Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Reni06 2014.07.20 20:45:43 © 18005

Màr 2 helyen is megnézettem de nem letünk okosabbak.

Van valami elérhetöséged? Pest környéki vagyok.

Köszi az infokat.

 

 

betg 2014.07.20 19:33:02 © 18004

Szia

Indiítás közben kéne diagolni , a melegen nehezen indul az befecskendezés rendszer gyanús , de kiszűrni pontosan ,hogy ki aludas nem könnyű.

Van hozzá mindenem szerinmtem meg tudom csinálni , de így találgatni nem akarok .

Előzmény: Reni06 (18003)
Reni06 2014.07.20 18:28:55 © 18003

Sziasztok.

Nekem  1 P407 2.0hdi van 2004 év végi. Az a probléma h nehezen indul

 melegen de sokszor hidegen is. A porlasztok màr beletek vizsgàlva és tisztitva

a pad szerint jok. Az üzemanyag hàzat màr kicseréltem kompleten a szürövel együtt

Vedttem egy prémium kategoriàs akumlàtortt 77ah 770inditoval. Utàna 1 hétig jo volt most megint jönek a problémàk. 170 felett kigyulad a motor làmpa system antypoulotion default. majd ha kihül a motor kialszik. Az üzemanyagnak lehet köze hozzà??

 

Köszönöm elöre is ha esetleg vannak ötletek vagy jàrt màr igy valaki.

 

 

betg 2014.07.20 13:58:34 © 18002

Szia

Szerintem lehet hogy tudok segíteni igen sok rhr-t csináltam már , de mivel ez egy elég faramuci hiba ezért autó nélkül nem megy , van egy 2 ötletem rá de látni kék.

Ha érdekel az adatlapomon találsz elérhetőséget.

Előzmény: 339pug407 (17992)
betg 2014.07.20 13:55:06 © 18001

Szia

Megoldás a csere , peuban bontott nem létezik mert mind szar ahogy van .

A Citroen c5II.-é jó hozzá az nem megy tönkre , de az egy kicsit világosabb sárga , egy más beszállító val dolgozik a citroen ez nem megy tönkre, csak a peu 407-be viszik, 1db van még.

Az adatlapomon találsz elérhetőséget.

Előzmény: Kismukk01 (17998)
HZ2 2014.07.20 09:39:02 © 18000

Úgy tűnik igen, csakhogy az a rész teljes egészében ki van öntve műgyantával. Pont ez zavar, hogy ha ez egy komplett egység (1940 RQ vagy RR)

 

 

 

akkor miért hozza a másik rajzon külön alkatrészként is, külön cikkszámmal (6547TX)

 

Miért adná meg a PUG külön a relét, ha az valójában nem cserélhető külön.

 

Az utastéri biztosítéktábla alatt találtunk egy relét, csak nem tudtuk beazonosítani, hogy az-e az... Egyébként a motort megpörgettük közvetlenül 12V-ról, szépen megy. A szelepet nem nyitja se elektronika, se pneumatika, úgy tűnik a szivattyú levegőnyomása nyitja ki.

 

Szóval vagy a relé lesz, vagy vezeték szakadás/kontakt probléma.

HZ

Előzmény: Levente1978 (17997)
Zolysys 2014.07.19 23:14:57 © 17999

csere

Előzmény: Kismukk01 (17998)
Kismukk01 2014.07.19 22:14:56 © 17998

Szeretném megtudni,hogy van-e biztató megoldás a kijelző megjavítására. Nekem is a meleg időben szarakszik.

Bármilyen megoldás jó lenne.

emailom: lebovits.gyorgy@gmail.com

Előzmény: bigbagi (17667)
Levente1978 2014.07.19 21:23:28 © 17997

Gondolom en a motorvezerlo burkolata alatt a motorterben.

Előzmény: HZ2 (17996)
HZ2 2014.07.18 16:15:12 © 17996

Sziasztok!

 

Meg tudná mondani valaki hogy a képen látható 14. sz. relé helyileg hol található az autóban?

HZ

 

 

339pug407 2014.07.18 09:39:16 © 17995

Koszi. 

Ezt kizarhatjuk ez volt az elsok kozott amit megneztem.

 

Valaki esetleg ujabb otlet?

 

Tovabbra is erotlen valamiert.

 

Ma 6. fokozatban levittem 4,8 ra a fogyasztast 100al temponal palyan. 50 kilomteres tavon.

Ennek ellenere a hiba meg mindig fennall.

Előzmény: Magnus1234 (17994)
Magnus1234 2014.07.17 23:42:22 © 17994

Lehet valamelyik turbo cso repedt ki az okozhat kormolast eros gazadasra.

Előzmény: 339pug407 (17992)
Levente1978 2014.07.16 07:59:58 © 17993

Ezzel én is teljesen egyetértek!

Előzmény: kohajdag (17989)
339pug407 2014.07.16 02:31:03 © 17992

Sziasztok forumozok!

 

Esetleg ti tudtok segiteni nekem.

 

407 sw 2.0 hdi 136 le motorrol van szo.

A helyzet az hogy valamiert erotlen also tartomanyban a motor.

Vegsebessegre is romlott a helyzet mert 170nel tobbet nem nagyon tudok vele menni.

 

Kormol rendesen.

 

A folytoszelephazban a felso szelepnel talan nem nyitja rendesen a pillango szelepet a vakuum? Ugyanis ott egy repedesen olaj szivarog ki. Valoszinuleg ennek a tengelye elrepedt?

 

Egr szelep?

 

Harmadik lehetosegkent a turbonyomas szabalyozo szelepre gondoltam.

Elvileg ez a tuzfalon van viszont nem talalom sehol. Ha jol tudom ott van meg egy vakuumos valami es ezek vakuumcsoveinek felcserelesevel ezt ki lehetne deriteni.

 

 

Valakinek otlet esetleg?

 

 

Az fap mar nincs a kocsi alatt es a computerbol is ki van irva.

 

Olajat nem eszik egy millilitert sem. Es varosban napi 150 kilomter klimaval 6,8 a fogyasztas.

 

Koszi ha tud valaki segiteni.

Udv!

attila906 2014.07.15 23:03:25 © 17991

Sziasztok. Gondolkozom egy peugeot 407 coupen csak az a gond hogy nem tudom milyen az automata váltó benne mennyi baj lehet vele 130000 km környékén .. valakinek tapasztalat ? 

Zolysys 2014.07.15 22:17:01 © 17990

Az infra az a CD nyílás mellett van :)

Akkor  már tudod értelmezni ?:):P:P:P:):):):):)

Előzmény: Hun_Fighter (17988)
kohajdag 2014.07.15 22:11:32 © 17989

Üdv. Nekem is 2.2-es benzinesem van, csak nem coupe hanem sedan. Most voltunk egy Erdélyi túrán, 7 nap közel 2600 km és a comp. szerint 8,3 L/100-as átlag. Tankolások alapján 8,249 L/100km.

4 személy, csomagok és klíma végig. A 7,6-ot én is keveslem kicsit, bár a személyes rekordom 7,384 L/100km, de csak 500 km-en, szóval nem kizárt ha nagyon figyelsz. Viszont a 8-8,5 lazán tartható, hosszabb távon. Rövidtávon, munkába járáskor (~8 km reggel és délután) 9 körül van.

Előzmény: Levente1978 (17982)
Hun_Fighter 2014.07.15 22:03:18 © 17988

Hát, így vessző nélkül értsük ahogy akarjuk, mi? :DDDDDD

Előzmény: Zolysys (17987)
Zolysys 2014.07.15 21:44:00 © 17987

Nem az a kijelző fényérzékelője :)

Előzmény: Dave_407 (17986)
Dave_407 2014.07.15 20:22:37 © 17986

Helló

 

A középső infra port. A régi telefonokkal itt tudtad felmásolni a névjegyzéket pl.

 

Üdv:Dávid

doominogame 2014.07.15 19:59:26 © 17985

Ezekről beszéltem az előbb:

doominogame 2014.07.15 19:56:33 © 17984

Motorolaj adalékokról nem hit, hanem tapasztalat:

 

Prolong minden olajcserekor:

 

Opel Omega 2.5 TD 285.000 km-rel eladva füstölés mentesen, bika erősen, pöccre indulva.

 

Opel Corsa Combi kisteherkocsi (1.7D) 440.000 km-rel eladva, pöccre indult, nem füstölt. Pedig kapott szegény, embertelen súlyokat elvitt és elhúzott.

 

Persze mindkét kocsi melegítve és visszahűtve, hidegen nem taposva. Én ebben hiszek, mert sajátok voltak.

 

Ha az oroszlán is megy olajcserére, akkor megy bele a Prolong megint.

 

Más kérdés hozzáértőkhöz: mi kell ahhoz, hogy memóriás legyen az ülésem és a tükröm? A bontókban van minden ilyesmi, de mi kell hozzá? Reális egy ilyen tuning, vagy túl nagy falat?

 

Új kérdés mindenkinek: RT3 navi van a gépben, és a képernyő alatt középen van egy kb. 1 cm átmérőjű fekete kerekség. Mi az? Sőt a két szélső tekerő mellett van egy olyan valami, mintha infraport lenne. Azok mik azok?

 

Még kérdés: A motorburkolatomban nincsenek meg a támasztó gumikarikák, amik rámennek a tartó pöckökre. (2.0 HDI) Mi azoknak a pontos nevük, hogy kereshessek a neten olyat?

raider 2014.07.15 13:08:03 Creative Commons License 17983

Én használtam Metabond váltóadalékot, szerintem nem ártott az autónak, általában a váltóadaléknak és szervoadaléknak több értelmét látom mint a motorolajadalékoknak, de a legfontosabb hosszú távon a sűrű olajcsere.

Előzmény: Lgtonic (17981)
Levente1978 2014.07.15 13:00:33 © 17982

Azért arra kiváncsi lennék életben!

 

Peugeot 407 2.0 Supreme (Saját kocsi)

Városi fogyasztás 11,6 l/100km

Országúti fogyasztás 6,4 l/100km

Vegyes fogyasztás 8,3 l/100km

 

Peugeot 407 2.2 Coupe

Városi fogyasztás 13,1 l/100km

Országúti fogyasztás 6,9 l/100km

Vegyes fogyasztás 9,2 l/100km

 

Kétlem hogy a gyár ennyivel másabb adatokat adna meg, másrészt a fogyasztás nagyon ember és környezet függő dolog.

Előzmény: mroland78 (17967)
Lgtonic 2014.07.15 11:34:55 © 17981

Természetesen a belevaló olaj megy bele csak láttam h vannak kis adalékok amit lehet hozzá adni kopás és zaj csökkentő. Arra gondoltam

raider 2014.07.15 11:29:53 Creative Commons License 17980

Szvsz nem, csak a belevaló olajat (konkrétan nem tudom, de az enyémben kifejezett ajánlás a 75w80-as olaj használata), lehetőleg Total vagy Elf márkákból. Érdemes kéziváltóban is 2-3 évente olajat cserélni tapasztalatom szerint, mert egyszerűen megoldható (típustól függően persze), és meghálálja.

Előzmény: Lgtonic (17979)
Lgtonic 2014.07.15 11:23:02 © 17979

Akkor csinálunk egy olaj cserét, érdemes valami adalékot tenni bele?

raider 2014.07.15 09:38:40 Creative Commons License 17978

Peugeot-nál jellemzően nyelestengelytámcsapágy csinálhat ilyet, nem érdemes emiatt szétszedni a váltót, mert nem biztos, hogy jól fogják majd összerakni (nekem ezt gyári szettel, hézagolókkal sem sikerült), váltóolajat érdemes néha cserélgetni. Nekem ilyen 11 éve (nem 407-esen hanem 605-ön), igazából nincsen baja, viszont a hangja tényleg nem túl esztétikus.

Előzmény: Lgtonic (17977)
Lgtonic 2014.07.15 08:29:29 © 17977

üdv! 407sw 1.8 benzinem van már 6éve kb 2éve kuplung szerkezet lett cserélve azóta üresben álló helyzetben egy kerregő hang jön sztem a váltobol Ami kuplung benyomásra megszűnik. Lehet ez nyelestengely csapágy, lehet azt cserélni? Valakinek bármi hasonló vagy ötlet ? Köszönöm 

Zolysys 2014.07.14 16:09:32 © 17976

Nevemnél honlap rajta az elérhetőségem :)

Előzmény: Lenoks (17974)