Sziasztok. Ujabb meglepetessel keszult nekem az Alteam. Kicsereltem az ellenallast, igy a futes vegre minden fokozatban mukodik. Egett, kellemetlen szagot arasztott, igy a pollenszurot is ki kellett cserelni, nem volt nagy osszeg. Viszont az egett szag meg mindig jelen van. Szerintetek mi lehet a problema?
Van egy 2005-ös Seat Altea-m. Egyik reggel a munkahelyemen a parkolóban behajtottam a tükröket (elektromosan) hogy ne törjék le. Azóta nem tudom vissza hajtani csak kézzel de az úgy nem stabil. A biztosítékokat végig néztem, de egyik sincs kiégve, nem tudom ha relé vezérli vajon melyik lehet az, vagy milyen másféle egyéb baja lehetne.
Koszonom a valaszt, problema megoldodott. Az elozo tulaj inkabb kiszedte a biztositekot, mert a belso vilagitas kapcsoloja tonkrement es igy nem reagalt az auto az ajtonyitasra. £10 volt a hasznalt konzol es kb 3 perc a csere. 👍👍👍
Csak egy (valszeg teljesen egyszeru) kerdesem lenne. Ket napja vettem egy 2007es Seat Alteat es vannak ugyan hibai, de a leginkabb az zavar, hogy nem mukodik a belso vilagitasom. Az elekromossag nem az en asztalom, de megoldom ha kell, viszont szerintetek egyszeruen csak kimehetett a biztositek? Ha igen, akkor ezt a biztositekot merre keressem? Jobbkormanyos auto. Eszak Irorszag
Seat Altea csomagtartó ajtó nem zár be, azaz, ha lecsukom, akkor csak puffan, de a zár hiába fordul át, nem zár be, mindig nyitva van. Ha a seat emblémát felnyitom, akkor egy halk zizzenést hallani, ahogy nyitna, de csak a legvégén. Járt már így valaki? Kézzel ha átforditom, akkor sem zár be. Pont igy: https://www.youtube.com/watch?v=QZztucqkcLk
Adva van egy 2008-as Seat Altea szgk., amiben egy alkalommal benne hagytam a slusszkulcsot, majd kiszálltam és erre a központi zár bezárta az összes ajtót. Csak pótkulcs használatával tudtam ismét bejutni a kocsiba.
Járt már valaki így? Mi lehet a baj? Mi az orvosság?
Én úgy szoktam, hogy a boltban vett sprés (spray-s) klímatisztító műanyag csövét valamivel kiegyenesítem (mert amúgy fel van tekerve a kupakba, és vékony kis szar), esetleg egy vékony de rugalmas, hosszú pálcához hozzácelluxozom, és amilyen mélyre csak tudom, ledugom a középső szellőző nyíláson.Legyen előtte az a szellőző irány aktív, illetve a légterelőket mozgasd bátran.
Ha jó napom van, bú fél méter is lemegy. Aztán megnyomom 5-10 mp-ig.
Elvileg hatékonyabb(nak kellene lennie), ha kiszeded a pollenszűrőt, és onnan dugod be - alulról -, esetleg a fenti művelettel párban.
Most egy olyan észrevételem támadt, hogy rányomok az elülső szélvédő melegítő funkció gombra, és nem indul el a több fokozat állíthatóságú ventillátoros rendszer hozzá. Ez normális, ez is szétment most ? xD :/ 2 hónapja még tolta mint az állat a levegőt és a fokozatát lehetett állítani is, most meg nem megy.
Az ablakok mindegyik alteában ilyenek. Én levettem a kárpitot, megzsíroztam mindent, szilikon a vízlehúzóra is, és így oké.
De nagyon nehéz orvosolni. Babrálni kell vele, nagy melegben legrosszabb. Én nem tudok tuti tanácsot adni, mert vagy kétszer háromszor vettem le a kárpitot mire jó lett...
Sziasztok! Egyenlőre nem vagyok Altea tulajdonos, csak kinéztem egyet a kereskedésben. Egy Xsara Picassom van jelenleg, azt szeretném becserélni egy 1,6-os, 8 szelepes Alteára. Kipróbáltam, megfelelő volna, még az anyagi kérdésekben kell egy-két kört futni, de ez egy dolog. Amiért írok, az a következő: mind a négy ablak elektromos, három szépen működik le-fel, de a negyedik, a vezető oldali hátsó, csúnyán nyikorog, akadozik. Valami szorulása van, nem tudom hogy lehetne orvosolni. Gondolom, hogy a kárpit lebontása után többet látok majd, de ha van valami ötletetek, tapasztalatotok, azt szívesen venném. További szép napot, balesetmentes gurulást!
ma jött meg 2 első csapágykészlet SKF VKBA3643 az autoalkatreszed.hu-ról, amit javasoltál.
hétfőn rendeltem napközben, szóval az ügyintézés egészen gyors volt. az igaz, hogy már a reagálásuk előtt 1 héttel írtam nekik kb. és telefonokat egyáltalán nem vették fel, csak amikor válaszoltak a mail megkeresésemre hétfőn.
Remélem jó lesz, munkatárs tegnap adott egy m10-es torx kulcsot a 4 csavarfejhez, hazamegyek melóból és megnézem belemegy-e, remélem nem az m12-es kell pont, mert akkor a leszedéshez megvannak a kulcsok.
Ha a termék nem kerül beépítésre, és nincs a doboz szétszakítva akkor visszaveszik.
Az alkatrész megy visszáruba.
Ha be lett építve, doboz szakadt, akkor nem veszik vissza értelem szerűen.
De ez mindegyik boltban így van. Ha azt mondják nem az nem igaz. Olajakat persze nem vesznek vissza.
De pl. Így csaltak sokan az ngk gyertyákkal. Megvette a gyárit, kicserélte hamisra, visszavitte, a gyárit meg eladta. Ezt nagy tételben...vannak ilyenek.
Ha zacsiban van a termék vagy nem bontható, akkor kell a pontos cikkszám.