Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.05 0 0 19348
Előzmény: felucca (19342)
petike23 Creative Commons License 2013.05.03 0 0 19347

De mi van ha otthon szülünk???Fellép ez a komplikácio,amit elöre nem látott-tudhatott senki...mig kiér egy mentö-beviszik....addig fellép egy oxigénhiányos állapot,vagy a feleségem sérül....most akkor az jobb?Ezért,egy kis kényelemét kockáztatnak emberek??Egy lutrit játszani a baba-mama egészségével,szerintem ez felelötlenség.

 

Hát ez az. Ezt vésse minden leendő "otthonszülő" a fejébe.

Nem lehet előre látni minden komplikációt.

Komplikáció esetén nem mindegy, hogy csak áttolnak a műtőbe (5 perc), vagy ki kell hívni a mentőt, ami elindul, kiér, bevisz.... 30-50 perc.

 

Élet és halál, illetve agykárosodás között dönthet.

Előzmény: Skuy-IS (19345)
faje Creative Commons License 2013.04.30 0 0 19346

Üdv!
Első éves fogorvostan hallgató vagyok és szociológiából felmérést készítek arról, hogy hogyan vélekednek napjainkban a nők az otthonszülésről. Ehhez szeretném a segítségüket kérni! Az alábbi linket megnyitva eljutnak a kérdőívhez:https://docs.google.com/forms/d/1cUpFhp6W1dkyqxODFk7WggX1GthfuSraiOnUTuTmoMk/viewform , amely csak pár percet vesz igénybe. 18 év feletti nők válaszát várnám, előre is köszönöm!

Skuy-IS Creative Commons License 2013.04.24 0 0 19345

Jó reggelt!Nos,nem vagyok hive az otthon szülésnek,mert nagyon megnöveli az esetleg fellépö(amit senki se lát elöre)komplikáciok esetén kialakuló ,a kisbaba -kismama szamára életveszély lehetöségét.sok esetet hallottam már,többek közt mert a testvérem szülésznö.Illetve csak a saját példánkból kiindulva is csak egy felesleges veszélyes divat lett,a fene nagy alternativ mizéria miatt az otthon szülés.

 

Konkrétan a saját példánk: