Keresés

Részletes keresés

sys2007 Creative Commons License 2007.09.28 0 0 66
kid.aero lehet hogy csak elírás, nem viva.aero ?
Előzmény: pere1 (63)
lklara Creative Commons License 2007.09.28 0 0 64
most éppen az utazás fórumban reklámozza az aerovivát
Előzmény: pere1 (63)
pere1 Creative Commons License 2007.09.27 0 0 63
Tudod,mindenkinek más a mérce.És igaz nem feltétlenűl az irodista a hibás.Ettől függetlenül sokban függ,hogy kezelik a problémádat.Még a legrosszabb vendéggel is lehet úgy bánni,hogy érezze törődnek vele.Mellesleg el nem tudom képzelni,hogy milyen borzasztó élmény lehet a reptéren megtudni,te nem utazol mégsem.És ha igaz,hogy a cég előre tudta,akkor megértem az utast.

Ezt a borzasztóan ömlengő,Aerovivát dicsőítő szöveget honnan vetted?
Előzmény: Törölt nick (61)
lklara Creative Commons License 2007.09.27 0 0 62

szia

 

hát biztos hogy te ott dolgozol, ennél a határtalanul korrekt cégnél, akivel az utazásközvetitők nagy része sem dolgozik együtt az árképzésük miatt.

 

ha egy iroda kitesz egy utat, hogy 69,900 Ft/fő + illeték, akkor tisztelettel kérem, ne legyen már még 150,000 Ft-ért kötelező félpanzió, meg all incl.

 

szóval ez neked korrekt iroda????????

 

mert nekem (és még sokan másoknak sem) nem, sőt kimondottan inkorrekt. más irodáknál ha befoglalsz egy utat, előleget kell fizetned, itt már négy hónappal előbb ki kell fizetned a foglalástól 48 órán belül a teljes összeget

 

hát ez szintén igen korrekt

 

jó utat neked az aerovivával

Előzmény: Törölt nick (56)
pere1 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 60
Persze,ezek csak úgy a szivedből jönnek :))
ÉS minden fórumozó,aki dicsér egy szolgáltató ilyeneket szokott mondani "adó- és egyéb fizetési kötelezettségeink maradéktalan teljesítése".
Várjál egy kicsit,mert össze kell rendeznem a tollaimat a hátamon. :))
Előzmény: Törölt nick (58)
pere1 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 57
Ilyenkor szokták kiakasztani az " Ügynökök kiméljenek" táblát.
Előzmény: Törölt nick (56)
lklara Creative Commons License 2006.09.01 0 0 54

egyéni szervezéssel mentek? azt én is láttam a neten, hogy a szállás gyakorlatilag fillérekből kijön, a rep.jegy, ami huzós.

 

jó nektek, mi még nem tudjuk, hova megyünk januárba, de én holnap reggel indulok rodoszra, és már várom, hogy ott legyek

 

üdv

klara

Előzmény: BonLaci (53)
BonLaci Creative Commons License 2006.09.01 0 0 53

Mi márciusban megyünk, Bangkok-Coh Chang-Pattaya-Bangkok, 17 nap kb 280-ból meglesz.

 

Szia Laci

Előzmény: lklara (52)
lklara Creative Commons License 2006.09.01 0 0 52

szerintem tök gyökér banda, tényleg csak jól lehuznak, ugyanazért kétszer fizettetnek.

szerintem teljesen etikátlan amit csinálnak, és nem azért, mert az akciós árban nincs ellátást, hanem azért, mert kötelezővé teszi az ellátás befizetését, tehát igy bele kellett volna az árba tenni, és akkor kijön egy valós, korrekt ár.

és akkor eldöntöm, hogy megéri-e ezen az áron is elmenni, vagy nem.

 

más irodák is szerveznek ilyen utakat, és mindenhol benne van az árban az ellátást is. ahol nincs benne, ott opcionális lehetőség van felajánlva, hogy ha akarsz, akkor befizetsz félpanziót vagy al-t.

 

na mindegy, keresek más irodát

nincs ötleted? elég sok helyen jártál már (láttam a honalpodat is), mindenképpen januárban valami egzotikus helyre mennénk, azért tetszett a kilimandzsaro és zanzibár.

 

üdv

klara

 

Előzmény: BonLaci (51)
BonLaci Creative Commons License 2006.09.01 0 0 51
A legszebb, hogy Balin ki kell fizetni a kötelező AI és a kiránduláson (egésznapos) ahol nem élvezed az AI-t az ebédért még külön kell fizetni. :-)))
Előzmény: lklara (50)
lklara Creative Commons License 2006.09.01 0 0 50

szia

 

illetékekkel együtt kerülne a 249,900-as ut 448,000 Ft-ba, és ebben még semmi fak. program nincs.

 

tehát durván 200,000-el több, mint a hirdetés, de alapból 150,000 mert illetéket mindenhol kell fizetni. engem az dühit, hogy kötelező a teljes panziót és az all-t is kifizetni, tehát nincs választási lehetőségem. mert vannak olyan utak, hogy reggelivel x ft-ba kerül, félpanzioós felár (ha igényli valaki) akkor az y forint. de ez kötelező. ha pedig kötelező, akkor ezzel az árral együtt kell meghirdetni, mert ez akkor fair

 

legalábbis szerintem

 

üdv

klara

Előzmény: BonLaci (49)
BonLaci Creative Commons License 2006.09.01 0 0 49
Én tavaly és tavalyelőtt is az Arovivával voltam, sok panasz nem volt rá, a szinvonal is korrekt volt, de az idén már nem, ez már tényleg sok.
Előzmény: lklara (48)
lklara Creative Commons License 2006.09.01 0 0 48

na sziasztok, az aeroviva megint hozza a tavalyi formáját:

 

akciós ut: ha okt. 31-ig befizeted, 4 éj kilimandzsaro, 7 éj zanzibár 249,900 Ft!!! al ellátás

ebbe nincs a reptéri illeték!!!

 

kötelező plusz költségekkel az ut ára (rep.téri illeték nélkül) 398,800 Ft, potom 150,000 ft-al több, mint amennyiért meghirdették! tehát az ellátást külön kell kötelezően befizetned!!!!

 

 

BarryDSM Creative Commons License 2006.08.11 0 0 47

Az alábi esethez annyit, hogy az AEROVIVA bizonyíthatóan dec. 28-n tudta, hogy mi nem fogunk arra a kibaszott charterre felférni, de egy darab szaros telefont sem tudott volna tenni, hogy ne menjünk ki a reptérre...

 

AEROVIVA = FORGET IT ! - FELEJTSD EL !

 

Szemét, szarrágó banda, arra sem méltóak, hogy az utazási iroda nevet viseljék...

Hidas Annának meg külön azt kívánom, hogy az összes pénzt amit emberek átvágásával keresett költse el a családja és saját számára, lehetőleg drága RÁKGYÓGYSZERRE !!!

 

BarryDSM Creative Commons License 2006.08.11 0 0 46
Tisztelt MALÉV Rt.!  

A vonatkozó Európai Úniós jogszabályok idevonatkozó paragrafusai alapján kártérítési igényünket jelentjük be Önöknél, az alábbiak miatt:

 

Az Aeroviva utazási irodájánál 2005. december hó második napján befizettünk készpénzben egy ígéretesnek ajánlott tíznapos Thaiföldi utat, mely az utazási szerződésünk szerint január elsején kezdődött volna. Szerződésben rögzített programok szerint. December 16-n átvettük az elkészült repülő-jegyeket a meghirdetett útvonalra.

 

Január elsején, korai felkelést követően az előírásoknak megfelelően próbáltunk bejelentkezni a járatra a repülőtéren, amelyre a december 16-n átvett repülőjegyünk szólt, azonban csakis ott a pultnál az Önök kollégáitól értesültünk róla, hogy „valami gond van Önökkel, nem szállhatnak fel a járatra”. Mint később kiderült semmilyen gond nem volt velünk, csak a légitársaságuk miatt Malév belső személyzet utazott a gépen (helyettünk). Tehát ez esetben helyünket nem Önként adtuk át, sőt a helyszínen tiltakozásunkat fejeztük ki a fentiek miatt.

 

Kíváncsi lennék, hogy Önök ebben a rendkívül kellemetlen szituációban mit éreznének, vagy mit gondolnának…

 

Hosszas várakoztatást követően az Önök megbízott munkatársa közölte velünk, és hét másik szintén megdöbbent utastársunkkal, hogy ezzel a géppel mi már nem fogunk elutazni. Talán az éjszakai géppel, ha minden jól megy, ha lesz rá hely, de már az is túl van könyvelve, stb..

 

Természetesen a kilenc és fél órásnál is hosszasabb feszült várakozás mellett zavaró volt számunkra, hogy a tíznaposra tervezett Thaiföldi tartózkodásunkat pontosan egy nappal megrövidítette a következő repülőgép indulása, így számos programlehetőségtől fosztott meg bennünket.

 

A fenti tényeket ismertettük az Aeroviva utazási iroda ügyvezető igazgatójával, aki levelében közölte, hogy a járat ilyen irányú túlkönyvelése nem az utazást szervező cég, hanem a légitársaság hibája miatt történt, így kártérítési igényünkkel a MALÉV Rt. -hez kell fordulni.

 

Kérjük, hogy a mellékelt fénymásolatok és fenti tények ismeretében részünkre a vonatkozó jogszabályok által előírt kártérítés összegét mielőbb kiutalni szíveskedjenek!
LOVIGABI Creative Commons License 2006.06.13 0 0 45
 

VIGYÁZZ AZ AEROVIVA UTÁZÁSI IRODÁVAL

 

Tisztelt Utastársak!

 

Az AEROVIVA Utazási Irodával (1075 Budapest, Károly Krt. 11., továbbiakban Iroda) az alábbi szolgáltatással kapcsolatban felmerült kártérítési igényemről szeretném röviden tájékoztatni, elkerülve az utastársak esetleges hasonló kellemetlenségeit.

 

Az Iroda 2005. novemberétől intenzív marketing politikával meghirdette kedvezményes áru téli charter jegyeit, illetve csomagtúráit. A repülőjegy árak valóban nagyon kedvezőek voltak, bár a fizetési és szolgáltatási feltételek igen keménynek bizonyultak (jegyvásárlás a foglalást követő 48 órán belül, nem módosítható, nem visszaváltható, stb.)

Az Iroda által meghirdetett Budapest - Surat Thani (Thaiföld) járatra 2005. december 12-én vásároltam két jegyet a fenti feltételek elfogadásával. A repülőjegy kiállítására nem került sor, mivel charter járat esetén csak általában kb. 2 héttel indulás előtt kerül sor a jegykiállításra.

 

Az Iroda 2006. január 4-én felhívott telefonon azzal, hogy törölte a légitársaság a járatot, ezért menjek be az irodába és visszaadják a pénzt. Érdeklődtem más időpontok iránt is, de az iroda közölte, hogy más járatok már tele vannak, ezért nem tud sem erre, sem más időpontra helyet biztosítani.

Január 6-án személyesen bementem az Irodába tisztázni a körülményeket, és keresni valamilyen más megoldást, mivel szerettünk volna mindenképpen elutazni egy hétre Thaiföldre. Sajnos ekkor már más irodák sem tudtak kedvező árú charter jegyet biztosítani.

Az irodában egyik ügyintézőtől kerültem a másikhoz, összesen 4 személlyel kellett ugyanazt végigbeszélnem, akik beszámolóiból végül is sikerült kiszűrni azt, hogy nem járattörlésről van szó, hanem valamilyen más -valószínűleg adminisztratív-problémáról.

 

Az Irodát kértem, hogy adják írásba a foglalásom törlését és annak indokát, természetesen erre nem voltak hajlandóak. Két óra huzavona után hajlandóak voltak felajánlani egy Bangkokig szóló charterjáratot magasabb áron, ahonnét külön jegyet válthatok az eredeti célállomásra. Mindkettőnk szabadságának korlátai miatt belementünk abba, hogy megvásároljuk a bangkoki charter jegyet és a kiegészítő belső repülőjáratot, de ekkor még azt hittük, hogy valóban járattörlés miatt törölte az Iroda az eredeti foglalásunkat.

Külön „főnöki” engedély útján értük el, hogy legalább a Bangkokig szóló charterjegyet adják el az eredeti áron, amely a végcélunkig (Koh Samui sziget) elvitt volna. A Bangkokból induló kiegészítő repülőjegyet 42.900 Ft-ért kellett személyenként külön megvásárolnunk.

 

Az utazási irodának a Surat Thani járat túlkönyveléséből adódó saját hibája után vállalnia kellett volna a felelősségét. Az Iroda nem mutatott hajlandóságot a felmerült többlet költségek átvállalására.

A MALÉV megerősítette, hogy a járat az eredeti charter menetrend szerint elindult a Budapest - Bangkok - Surat Thani útvonalon. Ezek szerint az Iroda „könyvelte túl” a foglalásokat saját hibájából.

 

A repülőjegy átfoglalása érintett egy másik foglalásomat is a dél afrikai Cape Town-ba, amely foglalás ugyancsak az Irodánál készült. A korábbi kedvező árat persze az idő előrehaladtával már nem sikerült elérni. Az elkészült új foglalás 23.600 Ft-tal került többe, ráadásul a jegyet 2 napos határidővel ki kellett fizetnem.

A dél-afrikai jegy visszaútban egy „belső” járatot is tartalmazott (Cape Town – Johannesburg) egy helyi légitársaságra, azonban ilyen járat az adott napon nem közlekedett. Annak érdekében, hogy az interkontinentális járatot elérjem, a repülőtéren kellett vásárolnom egy másik légitársaságra egy jegyet 35.000,- forintért.

 

Visszatérésem után ezt is jeleztem írásban az Iroda felé, de 3 hónapos huzavona után sem voltak hajlandóak megtéríteni ezt a kártérítési igényemet sem. Végül is a KLM légitársaság – amellyel a dél-afrikai utazást teljesítettem – fizette meg méltányosságból a felmerült többletköltségemet, mert természetesnek vette, hogy a kiállított jegy hibás volt, aminek anyagi hátrányai az utast nem terhelhetik.

 

A felmerült problémákról, több utazási irodával, légitársasággal beszéltem, mind azt mondta, hogy az AEROVIVA Irodától hiába várok bármilyen segítséget, vagy kártérítést, biztosan nem fognak semmit rendezni, mert ők már csak ilyenek.

A kártérítési igényemre vonatkozóan a Budapesti Békéltető Testület pozitív Határozatot hozott, amelyet ugyancsak nem fogadott el az Iroda.

 

 

A reklamációm tárgya a következő volt:

·        Az Iroda telefonon közölte a valótlan „járattörlés” információt, és meg sem próbált más járatokra vagy úti célra felajánlani alternatív lehetőséget.

·        Az Irodában történő személyes érdeklődésem alkalmával sem próbáltak meg megfelelően segíteni a hiba „kijavításában”.

·        A charter jegyet a foglaláskor 100%-ban kifizettették, ennek ellenére a szolgáltatást nem teljesítették, illetve az elvárható „ellenszolgáltatás” érdekében nem tették meg a szükséges intézkedést.

·        A thaiföldi járat csúszása érintette a dél-afrikai jegyemet, ennek többlet költségeit sem volt hajlandó megtéríteni az Iroda, mint ahogy

·        A hibás – nem létező járatra kiállított – jegy miatt sem vállalta a felelősséget, illetve a kártérítést, melyet végül is méltányosságból a KLM légitársaság fizetett meg.

 

Hát a fentiek ismeretében döntsék el, hogy érdemes-e az AEROVIVA Utazási Irodával üzleti kapcsolatba kerülni.

681109 Creative Commons License 2006.02.24 0 0 44

- csatlakozni tudok hozzád, nekünk is tökéletes utunk volt az Aeroviva-Malév párossal, sőt odafelé másfélórát hozzá tettek a nyaralásunkhoz, ennyivel előbb szálltunk le

- a célállomás repterén kb. 10 méterenként állt egy ember aeovivás táblácskákkal, segítve boldogulásunkat és első lépéseinket egy idegen országban

- visszafelé pedig igen kényelmesen utaztunk: 2 főre jutott 3 ülés :)

Előzmény: zahnstein (43)
zahnstein Creative Commons License 2006.02.18 0 0 43

Pár napja érkeztünk haza, az Aeroviva charterjárataival utaztunk, semmi gond nem volt, a kisebb, jelentéktelen késések pedig nem a járatokat üzemeltető Malév, hanem a helyi repülőterek hibája volt. Én mindenkinek csak ajánlani tudom.

jamboo Creative Commons License 2005.12.09 0 0 42
Az aerovivaval vigyazzatok!Most torolte az elso 5 jaratat rioba!Valoban olcsobban ad mindent mint a repjegy ar,de szerintetek ezt sokaig lehet csinalni?Ebbol balhe lesz elobb utobb nem normalis bangkokba 79 e ft ert jegyet adni,rioba 99 ert.
Előzmény: zahnstein (41)
zahnstein Creative Commons License 2005.12.03 0 0 41
Szóval hol is van 3-4 leszállás?
Előzmény: alex299 (33)
zahnstein Creative Commons License 2005.12.03 0 0 40

Bocsánat, elírtam:

Brazília (Rió): BUD-TFS-NAT-GIG. Odaúton két technikai leszállás. GIG-NAT-TFS-BUD. Visszafelé is. (Ezt a járatot a travel service (QS/TVL/TVS) üzemelteti.)

Az általam hibásan beírt Fortalezát szintén a travel service üzemelteti BUD-TFS-FOR-TFS-BUD útvonalon a kartago tours számára.

Előzmény: zahnstein (38)
zahnstein Creative Commons License 2005.12.03 0 0 39
Ja, és nyilván aki egy menetrendszerinti retúr jegy áráért vesz egy kéthetes üdülést repjeggyel, félpanzióval, transzferrel, az valószínűleg bevállalja a néhány technikai és kereskedelmi célú leszállást, és az esetleges kisebb késéseket is.
Előzmény: zahnstein (38)
zahnstein Creative Commons License 2005.12.03 0 0 38

Brazília (Rió): BUD-TFS-NAT-GIG. Odaúton két technikai leszállás. GIG-NAT-FOR-BUD. Visszafelé is. (Ezt a járatot a travel service (QS/TVL/TVS) üzemelteti.)

 

Mauritius: BUD-LXR-ZNZ-MRU. Odaúton egy technikai és egy kereskedelmi célú (utascserés) leszállás. Visszaúton MRU-ZNZ-LXR-BUD. Szintén egy+egy leszállás. (Ugyanis ezzel a járattal utaznak a Zanzibárba tartók is.) A járatot a Malév (MA) üzemelteti.

Ide tartozik, hogy a Neckermann idén a Travel serice B737-800-asával utaztat ugyanide, BUD-JIB-MRU útvonalon.

 

A thaiföldi járatok mind MA üzemltetésűek. Az egyik BUD-DXB-BKK-HKT-BKK-DXB-BUD útvonalat járja be. A másik BUD-DXB-BKK-URT-DXB-BUD útvonalon jár, és kevés járat van, ami Burmát is érinti, BUD-DXB-BKK-URT-RGN-DXB-BUD útvonalon közlekedik. Az összes köztes állomáson van (vagyis lehetséges) utascsere.

 

Késés ekkora távolságok esetén nem meglepő. Azoknak, akik igénybe veszik ezeket a járatokat, nyilván nem mindegy, mikor érkeznek meg, de egyikük sem üzleti tárgyalásra megy, amit le lehetne késni.

Előzmény: alex299 (33)
BonLaci Creative Commons License 2005.12.02 0 0 37

2000-ben a malév menetrendszerinti járatával mentünk Bangkokba és késtünk 4 órát. Ezáltal lekéstük a csatlakozást Samuira, egy éjszaka a reptéren.

A Travel Service-val az volt a baj hogy mindent beválaltak és ha egy gép meghíbásodott borult az összes járat. Mentem már velük holt pontosan de vártam már rájuk 6 órát is. De az ellátásuk nagyon jó.

Idén voltunk kint Aerovivával (Bangkok-Samui) tényleg minden szupi volt és olcsó.

Előzmény: 681109 (36)
681109 Creative Commons License 2005.12.02 0 0 36

Így igaz.

Lehet menni menetrend szerinti járatokkal - ami szintén nem garantálja, hogy nincs késés (pl. múlt héten a Barcelonából Münchenen át Bp-re induló gép 4 órás késést produkált ilyen rövid úton!) - vagy bécsi indulással, ami meg plusz macera, a jegyárakról nem is beszélve.

Egyébként az Aeroviva szállodáiról és szolgáltatásairól eddig jókat hallottam, az árról nem is beszélve.

Előzmény: deaknevaszna (29)
681109 Creative Commons License 2005.12.02 0 0 35

Jól tudod. 

Idéntől már Malév charterrel utaztat, mert a Travel Servicére nagyon sok panasz volt.

Ezen az alapon akkor szidhatnánk a Neckermannt is, mert az továbbra is Travel servicével utaztat :(

Előzmény: BonLaci (34)
BonLaci Creative Commons License 2005.12.01 0 0 34
Bocs, de úgy tudom, hogy most az Aeroviva Malévvel repül és nem a tavalyi Service Travellel.
Előzmény: alex299 (33)
alex299 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 33

Vigyázzatok utazók!!!!!! Az Aeroviva ismét támad!!!!!

Brazilia, Mauritius 3-4 leszállással.....ugyan már ..Plussz egy kis 4-6 órás késés, mint tavaly minden esetben...hahahhaaaaa. Thaiföld Samui 2 leszállás+ buszocska+3 órás hajókázás+buszocska és meg is érkeztél. Na ez egy szép út cirka 18 óra!!!

Én szóltam, ezek után ha valaki beválalja, NE PANASZKODJON!!!!!!

saperka Creative Commons License 2005.05.02 0 0 32

hogy csak a magam nevében beszéljek: én azt tanácsolom, hogy az Aerovivával soha, sehova!!!!!

 

Nem kétlem, hogy volt sikeres utaztatásuk is, de ha bármi probléma felmerül, SEMMI jóra ne számíts.

 

Saját tapasztalat---> lásd januári thaiföldi utazás, barátok Maldív szigetekre februárban(!!!)...stb.

 

(szvsz ezeknek a gagyi utazási irodáknak el kellene tűnniük a piacról...mindenki jobban járna.)

Chans Creative Commons License 2005.04.13 0 0 31
Sziasztok, járt már valaki az Aeroviva- val Egyiptomban? Éppen most gondolkodunk rajta, de annyi rosszat hallottam hogy nem biztos hogy bele merek vágni... Nagyon csábító az ajánlatuk, tök jók a fakultatív programok is, szoval nagyon bejönne a dolog még anyagilag is csak az ördög soha sem alszik és elég sokan lehúzták az Aerovívát.
Mit tanácsoltok?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!