Eladó kettő darab 28 küllős Solex ráf. Az egyik gyári új holland /7000ft/, a másik használt , nincs átrozsdásodva, csiszolás után festhető/3000ft/ Elérhetőség: 30-3492565
A gumik rehültek, nyomást nem tartják. Poros rendesen, a csíkozás leseprés miatt van rajta, nem folyás vagy törés. A motor gyujtás felőli oldalán a burkolat repedt, látszik is, és az első lámpabúra beteg. A motor átfordul, nem szorul, kompresszió akad benne. Üzemképes állapotból lett garázsolva, majd hosszú pihenő jött. A tankban még van némi benzin.
Érdeklődöm, egy Solex 3800 kismotor ( komplett gép) Milyen áron kelhet el? Örököltem, 15 éve áll egy garázsban, a motor átfordul, nem rothadt, megvan mindene, restaurálni kellene, mert meglátszik az idő rajta. Ha van bármi érdeklődő, teszek fel fotókat is természetesen. Bontani nem szeretném, egyben van, üzemképes állapotból állt le.
Köszönöm, megfogadom a tanácsokat. Egyelőre lezsirtalanitottam a karbit és környékét, meghúztam, amit lehetett. Jövő héten jelentkezek a fejleményekkel.
A képeket nézve szinte biztos, hogy a szívócsonk és a porlasztó közötti müa. tömítőgyürü hollanderja nincs kellően meghúzva /14-es kulcs/ mert látszik az üza. folyás! Taknyos a kipufogó-szivócsonk alatti tömités is csavarokat húzd meg vagy cseréld a tömítést!
bár még csak kb. 500km van a gépben a végére járok ezeknek, mielőtt valami mechanikus megoldást szerkesztek. A fals levegő jó ötlet. Az O-gyűrűs hack kölönösen tetszik!
Csináltam 2 képet, sajnos nem tudtam jobban hozzáférni.
Ezek szerint a gyár annyira biztos volt az alacsony gyártási szórásban, hogy semmi állitást nem konstruált rá?