Sziasztok! 290 TD Merci adagoló hátulján a középső csavar alól csöpög a gázolaj hidegen. Kérdezném, javítható a helyén vagy muszáj kiszerelni hozzá az adagolót? Köszönöm!
Van egy 1997-es szívó diesel golf 3-asom bosch adagolóval.A problémám a következő. Adagoló tetején kellett tömítést cserélnem. Mivel most szedtem szét először a tetejét, elcsavargattam pár dolgot amit nem kellett volna. Lényegében csak a füstcsavart. Összerakás után magas lett az alapjáratom, amit hiába állítok a hernyócsavaron, nem változik semmi. Ha a füstcsavart visszább tekerem, az alapjárat normalizálódik, viszont a gázpedálra a teljes pedálhossz kb feléig nem reagál semmit. Mi lehet a megoldás. Köszi előre is.
Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy lehetséges e hogy a vw 1.6d adagolóját büntetlenül átépíteni az 1.9d re ami lucas adagolós stanadyne porlasztók vannak benne azokat cserélni kell e?
Van egy régi (kilencven valahanyas) Mitsubishi Lancerből származó diesel motor amit szeretnék életre kelteni. Amiben a segítségeteket szeretném kérni az az hogy a képen bekarikázott csatlakozó és a hozzá tartozó alkatrész mit szabályoz mi célt szolgál az adagolóban. Segítségeteket előre is köszönöm.
nálad, az indító dozis lehet kevés, de ezt gpadlógázzal lehet segíteni, indításnál, de ettől még beállítás, vagy rugók hangolásával kellene bíbelődni, mert úgy tűnik a rugóerők nincsenek összhangban az adagolóban. járás közben is azért veheti vissza az alapjáratot, leállásig. a lényeg, hogy a füstcsavarral eltekerted az adagoló rugóinak linearitását egymáshoz képest, lehet nem megfelelő a hidroelem nagysága, esetleg túl kicsi.hiába volt veled autószerelő, ezt a hibát bízd adagolósra, vagytekerd vissza a füstcsavart, ha úgy jól működött
nekem van valahol ilyen citromra való adagolom, de úgy elraktam, hogy nem találom, hálistennek! látni sem barom a lucast!!!! ezek a lucasok nem adagolók, csak pótlékok, mondjuk egy bosch ve- hez képest! amikor megvettem a szekeret anno, azonnal átraktam rá egy boscht! pedig a lucas még jól működött rajta. neked is ezt ajánlanám. ha megtalálom mégis, ingyen megkapod! ne legyen a műhelyben!!! rosz ómen...
lehet visszaejti a gázolajat az előremenő csőben , így hidegen levegős, nincs elég háznyomás. majd összeszedi magát és azért működik aztán jól. vagy éppen koszos már a szűrőd? és vákumot generál az adagoló és a tank között. vagy lehet éppen simmeringes is az adagoló, és még sorolhatnám...
Hidegen úgy jár az alapjárata mint ha egy henger néha kihagyna.A porlasztók be lettek vizsgáltatva hibakódok nincsenek benne.
Ha a víz egy pár fokot melegszik magától elhagyja és kisimul az alapjárat.Menet közben vagy gáz adásnál nem jelentkezik a hiba csak míg hideg és akkor is csak alapjáraton.
A kérdésem a következő lenne.Adott egy citroen c25 2.5 szívó dízel autó ami lucas adagolóval van szerelve.Az adattáblán az szerepel TYP MA 260 DPC R8443B111A 217677 DJF.Ez az utóbbi csak a sorozatszáma lenne és egy másik adagoló ami MA 260 al kezdődik az ugyenez a típusú adagoló vagy teljesen más?esetleg ha van valakinek eladó ilyen adagolója az ne tartsa magában köszönöm
Jó napot Urak! Kérdés kéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki tudja mi lehet a konkrét hiba a problémámon belül.
Transit Bosh VE adagoló, elvittem adagolóshoz összes tömi és pörsöly csere.
Felraktam, mentem is egy kört, de mivel turbós a kocsi ez meg szívó adagoló, blomba le füstcsavarról ráteker, alapjárat felmegy, visszaállít majd jött a gond, még ki sem tudtam próbálni leejtette a fordulatot alapjáratról 4-500-ra majd kis gázadásra újra alapjáraton járt majd megint leejtette és le is állt. Kisnyomással nincs semmi gond, visszavittem adagoló bácsinak, újra pad, azt mondta jó, láttam is dolgozni, ment szépen-> de sajnos önindítózási fordulaton nem nyomja át a csúcsot. Falkonból is próbáltuk.. stb stb Különös körülmények nincsenek, sokadikat csinálom én is és autószerelő is volt velem, szóval szerintem nyomófejjel lett valami. A kérdés az lenne hogy 2 perc alapjárati járás után komoly baja lehet e vagy mondjak e le róla, illetve meg lehet e javítani vagy csak a csere fogja helyrehozni?
Egr nem okozhat ilyet vagy az izzitás? Mert egy olyat csinált a probléma elott hogy izzito relé elszállt a kábel szétégett zárlatos az izzito gyertya valamelyike . Igen , járo motornál minden adat jo a diagon mikor meg áll fel villan az izzités visszajelzo lámpa es leáll. Ugye ilyenkor irja a hibakodot motorvezérlo letilt uzemanyag ellátás nincs. viszont mikor ujra indul minden hiba törlödik.
Amikor melegen nem indul akkor lassú csorgatással hűtsd le az adagoló fej részét hideg vízzel!! Amennyiben indul,vagy könnyebben indul,akkor el van kopva a fej! Az már drága,kpl fej csere kell. (magába foglalja a hagyományos értelembe vett elemdugattyút és a hüvelyt) . Az a fej része ahonnan a nyomócsövek jönnek ki!
Nekem lenne egy ford transitom vp30 as adagoloval. Javitva lett az elektronika mert megallt az auto. Utanna jo lett 300km utan megint meg állt viszont most azt csinalja hogy ha kihul a motor beindul felmelegedesig es ismet megall. Lehet ez adagolo problema meg mindig? Remelem nem. Diag nem ir hibakodot
Nem éri meg ,hogy beruházzanak a padra. Alkatrész is ,javítás is drága. Persze biztos ,hogy a nagyok megtudnák csinálni,csak legyen aki megfizesse! Előbb leszel,ha egy bontottat veszel ,felszerelési garanciával!