Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pengegyerek Creative Commons License 2020.01.05 0 0 23530

Köszönöm a segítséget,az autó elkelt!

Előzmény: aulac (23529)
aulac Creative Commons License 2019.12.28 0 0 23529

Akkor lefordítom: 

 

Kedves Csoport Tagok!
Új autó vásárlása miatt eladóvá vált szeretett 5-ösünk!
A szóban forgó autó egy 2005- ös évjáratú kétezres benzines GTA cr1-es.
230000km van benne ebből kb.60000-et én tettem bele.Rendszeresen volt szervizelve,vigyáztam rá;!Használt autó révén nem hibátlan,de nagyon megbízható jó autó!
Irányára:995000Ft.
Akit érdekel hívjon!
06303807391

Előzmény: Pengegyerek (23528)
Pengegyerek Creative Commons License 2019.12.14 0 0 23528
Kedves Csoport Tagok!
Új autó vàsàrlàsa miatt eladóvà vàlt szeretett 5-ös ünk!
A szóban forgó autó egy 2005- ös évjàratú kétezres benzines GTA cr1-es.
230000km van benne ebből kb.60000-et én tettem bele.Rendszeresen volt szervizelve,vigyàztam rà!Hasznàlt autó révén nem hibàtlan,de nagyon megbízható jó autó!
Iràny àra:995000Ft.
Akit érdekel hívjon!
06303807391
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.12.12 0 0 23527

Az ördög a részletekben rejlik...

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=139988893&t=9079007

 

 

 

Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.12.12 0 0 23526

Nem tudom, ki foglalkozik Pécs környékén a porlasztók vizsgálatával, de a pécsi, a kaksdi szervizt is meg lehet kérdezni, illetve Szekszárdon a DPF-kiiktatással foglalkozó szerviz is adhat infót. Kecelen van a felújító szerviz, bár az a Duna másik oldalán van... 

 

Olaj a váltóba: Castrol syntrans transaxle 75w‑90

Előzmény: Stoki75 (23525)
Stoki75 Creative Commons License 2019.12.12 0 0 23525

Szia!

 

Porlasztó bemérésben Pécs környékén tudsz ajánlani valami jót?

Illetve, írtad, hogy a váltó olaj hidegen nem volt jó, nekem is ilyen gondom van, ebben kérnék még tanácsot, milyet érdemes beletenni?

 

Köszönöm, és sok probléma mentes kilométert kívánok a Vw-vel!  

Előzmény: Balthazor Hellman (23524)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.12.02 0 0 23524

A mostani Touran újonnan pár okossággal az 1,5 benzines motorral manuális váltóval 7,7 M huf... DSG-vel 8,2-8,3... 

Az Opel Combo 1,5 dízel + kézi váltó, de hajtogatja a tükreit, meg rendesen extrázva, bár kopogós műanyag beltérrel lett volna 6,7 M huf

 

Bár több okom is volt, hogy elforduljak a vásárlástól:

- az értékesítőre hiába vártunk a megbeszélt időpontban, így otthagytuk a francba...

- mondtam neki, hogy a kisgyerek napirendje az első, ekkor jövünk, van kb 50 percem az autóra

- hát akkor fordult ki a kapun egy ügyféllel, amikor mi érkeztünk...

- később a kollégája keresett, de kultúráltan közöltem vele, hogy ha ilyen a hozzáállás, én inkább kerülöm a céget,

- nem mellékesen az autó beltere, hátsó ülései is hagytak kívánni valót rendesen... 

 

Képben volt az Opel Zafira

- a 7 személyes lehetőségek miatt kb esélyünk nem volt még próbaútra se, egy demo autó lett volna Pécsen, 1,4 turbó + manuális váltó, kevés extra 6,3 M huf... Az asszony leszavazta

 

A Mazda 5 itthon nem nagyon volt olcsó, és a 2011-es 2.0 benzines példányokért nem volt kedvem minimum 3,2 M huf-t fizetni.  Volt majdnem 4 M huf-ért hirdetve 2014-es példány is...

 

Ezt a Touran-t 5,5-ért hoztam el (igencsak kellemesen extrázva), igaz a másik kerékgarnitúra még 170.000 volt rá (használt alu + új téli abroncs ).

 

 

Kényelem:

- A telefont rákötve a középső kijelzőn megy a navi (G Maps), egyszerre megy a zene, és a kormányról felveszem a telefont (ez BT-n is megy)

- A két első ülés között szellőzés megy hátra, és állítható a hőfok, illetve az erősség (három zónás klíma)...

- Zene: A 32 gigás kártyáról flac formátum is olvasható.

 

Nos tehát csak a Mazda lehetőségeivel összevetve:

Mazda 5 

- kor: 5-8 év

- ár: 3M huf felett, de akár 3,8 M huf...

- automata váltó szinte kizárt

- futott km szinte biztosan 100.000 felett

- garancia nincs

- extrák: hát izé...

 

Touran:

- kor:3 év

- ár: 5,5M huf 

- automata váltó

- futott km biztosan 100.000 

- garancia: egy év

- extrák: leírtam...

 

Bármennyire is szarul hangzik, az 5 éves Mazdáért 100.000 km-rel kb 2,5 M huf-t adtam volna, esetleg 2,8-at, de akkor valami nagyot kell gurítania... a 8-9 éves autókat kínálták ennyiért.

 

A Mazda lendítőkerekére költöttem anyagárban 290.000 huf-t majd kb 10.000 volt az olaj, mert amit beletöltöttem az hidegen nem volt jó. Most 300.000 körül a DSG-t szerintem hamvaiból felépítenék. Bár... egy manuális váltónál nem lenne ilyen gondom.

 

A levegőcsöveket már cseréltem bontottra... 20 + 25.000 huf volt a kettő az elmúlt években. Mármint bontóból... ott nemsokára nem nagyon lesz olyan... marad majd a 90.000+ huf

 

Összegzés: ha mostantól 250.000 km-ig nem lesz nagy gondom, akkor megérte, ha lesz, akkor meglátjuk, mennyire fog fájni... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: kiggyo (23523)
kiggyo Creative Commons License 2019.12.02 0 0 23523

Hát ja, az 5-ös lassan 15 éves konstrukció, és akkor is az olcsósítás jegyében született.

Tetézve azzal a motorral ami neked volt, nem volt a legjobb párosítás.

 

Mentségére legyen szólva hogy új korában is kifejezetten olcsó volt a konkurenciához képest. Sajnos ez egy árérzékeny vevőkör, nemhiába haltak ki az MPV és társai kategóriák, csak néhány gyártó tartotta a kínálatában.

 

Mi nagyon szeretjük, nálunk a fateréknál mindig volt voyager/sharan és hasonló a családban, helyén kell ezt is kezelni, nem egy méretkategória.

 

A tolóajtó az amit én se cserélnék el semmire (és menetdinamikában se rossz a 2.5 motor :-)).

A 3 gyerekülés se férne be sajnos sok autóba egymás mellé, úgyhogy egyelőre ezeket az előnyöket élvezzük.

 

A következő, majd 10 év múlva már lehet valami hibrid kombi vagy hasonló is, ha nem lesznek gyerekülések simán férünk egy rendes autóban. A nagymama meg buszozik majd :-)

 

Pont számolgattam ha lenne egy 30-50 km-es tisztán elektomos hatótávú plugin hidridünk akkor hetente egyszer indulna be a benzinmotorja... 

Előzmény: Balthazor Hellman (23522)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.12.02 0 0 23522

Ejjj...

 

Tessék mondani, melyik temetőben kell a sírt előkészíteni ennek a Topicnak?

 

Gondoltam, visszanézek kicsit.

 

Bocs, hogy nem írtam senkinek, és köszönöm a kedves sorokat...

 

Szóval... Beletettem 3000 km-t a Touranba kicsit több, mint két hónap alatt. Uraim, ez nagyon más világ. Nagyon érződik a több mint 10 év különbség. Az 5-ös ugye a már pár éves 3-as alapjain kezdte az életét, amíg ez a Touran 2015-ös modell.

 

Nagyon szeretnék pozitív listát írni a Mazda oldalára, de nincs miért... A tolóajtó hiányzik, de itt vége a dolognak.

- fogyasztás: volt 100 km város, rövidebb utakkal, ebben volt egy regenerálás is, és így 7,9 l/100 km átlagról 500 km autópálya után (tempomat 140) lement a fogyasztás 6,5 l/100 km-re... ez kb reális eddig 1-2 dl különbségek voltak a számolt és a mutatott értékek között.

- ergonómia: minden ott van ahol kell, az automata utastér szellőztetés nagyon diszkrét, az a Mazdában lefújta a fejemet, ha akartam, ha nem... a led fényszóró automata, a távolsági fényszóró adaptív, stb... Az extrák miatt nehéz jó összehasonlítást csinálni...

- használat, kényelem: sok mindenben van hasonlóság, tér, és egyéb dolgokban, de ez mindenben 3-5 cm-rel nagyobb. Ez kicsinek tűnik, de pont azok a dolgok férnek el egymás mellett, ami eddig nem. 

- menetzaj: új Bridgestone LM05-ös téli kerekekkel kb nem hallom a gördülést, a motor halkabb, kevesebbet is forog, a szélzaj a Mazdánál 125-130-as tempónál volt hasonló, mint most 140-nél.

 

 

A tartósságra kíváncsi leszek, egyelőre egy főtengely-szimering eresztésem van, azt két hét múlva cserélik garanciában...

 

A DSG összességében piszok jó találmány az automata rögzítőfékkel együtt. 

 

Negatívum:

- drágább rá a kerék :(

- a DSG-t át kell tenni manuálisba néha, mert egy tacskóéval vetekszik az önbizalma, és én bizony inkább a magasabb motorfordulatnak hiszek, nem az "1100 1/min fordulatszámmal fel tudok menni ezen az emelkedőn" szerű hozzáállásban...

- aki kitalálta, a Start/stop automatikát, azt is pofon kéne vágni, de azzal a kollégával együtt, aki szerint ezt minden induláskor ki kell kapcsolni, ha valaki nem kéri a szolgáltatásait...

- eddig kétszer közölte velem az autó, hogy fáradt vagyok, de nem akkor amikor tényleg fáradt voltam :)

 

rooad Creative Commons License 2019.11.09 0 0 23521

Szia!

 

Rossz ezt hallani. régóta figyelemmel kísérem a fórumot csak ritkán szólók hozzá. Sok hasznos infót és segítséget kaptunk tőled. Remélem azért még vissza- vissza látogatsz a MAZDÁSOKHOZ is egy kicsit. :) És kiváncsian várjuk mik a tapasztalatok a másik márkával. Sok boldog km-t.

Előzmény: Balthazor Hellman (23494)
rooad Creative Commons License 2019.11.09 0 0 23520

Jó estét.

 

Sajnos a xenonos autókat nagyon nem bontják, ezért ha van is hozzá alkatrész pillanatok alatt elkel arany árban.

A gyártáshoz sok sikert és sok további boldog km-t kívánok.

Előzmény: Bausz 525 (23519)
Bausz 525 Creative Commons License 2019.11.09 0 0 23519

Jó estét 

 

Köszönöm a választ Rooad

Sajnos igen azóta sem találtam csak olyat ami a lökháritó törésvonalábol emelkedik ki (ilyet sikerült tévesen vennem) valószinü én is gyártani fogom.

Egyedül a Dömeman Kft.-töl kaptam pozitiv választ gyári alkatrészre alvázszám alapján 

- fedél --- 31.000.- ft + ÁFA, színre fújtan érkezik

- teleszkóp --- 114.000.- ft + ÁFA

- tartó --- 15.600.- ft + ÁFA

 

 

további kellemes napot

Előzmény: rooad (23518)
rooad Creative Commons License 2019.11.08 0 0 23518

Szia Bausz!

 

Én nem rég már lefutottam ezeket a köröket. Csak Mazda kereskedésben tudnál szerezni a fényszórómosóhoz alkatrészt, bontóban szinte lehetetlen fellelni, ha van is akkor 1 perc alatt elkel. Én a másik alapján gyártottam le lemezből a tartót, fedelet pedig Ausztriában vettem egy Mazda kereskedésben. 117 euró volt színre fújva. 2 hónapon keresztül minden bontót felkutattam Ausztriában de nem volt sehol semmi.

Előzmény: Bausz 525 (23516)
Stoki75 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 23517

Sziasztok!

 

Pécsen vagy környékén keresek porlasztó cserében és betanításban jártas szerelőt, vagy aki tud ilyet.

Sürgős lenne!

 

Köszönöm szépen.

Bausz 525 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 23516

Jó estét

 

Szeretnék segitséget kérni alkatrész keresesben mazda 5 bal oldali fényszórómosó tartókonzolra lenne szükségem (cc64 51077 van ráirva) de sehol nem találom több napja kutatok

Sehol se találom a bontósok még nem válaszoltak az e-mail ra magyar országon semmi német ebay semmi az angolon jutottam közelebb de ott csak a cc29 51077 et és 1 másik hasonlót találtam.

Ha ez segit akkor kinézetre ez a tipus (https://kocsi.pics/513/mazda-5-2-0-cdh-gt-gta-ez-tenyleg-gta-143776_72309_1xl.jpg) ami nem az karosszéria ivből jön elő. Ha jol tudom ez a GTA lökös 

Bárki tud valami más megnevezést vagy tipusnevet ami alapján kereshetek kérem ne tartsa magában vagy ha esetleg a polcon van bontandó autóban fellelhető 1 példány azonnal jelezze megvenném

 

Segitséget előre is köszönöm további szép napot

bl84 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 23515

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni.

Eljött a Mazda 5-ömnek a motor felújításának ideje.

Az lenne a kérdésem, hogy Csongrád megyében tudtok-e valakit aki vállalná és jól is dolgozik. Valamint esetleg nagyjáboli árat ha tudnátok azt megköszönném.

 

Segítségeteket előre is köszönöm

 

Laci

Mendoza Creative Commons License 2019.10.27 0 0 23514
Bar TPMS gomb nincs a muszerfalon, de a TPMS ikon vilagit...
Előzmény: Mendoza (23513)
Mendoza Creative Commons License 2019.10.27 0 0 23513
Sziasztok,
2014-es Mazda5.
Felraktam a teligumikat lemezfelnin es vilagit a kereknyomas ikon.
Nem tudtam, hogy van benne, nyaron vettuk az autot.
Leget igy hasznalni?
Lemezfelnibe lehet olyan szelepet rakni, ami ehhez a rendszerhez kell?
Köszönöm
Stoki75 Creative Commons License 2019.10.18 0 0 23512

Lenne még jó pár kérdésem! 

Esetleg fórumon kívül tudunk beszélni??

Az email címem látható a nevem alatt.

Előzmény: Stoki75 (23511)
Stoki75 Creative Commons License 2019.10.06 0 0 23511

Köszönöm a segítséget, a csatlakozóban ugyan csak négy vezeték volt, de a zöld/szürke volt a jó.

Rögtön elkezdődött a program, közben a műszerfalon kigyulladt az izzítás visszajelző lámpa. A végén többször villogott és elaludt, a motor pedig simán jár!

Köszönöm szépen.

Előzmény: Balthazor Hellman (23510)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.10.06 0 0 23510
A csatlakozó az a hűtő mögötti vak kupakkal lezárt hatos csatlakozó lesz. Van amikor csak öt vezeték megy oda. Esélyes lesz a zöld szürke vezeték. Főleg, ha a hatos rekesz egyik könnyebben hozzáférhető sarkában van. Bár egy ideje nem láttam közelről ...
Előzmény: Stoki75 (23509)
Stoki75 Creative Commons License 2019.10.06 0 0 23509

Igen, sajna látom nincs nagy aktivitás!

Esetleg teszek fel képet, akkor az segít, mert a Te régebbi kommentedből vettem az infót, viszont az én csatimban nem zöld/fekete, hanem zöld/szürke van.

Lehet, hogy máshol kell keresnem!?

Előzmény: Balthazor Hellman (23508)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.10.05 0 0 23508
Sajna ez a fórum lassan halott...

Ha jól emlékszem zöld/fekete, valamelyik sarokban lévő vezeték lesz.

Mindenesetre, a kalibrálás előtt egy üzemanyagszűrő csere és egy légtömegmérő tisztítás nem árt.

Jól melegítsd be előtte.

A vezetéket 5 sec alatt 5 alkalommal kell testelni.
Előzmény: Stoki75 (23507)
Stoki75 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 23507

Sziasztok!

 

Porlasztó tanításban kérnék segítséget, régebbi hsz-ben találtam leírást, de a csatlakozóban nem vagyok biztos. 

A hűtő tetején futó kötegből kijön egy hatos csati, abba több szín fut, gondolom ez az, csak a szín és a teendő nem biztos.

Légyszi aki tud segítsen.

Köszönöm szépen

slowrunner Creative Commons License 2019.09.20 0 0 23506

jobb felső motortartó bakot hol lehetne kapni (normális minőségűt)?

 

Ez engem is érdekelne, én is szívok vmi gagyi utángyártottal, ráz az autó.

6-os fórumban a Febest-et ajánlgatták, hogy az tuti olajos (a többi utánygyártott csak nevében az, valójában sima gumi az ottani infók szerint).

Előzmény: jgab (23499)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.09.20 0 0 23505

Köszi :)

Előzmény: kiggyo (23495)
kiggyo Creative Commons License 2019.09.20 0 0 23495
Sok nyugis km-t kívánunk hozzá!
Előzmény: Balthazor Hellman (23494)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.09.19 0 0 23494

Egy Touran állt be a garázsba...

Előzmény: kiggyo (23493)
kiggyo Creative Commons License 2019.09.19 0 0 23493
Mi lesz a következő?
Előzmény: Balthazor Hellman (23492)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.09.19 0 0 23492

Hát... srácok, aztiszem elköszönök... Mazda eladva... 6 év és 9 hónap, kb 135.000 km... 

 

Volt jó is, rossz is... de tette a dolgát... ennyi...

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!