileket és telefont sosem hívott vissza, aztán mikor már a Groupama felszólított, hogy fizessük be a kedvezmények nélküli összeget + a fedezetlenségi díjat, különben visszamenőleg felbontják a szerződést inkább fizettünk, bízva abban, ha jóváírják a befizetéseket nem elveszett pénz lesz...de mivel már többet fizettünk eddig is, mint az egész éves díj, így most lépni szeretnénk tényleg határozottan. Csak tapasztalat híjján keressük a megfelelő eszközöket.
Tudom, hogy nem több százezer forintról van szó az esetünkben, de ha ezt rajtunk kívül többekkel is esetleg megcsinálják, akkor így simán ugyannannyi pénzt szednek be, mint a tavalyi biztosítási összegek. (mert egyébként az így összeadott éves összeg pont annyi lesz, picit még több is, mint amit tavaly fizettünk, csak azóta kedvezőbbek lettek elvileg a biztosítási összegek)
A Groupamánál egyébként kinyomtattak nekem egy listát arról, mi mikor érkezett be hozzájuk... épp csak pár napokat ültek mindenen...egész jól látszik, hogy egyébként mindkét cég hibázott pár napot, minden folyamatnál, így jött össze a 26 nap... amit meg mi fizethettünk.
Azt nem értem, hogy miért nem az alkusz céghez fordulsz amin keresztül kötöttél?
Ha mindent leadtak időben, akkor majd ők leboxolják a biztosítóval, ha pedig tényleg ők a hibásak a késői leadással, akkor őket lehet baxtatni a különbözetért. Alkusz arra való, hogy intézze az ügyeidet, azért kapja a jutalékot.
Pszáf egyedi ügyekkel nem foglalkozik, ha oda panaszkodsz annyi történik hogy továbbítják a leveledet a biztosítónak, a biztosító válaszol neked elküldve a választ a pszáfnak is, ezután a pszáf is kiküldi neked azzal a plusz infóval, hogy ha nem tetszik, akkor fordulj bírósághoz.
De addig felesleges lenne perelni, amíg nem tudod, hogy ki a hibás.
Ha valaki olvassa ezt a topicot és van valami jó ölete, akár webhelyet tud, ami segíthet írjon! A Groupama Garanciához szerződtünk át KGFB-sal az év elején egy alkusz cég segítségével, mert így tűnt a legolcsóbbnak. A kalkulált összeg 39eft lett/év. Időben felmondtuk az előző szerződést, időben kötöttük itt a szerződést, minden kedvezményre jogosító papírt átadtunk az alkuszcégnek... Erre a Groupama kitalálta, hogy az alkusz cég nem adta időben át a szerződést, így ők sem kötöttek időben, egyébként sem kaptak meg semmi kedvezményre jogosító papírt (és mivel korlátoztuk a levonható öszeget) így nem tudták az első részletet sem levonni. Summa S. megállapítottak 54eft/éves összeget+kiszabtak ránk 14 eft bírságot(fedezetlenségi díj) amiért nem volt így biztosításunk az ő nyilvántartásuk szerint 3 hétre.
többször jártam már a groupamánál egy csomó pénz befizettem (többet már, mint az idénre megállapított összeg) és még mindig többet követelnek. A PSZÁF segít ebben? Szerintetek viszont látjuk valaha a többletbefizetést, vagy reménytelen a helyzet?
Köszönöm a válaszokat! Akkor ezek alapján igyekszem intézni. A biztosítója ugyanaz, mint az enyém, tehát remélhetőleg gyorsabban megy majd az ügyintézés.
Úgy tudom erre 100%-os táppénz jár, de ha mégsem akkor a különséget is követelheted. Ill. pl. ha nem kapod meg az ebédjegyet, egyéb juttatást. A balesetet okozó gépjármű felelősségbiztosítóját keresd meg (rendőrség kiadja az adatokat, ha nem kaptad meg) a konkrét kárigényedddel: - kiesett jövedelem, jutattaás, ha lesz, - gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök költsége (számlák!) - ha a gyógytorna pénzbe kerül, stb... - a sérült ruhák felsorolása, konkrét kb. értékkel...
Ha ez a rezsi dolog is kimutatható, nevezd meg ezt is.
A héten munkába mentem, motorral (sajátom), a legrövidebb úton, nem álltam meg. Alig mentem 2 percet, amikor egy autó jobbra akart bekanyarodni egy utcába és engem elcsapott a buszsávban. Mivel a vezető nem tartotta hibásnak magát, rendőrt és mentőt hívtam, mivel nagyon megzúztam a kezemet és elkezdett kékülni, feldagadni. Nem tört el, de egy hétre begipszelték, mivel zúzódott.
Úgy tudom, hogy ilyen esetben 90%-os a táppénz, ami akármilyen kevés pénzkieséssel is jár, nekem nagyon fontos, hogy nem kapom meg a teljes fizetésemet.
Az lenne a kérdésem, hogy ilyen esetben kifizeti-e a biztosító a károkat, gondolom a motor javítását igen, de a ruhámat, ami rongálódott és a kiesett munkabéremet is? Ráadásul minden rezsi költségem nőtt azáltal, hogy itthon kell ülnöm, mivel jobb kezes vagyok és teljes mértékben elfelejthetem az irodai munkát. Sejtem, hogy nekem kell mennem majd utána, de vajon mennyire rugalmasak ilyen téren?
Jó napot kívánok mindenkinek!
Érdekelné önöket egy évi garantált nettó 9%-os kamatozású rövid távú termék? Évente több 10.000 Ft-ot lehet megspórolni azzal, ha a már meglévő biztosításait átnézi egy szakember és kiválasztja az önnek legmegfelelőbb ajánlatokat. Érdekelné önöket egy ilyen szolgáltatás?
Amennyiben bármelyik kérdésre igen a válasz kérjük, adja meg nevét és telefonszámát (tifer2@freemail.hu internetes e-mail címre) és ingyenesen felhívják önt és megbeszélhetik a részleteket, ha úgy gondolja, de ha meggondolta magát semmi gond, ha felhívjuk, ezt közölje, köszönjük
Jóestét. Az életbiztosításra korábban igénybe vett SZJA kedvezményt mennyi idő után nem kell visszafizetni, ha éltem a rendelkezési jogommal a biztosítás lejárata előtt? Korábban volt erről szó az SZJA tv. 42. §-ban, de a most hatályos szövegben nem találom.
Járt már így valaki? Tavaly megkötöttem a kötelező biztosításomat(KÖBE) egy üzletkötővel,kifizettem az egész éves díjat egyben(lakókocsi),majd jött egy felszólító levél,hogy az annyi nem annyi,hanem még fizessek be közel 8000ft-ot.Szerintetek ez jogos vagy fizesse be az üzletkötő amit elbaltázott? Azért mentem át mert jóval olcsobb az övéké,ha azt monda volna hogy több mint bárki másé akkor ki az a hülye aki átmegy? Nem szeretném kifizetni,szerintem jogtalan.
Alulbiztosításról kizárólag abban az esetben lehet beszélni, ha már a lakás,-vagy a vagyonbiztosítás megkötésekor felmerült ez tényként! A biztosító az ajánlatod elfogadásához javasol egy minimális, négyzetméterár szerinti biztosítási összeget, ha ezt elfogadtad, vagy magasabb értékre kötötted anno, akkor nem lehet szó alulbiztosításról!! Az azóta eltelt időkben pedig nekik kellet gondoskodnia az indexálással (értékemelkedés) az értékkövetésről. Meg is tették, ezért emelkedett évről-évre a biztosítási díjad!
Mivel az épületbiztosítások (a vagyon is) értékkövetők, a kártérítés pedig csakis új értéken történhet, ezért a Te esetedben legfeljebb arról lehet szó, hogy kimerülhet a teljes, ez évre megállapított biztosítási összeged. Ha volt már kártérítés a káresemény évében, akkor a kifizetett összeg csökkentheti a biztosítási összeget, ha a kárszámítás (vállalkozói költségvetés) eléri a biztosítási összeget, de csak a károsodott vagyoncsoport (épület) esetében!
Amennyiben érdekel, mi segítséget tudunk nyújtani a kárrendezésben! Naprakész és reális piaci árakon készítünk költségvetést és akár el is járunk ügyedben a biztosítónál, sőt még ki is hajtjuk belőlük a lehető legmagasabb kártérítési összeget! Az iparosokat is ellenőrizzük szükség esetén és nem minden esetben kell a biztosítóval számlásan kárt rendezni!
Sziasztok.... Történt egy tűzeset a családban,,, volt biztositás... Kért a biztositó, árajánlatokat 3 különböző kivitelezőtől kell neki vinni...
ikerház,az egyik fele teljesen kiégett,a másikban csak füst okozta kár van, a tulajdonos egy személy, A biztositás 10 M ft ra szólt,,,de az egész épületre... Sajnos itt lép be az alulbiztositottság...
Ha hivatalosan akarják megcsináltatni, 12-14M ft ajánlatokat kaptak .... Ha ezt benyujtják akkor mi fog történni?
Vagy csináltassanak egy 6-7 M ft költségvetést//sok mindent kispórolva,stb.? köszi