Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
noselfcontrol okt. 21. Creative Commons License 18563

Én inkább turbónyomásmérőt tennék a szerelvényfalra. Mert az olyan mesés. Hol van hol nincs:(

szilagyig31 okt. 20. Creative Commons License 18562

Esztergáltass hozzá pár darab különböző vastagságú réz alátétet. Az egyikkel csak kiadja ,hogy jó legyen.

Előzmény: doominogame (18561)
doominogame okt. 20. Creative Commons License 18561

Nem kell esztergáltatni, van készen a neten.

De az a gondom, hogy ha én ezt betekerem az olajgomba helyére, akkor az oldalán levő új lyuk esetlegesen helyezkedik el, lehet hogy pont úgy szorul meg az idom, hogy hozzáférhetetlen helyen van a lyuk. Ilyenkor mi a megoldás?

Valami olyan megoldás kellene, hogy egy hollander-szerűségből ágazik ki az új lyuk, oda fordítom, ahova kell. A Ladánál eleve így van megoldva.

 

Előzmény: betg (18557)
Werewolfbug okt. 20. Creative Commons License 18560

Sziasztok!

 

Megvettem végül az vadiúj gumikat. Bridgestone LM32 lett a vége(205/60 r16) marsótól 27e körül.

 

A felnit ma vettem meg de nem pont a gyári méret, kérdésem hogy jó ez nekem? Gumis állította hogy tuti jó.

A gyári az ez ha jól tudom:5x108 6,5x16 ET:44

Ezt vettem: 5x108 6,5x16 ET:42

 

Állítólag Expert felnije, kicsit állítólag nehezebb, de tartósabb is.

 

Vélemény?

Előzmény: Werewolfbug (18345)
doominogame okt. 20. Creative Commons License 18559

Ezt kifejtenéd bővebben?

Előzmény: Zolysys (18558)
Zolysys okt. 20. Creative Commons License 18558

amúgy van benne nyomásmérő....

Előzmény: doominogame (18556)
betg okt. 20. Creative Commons License 18557

Egy sima eszterga kell hozzá nem nagy kunszt egy ilyet legyártani , ugyan értelme nem sok van .

Előzmény: doominogame (18556)
doominogame okt. 20. Creative Commons License 18556

Szaktanács kellene.

Be fogok építeni egy Lada olajnyomás műszer jeladó gombát a 2.0 HDI-be. A műszer már készen vár.

Elvittem egy szájhős szerelőhöz, de az meghátrált 5 perc után. Hogy ő nem gondolta, stb...

A kérdésem az, hogy hogyan juthatnék hozzá egy olyan idomhoz, vagy bármilyen megoldáshoz, ami lehetővé tenné, hogy az eredeti olajnyomás kapcsoló helyére betekerném (M16X1.5), majd a másik végére betekerném az eredeti olajnyomás kapcsolót vissza, és mellé a Lada olajnyomás jeladót is. Tud valaki olyat, aki egy ilyet legyártana? Vagy készen kapni esetleg?

Előzmény: szilagyig31 (18555)
szilagyig31 okt. 19. Creative Commons License 18555

aha

Előzmény: doominogame (18553)
raider okt. 19. Creative Commons License 18554

Menj ki érte nyugodtan, csak jól járhatsz vele, az egyszeri utazást simán megéri egy normális állapotban levő autó.

Előzmény: Isti62 (18550)
doominogame okt. 19. Creative Commons License 18553

Köszönöm. Ez azt jelenti, hogy M16x1.5 a menet ugye?

Előzmény: szilagyig31 (18552)
szilagyig31 okt. 18. Creative Commons License 18552

MOTOROLAJ NYOMÁSKAPCSOLÓDIAM 16X150GR- - SZÜRKE

Előzmény: doominogame (18547)
gun111 okt. 18. Creative Commons License 18551
Na ja, azért nem rossz ez... ha megvan, akkor szeretném kipróbálni, hogy az automatához képest milyen kézivel a V6. ;-)
Előzmény: Isti62 (18550)
Isti62 okt. 18. Creative Commons License 18550
Előzmény: gun111 (18549)
gun111 okt. 18. Creative Commons License 18549
Robi vett nemrég 407 coupe-t, igaz nem V6-ot, de első körben legalább azt lessed meg, hogy a motoron kívül mennyire tetszik...
Előzmény: Isti62 (18548)
Isti62 okt. 18. Creative Commons License 18548

 

Szia Peti!

 

Hát igen, nagy a dilemmám. Megvettem a 406 kupét 6 éve, létrehoztam belőle azt az autót, ami kinézetre és műszakilag tökéletes. A közel 200 lóerő,  a V6-os motor, a mozgékonyság, csend, kultúrált csendes beltér, nagyon kemény merev kasztni, fordulaton szívet-dobogtató V6 muzsika, stb. párosul egy olyan minőséggel, amin  még mindig csak ámulok. A 16 éves autó sehol nem rohad, még felszíni rozsda sincs, a hátsó kipufogó dob még az eredeti, műszakilag kifogástalan, ezer dolgot meg tudok csinálni rajta, de jellemzően túl sok munka nincs vele. Rengeteg tartalék alkatrész, de bontottan kellemes áron minden beszerezhető. Amortizáció minimális, ha véletlenül lezúzom, a kár nem eget rengető, még ha egyben ki kell dobni sem. Kényelmes, gyors, fantasztikus kinézetű, megakad az emberek szeme rajta.  A beépített gázzal benzinre vetített 7 liter körüli a fogyasztása. 16 évesen a teljesítményadó alsó minimális sávjába került. Van egy minden szempontból fantasztikus autóm, a lehető legolcsóbb üzemeltetéssel, szívet-dobogtató vezetési élménnyel.Egyszóval nincs értelmes indokom a cserére, sőt. A 407-es fehér belseje kápráztatott el és beindította az agyamba kódolt hangyát, ami 5 évente újat akar. Ez van. Szeretném hinni, hogy a 407-essel többet kaphatok, de nem vagyok benne biztos. Most ott tartok, hogy megpróbálok valahogy egy V6 benzines 407-es kupét fellelni, a tulajával összehaverkodni, hogy eldönthessem, valóban ezt akarom-e. :-)

Előzmény: gun111 (18545)
doominogame okt. 18. Creative Commons License 18547

Üdv!

 

Meg tudná valaki mondani hirtelen, mekkora a motorban az olajnyomás kapcsoló gomba csavarmenete? 2.0 HDI 136LE

 

M16x1.5 vagy a M18x1.5?

Tamas2448 okt. 18. Creative Commons License 18546

Szenzorok,alapjarat

 

......Megszeretnek osztani egy fontos tapasztalatot,mindenkivel...5 evvel ezelott ,1 evesen vasaroltam egy 407-es 2.0 Hdi-t  30000 km-rel.Ujjat szerettem volna ,de az ara miatt a hasznalt mellett dontottem....Alapos ember vagyok ezert ,teljesen atvizsgaltam kitisztitottam szuroket olajakat ,motorba valtoba csereltem.Alkalmankent a motor megalt alapjaraton....Nagyon bosszanto dolog,teszteltem,semmi hiba nem jott elo.Igy ment ez 2 evig ,leszereltem a szenzorokat kitisztitottam ,megint ellenoriztem ,semmi hibat nem talaltam.....Kb 3 eve veletlenul teletankoltam 100 oktanos benzinnel,Franciaorszagban tortent ,a benzin pumpa is belemegy   a disel  nyilasaba ,es egy kicsi szindifferencia volt a szorosan egymasmellet levo oszlopokon.20liter diselre tankonltam ra,az kb 45 litert.80 km-ert mentem igy ,40-et erre 40-et arra,vissza a benzinkuthoz mert megvoltam gyozodve ,hogy koszos uzemanyagot tankoltam.Fustolt rangatott es nagyon nehezen indult el..Abban a pillanatban ahogy rajottem ,mar nem inditottam el a kocsit ,elvitettem egy muhelybe ahol leszivattyuztak az uzemanyagot...Motornak szerencsere semmi baja nem tortent,az ottani szervizben is megerositettek a 2 literes motor nagyon jo.De a lenyeg a motor soha tobbet nem alt,ami azt bizonyitja hogy egy szenzor,vagy dugulas volt a problema.En hasznaltam REDEX-t ,de soha nem segitett.A legjobb tisztitas 20 liter diselre raonteni 1 liter benzint ,mert elozo tulajdonos sporolni akart es vagy nem cserelt olajat idobe ,es vagy olcso szemetet tett beleaz olaj raegett valamelyik erzekelore,vagy tobbre.

gun111 okt. 17. Creative Commons License 18545
Hali Isti!

Irtam neked mailt, majd valaszolj kerlek.

Szerintem a kivanalmaidnak megfelelo autot nagy valoszinuseggel csak a mobile.de-n talalod meg, itthon nemigen. A kezivaltos eleve nagyon ritkasag...

Maganvelemenyem az, hogy a 406 coupe osszessegeben kivanatosabb auto a 407 cope-nal. (Egyszer meg benevezek egyre, tartsd meg a tiedet meg 10 evig, es vevo leszek ra! ;-))

Udv!
Előzmény: Isti62 (18541)
Hundred80 okt. 16. Creative Commons License 18544

Hát kicsit elmaradtam a képekkel sok a meló majd csinálok rendeset is mert az iphonom már belül is poros d

Isti62 okt. 16. Creative Commons License 18543

Köszi, beszélek rendszeresen Robival, a 407-esről is épp egy hete beszélgettünk. :-)

 

Előzmény: Zolysys (18542)
Zolysys okt. 16. Creative Commons License 18542

Szerintem Te azt az autót nézted amit Moo is meg akart volna venni :)

 

Nehéz lesz ebben a kombóban :)

 

Face-n keresd pl Rózsahegyi Robit vagy itt 306 GTi nickkel van

Előzmény: Isti62 (18541)
Isti62 okt. 16. Creative Commons License 18541

Sziasztok kedves 407-esek. Nekem pillanatnyilag egy 406-os 3.0V6 kupém van és imádom ezt az autót. Viszont most beleszerettem egy homokszínű, fehér bőrbelsős 3.0V6 benzines 407-es kupéba, amit aztán elvittek az orrom elől. Nagyon szép és elegáns volt ez az autó és úgy estem bele, hogy az életemben még nem vezettem ilyen autót.

Valójában azt sem tudom, hogy a külső benyomás után tetszett volna e.

Amiért most idejöttem hozzátok, az két kérdés. Van-e köztetek olyan autós, akinek 406-os és 407-ese is volt - esetleg kupék - már és tudna pár pro-kontra összehasonlító dolgot írni.

A másik. Kék színű, fehér bőrbelsős, 3.0V6 benzines, kéziváltós autót keresek. Reális, hogy egyszercsak valahol találok ilyent?

Na, kíváncsi vagyok, van e válasz akármelyik kérdésemre. Ha van, előre is köszi! :-)

Zolysys okt. 16. Creative Commons License 18540

csörögj rám...

Előzmény: Ronal544 (18539)
Ronal544 okt. 16. Creative Commons License 18539

Tudom az olajat mondták de azzal semmi gond nincs azt szoktam figyelni!

Gyári diaggal is nézettem : azt mondták hogy a sikertelen regenerálások száma elérte az 5-öt! Kellene neki a hosszú út! Utána minden megoldódott a hosszú úttal!

De ki szedetném szedetni belőle mert városba szarakodik!

Előzmény: Zolysys (18536)
Zolysys okt. 16. Creative Commons License 18538

sokminden kell hozzá és nem olcsó játék. Ha komolyan érdekel keress meg. Elérhetőség adatlapomon

Előzmény: OCP (18537)
OCP okt. 16. Creative Commons License 18537

Udvozlet mindenkinek!

Olvastam mar itt korabban, hogy van lehetoseg a beepitett navigacio cserejere. Igazabol en is szivesebben hasznalnek egy RT4-est, a gyarilag beepitett RT3 helyett. Tudna esetleg valaki segiteni ebben? Nagysagrendileg milyen koltsegeket jelentene ez?

 

 

 

Zolysys okt. 15. Creative Commons License 18536

diaggal nagyon rá kellene nézni. Másik nézd meg az olajszintet és azt is nézd hogy nem hígult e már gázolajjal

Előzmény: Ronal544 (18535)
Ronal544 okt. 15. Creative Commons License 18535

Van olyan hogy két hétig semmi, aztán 3-4 napig minden nap egyszer! Plusz gyújtja a motordiag. lámpát is!

Előzmény: dx man (18533)
dx man okt. 15. Creative Commons License 18534

Kézi mosókban (pl. óemvé kút) felvihető forró viasszal mi a tapasztalatotok?