Ugyan nem Peugeot, hanem a testvérkéje: van a barátomnak egy szett három csavaros AX Chamonix felnije, ha az esetleg érdekelne. Képem most hirtelen nincsen a felniről, csak BX-ét találtam, de ugyanígy néz ki, csak kisebb. :-)
Tudnátok abban segíteni, hogy egy 1999-es évjáratú, 106XR 1,2.es 44kw-os benzines autóban mi volt a gyári gyújtó gyertya ajánlás? Egy ismerősnek cserélném de nem találtam infót.
Nekem 206-os van, abba equiem kell, de a 106-ost nem ismerem.
Üdvözlök mindenkit: Páromnak vásároltam városi futkározosásra egy 2001 peugeot 106 ost , ehez keresnék lemez vagy alufelni garnitúrát /siófok környékéröl/. A mérete ha igaz 3x98 as . Ha valaki tudna segíteni ez ügybe meg köszönném. szszasza@citromail.hu
Köszi! Megtaláltam a módját. Le kellett húzni a karokról és a ventillátor forgó állítókapcsolójáról a műanyag kupakokat és utána simán ki lehetett pattintani a takarólemezt. Valóban egy izzó van az egész zónára. Most már ez is szépen világít.
2006 os benzines 1,4 es Lacettim van.Mindenhol azt olvasom,hogy pörgetni kell a motort a szelep lerakódások miatt.Néha tankolok 100 as benzint,állítólag ez is tisztít.Szerintetek mennyi az a fordulat ami jó a motornak?
Sziasztok!Tudom hogy nem Peugeot,de mégis.A következő lenne a gondom:Saxo 1,1i 1999-es,kb egy évig kifogástalanul működött,aztán egyszer elkezdett rángatni nagyobb fordulaton,de ha elvettem a gázt akkor újra megindult kb fél percig,aztán újra kezdte.Az autó hidegen-melegen pöccre indul, alapjárat is egyenletes.Megnéztem a gyertyákat,az összes fehérre volt égve,ebből azt feltételeztem hogy nem kap elég üzemanyagot.Levettem a légbeömlőt az injektorról és a következő a jelenség:pár percig semmi gond,szépen fecskendez,veszi a fordulatot,ki is forog rendesen.Pár perc után ha gázt adok kihagy a motor és megszűnik a befecskendezés,ha elengedem a gázt újra minden rendben. Üzemanyagszűrőt cseréltem,új benzinszivattyút is tettem bele,de a hiba nem szűnt meg.
1.0 50le 1995-ös 106-os.Hol van a hűtővíznek a felső szintje? Meddig kell tölteni? A min.szint az fel van tüntetve, de a max.szintet a hűtő oldaltartályán nem találom.
Sziasztok! Pár hete vásároltam egy '94-es Peugeot 106 KID-et, és kiégett a jobb első tompított izzó. Hogyan fogják hozzá? Hol keressem a rögzítési pontokat?
Köszi szépen! Gondoltam, hogy valaminek csak kellene világítania ott is. Esetleg abban is tudsz segíteni, hogy honnan érdemes megtámadni egy izzócsere érdekében?
Egy hónapja vettem a fiamnak egy 22 éves, három ajtós, 1.4-es kis 106-ost, hogy friss jogosítványát ne az új családi autón vesse be. Szerethető kis autó, szépen gurul, persze kicsit foglalkozni kellett (kell) vele. A műszerfalban egy izzó világított, úgyhogy este csak sejteni lehetett a dolgokat, de ezt a részét már tökéletesen rendbe raktam. Azt szeretném kérdezni tőletek, akik hasonló autót hajtotok, hogy a középkonzolon a fűtéskapcsolóknak, ventillátor kapcsolónak nem kellene-e világítania. Az elektromos ablakok gombjai, ha haloványan is de világítanak a kézifék előtt. Előre is köszönöm a választ!
Ha szembeállsz vele, akkor a motor jobb oldalán felül csatlakozik egy vastag vízcső a blokkhoz. Ott van a termosztát alatta, 2 db asszem 10-es anya után adja magát.
Nem tudom, létezik-e többféle szabályozási hőmérsékletű termosztát Saxohoz, sztem amit adnak a bótban és ehhez való, azt hozd el.... :-)
Tisztelettel kérdezném,hogy az 1,5 D motornál hol találom a termosztátot?Másik kérdésem,hogy hány fokos a gyári hőfok érték,milyet vegyek bele?Jelenleg egy harmadig sem megy fel a vízhőfok,az is csak hosszabb úton.