Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tomi2cv Creative Commons License 2021.02.23 0 0 3163

Sziasztok!ak 400 as hoz keresek vezetőfülke tetőrészt 

yavitoq Creative Commons License 2021.01.21 0 0 3162

motortér

yavitoq Creative Commons License 2021.01.20 0 0 3161

yavitoq Creative Commons License 2021.01.20 0 0 3160

Kedves AMI 8 érdeklődők,

 

Fiammal kooperálok az eladás ügyében, őt keressétek.

tomsail64@gmail.com

ismeri az autót

 

svedmalac Creative Commons License 2021.01.12 0 0 3159

Minimum képeket, képeket :-)

Előzmény: yavitoq (3156)
vonschwarcz Creative Commons License 2021.01.12 0 0 3158

Esetleg engem is, majd küldj infokat, adatlapom nyilvános.

Előzmény: yavitoq (3156)
tomi2cv Creative Commons License 2021.01.11 0 0 3157

Hello.küldj pár képet,némi infót,elérhetőséget.mail címem: tomas.38@azet.sk

Előzmény: yavitoq (3156)
yavitoq Creative Commons License 2021.01.05 0 0 3156

Eladnám az AMI 8-asomat. Érdekel valakit?

svedmalac Creative Commons License 2020.12.23 0 0 3155

Egy őrült zseni :-)

 

Boldog karácsonyt mindenkinek!!!

2cvtech Creative Commons License 2020.12.21 0 0 3154

Bocsi hogy csak most írok. A jelenlegi kacsahápogás egy játékból van kiszedve, pontosabban egy plüss kacsából, amit, ha megnyom az ember akkor hápogott. Emögé rá van kötve egy 100 wattos erősítő és így jól szól. A kacsahápogó elektronika és az erősítő kétáramkörös relével van egyszerre kapcsolva és a relé van nyomógombhoz felhozva. Nagyon jól bevált. Ez továbbá rá van kötve a 18 relés távvezérlő rendszer egyik reléjére, így távirányítóval is működtethető.

Előzmény: GSdriver (3153)
GSdriver Creative Commons License 2020.11.21 0 0 3153

Láttam az FB-re feltöltött videót a Lővérekben tett kirándulásról. Nagyon menő. A kacsahangú duda nálad melyik típus, honnan szerezted be?

Előzmény: 2cvtech (3147)
Fortman Creative Commons License 2020.11.09 0 0 3152

Van különbség, valóban. A hazai szettel én is megjártam, katasztrófa volt. Aztán a csoda gázrugóssal. Végül pénz most már tényleg nem számít alapon vettem az AVO-t.
A jelenség egyébként a gyenge gátlókkal az, hogy 20-60 km/óra között a kátyúk, egyenetlenségek, felcsapják a kereket, csattan hatalmasakat. Aztán 70km/ó körül kisimul, mert elkezd dolgozni a kerék súlyának a tehetetlensége.
Jó gátlókkal végig sima a haladás.

Előzmény: GSdriver (3151)
GSdriver Creative Commons License 2020.11.08 0 0 3151

Ránéztem. Egy szettet most úgy 115e magyar pénzért adnak + posta. Összehasonlításképp, ránéztem az egyik hazai webshop áraira. Náluk 40-80e közé esik egy szett, azaz van némi különbség.

Előzmény: Fortman (3150)
Fortman Creative Commons License 2020.11.08 0 0 3150

igen, elgépeltem

Előzmény: GSdriver (3149)
GSdriver Creative Commons License 2020.11.08 0 0 3149

DC Performance?

Előzmény: Fortman (3148)
Fortman Creative Commons License 2020.11.08 0 0 3148

Legutóbb AVO készletet vettem innen: dcferformance. Állítható a csillapítás, a legerősebb fokozat brutális. Ezzel átment.

Előzmény: GSdriver (3146)
2cvtech Creative Commons License 2020.11.05 0 0 3147

Vagy az lehet még, hogy gyári lengéscsillapító volt fent a kocsin a 90-es években és azóta utángyártottat kapok csak, ami magyarán, szar. De a mérés is lassabb motorpörgéssel volt, erre emlékszem. Szomorú, hogy újat vesz az ember és nem éri el a követelmény értékét. De hogy a japán se az idén nagy pofon volt nekem.

Előzmény: svedmalac (3145)
GSdriver Creative Commons License 2020.11.04 0 0 3146

Háát én is azt hallottam, hogy az itthoni vizsgákon mindig a lengéscsillapító volt a tuti gyenge pont. Ha valaki kötekedni akart, azon biztosan tudott.

Előzmény: 2cvtech (3144)
svedmalac Creative Commons License 2020.11.04 0 0 3145

Hát Norbi, nekem épp az Autóklubnál volt sz@r a zsír új lengéscsillapító meg a zsír új hátsó fék, talán '99-ben.

Nagy durral el is jöttem onnan és egy Audi márkakereskedésnél lett meg a vizsgám ismerős által.

Azóta hordom Pestre, mert ott könnyebben megoldom, meg hát nem is árt, ha néha megy egy hosszabb utat...

Előzmény: 2cvtech (3144)
2cvtech Creative Commons License 2020.11.04 0 0 3144

Tudjátok mi az érdekes. 20-22 évvel ezelőtt semmi kamuzást trükközést nem kellett bevetni, tök jók voltak a lengéscsillapítók "utcáról bejárva" vagyis a gumik nyomását sem kellett módosítani. A Magyar autóklubba vittem eleinte. Ott inkább a függőcsapszeget vették rossznak a lengéscsillapítók jók voltak. Sőt, egyszer a Kpm hez vittem, hirhedten szigorú hely, fékek nem feleltek meg, kis tv-t kifogásolták, de a lengéscsillapító jó volt. Mi történt azóta? Ha jól emlékszem a rázópad lassabban ment, most mindenhol felpörög és utána a lassulásakor mérnek. Anno mindkét helyen párat lökött és ennyi, nem pörgött fel a lengéscsillapító mérőnek a motorja. Ez lehet a baj? Mérésbeli eltérés....

svedmalac Creative Commons License 2020.11.04 0 0 3143

Az erre való nyugati szabványt kellene honosítani valahogy...

Mármint a lengéscsillapítókra.

Unión belül ennek mennie kellene!

El nem hiszem, hogy Európa összes kacsája kamuvizsgázik!

roncsfelújító Creative Commons License 2020.11.02 0 0 3142

Igen, ez is jót tesz neki. A lényeg, hogy egy bizonyos szint alá ne menjen a feszültség. Nagyon nem másztam bele a témába, de ha folyamatosan fel van töltögetve az kb jó:)

Előzmény: GSdriver (3141)
GSdriver Creative Commons License 2020.11.02 0 0 3141

A helyi akkudílerünk szerint havonta egy kis csepptöltéssel még tovább nyújtható az élettartama az akksinak. 

Előzmény: roncsfelújító (3140)
roncsfelújító Creative Commons License 2020.11.01 0 0 3140

Köszi, így már világos a felfogatás módja. Nálam meg a bal oldal volt gyengébb, oda került az új csillapító, a jobb oldalon maradt a régi, azzal nem is volt gond. Itt valami más is lehet a háttérben, mert a sofőr súlya nem segített a bal oldalon. Ez független volt attól és az új csillapítótól is. A felrakás nem hiszem, hogy elrontható. Ha abból indulunk ki, hogy függőleges elrendezésű csillapítóknál a porvédő áll felfelé, akkor a Citroennél a porvédő a kocsi hátulja felé áll az első lengéscsillapítók esetében. Aztán lehet, hogy mivel kb tökéletesen vízszintes, így tökéletesen is mindegy. Én azért a leírt módon szereltem fel, ahogy a régi is volt.

A 60 Ah mondjuk nem kevés, de valóban a ledek nem fogyasztanak sokat, így nincs sok terhelés. Az én kocsimban 44 Ah-s, és már talán 5 éves is megvan, viszont amíg könnyedén indít addig én bizony nem cserélem ki újra. Télen nem tervezek vele menni, az akkuk úgysem bírják túlzottan a hideget. Azt az időszakot majd a kocsiból kiszerelve tölti egy védettebb helyen, szóval nekem még bírja ki egy kis ideig, ha már ennyire figyelve van rá:) Viszont szép napos és száraz idő esetén nem nagy nehézség a helyére tenni. Egy modernebb autónál pár dolgot biztosan be kéne állítani, de itt mintha mi sem történt volna, folytatódhat az autózás.

Előzmény: 2cvtech (3139)
2cvtech Creative Commons License 2020.11.01 0 0 3139

A második lengéscsillapító a gyári első mellett volt párhuzamosan. A rögzítő tengelyek voltak meghosszabbítva. Baloldalt ott a kipufogó ami valóban nagyon akadék. Alrébb nyomva a kipufogó csövet fel lehetett tenni a második lengéscsillapítót, de állandóan súrolta a kipufogót. Idővel levettem és csak a másik oldalon volt fent állandóan. Egyébként érdekes, csak az anyós ülés felőli oldal volt nagyon gyenge méréskor. A sofőr felőli oldalon talán a súly, hogy bent ült a vizsgáztató, talán jó volt a mérésnek, mert olyan 38%-körül mindig teljesített és ha engedtem a buminyomásból már teljesített. Így még inkább feltűnt, alúlról, hogy baloldalt és hátúl egy, elől jobboldalt pedig két lengéscsillapító volt. Idén ezt is leszereltem és a  bizonyos japán Kayaba márkájúban bízva csak gyári egy volt fent. KYB a rövidítése. Fekete és fém külsejű. De nagyon rosszul teljesített. Emberünk ráállt a rázópadra és így jó lett a mérés. Ezt amúgy máig nem értem, mert a japán technika megbízható. Lehet rosszúl raktam fel? Az se kizárt.

 

Az akkumulátor 60 Ah-s. 25000 Ft os aksi volt. A generátor gyári kacsa generátor, de egyszer már cserélni kellett az eredeti tönkre ment. De ugyan olyat kapott. Jól bírja. De egyébként már nem használom olyan gyakran, korábban esténként a kacsában diszkóztam, zene és fényhatások közepette. Illetve CB-rádióztam órákat beszéltem más rádiósokkal. Ezek eléggé fogyasztottak. De ez elmúlt. Már nem rádiózom se. Mind a távvezérlő, mind a futófény kis fogyasztó. Találkozókkor többször be van mutatva a távindítás, be van indítva, leállítva, hápogtatva távirányítóról de azt is jól bírja. Idén áprilisban már 2 éves múlt az aksi, de jól bírja. Korábban 2-3 évente cserélnem kellett. Jövőre kiderűl kell e másik vagy sem. Szerintem még nem kell új. 

 

 

Előzmény: roncsfelújító (3138)
roncsfelújító Creative Commons License 2020.10.31 0 0 3138

A vizsga előtt visszaolvastam a fórumban, mert emlékeztem rá, hogy nem olyan régen volt már téma a lengéscsillapító. A felrakás módjára kíváncsi lettem volna, de ilyen átalakítást, még ha kismértékű is nem terveztem a futóművön. Talán a fent lévő alá tetted a második lengéscsillapítót? Bal oldalon kevés a hely szinte még egynek is. Amit felraktam előre az KYB lengéscsillapító, elvileg Japán gyártmány. Talán ugyanaz, mint amit Te is felszereltél? Persze ez sem tudta a kellő számokat produkálni, így segítséggel ugyan, de meglett a mérés. A gumi nyomását természetesen lecsökkentettem az első próbálkozás után.

Pár extra kacsás kérdés. Hogy bírja az elektromos rendszer a sok fogyasztót? Mekkora az akku? Eredeti a generátor? Nekem jelenleg jónak mondható a töltésem, de indítás után egyből még nem indul el a mérő műszer mutatója. Ha elkezd kúszni felfelé(5-10 másodperc) lehet indulni. Addig a motor járása sem nyugodt.

Előzmény: 2cvtech (3128)
2cvtech Creative Commons License 2020.10.31 0 0 3137

Nem emlékszem erre. Talán nem is tudtam róla. Erre felé sok turista látványosság van, nem lett volna rossz a többieknek sem erre leruccanni....

Előzmény: GSdriver (3136)
GSdriver Creative Commons License 2020.10.29 0 0 3136

Egyszer régen, nagyon régen volt egy Márton napi túra arrafelé.

Előzmény: 2cvtech (3135)
2cvtech Creative Commons License 2020.10.29 0 0 3135

Kár a klubért, jó volt régen. Bár itt messze vidéken nem sokat éreztem belőle. Programok is Pest központúak voltak mindig, vagy az alföld felé, de erre a nyugati határ felé semmi. Érdekes apropó én bevásárlóközpont üzemeltető vagyok, házgondnok, kertész, technikus, stb, van 250 parkoló. Micsoda találkozót lehetne itt szervezni. Illetve lehetett volna, mert összeomlott nagyon a klub. Meg a másik, hogy kicsit messze van Szombathely a többségnek, szinte mindenkinek.

Ja a polskim se az az unalmas egyhangú verda, de az marad ilyen nem igazán akarom bonyolítani. A kacsa az igazi hobbi járgány ...

Örülök hogy megnézted a videóimból párat. Sok zenés videóm van Youtube-on. Mivel Hawaii gitáros, Hawaii zenész vagyok, egy személyben, one man band music. Ezért a zenéimhez video clippeket készítve teszem fel.

Előzmény: GSdriver (3134)
GSdriver Creative Commons License 2020.10.29 0 0 3134

Persze. 

Klubújság már rég nincs. Talán már klub sincs, mert végül nem történt meg az idei közgyűlés eddig.

Megnéztem 1-2 videót. A kispolák is alakulgat ... ;)

Előzmény: 2cvtech (3133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!